SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een uurtje is niet niks hoor. Althans, voor mijn doen.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 07:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een uurtje is niet niks hoor. Althans, voor mijn doen.
Alleen jammer dat ik straks weinig voorbereidingstijd heb voor een bespreking.
Less is more! Zo ga ik ook presentaties in. Achteraf is het altijd beter gegaan dan verwacht.quote:Op maandag 17 november 2014 07:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een uurtje is niet niks hoor. Althans, voor mijn doen.
Alleen jammer dat ik straks weinig voorbereidingstijd heb voor een bespreking.
Echt niet, Zuid-Oost Limburg jongequote:Op maandag 17 november 2014 08:06 schreef Peunage het volgende:
België bestaat niet. Het is gewoon Zuid-Brabant.
Ik denk dat ik vandaag ook eerder naar huis ga. De spierpijn is verschrikkelijk en ik ben moe.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 08:06 schreef Peunage het volgende:
België bestaat niet. Het is gewoon Zuid-Brabant.
Improviseren kan je lerenquote:Op maandag 17 november 2014 07:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Less is more! Zo ga ik ook presentaties in. Achteraf is het altijd beter gegaan dan verwacht.
Ha ha. Je wou mij de namen van die parfums niet geven he.quote:Op maandag 17 november 2014 09:05 schreef Che_ het volgende:
Slaapverlamming gehad vannacht. Incl. djin alles.
Nice man. Helemaal zwetend wakker geworden ook of niet?quote:Op maandag 17 november 2014 09:05 schreef Che_ het volgende:
Niet! Dan zou je niet lachen.quote:Op maandag 17 november 2014 09:05 schreef Che_ het volgende:
En toen?quote:Op maandag 17 november 2014 09:05 schreef Che_ het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2014 09:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ha ha. Je wou mij de namen van die parfums niet geven he.
Nee, dat niet.quote:Op maandag 17 november 2014 10:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nice man. Helemaal zwetend wakker geworden ook of niet?
quote:
Werd halfwakker, maar kon niks bewegen. Was ook te moe om ogen te openen, ging steeds beetje open. Af en toe dacht ik dat ik bewoog en dat ik met m'n armen schudde, maar lag gewoon helemaal stil hoe hard ik ook probeerdequote:
yolo en hatseflats tochquote:Op maandag 17 november 2014 10:54 schreef xaban06 het volgende:
Straks een sollicitatiegesprek zonder voorbereiding
Slaap eens op tijd jij. En ga eens vaker leuke dingen doen, zoals bios/eten/chillen.quote:Op maandag 17 november 2014 11:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat niet.
[..]
[..]
Werd halfwakker, maar kon niks bewegen. Was ook te moe om ogen te openen, ging steeds beetje open. Af en toe dacht ik dat ik bewoog en dat ik met m'n armen schudde, maar lag gewoon helemaal stil hoe hard ik ook probeerde. Verder wat hallucinaties van djins, stemmen en trillingen en toen het heftiger werd kon ik uiteindelijk weer bewegen en ging toen slapen.
Huh, waarom zou je dat doenquote:Op maandag 17 november 2014 11:17 schreef Stimorol- het volgende:
Gewoon doorslapen ook!
Ik heb erna tijden beneden voor de tv geslapen en jarenlang erna met een lichtje aan
is dit een hint?quote:Op maandag 17 november 2014 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Slaap eens op tijd jij. En ga eens vaker leuke dingen doen, zoals bios/eten/chillen.
Nee, meteen doorslapen vergroot de kans op doorgaan met de slaapverlamming. Daarnaast was ik erg bang er na. Ik was toen niet zo gezondquote:Op maandag 17 november 2014 11:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Huh, waarom zou je dat doen
Doorslapen is beter, je bent namelijk al vermoeid.
Haha, gewoon een paar keer audubillah en astaghfirullah en daarna doorslapen. That's how we roll.quote:Op maandag 17 november 2014 11:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat niet.
[..]
[..]
Werd halfwakker, maar kon niks bewegen. Was ook te moe om ogen te openen, ging steeds beetje open. Af en toe dacht ik dat ik bewoog en dat ik met m'n armen schudde, maar lag gewoon helemaal stil hoe hard ik ook probeerde. Verder wat hallucinaties van djins, stemmen en trillingen en toen het heftiger werd kon ik uiteindelijk weer bewegen en ging toen slapen.
Wiet fucked je hersenenquote:Op maandag 17 november 2014 11:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, meteen doorslapen vergroot de kans op doorgaan met de slaapverlamming. Daarnaast was ik erg bang er na. Ik was toen niet zo gezond
Neuh.quote:
Een fokdatequote:Op maandag 17 november 2014 11:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
n ga eens vaker leuke dingen doen, zoals bios/eten/chillen.
My life in a nutshellquote:Op maandag 17 november 2014 11:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik dacht voor werk nog even wat schoolwerk te kunnen doen. I was so wrong.
[ afbeelding ]
moet je maar in een fabriek gaan werkenquote:Op maandag 17 november 2014 11:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik dacht voor werk nog even wat schoolwerk te kunnen doen. I was so wrong.
[ afbeelding ]
Hey stalker.quote:Op maandag 17 november 2014 12:37 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
moet je maar in een fabriek gaan werken
de deegrolquote:Op maandag 17 november 2014 12:40 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben vandaag weer constant dizzy![]()
Als ik KO ga: Crip neem mn rol over.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat?Mijn server is gewoon een veredelde smartphone hoor. [ afbeelding ]
Beroepsgeheimquote:Op maandag 17 november 2014 15:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan is het goed
Heb nog niet echt werkende libraries gevonden, welke gebruik jij?
Wat doe je hier allemaal mee?quote:Op maandag 17 november 2014 16:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
https://github.com/venomous0x/WhatsAPI
- Interactive WhatsApp Response Systemquote:
In ieder(e) gezin/familie is er wel een vreemde eend in de bijt.quote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef Landysh het volgende:
Uhg, mijn zusje is echt de most boring person ever. Heb ik mijn ouders overgehaald om een keer buiten TR op vakantie te gaan, gewoon een citytrip in Europa voor een paar dagen, wil mijn zusje niet mee omdat ze 'geen zin' heeft. En nu gaan we allemaal niet. Twee-drie dagen maar, get over it.
Ik om 6 voortaan ipv iets later.quote:Op maandag 17 november 2014 18:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja he? Morgen ga ik weer op tijd opstaan.
Maar werkt het als ik het nu op zou zetten? Heb gelezen dat het sinds 1 of andere update niet meer mogelijk is om je wachtwoord op te halen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
- Interactive WhatsApp Response System
- Online notification
- Online Time Calculator
Zojuist een paar dingen bedacht.
Dat zou ik niet weten. Mijn accounts heb ik begin dit jaar aangemaakt.quote:Op maandag 17 november 2014 18:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar werkt het als ik het nu op zou zetten? Heb gelezen dat het sinds 1 of andere update niet meer mogelijk is om je wachtwoord op te halen.
In dit gezin ben ik dat thoug.quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In ieder(e) gezin/familie is er wel een vreemde eend in de bijt.
uff in pure chocoladequote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef Landysh het volgende:
Heb zoooo'n zin in aardbeien gedoopt ln chocolade. Ga zo maken denk ik.
Kan je haar niet omkopen?quote:Op maandag 17 november 2014 18:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
In dit gezin ben ik dat thoug.
Maar ik vind het echt stom, ze weet dat de trip afhangt van haar. Heb voorgesteld om een een-dag citytrip, wil ze ook niet. Dit is gewoon egoisme van de bovenste plank.
Wat suf zeg, het contrast met Bortecinem is opmerkelijk.quote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef Landysh het volgende:
Uhg, mijn zusje is echt de most boring person ever. Heb ik mijn ouders overgehaald om een keer buiten TR op vakantie te gaan, gewoon een citytrip in Europa voor een paar dagen, wil mijn zusje niet mee omdat ze 'geen zin' heeft. En nu gaan we allemaal niet. Twee-drie dagen maar, get over it.
Nee, like said, ze is zo boring. Geeft geen fuck om etentjes* en als ze iets niet wil kun je haar met nog geen miljoen overhalen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan je haar niet omkopen?"Ik koop X voor je of we gaan een keer op mijn kosten eten als je instemt."
Een van mijn levensvragen is hoe het mogelijk is dat wij familie zijn. Niet alleen qua persoonlijkheid maar ook qua uiterlijk lijken wij voor geen meter op elkaar.quote:Op maandag 17 november 2014 18:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat suf zeg, het contrast met Bortecinem is opmerkelijk.
Dacht even dat dit verhaal over mij ging. Ik ben net zo.quote:Op maandag 17 november 2014 18:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, like said, ze is zo boring. Geeft geen fuck om etentjes* en als ze iets niet wil kun je haar met nog geen miljoen overhalen.
*Ze mag sowieso ook 99% van de dingen die op de kaart staan niet. Vind het echt kut voor haar als we uiteten gaan. Zitten wij aan de kebab en weet ik veel wat, eet zij friet.![]()
Misschien een wisseltruc in het ziekenhuis na de geboorte?quote:Op maandag 17 november 2014 18:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een van mijn levensvragen is hoe het mogelijk is dat wij familie zijn. Niet alleen qua persoonlijkheid maar ook qua uiterlijk lijken wij voor geen meter op elkaar.
Echt. Fuck you gewoon.quote:Op maandag 17 november 2014 18:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze staan te koelen nu.Gedoopt in melkchocolade met pure en witte chocolade versiersels.
Het eten of egoisme?quote:Op maandag 17 november 2014 18:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dacht even dat dit verhaal over mij ging. Ik ben net zo.
Eten. Ik vind het overigens niet egoïstisch om niet op vakantie te willen gaan, ik vind het eerder raar dat de vakantie van haar afhangt. Is ze niet oud genoeg om alleen thuis te blijven?quote:
Hmm, dat is minder.quote:Op maandag 17 november 2014 18:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, like said, ze is zo boring. Geeft geen fuck om etentjes* en als ze iets niet wil kun je haar met nog geen miljoen overhalen.
*Ze mag sowieso ook 99% van de dingen die op de kaart staan niet. Vind het echt kut voor haar als we uiteten gaan. Zitten wij aan de kebab en weet ik veel wat, eet zij friet.![]()
Een dagje/weekendje weg doe je niet met het halve gezin. Vind ik.quote:Op maandag 17 november 2014 18:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eten. Ik vind het overigens niet egoïstisch om niet op vakantie te willen gaan, ik vind het eerder raar dat de vakantie van haar afhangt. Is ze niet oud genoeg om alleen thuis te blijven?
Hangt van je gezin af?quote:Op maandag 17 november 2014 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een dagje/weekendje weg doe je niet met het halve gezin. Vind ik.
Zulke sletten willen we niet.quote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef Montelly het volgende:
Heren een vraagje aan julie![]()
Wat zouden jullie families vinden als je met een vrouw zou trouwen die al eens eerder is getrouwd geweest?
Niet geweldig maar geen ramp vermits zij geen kinderen heeft.quote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef Montelly het volgende:
Wat zouden jullie families vinden als je met een vrouw zou trouwen die al eens eerder is getrouwd geweest?
"Wat moet je met een tweede- of derdehandse vrouw?"quote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef Montelly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij heeft PKU.quote:Op maandag 17 november 2014 18:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eten. Ik vind het overigens niet egoïstisch om niet op vakantie te willen gaan, ik vind het eerder raar dat de vakantie van haar afhangt. Is ze niet oud genoeg om alleen thuis te blijven?
quote:Op maandag 17 november 2014 19:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Wat moet je met een tweede- of derdehandse vrouw?"Echt standaard reactie idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ik doe de laatste jaren ook bijna niks meer met ze, ga al zeker twee jaar niet met ze op vakantie. Maar was wel bereid geweest om een een opoffering te doen voor een dagtrip/twee-drie dagen als het van mij afhing.quote:Op maandag 17 november 2014 18:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, dat is minder.
Toen ik klein was was ik ook een spelbreker. Mijn broers wisten mij toch vaak over te halen.
Mijn oom is 38-39 en niet getrouwd dus elke dag stelt de fam wel een huwelijkskandidaat voor. Mijn moeder kwam een keer met een gescheiden vrouw, vader vond niet kunnen. Mama dus wel.quote:
Niet leuk, maar wat kunnen zij tegen mij doenquote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef Montelly het volgende:
Nee, zal er niet zijn.quote:
Hangt van haar leeftijd af.quote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef Montelly het volgende:
Ja dat snap ik, maar je familie etc. Vooral dat achterklap gedeelte..lijkt mij echt niet fijn. Nederlanders kijken op dit soort zaken veel anders naar..quote:
Was het maar zon feest, in werkelijkheid trouw je met hele familiequote:Op maandag 17 november 2014 19:20 schreef Landysh het volgende:
Ik vind het sowieso ook gore gedachte dat een familie daarover gaat. Dat ze geen schoonzoon/dochter met kind willen is ergens te begrijpen. Een stiefkind (vooral een waar nog een moeder/vader aan vastzit) is echt niet makkelijk, ergens begrijpelijk dat ze je daarvoor willen behoeden. Maar wtf zijn ze om zich te gaan bemoeien met de mahrem van die vrouw? Dat is aan de man die haar gaat doen, verder niemand anders.
Ons/mijn leeftijdquote:Op maandag 17 november 2014 19:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, zal er niet zijn.
[..]
Hangt van haar leeftijd af.
Mijn ouders zou het niet echt boeien denk ik(wel in het begin beetje natuurlijk).quote:
Moet ik eerst vragen, op basis van speculaties hierop antwoordenquote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef Montelly het volgende:
gaat ook om de reden waarom deze persoon gescheiden is enzo.quote:Op maandag 17 november 2014 19:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar je familie etc. Vooral dat achterklap gedeelte..lijkt mij echt niet fijn. Nederlanders kijken op dit soort zaken veel anders naar..
Je zou sws een aardige inschatting kunnen maken je ouders kennende toch?quote:Op maandag 17 november 2014 19:27 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Moet ik eerst vragen, op basis van speculaties hierop antwoorden!
Er is maar een man die haar gaat doen. Andere mensen hebben hier geen fuck over te zeggen. Iedere moslim die een andere moslim tegenhoud van het trouwen van een gescheiden vrouw die geen zina heeft gepleegd zou zich moeten schamen.quote:Op maandag 17 november 2014 19:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Was het maar zon feest, in werkelijkheid trouw je met hele familie
Als ze mijn leeftijd heeft en al gescheiden is, dan.....quote:Op maandag 17 november 2014 19:28 schreef AbdulMalik het volgende:
Hangt ook van de leeftijd en haar redenen af natuurlijk. Elk geval is anders. Sowieso altijd vooronderzoek.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Er is maar een man die haar gaat doen. Andere mensen hebben hier geen fuck over te zeggen. Iedere moslim die een andere moslim tegenhoud van het trouwen van een gescheiden vrouw die geen zina heeft gepleegd zou zich moeten schamen.
Wordt het niet algemeen gezien dat gescheiden vrouwen vaak hebben "gefaald" in het huwelijk? Even uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 17 november 2014 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
gaat ook om de reden waarom deze persoon gescheiden is enzo.
True story.quote:Op maandag 17 november 2014 19:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Er is maar een man die haar gaat doen. Andere mensen hebben hier geen fuck over te zeggen. Iedere moslim die een andere moslim tegenhoud van het trouwen van een gescheiden vrouw die geen zina heeft gepleegd zou zich moeten schamen.
Nee, het probleem is vaak dat ze geen maagd meer is.quote:Op maandag 17 november 2014 19:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wordt het niet algemeen gezien dat gescheiden vrouwen vaak hebben "gefaald" in het huwelijk? Even uitzonderingen daargelaten.
Ik heb echt geluk, dat mijn ouders daar schijt aan hebbenquote:Op maandag 17 november 2014 19:31 schreef Peunage het volgende:
Het gaat niet zo zeer om wat de ouders er van vinden. Wat zegt de 'omgeving/de mensen' hier over...
Vaak zijn het van die roddelende bitchass bitches (ook de mannen) die niks te doen hebben. Dan zijn ouders ook geneigd om het geen goed idee te vinden.
En of ze kinderen heeft en hoe oud ze is speelt ook erg mee. Een vrouw/man die 20 jaar ouder is heeft al veel meer levenservaring.
Lekkere nummerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Voor ik het vergeet;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FHF / Atag infra Turbo gasfornuis voor noppes in Amsterdam-zuid
Wowie ik wil bi jou komen wonennSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gras is groenquote:Op maandag 17 november 2014 19:35 schreef AbdulMalik het volgende:
Maar goed. Praten zonder je daadwerkelijk in zo'n situatie te begeven is altijd makkelijk.
Oh wauw dat is echt geniaal. Maar ik heb daar geen aansluiting voor.quote:Op maandag 17 november 2014 19:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Voor ik het vergeet;
FHF / Atag infra Turbo gasfornuis voor noppes in Amsterdam-zuid
als ik in bed ga liggen doe ik geen verwarming aan.quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef mrstylo het volgende:
Lijkt me alleen kut met verwarming bij je hoofd. Krijg je daar geen hoofdpijn van?
quote:Op maandag 17 november 2014 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als ik in bed ga liggen doe ik geen verwarming aan.
Is dat IKEA Tundra laminaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn aardbeien die nu allemaal op zijn.Ik maak nieuwe voor je en neem mee als ik bij je mag wonen Kabee.
Dat ziet er prachtig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn aardbeien die nu allemaal op zijn.Ik maak nieuwe voor je en neem mee als ik bij je mag wonen Kabee.
Ziet er goed uit (foto dan). Maar ik vind aardbeien in chocola echt niet lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Neen.quote:
Omg. Je mag komen wonen hier, maar ik wil meer dan alleen choco aardbeien. Denk aan cheeeesecake en turkse pizza's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt niet? Ik heb ze weleens op de kermis gekocht, smaakte toen ook nergens naar. Maar zelfgemaakt vind ik zoo lekker.quote:Op maandag 17 november 2014 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit (foto dan). Maar ik vind aardbeien in chocola echt niet lekker
Ik word je feeder jeej.quote:Op maandag 17 november 2014 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Omg. Je mag komen wonen hier, maar ik wil meer dan alleen choco aardbeien. Denk aan cheeeesecake en turkse pizza's.
Sexy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee echt totaal niet. Combinatie chocolade met fruit nooit begrepen. Ik heb dan altijd mijn eigen schaal(zonder chocolade), wanneer ze het hier eten.quote:Op maandag 17 november 2014 19:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt niet? Ik heb ze weleens op de kermis gekocht, smaakte toen ook nergens naar. Maar zelfgemaakt vind ik zoo lekker.
Ik heb ook een hekel aan fruit en chocolade. Ik haat het zelfs. Maar dit vind ik heel lekker, dunnow why.quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet. Combinatie chocolade met fruit nooit begrepen. Ik heb dan altijd mijn eigen schaal(zonder chocolade), wanneer ze het hier eten.
Wat voor chocolade is het? Sowieso geen puur denk ikquote:Op maandag 17 november 2014 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan fruit en chocolade. Ik haat het zelfs. Maar dit vind ik heel lekker, dunnow why.
Milka. Is heel zacht van smaak.quote:Op maandag 17 november 2014 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat voor chocolade is het? Sowieso geen puur denk ik
Aha. Alleen puur gedaan hiero. Echt niet lekker.quote:Op maandag 17 november 2014 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Milka. Is heel zacht van smaak.
Btw, ik vind vers fruit gedoopt in chocolade eigenlijk wel lekker bedenk ik mij nu. Druiven enzo met chocolade is ook zo jummy.Alleen in cake/koekjes/taart haat ik de combo choco en fruit.
hoef ik niet meer te koken enzoquote:
gaaf he!quote:
retweetquote:Op maandag 17 november 2014 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Milka. Is heel zacht van smaak.
Btw, ik vind vers fruit gedoopt in chocolade eigenlijk wel lekker bedenk ik mij nu. Druiven enzo met chocolade is ook zo jummy.Alleen in cake/koekjes/taart haat ik de combo choco en fruit.
Oh ja dat haat ik ook.quote:Op maandag 17 november 2014 20:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Alleen puur gedaan hiero. Echt niet lekker.
Helemaal wanneer fruit(fucking kers altijd) in chocolade taart zit.
Nah je mag wel slokje.quote:Op maandag 17 november 2014 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja dat haat ik ook.Kersen in chocotaart. WHY.
JFM, ruilen?
Ziet er niet uitquote:Op maandag 17 november 2014 20:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik drink nu Chococino
[ afbeelding ]
Ik zie daar nog twee cupjes op de foto en jij geeft mij een 'groot slokje'.quote:Op maandag 17 november 2014 20:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was groot slokje hoor. Ondankbaar.
Jij ziet er niet uit.quote:
Cupjes horen bij elkaar voor één kop.quote:Op maandag 17 november 2014 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie daar nog twee cupjes op de foto en jij geeft mij een 'groot slokje'.
Had vandaag biologische cappuccino koffiepads van de AH. Fucking lekker.quote:
Naw nigga. Ik kreeg vandaag alleen complimentenquote:
Wel even goede gordijnen regelen hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah.quote:Op maandag 17 november 2014 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er werd een paar uur nadat die foto gemaakt werd, gordijnen gebracht ook.
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar kan ik je culinaire vaardigheden een dagje huren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier heb je geen culinaire vaardigheden voor nodig syl. Hier komt geen koken van pas.quote:Op maandag 17 november 2014 20:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar kan ik je culinaire vaardigheden een dagje huren?
Intiem zijn voor het huwelijk moet kunnen toch? Binnen een relatie vind ik dat niet meer dan normaal eigenlijk.quote:Op maandag 17 november 2014 19:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet alleen hiervoor.quote:Op maandag 17 november 2014 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier heb je geen culinaire vaardigheden voor nodig syl. Hier komt geen koken van pas.
Chocolade smelten, aardbeien erin dopen, in koelkast. Klaar.
Zina is vreemdgaan toch?quote:Op maandag 17 november 2014 20:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Intiem zijn voor het huwelijk moet kunnen toch? Binnen een relatie vind ik dat niet meer dan normaal eigenlijk.
Context...quote:Op maandag 17 november 2014 20:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Intiem zijn voor het huwelijk moet kunnen toch? Binnen een relatie vind ik dat niet meer dan normaal eigenlijk.
quote:Op maandag 17 november 2014 20:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wat een kut woord dan.quote:Op maandag 17 november 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij valt seks voor het huwelijk ook onder zina.
Dit was niet mijn persoonlijke mening he. Ik doelde op moslims die niet doorhebben hoe fout ze bezig zijn. Iemand die seks heeft gehad voor het huwelijk kan de suggestie wekken dat die persoon niet zo religieus is, op basis daarvan iemand afkeuren is ergens te begrijpen. Dat valt bij mij in het rijtje iemand afwijzen om alcohol, eten van varkensvlees/niet-halal vlees of andere niet-halal dingen. Maar iemand verbieden/proberen tegen te houden om met iemand te trouwen die geen maagd meer is, maar alleen seks heeft gehad binnen het huwelijk, valt Islamitisch niet goed te praten.quote:Op maandag 17 november 2014 20:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik dacht ook seks buiten 't huwelijk.quote:
Ja klopt, maar ik wil alleen weten wat Borte vindt van seks buiten 't huwelijk. That's allquote:Op maandag 17 november 2014 20:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Context...
Ze heeft het over "(..) iedere moslim die een andere moslim (..)".
Ik vind dat ik mij niet mag bemoeien met wat anderen doen.quote:Op maandag 17 november 2014 20:32 schreef Unlabeled het volgende:
Ja klopt, maar ik wil alleen weten wat Borte vindt van seks buiten 't huwelijk. That's all
Seks buiten het huwelijk.quote:Op maandag 17 november 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja. Maar buiten het huwelijk is eigenlijk een betere term omdat vreemdgaan daar ook onder valt.quote:Op maandag 17 november 2014 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor het huwelijk is per definitie toch ook buiten het huwelijk? Of niet?
Dat is niet wat ik bedoel. Nvmquote:Op maandag 17 november 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind dat ik mij niet mag bemoeien met wat anderen doen.
quote:Op maandag 17 november 2014 20:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja. Maar buiten het huwelijk is eigenlijk een betere term omdat vreemdgaan daar ook onder valt.
quote:Op maandag 17 november 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2014 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit was niet mijn persoonlijke mening he. Ik doelde op moslims die niet doorhebben hoe fout ze bezig zijn. Iemand die seks heeft gehad voor het huwelijk kan de suggestie wekken dat die persoon niet zo religieus is, op basis daarvan iemand afkeuren is ergens te begrijpen. Dat valt bij mij in het rijtje iemand afwijzen om alcohol, eten van varkensvlees/niet-halal vlees of andere niet-halal dingen. Maar iemand verbieden/proberen tegen te houden om met iemand te trouwen die geen maagd meer is, maar alleen seks heeft gehad binnen het huwelijk, valt Islamitisch niet goed te praten.
Wat mij betreft neukt iedereen voor het huwelijk. I couldn't care less.
Daymm... Zit ik hier met mijn slootwaterchocomel uit de automaat.quote:Op maandag 17 november 2014 20:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik drink nu Chococino
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2014 19:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn oom is 38-39 en niet getrouwd dus elke dag stelt de fam wel een huwelijkskandidaat voor. Mijn moeder kwam een keer met een gescheiden vrouw, vader vond niet kunnen. Mama dus wel.
De Profeet trouwde ook met vrouwen die al huwelijken achter de rug hadden, dus ik snap niet hoe men vanuit geloofsovertuiging hierop tegen denk te kunnen zijn. Bijvoorbeeld Khadija (r.a.).quote:Op maandag 17 november 2014 19:35 schreef AbdulMalik het volgende:
Maar goed. Praten zonder je daadwerkelijk in zo'n situatie te begeven is altijd makkelijk.
je mag ook slokje.quote:Op maandag 17 november 2014 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daymm... Zit ik hier met mijn slootwaterchocomel uit de automaat.
cultuur.quote:Op maandag 17 november 2014 21:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Profeet trouwde ook met vrouwen die al huwelijken achter de rug hadden, dus ik snap niet hoe men vanuit geloofsovertuiging hierop tegen denk te kunnen zijn. Bijvoorbeeld Khadija (r.a.).
Dat dus. Je moet bijna een geleerde zijn om cultuur en geloof van elkaar los te kunnen zien.quote:
wat wachtkamer dan?quote:Op maandag 17 november 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dus. Je moet bijna een geleerde zijn om cultuur en geloof van elkaar los te kunnen zien.
*wachtkamer*
quote:Op maandag 17 november 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dus. Je moet bijna een geleerde zijn om cultuur en geloof van elkaar los te kunnen zien.
*wachtkamer*
Ik ben nu in de wachtkamer bij de fysio. Ik mag straks op de pijnbank.quote:
Ruim je het zelf op straks?quote:Op maandag 17 november 2014 21:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben nu in de wachtkamer bij de fysio.
heb ik altijd gevonden. cultuur en tradities.quote:
Wanneer het aankomt op huwelijk en seks zijn ze super traditioneel. Net zoals veel andere Turken. Vanwaar dat hoofd?quote:Op maandag 17 november 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]! Jouw ouders zijn wel ouderwets man.
Niks mis met cultuurquote:Op maandag 17 november 2014 21:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heb ik altijd gevonden. cultuur en tradities.
Net gegeten h7h7h7h7. Wel funest voor je tanden. Glazuur wegquote:Op maandag 17 november 2014 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben vergeten om komkommer te kopen.
Van komkommer?quote:Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net gegeten h7h7h7h7. Wel funest voor je tanden. Glazuur weg
+ je eet makkelijk 10 x aanbevolen dagelijkse hoeveelheid zout. Of ik wel iig.quote:Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net gegeten h7h7h7h7. Wel funest voor je tanden. Glazuur weg
Verwachten dat een oude bok van 38 nog een maagdelijke schone chick vindt vind ik heel vreemd.quote:Op maandag 17 november 2014 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer het aankomt op huwelijk en seks zijn ze super traditioneel. Net zoals veel andere Turken. Vanwaar dat hoofd?
heb ook niks aan jou eyy beetje dode mus ditquote:Op maandag 17 november 2014 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
Kb de zak met oude zooi is al weg. Mijn excuses.
Precies. Desalniettemin kan je vandaag de dag niet ontkennen dat je geen bedenkingen (lees: waswasaa) mogelijk zou krijgen wanneer er een dergelijke situatie zich voordoet. Ik althans niet. Een vrouw die al getrouwd was vind ik in theorie uiteraard geen probleem.quote:Op maandag 17 november 2014 21:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Profeet trouwde ook met vrouwen die al huwelijken achter de rug hadden, dus ik snap niet hoe men vanuit geloofsovertuiging hierop tegen denk te kunnen zijn. Bijvoorbeeld Khadija (r.a.).
Mijn moeder is degene die voorstelde dat hij met een gescheiden vrouw trouwde. Mijn vader vond het niet kunnen.quote:Op maandag 17 november 2014 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verwachten dat een oude bok van 38 nog een maagdelijke schone chick vindt vind ik heel vreemd.
Je moeder zou daarover roddelen op andere bruiloften. Lets be real.
Nee gekkerd. Dit is een dode musquote:Op maandag 17 november 2014 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb ook niks aan jou eyy beetje dode mus dit
Its okay
Waarom doe je dit?quote:Op maandag 17 november 2014 22:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee gekkerd. Dit is een dode mus
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder is degene die voorstelde dat hij met een gescheiden vrouw trouwde. Mijn vader vond het niet kunnen.
Btw, mijn moeder maakt wel af en toe shallow opmerkingen over dat de bruid/bruidegom lelijk of mooi is, maar ze is alles behalve een roddelaar. Sterker nog, zij kan zich er juist aan ergeren wanneer anderen het doen. Vorig jaar werd er geroddeld over zo'n zwangere Turkse vrouw die ongetrouwd samenwoonde met een Nederlandse man en mijn moeder haar reactie is 'wat gaat het hun aan'.
Neemt niet weg dat ze verder wel heel traditioneel is. Ik zou niet ongetrouwd moeten samenwonen met een Nederlandse man bv.
Ze is soms wel heel extreem in haar opvattingen, en daarmee bedoel ik dat ze heel openminded is in bepaalde zaken, en weer heel geri kafali in andere. Frustrerend soms.quote:Op maandag 17 november 2014 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Bedoelde t niet zo.
Anne candir.
Traditioneel is geri kafali?quote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze is soms wel heel extreem in haar opvattingen, en daarmee bedoel ik dat ze heel openminded is in bepaalde zaken, en weer heel geri kafali in andere. Frustrerend soms.
En ja soms zijn ze wel lief.
Mn ouders zie ik ook als minder modern dan k dacht. Ze worden conservatiever merk ik.quote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze is soms wel heel extreem in haar opvattingen, en daarmee bedoel ik dat ze heel openminded is in bepaalde zaken, en weer heel geri kafali in andere. Frustrerend soms.
En ja soms zijn ze wel lief.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:23 schreef Che_ het volgende:
Mijn mening over deze kwestie is dat het allesbehalve onjuist is dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod ben op dat embargo.
Ja, maar nu heb je minder last van ze dan tien jaar terug denk ik.quote:Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn ouders zie ik ook als minder modern dan k dacht. Ze worden conservatiever merk ik.
I wishquote:Op maandag 17 november 2014 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb je minder last van ze dan tien jaar terug denk ik.
De meeste vrouwen in mijn omgeving, vooral die die al getrouwd en gescheiden zijn, hebben nu een stuuuuk minder last van hun traditionele ouders. Dacht dat het misschien bij jou ook zo was.quote:
Ik mag zaterdag niet later thuis komen dan 12 uur. Ik hou van ze. Maar ben blij dat ik over 8 weken apart woon. Ik mis mn eigen ding.quote:Op maandag 17 november 2014 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De meeste vrouwen in mijn omgeving, vooral die die al getrouwd en gescheiden zijn, hebben nu een stuuuuk minder last van hun traditionele ouders. Dacht dat het misschien bij jou ook zo was.
Kom trouwen en scheiden, heb je geen last meerquote:Op maandag 17 november 2014 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De meeste vrouwen in mijn omgeving, vooral die die al getrouwd en gescheiden zijn, hebben nu een stuuuuk minder last van hun traditionele ouders. Dacht dat het misschien bij jou ook zo was.
Damnnn.quote:Op maandag 17 november 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik mag zaterdag niet later thuis komen dan 12 uur. Ik hou van ze. Maar ben blij dat ik over 8 weken apart woon. Ik mis mn eigen ding.
Maar ik ga dit ook missen
Okeee maar je moet je wel bekeren tot Turk. Of tenminte en Turkse Koerd.quote:Op maandag 17 november 2014 22:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom trouwen en scheiden, heb je geen last meer
Oh ben je er zo eentjequote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Okeee maar je moet je wel bekeren tot Turk. Of tenminte en Turkse Koerd.
Voor t trouwen kwam ik rustig 6u thuis. Al hoewel mn vader t niet zo doorhad.quote:Op maandag 17 november 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damnnn.
Als ik eenmaal buiten ben - na 100 ondervragingen, dan maakt het niet meer uit hoe laat ik thuiskom. Al is het 3-4 uur. (<- dit bedoel ik nou met extreem).
best chill.quote:Op maandag 17 november 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damnnn.
Als ik eenmaal buiten ben - na 100 ondervragingen, dan maakt het niet meer uit hoe laat ik thuiskom. Al is het 3-4 uur. (<- dit bedoel ik nou met extreem).
Jij bent degene die in een coole studio woont zonder ouders. Dus plzzz.quote:
hahahaha haha haquote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent degene die in een coole studio woont zonder ouders. Dus plzzz.
Maar jullie hebben mij geïnspireerd. Ik ga mijn kamer verbouwen.Heb al sinds mijn 13e dezelfde kamer.
djakkaabooiiquote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
De eerste radicale opmerking gespot, deze ga ik doorsturen voor m'n project,
Vandaag had ik afgesproken met een mooie lekker getint meissie uit bulgarije. in r,dam zuid!quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
djakkaabooii
vertel eens een grappig verhaal van je tijd bij een prostituee
Zou ze uit het raam gekeken hebben, zag jou en daardoor niet opnam?quote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Vandaag had ik afgesproken met een mooie lekker getint meissie uit bulgarije. in r,dam zuid!
Alleen toen ik in de straat was mos ik nog een keer bellen voor het precieze adres maar toen ik der belde heb ze niet meer opgenomen dus moest met de metro weer helemaal terug naar crooswijk haha,.
Wou nog naar een privehuis gaan, daar hebben ze een lekker turks wijffie of een Tunesisch meissie alleen die lopen allemaal naar de 30 en ik ga toch echt voor 18, dus de knaken maar in m'n zakkie gehouden haha
echt?quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ja jullie gingen laatst mijn kamer uitlachen op de cam. vonk echt niet leuk hoor.
Ja, iemand maakte een hele sarcastische opmerking over dat mijn kamer mooi was en toen gingen jullie lachen.quote:
Doe spoiler omgg dadelijk pakt google alles van mij af.quote:Op maandag 17 november 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, ik ga nu even kijken.I'm gonna make you rich!
quote:Op maandag 17 november 2014 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe spoiler omgg dadelijk pakt google alles van mij af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je met je achtergrond gedaan?![]()
zarGon ik vind jou een van de allerbeste mods ooit op dit forum.quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
djakkaabooii
vertel eens een grappig verhaal van je tijd bij een prostituee
quote:Op maandag 17 november 2014 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Poging tot verbeteren.. en toen had ik geen zin meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je met je achtergrond gedaan?![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Poging tot verbeteren.. en toen had ik geen zin meer.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Schattige knuffel! [ afbeelding ]
awwwwwwww dit.quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Schattige knuffel! [ afbeelding ]
Nu al aan de koffie?quote:Op dinsdag 18 november 2014 06:33 schreef Stimorol- het volgende:
Hoooiiiiiiiii mensen. Ben weer hyper. Bah.
Definieer "wakker".quote:
No no no. Ik kon gisteren en vandaag gewoon "uitslapen", maar om 7:00 stonden de bouwvakkers voor de deurrrrr. Fml.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Definieer "wakker".
Ik ben al op kantoor.Ik ben al twee uur aan het werk. Moest om 4:20 op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I beat you. Ik ben zieliger. Ik win.
Het is en blijft een zolderkamer.quote:Op maandag 17 november 2014 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, iemand maakte een hele sarcastische opmerking over dat mijn kamer mooi was en toen gingen jullie lachen.
Vooruit dan maar, jij wint. Je gaat door voor de koelkast.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben al twee uur aan het werk. Moest om 4:20 op.
I beat you. Ik ben zieliger. Ik win.
Oordoppen klaarquote:Op dinsdag 18 november 2014 07:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
No no no. Ik kon gisteren en vandaag gewoon "uitslapen", maar om 7:00 stonden de bouwvakkers voor de deurrrrr. Fml.
wat kan ik doen voor een koelkast?quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, jij wint. Je gaat door voor de koelkast.
yeah tuurlijk dat helptquote:
Borte overtreffen qua zieligheid.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat kan ik doen voor een koelkast?
kijk gwn naar me, zegt genoeg.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Borte overtreffen qua zieligheid.
Dit is zo'n instinker. Welk antwoord ik ook geef, ik ben de sjaak.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kijk gwn naar me, zegt genoeg.
Waarom nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 07:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat kan ik doen voor een koelkast?
[..]
yeah tuurlijk dat helpt
not.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit is zo'n instinker. Welk antwoord ik ook geef, ik ben de sjaak.
werkt gwn niet bij mijquote:
Negatieve mensen. Maar erger dan ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zo plaatst.
Wat is er aan de hand?
Je hebt tenminste internet. Gewoon op Fok! komen wanneer het kan dus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:56 schreef Crip het volgende:
Ik haat het hier ik ben tering ziek en het is tering vies fucking geen winkels en shit was hysterisch aan het huileb. Kwil naar huis waarroooom. Mensen zijn fucking irritant. Niemand kan schoonmaken of uberhaupt koken. Ik word agressief en ik heb geen stem meer dus kan niet eens s wat zeggen
Ze hebben mij zo gefrustreerd gemaakt dat ik gewoon er van moet huilen. Het is maardat ik zo veel geduld heb. Zijn net zwijnen zenkunnen niets doen niets en maken alleen rommel. Ik kan er niet eens s wat van zeggen want geen stem...quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon op Fok! komen wanneer het kan dus.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Een minuut stilte voor onze zuster Crip in de rimboe.
Never again TM. NEVER.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Een minuut stilte voor onze zuster Crip in de rimboe.
Ik op A4, maar er was filequote:Op dinsdag 18 november 2014 10:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wilde het net printen op A0...
Hoe lang moet je nog? Tot morgen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb liever deze fokt op grappen dan hier aanwezig zijn. Moet je nagaan
Ja..quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog? Tot morgen?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog? Tot morgen?
Wow sylvesterrr, ik zou niet pikkenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb liever deze fokt op grappen dan hier aanwezig zijn. Moet je nagaan
Doe ook als een zwijn, dit is je kans! Serieus, chill gewoon met ze als toch iedereen zo focked op isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |