abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146808166
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wij niet met de Air traveller, maar wel met de travel-cot peuter. Die laatste gebruiken we erg veel. Destijds aangeschaft voor op de boot, maar gaat nu iedere vakantie mee. Als het niet te vol is in het vliegtuig kan ze zelfs in het vliegtuig daar in slapen.

Edit: zit er zo eens naar te kijken en maar besteld om te proberen. Volgende week vliegen we, dus ik zal daarna wel even melden of het wat is. ;)
Is zo'n tentje ook nog een oplossing als je kindje kan zitten? Wij hebben er wel eens 1 geleend en dat ging in principe goed...na een speel half uurtje....ging de hele tent door dat heeft ie in een campingbed minder.
pi_146809561
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:10 schreef exode het volgende:

Is zo'n tentje ook nog een oplossing als je kindje kan zitten? Wij hebben er wel eens 1 geleend en dat ging in principe goed...na een speel half uurtje....ging de hele tent door dat heeft ie in een campingbed minder.
Valerie is bijna 2 jaar, dus die kan wel meer dan alleen zitten. ;)

Maar als een kind niet wil slapen en zich verzet, dan zou een campingbedje wellicht beter zijn. Alleen is dat meer gewicht en ruimte om te vervoeren en past het niet overal (vandaar dat wij in de boot overgestapt zijn destijds).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 19 november 2014 @ 21:24:03 #83
381212 Gulara
From the future
pi_146822788
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:58 schreef exode het volgende:
Iemand ervaring met de Air Traveller van Deryan? http://www.deryan.com/airtraveller
Op de site staat tot vier maanden, maar mijn ervaring is dat je kindje tot twee jaar met turbulentie op schoot moet. In de gordel van de vliegtuigmaatschappij. Zelfde verhaal voor stijgen en dalen. Voor drie uur zou ik de moeite niet nemen. Ligt je kind net lekker te slapen kun je em weer wakker maken om in de gordel te doen. Onze ervaring was een geïrriteerd kind die we al snel op schoot (met gordel in de aanslag) lieten tukken.
  woensdag 19 november 2014 @ 21:38:40 #84
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146823494
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:24 schreef Gulara het volgende:

[..]

Op de site staat tot vier maanden, maar mijn ervaring is dat je kindje tot twee jaar met turbulentie op schoot moet. In de gordel van de vliegtuigmaatschappij. Zelfde verhaal voor stijgen en dalen. Voor drie uur zou ik de moeite niet nemen. Ligt je kind net lekker te slapen kun je em weer wakker maken om in de gordel te doen. Onze ervaring was een geïrriteerd kind die we al snel op schoot (met gordel in de aanslag) lieten tukken.
Wij lieten de gordel idd gewoon om.
KuikenGuppy
pi_146833758
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:24 schreef Gulara het volgende:

[..]

Helemaal waar..maak me alleen een beetje zorgen om de vertrektijd: 07:00 uur, dat betekent om een uur of 04:30 thuis weg. Duimen dat ie doorslaapt…..
  donderdag 20 november 2014 @ 12:19:42 #86
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_146837858
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:15 schreef exode het volgende:

[..]

Helemaal waar..maak me alleen een beetje zorgen om de vertrektijd: 07:00 uur, dat betekent om een uur of 04:30 thuis weg. Duimen dat ie doorslaapt…..
Hadden wij ook de vorige keer dat we op vakantie gingen. We moesten zelfs nog vroeger weg rond een uur of 3 's nachts. Wij gingen er vanuit dat hij eenmaal in de auto wel doorsliep.
Maar niks van dat alles :{ het ventje was zo "opgeladen" over het feit dat we op vakantie gingen, hij bleef heel de weg naar schiphol lekker kletsen.
Zelfs in het vliegtuig (2 en een half uur vliegen) bleef hij gezellig aan de gang, net een half uur voordat we gingen landen viel hij in een diepe slaap.
Het scheelt dat die van ons "gezellig" blijft zelfs als hij doodmoe is, en zo blijkt maar weer een kind kan heel wat hebben :+

Maarre ik wil je geen angst aanjagen hoor met dat wakker blijven :+
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 20 november 2014 @ 13:00:03 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146838844
Lijkt me ook verschillen per leeftijd, wij moesten ook om 3 uur op ivm een vroege vliegreis en kuiken heeft gewoon door geslapen.
KuikenGuppy
pi_146839785
Ons mannetje is dan net 2 dagen 1 jaar…….de andere beschikbare tijden waren nog onhandiger. Nu ook bewust voor Eindhoven gekozen, dichtbij parkeren en niet te ver lopen binnen.

Ik weet niet hoe het dan is, maar hij is nu steeds tussen 06:30 en 07:00 wakker, dus we leggen hem vanuit zijn bed in de maxicosi in de auto en dan maar hopen dat ie nog ff een uur slaapt. :) Ach en anders komt het ook wel goed.
pi_146840149
Ik woon niet heel ver van een vliegveld maar indien mogelijk betaal ik sinds kind met liefde ietsje meer voor een vlucht overdag tussen 7-19u en voor een directe vlucht op relatief korte afstanden :@ Soms heb je die keus niet hoor, maar als het kan is dat mij het geld wel waard. Mijn ervaring is dat je tijdens de vlucht 100% gericht op je kind moet zijn (tenminste, dat is ons uitgangspunt ter voorkoming van eventuele overlast voor anderen :+ ), dan vind ik het wel fijn als iedereen zo uitgerust mogelijk het vliegtuig instapt. Met een baby is dat inderdaad wel anders, die blijft vaak toch in de maxicosi en slaapt nog wat meer op onregelmatige tijden.

Die Airtraveller zou voor ons een overbodig item zijn, mijne had daar echt niet in willen zitten.
Het Deryan tentje heb ik wel, maar heel weinig gebruikt. Ik vond dat toch ook een moeilijk ding, want ik hield een beetje een hondenassociatie erbij. Op de grond neerzetten leek me niks en op een bed leek me eng ivm eraf rollen. Omdat we genoeg ruimte in de auto hebben namen we eigenlijk altijd het campingbedje mee.
Inmiddels is het wel een leuk ding om in te spelen, maar ik zie hem er niet in gaan slapen, haha.

En vakantieplannen, ik hou ervan O+ Heeft iemand leuke suggesties voor het voorjaar op max vijf/zes uur vliegen? We houden niet zo van resorts in zonbestemmingen, wel van kleinschaliger, cultuur, natuur en bezienswaardigheden. Maar een zomerachtig temperatuurtje en zwemmogelijkheid zou wel lekker zijn.

Edit: geschikt voor kind van 2,5 en buiten Europa geen enkel probleem O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Mineola op 20-11-2014 15:44:01 ]
  donderdag 20 november 2014 @ 15:03:15 #90
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146842159
Wij hebben de deryan travel cot peuter juist een paar jaar lang naar volle tevredenheid gebruikt. Op de grond of op bed.
Hond associatie heb ik er nooit bij gehad :D
Ik vind het jammer dat hij er uit is gegroeid want heerlijk handig klein pakketje.
Ollie was er zo aan gewend dat hij campingbedjes juist niks vond :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_146842260
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:53 schreef Mineola het volgende:
Heeft iemand leuke suggesties voor het voorjaar op max vijf/zes uur vliegen? We houden niet zo van resorts in zonbestemmingen, wel van kleinschaliger, cultuur, natuur en bezienswaardigheden. Maar een zomerachtig temperatuurtje en zwemmogelijkheid zou wel lekker zijn.
Zweden, camper.
pi_146843072
quote:

En vakantieplannen, ik hou ervan O+ Heeft iemand leuke suggesties voor het voorjaar op max vijf/zes uur vliegen? We houden niet zo van resorts in zonbestemmingen, wel van kleinschaliger, cultuur, natuur en bezienswaardigheden. Maar een zomerachtig temperatuurtje en zwemmogelijkheid zou wel lekker zijn.
Antalya, en dan niet een resort erbuiten, maar Antalya zelf.
Sevilla, Barcelona. In het voorjaar al prima weer en genoeg te doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_146843347
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:03 schreef laziness het volgende:
Wij hebben de deryan travel cot peuter juist een paar jaar lang naar volle tevredenheid gebruikt. Op de grond of op bed.
Hond associatie heb ik er nooit bij gehad :D
Ik vind het jammer dat hij er uit is gegroeid want heerlijk handig klein pakketje.
Ollie was er zo aan gewend dat hij campingbedjes juist niks vond :D
Het leek mij ook superhandig maar het gebruik viel dus wat tegen :@. Als we hem er wel vanaf het begin in gelegd hadden dan was het waarschijnlijk heel goed gegaan, maar nu waren die incidentele keren juist problematisch :D Bij een volgende wil ik het wel

quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zweden, camper.
Staat idd op het lijstje voor over een paar jaar! O+ Ik vergat erbij te zeggen dat we een kind van dan 2,5 hebben. Daarvoor is Zweden ook al heel leuk, maar kamperen, dammen bouwen en zwemmen in meertjes vind ik meer iets voor basisschoolleeftijd.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Antalya, en dan niet een resort erbuiten, maar Antalya zelf.
Sevilla, Barcelona. In het voorjaar al prima weer en genoeg te doen.
Antalya zou ik zelf nooit bedacht hebben nee, maar ik ben nu wel nieuwsgierig, ik ga eens kijken!
Barcelona vind ik meer iets voor een citytrip, we willen wat langer gaan (zomervakantie zeg maar). Andalusië is één van onze opties ja!
  donderdag 20 november 2014 @ 15:49:34 #94
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_146843563
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:42 schreef Mineola het volgende:

[..]

Het leek mij ook superhandig maar het gebruik viel dus wat tegen :@. Als we hem er wel vanaf het begin in gelegd hadden dan was het waarschijnlijk heel goed gegaan, maar nu waren die incidentele keren juist problematisch :D Bij een volgende wil ik het wel

[..]

Staat idd op het lijstje voor over een paar jaar! O+ Ik vergat erbij te zeggen dat we een kind van dan 2,5 hebben. Daarvoor is Zweden ook al heel leuk, maar kamperen, dammen bouwen en zwemmen in meertjes vind ik meer iets voor basisschoolleeftijd.

[..]

Antalya zou ik zelf nooit bedacht hebben nee, maar ik ben nu wel nieuwsgierig, ik ga eens kijken!
Barcelona vind ik meer iets voor een citytrip, we willen wat langer gaan (zomervakantie zeg maar). Andalusië is één van onze opties ja!
Zweden lijkt me ook nogal frisjes in het voorjaar.

Een lekker Grieks eiland is in het voorjaar ook fijn volgens mij, wel lekker warm maar nog niet vol met toeristen. Op Kreta of kleiner, (bv) Samos of Corfu kun je prima cultuur vinden en in het zwembad liggen in mei / juni.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_146843632
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:49 schreef Svyatagor het volgende:

Zweden lijkt me ook nogal frisjes in het voorjaar.

Hangt er vanaf. Het noorden wel natuurlijk. Maar het kan er opvallend warm zijn, al zal dat ook van jaar tot jaar schelen.
  donderdag 20 november 2014 @ 16:02:50 #96
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_146843957
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf. Het noorden wel natuurlijk. Maar het kan er opvallend warm zijn, al zal dat ook van jaar tot jaar schelen.
Ja, ook in april / mei? Volgens mij komt het er dan niet snel boven de 20 - 22 graden op het midden van de dag. Dat is voor lekker buiten zitten en zwemmen enzo net te koud, vind ik. Maar goed, ik hou van warmte :)
Check mijn band Glorybox
  donderdag 20 november 2014 @ 16:39:23 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146845090
Kreta zou ik doen :P.
KuikenGuppy
pi_146845463
Maar zijn de Griekse eilanden ook leuk voor meer dan een week? Het lijken me zo van de weekje in het voor-/najaarsbestemmingen :@ Dat was een beetje mijn idee van Corfu, honderd jaar geleden als interrailer. Hoewel Kreta wel wat groter is natuurlijk. Eilandhoppen zou wel kunnen maar dat lijkt me wel weer veel moeite en prijzig ook?
pi_146845558
Antalya vonden wij een fijne stad. We zijn er een paar keer bij vrienden geweest die er wonen. Het is een heel fijn klimaat, best westers met een mooie oude kern. Vanuit Antalya kun je een paar mooie uitstapjes maken en je bent met 15-30 minuten rijden bij een strand. Het eten is er ook heerlijk!
  donderdag 20 november 2014 @ 17:24:20 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146846292
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:52 schreef Mineola het volgende:
Maar zijn de Griekse eilanden ook leuk voor meer dan een week? Het lijken me zo van de weekje in het voor-/najaarsbestemmingen :@ Dat was een beetje mijn idee van Corfu, honderd jaar geleden als interrailer. Hoewel Kreta wel wat groter is natuurlijk. Eilandhoppen zou wel kunnen maar dat lijkt me wel weer veel moeite en prijzig ook?
Hoe lang wilde je gaan dan en wat wil je er doen? ;)
Je kunt er genoeg zien en doen natuurlijk.
KuikenGuppy
  donderdag 20 november 2014 @ 17:26:23 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146846342
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:56 schreef miss_sly het volgende:
Antalya vonden wij een fijne stad. We zijn er een paar keer bij vrienden geweest die er wonen. Het is een heel fijn klimaat, best westers met een mooie oude kern. Vanuit Antalya kun je een paar mooie uitstapjes maken en je bent met 15-30 minuten rijden bij een strand. Het eten is er ook heerlijk!
Bij Antalya moet ik vooral denken aan smerige hotels, 'red mijn vakantie' etc. Je zou het niet aanraden als dat niet ook anders zou zijn... dus ik ben benieuwd: wat zijn daar de aanraders?

(Maargoed, wij gaan altijd naar Chersonissos, daarover zijn natuurlijk ook legio vooroordelen :') )

[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 20-11-2014 17:33:16 ]
KuikenGuppy
pi_146851390
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bij Antalya moet ik vooral denken aan smerige hotels, 'red mijn vakantie' etc. Je zou het niet aanraden als dat niet ook anders zou zijn... dus ik ben benieuwd: wat zijn daar de aanraders?

(Maargoed, wij gaan altijd naar Chersonissos, daarover zijn natuurlijk ook legio vooroordelen :') )
Ik bedoel dan ook echt Antalya, de stad, en niet de resorts in de plaatsjes erom heen. Hoewel we daar ook wel in een goed hotel hebben gezeten, ooit, maar dan betaal je ook meer.

Een goed hotel in Antalya zelf zou ik moeten navragen aan onze vrienden. Wij logeerden bij hen, namelijk :)

Er zijn mooie dingen in de omgeving (watervallen, mooie parken in Antalya, fijne restaurants, mooi oud centrum, historische plekken) en ik vind Antalya zelf simpelweg ook echt een fijne stad. Ligt ook prachtig aan de baai.
pi_146851461
Lissabon is fantastisch!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_146851520
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:25 schreef bitterend het volgende:
Lissabon is fantastisch!!
I O+ Lissabon, maar met een kindje lijkt het met net wat veel gesjouw. Of heb jij een andere ervaring?
pi_146851569
Ja! we zijn er 2 keer met DL van toen 17 en daarna met 23 maanden geweest!! De dierentuin gezien, aquarium, strand...rond gewandeld..mensen zijn zooo lief en houden echt van kinderen! We willen weer O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_146851640
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:30 schreef bitterend het volgende:
Ja! we zijn er 2 keer met DL van toen 17 en daarna met 23 maanden geweest!! De dierentuin gezien, aquarium, strand...rond gewandeld..mensen zijn zooo lief en houden echt van kinderen! We willen weer O+
Oeh! En waar zaten jullie dan?
pi_146851741
We hadden een appartement gehuurd 5 minuten lopen van de Castelo de São Jorge. Er was ook een supermarkt in de buurt en veel restaurantjes. Vond een appartement veel beter te doen dan een hotel..Waren zulke fijne mensen, ze brachten ons ook naar de vliegveld toen we weg moesten O+
pi_146852047
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:35 schreef bitterend het volgende:
We hadden een appartement gehuurd 5 minuten lopen van de Castelo de São Jorge. Er was ook een supermarkt in de buurt en veel restaurantjes. Vond een appartement veel beter te doen dan een hotel..Waren zulke fijne mensen, ze brachten ons ook naar de vliegveld toen we weg moesten O+
Dat klinkt ideaal! Ik heb twee keer in Alfama gezeten en dat vond ik wel klimmen. Maar ik zie waarschijnlijk beren op de weg. Ik pm je wel, als we met het gezin een keer die kant opgaan!
pi_146852116
Ja het waren stukjes klimmen maar het ging prima met liften (hebben ze veel! van een kant van een straat tot beneden), tram, metro...
Nu ik er over na denk heb ik weer zooo veel zin om te gaan!

Pm me ja! :Y
pi_146854300
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:28 schreef Limone het volgende:

[..]

I O+ Lissabon, maar met een kindje lijkt het met net wat veel gesjouw. Of heb jij een andere ervaring?
Drager meenemen, wij waren er dit jaar met zoon van ruim anderhalf. Via Eliza was here iets geboekt een eindje buiten de stad, ergens aan de kust. Was een superplek!
pi_146854744
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:51 schreef Mineola het volgende:

[..]

Drager meenemen, wij waren er dit jaar met zoon van ruim anderhalf. Via Eliza was here iets geboekt een eindje buiten de stad, ergens aan de kust. Was een superplek!
Ook interessant! Wij waren in september in Playa da Luz. Voor deze keer was het prima, maar ook een beetje.. saai. :D We misten cultuur en authenticiteit. Daar heeft een baby natuurlijk geen boodschap aan, maar voor ons is het wel even schakelen.
pi_146862679
quote:
Ik woon niet heel ver van een vliegveld maar indien mogelijk betaal ik sinds kind met liefde ietsje meer voor een vlucht overdag tussen 7-19u en voor een directe vlucht op relatief korte afstanden :@ Soms heb je die keus niet hoor, maar als het kan is dat mij het geld wel waard. Mijn ervaring is dat je tijdens de vlucht 100% gericht op je kind moet zijn (tenminste, dat is ons uitgangspunt ter voorkoming van eventuele overlast voor anderen :+ ), dan vind ik het wel fijn als iedereen zo uitgerust mogelijk het vliegtuig instapt. Met een baby is dat inderdaad wel anders, die blijft vaak toch in de maxicosi en slaapt nog wat meer op onregelmatige tijden.

Die Airtraveller zou voor ons een overbodig item zijn, mijne had daar echt niet in willen zitten.
Het Deryan tentje heb ik wel, maar heel weinig gebruikt. Ik vond dat toch ook een moeilijk ding, want ik hield een beetje een hondenassociatie erbij. Op de grond neerzetten leek me niks en op een bed leek me eng ivm eraf rollen. Omdat we genoeg ruimte in de auto hebben namen we eigenlijk altijd het campingbedje mee.
Inmiddels is het wel een leuk ding om in te spelen, maar ik zie hem er niet in gaan slapen, haha.

Edit: geschikt voor kind van 2,5 en buiten Europa geen enkel probleem O+
Ik had ook met liefde meer betaald voor een vlucht om bijvoorbeeld 09:00 maar helaas…Het was of dit of om 18:00 en dat leek me nog ongunstiger.

En Schiphol is voor ons 25 minuutjes met de auto maar eenmaal daar vind ik het gedoe met parkeren, shuttle bus etc. Heel bewust voor Eindhoven gekozen…:) Kan hij nog uurtje slapen in auto en daar aangekomen is het parkeren en 5 minuten lopen.

We laten de Air Traveller nog even voor wat het is. Het is natuurlijk ook pas over 3 maanden, wie weet hoe ons mannetje dan is.
pi_146862725
Lissabon staat al langer op ons lijstje, ik voeg hem toe aan het lijstje (ik hou van lijstjes en we kijken dan in augustus wel eens wat het echt wordt) voor de oktober vakantie. :) Wat een leuk en handig topic is dit.
  zondag 23 november 2014 @ 23:11:13 #114
381212 Gulara
From the future
pi_146942821
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 09:43 schreef exode het volgende:

[..]

Ik had ook met liefde meer betaald voor een vlucht om bijvoorbeeld 09:00 maar helaas…Het was of dit of om 18:00 en dat leek me nog ongunstiger.

En Schiphol is voor ons 25 minuutjes met de auto maar eenmaal daar vind ik het gedoe met parkeren, shuttle bus etc. Heel bewust voor Eindhoven gekozen…:) Kan hij nog uurtje slapen in auto en daar aangekomen is het parkeren en 5 minuten lopen.

We laten de Air Traveller nog even voor wat het is. Het is natuurlijk ook pas over 3 maanden, wie weet hoe ons mannetje dan is.
Hopen dat ie nog in de auto even slaapt. En vaak is zo'n nieuwe omgeving ook wel goed om een kind wakker en blij te houden. Stewardessen die langslopen. Knopjes/klepjes/leuningen. Uit het raam kijken. Dingen aanwijzen in de taxfree folder. Volledige aandacht van papa en mama. Allemaal lekkers om te eten (vliegende kinderen mogen altijd veel lekkers eten :9 ).
In het ergste geval huilt ie drie uur. En als het een populaire familiebestemming is zal ie niet de enige zijn. ;)
pi_146944441
Moppert, afgelopen zomer zaten wij op camping ardeche in Privas. Heel goed bevallen! ! Zo goed dat we er komende zomer misschien wel weer heen gaan. Maar we ziten ook over Italië na te denken. Noorditalie. Iemand leuke ideeën?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_146946736
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 23:11 schreef Gulara het volgende:

[..]

Hopen dat ie nog in de auto even slaapt. En vaak is zo'n nieuwe omgeving ook wel goed om een kind wakker en blij te houden. Stewardessen die langslopen. Knopjes/klepjes/leuningen. Uit het raam kijken. Dingen aanwijzen in de taxfree folder. Volledige aandacht van papa en mama. Allemaal lekkers om te eten (vliegende kinderen mogen altijd veel lekkers eten :9 ).
In het ergste geval huilt ie drie uur. En als het een populaire familiebestemming is zal ie niet de enige zijn. ;)
Klopt :) Dank je voor je peptalk!
  maandag 24 november 2014 @ 10:07:08 #117
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_146948212
Ik ben op zoek naar een vakantiepark, midden of noord nl, met indoorspeelgebeuren, (simpel) zwembad, waar een hond ook mee kan gaan, liefst geen landal (we willen graag eens iets anders dan landal...) voor een weekend. Iemand leuke tips, aanraders??
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 10:07:09 #118
5428 crew  miss_sly
pi_146948213
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 00:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Moppert, afgelopen zomer zaten wij op camping ardeche in Privas. Heel goed bevallen! ! Zo goed dat we er komende zomer misschien wel weer heen gaan. Maar we ziten ook over Italië na te denken. Noorditalie. Iemand leuke ideeën?
Die ziet er echt leuk uit. Ook niet al te groot, denk ik? Jullie hadden eigen kampeerspullen bij je, toch? Zijn er leuke dingen in de buurt te doen?
pi_146952479
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:07 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar een vakantiepark, midden of noord nl, met indoorspeelgebeuren, (simpel) zwembad, waar een hond ook mee kan gaan, liefst geen landal (we willen graag eens iets anders dan landal...) voor een weekend. Iemand leuke tips, aanraders??
Ik vind de parken van Roompot leuk, maar dat waren wel kinderloze weekendjes weg....
pi_146952574
Zo, nu februari geboekt is, op naar de volgende: weekend in maart met vrienden. Voorgaande jaren was het steeds een citytrip in Europa met zijn 6en. Dit keer wordt het een huis in Nederland met 7 volwassenen en 2 kids. De 1 dan net 1 jaar, de ander nog net geen 1 jaar.

We zoeken een huis met 6 slaapkamers, sauna, omheinde tuin, goed te bereiken met openbaar vervoer, liefst in de buurt van een leuk stadje of stad. Maakt niet of het op een park is of niet, maar als het op een park is dan ook meteen een park met zwembad.

Genoeg vertier voor de 2 kleinste mannen zodat de volwassenen ook plezier hebben ;)

Uitgesloten vanwege reisafstand: Wadden, Achterhoek en Limburg.

PFFFFF dat is nog best lastig kan jullie melden, tips? Ik houd me aanbevolen.
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 13:17:35 #121
5428 crew  miss_sly
pi_146952607
Kijk eens op natuurhuisjes.nl (hoop dat ik de goede link heb gegeven.)

O, zonder -s, dus natuurhuisje.nl
  maandag 24 november 2014 @ 13:17:58 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146952618
quote:
Hof van Saksen?
KuikenGuppy
pi_146952870
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:17 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hof van Saksen?
Dat is Landal :+
pi_146953629
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:17 schreef miss_sly het volgende:
Kijk eens op natuurhuisjes.nl (hoop dat ik de goede link heb gegeven.)

O, zonder -s, dus natuurhuisje.nl
Thx, ga ik eens doen :)
pi_146958228
quote:
Ginkelduin in Leersum. Grotendeels camping maar ze hebben ook huisjes. Hele mooie omgeving.
PWBF
pi_146958417
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 09:46 schreef exode het volgende:
Lissabon staat al langer op ons lijstje, ik voeg hem toe aan het lijstje (ik hou van lijstjes en we kijken dan in augustus wel eens wat het echt wordt) voor de oktober vakantie. :) Wat een leuk en handig topic is dit.
weet niet hoe oud je kinderen zijn maar onze oudste van net drie destijds heeft zich enorm vermaakt in Quinta da Regaleira in Sintra, een korte treinreis van Lissabon. Absoluut een aanrader. Geweldig mooie tuinen met grotten, watervallen, geheime paadjes, kastelen en ondergrondse waterputten met wenteltrappen.
PWBF
pi_146958501
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:03 schreef Limone het volgende:

[..]

Ook interessant! Wij waren in september in Playa da Luz. Voor deze keer was het prima, maar ook een beetje.. saai. :D We misten cultuur en authenticiteit. Daar heeft een baby natuurlijk geen boodschap aan, maar voor ons is het wel even schakelen.
had je een huurauto? genoeg interessante cultuur in de algarve op korte stukjes rijden van Luz.
PWBF
pi_146958573
Ik zoek sites voor vakantiehuizen in Italie... Iemand tips?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_146958583
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:28 schreef Limone het volgende:

[..]

Hop-on hop-off bus nemen. Normaal vond ik dat maar suf maar met een kind van net 3 echt heerlijk, helemaal in Lissabon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nielsch op 24-11-2014 16:32:45 ]
PWBF
pi_146958590
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 16:23 schreef Ticootje het volgende:
belvilla
PWBF
  maandag 24 november 2014 @ 16:41:41 #131
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_146959144
Na drie zomers heel veel kilometers rijden en in (Z-)Frankrijk kamperen, gaan we het dit jaar helemaal anders doen. Kamperen op Terschelling :Y)

Gokje qua weer, maar we gaan lang genoeg om altijd wel wat mooi weer te hebben. We komen vaker weekends op de Wadden, en het is altijd fijn. Dus daarom dachten we: dit jaar gewoon de zomervakantie daar vieren! Kunnen ze (dan 6 en 3) lekker fietsen, in het bos spelen, op het strand rauzen, vliegeren, barbecuen op de camping, chillen bij de strandtenten, ik zie het helemaal zitten. Vooral om binnen een paar uur op de bestemming te zijn, voorheen altijd minstens een overnachting in Noord-Frankrijk.

We hebben onszelf wel beloofd dat we, als het echt in het water valt, met de herfstvakantie naar de zon gaan. Maar op de Wadden waait het altijd snel over :z

voor het geld hoef je het overigens niet te doen, want een beetje camping kost 35 - 45 euro per nacht :% niet echt goedkoper dan Frankrijk ofzo :')
Check mijn band Glorybox
pi_146965473
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 16:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

had je een huurauto? genoeg interessante cultuur in de algarve op korte stukjes rijden van Luz.
Nee, voor de volgende keer wel weer een optie. :) Deze keer moesten we echt nog even uitvinden hoe dat nu gaat, vakantie met een klein kind.
pi_146965866
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:58 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee, voor de volgende keer wel weer een optie. :) Deze keer moesten we echt nog even uitvinden hoe dat nu gaat, vakantie met een klein kind.
Ah, ja in dat geval ben je nogal beperkt en is Luz idd niet meer dan wat strand en appartementen.
PWBF
  dinsdag 25 november 2014 @ 10:07:06 #134
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146980489
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:58 schreef Limone het volgende:

[..]

Dat was voor ons dit jaar de reden om naar een bestemming te gaan waar we eerder geweest zijn.
KuikenGuppy
pi_146981648
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 16:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]

weet niet hoe oud je kinderen zijn maar onze oudste van net drie destijds heeft zich enorm vermaakt in Quinta da Regaleira in Sintra, een korte treinreis van Lissabon. Absoluut een aanrader. Geweldig mooie tuinen met grotten, watervallen, geheime paadjes, kastelen en ondergrondse waterputten met wenteltrappen.
Hij is dan 20 maanden, maar het is vooral op een lijstje hoor. Geen idee of we in oktober echt weggaan. Bedankt voor de tip in ieder geval!
pi_146982633
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat was voor ons dit jaar de reden om naar een bestemming te gaan waar we eerder geweest zijn.
Goede tip voor aanstaande ouders! :)
pi_146983911
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 16:41 schreef Svyatagor het volgende:
Na drie zomers heel veel kilometers rijden en in (Z-)Frankrijk kamperen, gaan we het dit jaar helemaal anders doen. Kamperen op Terschelling :Y)

Gokje qua weer, maar we gaan lang genoeg om altijd wel wat mooi weer te hebben. We komen vaker weekends op de Wadden, en het is altijd fijn. Dus daarom dachten we: dit jaar gewoon de zomervakantie daar vieren! Kunnen ze (dan 6 en 3) lekker fietsen, in het bos spelen, op het strand rauzen, vliegeren, barbecuen op de camping, chillen bij de strandtenten, ik zie het helemaal zitten. Vooral om binnen een paar uur op de bestemming te zijn, voorheen altijd minstens een overnachting in Noord-Frankrijk.

We hebben onszelf wel beloofd dat we, als het echt in het water valt, met de herfstvakantie naar de zon gaan. Maar op de Wadden waait het altijd snel over :z

voor het geld hoef je het overigens niet te doen, want een beetje camping kost 35 - 45 euro per nacht :% niet echt goedkoper dan Frankrijk ofzo :')
Ik vind het nogal een gok.

Voor mezelf zou ik nooit 3 weken nederland kiezen omdat er zomaar 2 weken in het water kunnen vallen en je dan met 3 kinderen gedoemd bent tot je caravan en bij elkaar op de lip zitten of dingen ondernemen die overdekt zijn. Met andere woorden, dan ben ik na 3 weken vakantie toe aan 3 weken rust.
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 12:02:36 #138
5428 crew  miss_sly
pi_146984017
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik vind het nogal een gok.

Voor mezelf zou ik nooit 3 weken nederland kiezen omdat er zomaar 2 weken in het water kunnen vallen en je dan met 3 kinderen gedoemd bent tot je caravan en bij elkaar op de lip zitten of dingen ondernemen die overdekt zijn. Met andere woorden, dan ben ik na 3 weken vakantie toe aan 3 weken rust.
En op Texel valt niet heel veel overdekts te beleven, vermoed ik.
pi_146984122
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En op Texel valt niet heel veel overdekts te beleven, vermoed ik.
Texel is echt best wel leuk denk ik, maar mn zomervakantie waar ik een jaar erg hard voor heb gewerkt zal ik gewoon niet daar doorbrengen. Het is meer geschikt voor een weekendje weg.
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 12:07:51 #140
5428 crew  miss_sly
pi_146984186
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Texel is echt best wel leuk denk ik, maar mn zomervakantie waar ik een jaar erg hard voor heb gewerkt zal ik gewoon niet daar doorbrengen. Het is meer geschikt voor een weekendje weg.
Precies, is ook mijn idee. Het is ook niet dat je gemakkelijk een uitstapje maakt naar het vasteland, denk ik.

Ik wil ook mooi weer in mijn zomervakantie als dat mijn enige vakantie per jaar is!
pi_146984219
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Precies, is ook mijn idee. Het is ook niet dat je gemakkelijk een uitstapje maakt naar het vasteland, denk ik.

Ik wil ook mooi weer in mijn zomervakantie als dat mijn enige vakantie per jaar is!
Nou ja, het kan wel, want de boot gaat wel. Maar ook dat kost dan wel weer 35 eu per keer. En als ik 2 weken lang elke dag op en neer zou moeten, dan kan ik beter een villa met privezwembad huren in italie. :D
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:10:09 #142
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_146984261
Ik sta op zich niet negatief tegenover een zomervakantie in Nederland. Lijkt me makkelijk vanwege de korte reistijd, geen taal-gedoe en Nederland is zo mooi, er is zoveel te zien :). De Nederlandse stranden zijn ook heel mooi en schoon.

Ik zou dan zelf echter wel kiezen voor een vakantiepark waarbij er ook een indoor zwembad is, of andere indoor-activiteiten. Hoe mooi Nederland ook is, het weer hoeft dat niet te zijn :P.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_146984337
Ik vond Texel voor een weekje super, maar ik zat er wel in die prachtige zomerse week in september waardoor we elke dag op het strand konden zitten. Mijn echte zomervakantie van drie weken zou ik idd niet aandurven, hoewel ik beaam dat neerslag vaak overwaait op de Wadden! En het ook best minder/koeler/slechter weer kan zijn in het buitenland. Maar ik ben geloof ik gewoon niet zo'n vakantie in eigen land type :@

Quinta da Regaleira vonden wij én de anderhalfjarige ook fantastisch! O+
pi_146984387
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:11 schreef Mineola het volgende:
Ik vond Texel voor een weekje super, maar ik zat er wel in die prachtige zomerse week in september waardoor we elke dag op het strand konden zitten. Mijn echte zomervakantie van drie weken zou ik idd niet aandurven, hoewel ik beaam dat neerslag vaak overwaait op de Wadden! En het ook best minder/koeler/slechter weer kan zijn in het buitenland. Maar ik ben geloof ik gewoon niet zo'n vakantie in eigen land type :@

Quinta da Regaleira vonden wij én de anderhalfjarige ook fantastisch! O+
Gewoon ver genoeg rijden tot je geen groen gras meer ziet...
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:15:35 #145
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_146984467
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is ook maar waar je je op instelt. Wij waren afgelopen zomer een week in Oostenrijk. Drie dagen supermooi weer gehad (28 graden en volop zon), één dag dramatisch weer (13 graden en bakken met regen :X ) en twee dagen redelijk weer (20 graden, bewolkt).
We hebben het zo gepland dat we de berg- en buitenzwem-activiteiten op de eerste drie mooie dagen deden. De dramatische dag zijn we naar een wellness-resort geweest O+ en de andere dagen hebben we geshopt en gewandeld.

En we hebben echt een topvakantie gehad. Je weet meestal al een paar dagen vantevoren het weer en daar kun je je activiteiten op afstemmen.

Ik denk inderdaad wel dat je op een eiland wat beperkter bent in het uitzoeken van activiteiten. Maar ik ben nog nooit op een Waddeneiland geweest ( :@ ) dus ik spreek niet uit ervaring.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_146984615
Volgende stedentrip willen we naar Kopenhagen! iemand tips hoe en wat?
Zoo & aquaruim & tivoli staat op het lijst!
pi_146984627
Texel heeft echt ontzettend veel leuke dingen voor (kleine) kinderen O+ Voor pubers is het niet zo boeiend, maar die zijn dan weer snel gelukkig met een campingdisco misschien :)

En of je zonnig weer verwacht hangt uiteraard af van de bestemming die je kiest.
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:25:19 #148
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_146984813
Volgens mij gaat Svyatagor naar Terschelling en niet naar Texel :D

Het weer is altijd een gok, vrienden van ons zijn dit jaar weggespoeld in de Ardeche en andere kennissen hebben bij het Gardameer echt prutweer gehad. En toen was het weer hier in Nederland meer dan prima :D.
Maar in de zomer is de kans inderdaad groter dat het omgekeerd is ;( .
pi_146985182
Maar Svyatagor vroeg toch ook niet om tips op Terschelling? Het ging over vakantie op de Wadden en ik reageerde op jouw opmerking

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:15 schreef MaLo het volgende:
Ik denk inderdaad wel dat je op een eiland wat beperkter bent in het uitzoeken van activiteiten.
dat er op Texel in elk geval heel veel voor kleine kinderen te doen is.
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:46:54 #150
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_146985710
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:34 schreef Mineola het volgende:
Maar Svyatagor vroeg toch ook niet om tips op Terschelling? Het ging over vakantie op de Wadden en ik reageerde op jouw opmerking

[..]

dat er op Texel in elk geval heel veel voor kleine kinderen te doen is.
Het is me nu duidelijk hoor :D Dit is voor mij weer zo'n typisch geval van langs elkaar heen praten omdat het internet is en niet een face to face gesprek :D.
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 12:57:45 #151
5428 crew  miss_sly
pi_146986089
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:15 schreef MaLo het volgende:

[..]

Het is ook maar waar je je op instelt. Wij waren afgelopen zomer een week in Oostenrijk. Drie dagen supermooi weer gehad (28 graden en volop zon), één dag dramatisch weer (13 graden en bakken met regen :X ) en twee dagen redelijk weer (20 graden, bewolkt).
We hebben het zo gepland dat we de berg- en buitenzwem-activiteiten op de eerste drie mooie dagen deden. De dramatische dag zijn we naar een wellness-resort geweest O+ en de andere dagen hebben we geshopt en gewandeld.

En we hebben echt een topvakantie gehad. Je weet meestal al een paar dagen vantevoren het weer en daar kun je je activiteiten op afstemmen.

Ik denk inderdaad wel dat je op een eiland wat beperkter bent in het uitzoeken van activiteiten. Maar ik ben nog nooit op een Waddeneiland geweest ( :@ ) dus ik spreek niet uit ervaring.
Ja, natuurlijk, pech kun je altijd hebben. Wij hadden drie dagen Disneyland Parijs half juli en we hebben drie dagen regen en kou (echt koud!) gehad. Verwacht je niet, kan gebeuren.

Maar toch zoek in voor mijn zomervakantie wel een land en streek uit waar de kans op mooi weer groot is!
  dinsdag 25 november 2014 @ 14:12:09 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146988413
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 16:23 schreef Ticootje het volgende:
Je kunt ook even zoeken op agriturismo!
  dinsdag 25 november 2014 @ 14:19:54 #153
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_146988666
Ik ga inderdaad naar Terschelling, niet naar Texel. :P

Maar de gok van het weer nemen we inderdaad. Daar spelen een paar overwegingen mee.

- We hebben een paar keer gehad (zeker afgelopen jaar) dat we 1500 km hadden gereden om dan alsnog in redelijk tot slecht weer te zitten. Tsja, dat was dus niet echt de moeite (en in NL was het toen schitterend weer, was zo half - eind juli afgelopen jaar). Mocht het in NL matig weer zijn, dan heb je er in ieder geval niet twee dagen rijden op zitten.
- Wat we voor de kinderen zoeken is niet zo ingewikkeld; zwemmen, speeltuin, fietsen, vriendjes, een beetje animatie (maar niet per se). Daarvoor hoef je allemaal niet per se naar het buitenland.
- Het is ook een beetje verwachtingsmanagement: in NL weet je dat het weer niet optimaal kan zijn, daar stel je je dus op in. Ook een trui en een regenjas mee dus.
- Op Terschelling is ook genoeg indoors te doen. En nogmaals, het komt op de Wadden bijna nooit voor dat het de hele dag regent.
- 't Is niet dat we xenofoob zijn ofzo, we zijn tot dusver eindeloos met de kinderen op stap geweest (Noorwegen, Zweden, Frankrijk, Turkije, Spanje). We hadden gewoon zin in wat anders. We zijn beiden opgegroeid met zeil- of kampeervakanties (vaak in NL), dus een beetje nattigheid vinden we niet zo erg.

Nouja, we nemen gewoon de gok dit jaar. Als het tegenvalt, pech gehad, dan zoeken we op een ander moment wel weer de zon op. Maar ik begrijp dat het voor iedereen anders is hoor. :)
Check mijn band Glorybox
pi_146988829
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef Svyatagor het volgende:

Nouja, we nemen gewoon de gok dit jaar. Als het tegenvalt, pech gehad, dan zoeken we op een ander moment wel weer de zon op. Maar ik begrijp dat het voor iedereen anders is hoor. :)
Hier ook zo, maar dan Zeeland. Drie weken. In een huis.
Ik heb gewoon echt echt echt een keer geen zin om lang te rijden met vier kinderen. Dat is gewoon geen leuk begin en eind van de vakantie. Hoe goed ze het ook doen in de auto hoor, ik heb er veel stress van.
Voor het eerst in heel lange tijd dat we niet verder weg gaan en ik heb er zin in.
Met een meidenkwartet
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 14:28:32 #155
5428 crew  miss_sly
pi_146988916
O, ik begrijp zeker wel dat je geen zin hebt om dat stuk te rijden. En ik begrijp ook best dat je een keer het risico neemt, zeker gezien de mooie julimaanden die we de afgelopen jaren hebben gehad.

Maar ik persoonlijk kan het niet. Ik heb echt, echt behoefte aan zon en warmte in mijn enige vakantie en in Zuid-Frankrijk is die kans nu eenmaal een stuk groter dan in Nederland. Sterker nog, ik zag een aardige camping in de Elzas, maar dat is ook in de zomer een vochtig gebied, dus dat valt af. Gewoon, voor de zekerheid.
  dinsdag 25 november 2014 @ 14:28:35 #156
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_146988918
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:13 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon ver genoeg rijden tot je geen groen gras meer ziet...
Oh, je komt eerdaags langs? :+

Wij gaan ieder jaar in Nederland op vakantie, en meestal is het weer uitstekend. Nederlanders hebben er een beetje een handje van om een 'vreselijke zomer' te hebben als het een week geregend heeft.

Afgelopen jaar was het in Zuid-Frankrijk wel akelig koud en regenachtig, begin juli.
pi_146988980
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:28 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Wij gaan ieder jaar in Nederland op vakantie, en meestal is het weer uitstekend. Nederlanders hebben er een beetje een handje van om een 'vreselijke zomer' te hebben als het een week geregend heeft.

Afgelopen jaar was het in Zuid-Frankrijk wel akelig koud en regenachtig, begin juli.
als echte nederlander hoor je wel te klagen over het nederlandse weer.
  dinsdag 25 november 2014 @ 14:32:22 #158
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146989043
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:19 schreef bitterend het volgende:
Volgende stedentrip willen we naar Kopenhagen! iemand tips hoe en wat?
Zoo & aquaruim & tivoli staat op het lijst!
Ga je met de auto? De Ferry Puttgarden-Rodby is goed aan te rijden, houd alleen rekening met drukte in Duitland, wegens file zijn wij twee uur extra onderweg geweest en hebben we de boot gemist -O- (ik had vanuit de auto gebeld, en we konden gelukkig op hetzelfde ticket een boot later nemen, maar daar hadden we mazzel mee, standaard was het niet).
KuikenGuppy
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 14:33:19 #159
5428 crew  miss_sly
pi_146989078
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:28 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Afgelopen zomer was Frankrijk begin juli helemaal niet fijn. Zoals ik zei: we hadden drie dagen regen en kou in Disneyland. Niet verwacht, we hadden gedacht extra zonnebrandcreme mee te moeten menen :')

Maar goed, de weken erna waren wel fijn. En ik hou van het landschap, het eten, even iets anders dan Nederland, welk deel van Nederland dan ook.
  dinsdag 25 november 2014 @ 14:33:45 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146989092
Overigens: Tivoli O+.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')