SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een uurtje is niet niks hoor. Althans, voor mijn doen.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 07:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een uurtje is niet niks hoor. Althans, voor mijn doen.
Alleen jammer dat ik straks weinig voorbereidingstijd heb voor een bespreking.
Less is more! Zo ga ik ook presentaties in. Achteraf is het altijd beter gegaan dan verwacht.quote:Op maandag 17 november 2014 07:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een uurtje is niet niks hoor. Althans, voor mijn doen.
Alleen jammer dat ik straks weinig voorbereidingstijd heb voor een bespreking.
Echt niet, Zuid-Oost Limburg jongequote:Op maandag 17 november 2014 08:06 schreef Peunage het volgende:
België bestaat niet. Het is gewoon Zuid-Brabant.
Ik denk dat ik vandaag ook eerder naar huis ga. De spierpijn is verschrikkelijk en ik ben moe.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 08:06 schreef Peunage het volgende:
België bestaat niet. Het is gewoon Zuid-Brabant.
Improviseren kan je lerenquote:Op maandag 17 november 2014 07:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Less is more! Zo ga ik ook presentaties in. Achteraf is het altijd beter gegaan dan verwacht.
Ha ha. Je wou mij de namen van die parfums niet geven he.quote:Op maandag 17 november 2014 09:05 schreef Che_ het volgende:
Slaapverlamming gehad vannacht. Incl. djin alles.
Nice man. Helemaal zwetend wakker geworden ook of niet?quote:Op maandag 17 november 2014 09:05 schreef Che_ het volgende:
Niet! Dan zou je niet lachen.quote:Op maandag 17 november 2014 09:05 schreef Che_ het volgende:
En toen?quote:Op maandag 17 november 2014 09:05 schreef Che_ het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2014 09:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ha ha. Je wou mij de namen van die parfums niet geven he.
Nee, dat niet.quote:Op maandag 17 november 2014 10:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nice man. Helemaal zwetend wakker geworden ook of niet?
quote:
Werd halfwakker, maar kon niks bewegen. Was ook te moe om ogen te openen, ging steeds beetje open. Af en toe dacht ik dat ik bewoog en dat ik met m'n armen schudde, maar lag gewoon helemaal stil hoe hard ik ook probeerdequote:
yolo en hatseflats tochquote:Op maandag 17 november 2014 10:54 schreef xaban06 het volgende:
Straks een sollicitatiegesprek zonder voorbereiding
Slaap eens op tijd jij. En ga eens vaker leuke dingen doen, zoals bios/eten/chillen.quote:Op maandag 17 november 2014 11:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat niet.
[..]
[..]
Werd halfwakker, maar kon niks bewegen. Was ook te moe om ogen te openen, ging steeds beetje open. Af en toe dacht ik dat ik bewoog en dat ik met m'n armen schudde, maar lag gewoon helemaal stil hoe hard ik ook probeerde. Verder wat hallucinaties van djins, stemmen en trillingen en toen het heftiger werd kon ik uiteindelijk weer bewegen en ging toen slapen.
Huh, waarom zou je dat doenquote:Op maandag 17 november 2014 11:17 schreef Stimorol- het volgende:
Gewoon doorslapen ook!
Ik heb erna tijden beneden voor de tv geslapen en jarenlang erna met een lichtje aan
is dit een hint?quote:Op maandag 17 november 2014 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Slaap eens op tijd jij. En ga eens vaker leuke dingen doen, zoals bios/eten/chillen.
Nee, meteen doorslapen vergroot de kans op doorgaan met de slaapverlamming. Daarnaast was ik erg bang er na. Ik was toen niet zo gezondquote:Op maandag 17 november 2014 11:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Huh, waarom zou je dat doen
Doorslapen is beter, je bent namelijk al vermoeid.
Haha, gewoon een paar keer audubillah en astaghfirullah en daarna doorslapen. That's how we roll.quote:Op maandag 17 november 2014 11:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat niet.
[..]
[..]
Werd halfwakker, maar kon niks bewegen. Was ook te moe om ogen te openen, ging steeds beetje open. Af en toe dacht ik dat ik bewoog en dat ik met m'n armen schudde, maar lag gewoon helemaal stil hoe hard ik ook probeerde. Verder wat hallucinaties van djins, stemmen en trillingen en toen het heftiger werd kon ik uiteindelijk weer bewegen en ging toen slapen.
Wiet fucked je hersenenquote:Op maandag 17 november 2014 11:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, meteen doorslapen vergroot de kans op doorgaan met de slaapverlamming. Daarnaast was ik erg bang er na. Ik was toen niet zo gezond
Neuh.quote:
Een fokdatequote:Op maandag 17 november 2014 11:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
n ga eens vaker leuke dingen doen, zoals bios/eten/chillen.
My life in a nutshellquote:Op maandag 17 november 2014 11:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik dacht voor werk nog even wat schoolwerk te kunnen doen. I was so wrong.
[ afbeelding ]
moet je maar in een fabriek gaan werkenquote:Op maandag 17 november 2014 11:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik dacht voor werk nog even wat schoolwerk te kunnen doen. I was so wrong.
[ afbeelding ]
Hey stalker.quote:Op maandag 17 november 2014 12:37 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
moet je maar in een fabriek gaan werken
de deegrolquote:Op maandag 17 november 2014 12:40 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben vandaag weer constant dizzy![]()
Als ik KO ga: Crip neem mn rol over.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat?Mijn server is gewoon een veredelde smartphone hoor. [ afbeelding ]
Beroepsgeheimquote:Op maandag 17 november 2014 15:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan is het goed
Heb nog niet echt werkende libraries gevonden, welke gebruik jij?
Wat doe je hier allemaal mee?quote:Op maandag 17 november 2014 16:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
https://github.com/venomous0x/WhatsAPI
- Interactive WhatsApp Response Systemquote:
In ieder(e) gezin/familie is er wel een vreemde eend in de bijt.quote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef Landysh het volgende:
Uhg, mijn zusje is echt de most boring person ever. Heb ik mijn ouders overgehaald om een keer buiten TR op vakantie te gaan, gewoon een citytrip in Europa voor een paar dagen, wil mijn zusje niet mee omdat ze 'geen zin' heeft. En nu gaan we allemaal niet. Twee-drie dagen maar, get over it.
Ik om 6 voortaan ipv iets later.quote:Op maandag 17 november 2014 18:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja he? Morgen ga ik weer op tijd opstaan.
Maar werkt het als ik het nu op zou zetten? Heb gelezen dat het sinds 1 of andere update niet meer mogelijk is om je wachtwoord op te halen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
- Interactive WhatsApp Response System
- Online notification
- Online Time Calculator
Zojuist een paar dingen bedacht.
Dat zou ik niet weten. Mijn accounts heb ik begin dit jaar aangemaakt.quote:Op maandag 17 november 2014 18:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar werkt het als ik het nu op zou zetten? Heb gelezen dat het sinds 1 of andere update niet meer mogelijk is om je wachtwoord op te halen.
In dit gezin ben ik dat thoug.quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In ieder(e) gezin/familie is er wel een vreemde eend in de bijt.
uff in pure chocoladequote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef Landysh het volgende:
Heb zoooo'n zin in aardbeien gedoopt ln chocolade. Ga zo maken denk ik.
Kan je haar niet omkopen?quote:Op maandag 17 november 2014 18:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
In dit gezin ben ik dat thoug.
Maar ik vind het echt stom, ze weet dat de trip afhangt van haar. Heb voorgesteld om een een-dag citytrip, wil ze ook niet. Dit is gewoon egoisme van de bovenste plank.
Wat suf zeg, het contrast met Bortecinem is opmerkelijk.quote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef Landysh het volgende:
Uhg, mijn zusje is echt de most boring person ever. Heb ik mijn ouders overgehaald om een keer buiten TR op vakantie te gaan, gewoon een citytrip in Europa voor een paar dagen, wil mijn zusje niet mee omdat ze 'geen zin' heeft. En nu gaan we allemaal niet. Twee-drie dagen maar, get over it.
Nee, like said, ze is zo boring. Geeft geen fuck om etentjes* en als ze iets niet wil kun je haar met nog geen miljoen overhalen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan je haar niet omkopen?"Ik koop X voor je of we gaan een keer op mijn kosten eten als je instemt."
Een van mijn levensvragen is hoe het mogelijk is dat wij familie zijn. Niet alleen qua persoonlijkheid maar ook qua uiterlijk lijken wij voor geen meter op elkaar.quote:Op maandag 17 november 2014 18:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat suf zeg, het contrast met Bortecinem is opmerkelijk.
Dacht even dat dit verhaal over mij ging. Ik ben net zo.quote:Op maandag 17 november 2014 18:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, like said, ze is zo boring. Geeft geen fuck om etentjes* en als ze iets niet wil kun je haar met nog geen miljoen overhalen.
*Ze mag sowieso ook 99% van de dingen die op de kaart staan niet. Vind het echt kut voor haar als we uiteten gaan. Zitten wij aan de kebab en weet ik veel wat, eet zij friet.![]()
Misschien een wisseltruc in het ziekenhuis na de geboorte?quote:Op maandag 17 november 2014 18:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een van mijn levensvragen is hoe het mogelijk is dat wij familie zijn. Niet alleen qua persoonlijkheid maar ook qua uiterlijk lijken wij voor geen meter op elkaar.
Echt. Fuck you gewoon.quote:Op maandag 17 november 2014 18:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze staan te koelen nu.Gedoopt in melkchocolade met pure en witte chocolade versiersels.
Het eten of egoisme?quote:Op maandag 17 november 2014 18:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dacht even dat dit verhaal over mij ging. Ik ben net zo.
Eten. Ik vind het overigens niet egoïstisch om niet op vakantie te willen gaan, ik vind het eerder raar dat de vakantie van haar afhangt. Is ze niet oud genoeg om alleen thuis te blijven?quote:
Hmm, dat is minder.quote:Op maandag 17 november 2014 18:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, like said, ze is zo boring. Geeft geen fuck om etentjes* en als ze iets niet wil kun je haar met nog geen miljoen overhalen.
*Ze mag sowieso ook 99% van de dingen die op de kaart staan niet. Vind het echt kut voor haar als we uiteten gaan. Zitten wij aan de kebab en weet ik veel wat, eet zij friet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |