Dus? Ik ben niet bang voor hem. Ik zit op kickboksennn.quote:Op maandag 17 november 2014 00:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hij leest vast mee. Kijken wat hij ervan vindt.
Dat is gewoon kwijl.quote:Op maandag 17 november 2014 00:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
julis.er spoot drinken uit mijn mond van het lachen.
Wou dat m'n pak zich genaaid voelde..dan was het tenminste nog iets.quote:Op maandag 17 november 2014 00:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat ik al weken aan het overwerken ben? Voel me zooo genaaid nu
Ik heb mijn baan al opgegeven. Zou normaal gesproken nu al in bed liggen, morgen ochtenddienst. Maar FAK IT. What's the point?quote:Op maandag 17 november 2014 00:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wou dat m'n pak zich genaaid voelde..dan was het tenminste nog iets.
Ik ga faillissement aanvragen, het intereseert me allemaal niet meer. Heb geen doelen meer nu
natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2014 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, je weet wat Falim is?
Er is nog hoop. Er zullen wat mensen uitgenodigd worden, maar verwacht echter niets (!).quote:Op maandag 17 november 2014 00:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb mijn baan al opgegeven. Zou normaal gesproken nu al in bed liggen, morgen ochtenddienst. Maar FAK IT. What's the point?
Misschien dat ik maar een van hun ga daten om zo alsnog uitgenodigd te worden.quote:Op maandag 17 november 2014 00:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er is nog hoop. Er zullen wat mensen uitgenodigd worden, maar verwacht echter niets (!).
quote:Op maandag 17 november 2014 00:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Misschien dat ik maar een van hun ga daten om zo alsnog uitgenodigd te worden.
Sssttt, als hij het weet doet hij jou ook niet uitnodigen.quote:Op maandag 17 november 2014 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat Abdul mij niet uitnodigt.
tis die smakeloze turkse kauwgom waarin er op het wikkeltje een turkse tekst staat. Net als bij een fortune cookie zegmaar.quote:
Nice. Ik zal even researchen of er een manier is om de beveiliging te omzeilen en het feest in te sneaken. Hoe dan ook ben ik er bij!quote:Op maandag 17 november 2014 00:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Misschien dat ik maar een van hun ga daten om zo alsnog uitgenodigd te worden.
Ja je moet sterke kaken hebben om dat te eten.quote:Op maandag 17 november 2014 00:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
tis die smakeloze turkse kauwgom waarin er op het wikkeltje een turkse tekst staat. Net als bij een fortune cookie zegmaar.
Shit ja. Waarom zou iemand vrijwillig daarop willen kauwen.quote:Op maandag 17 november 2014 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja je moet sterke kaken hebben om dat te eten.
Kom je naar de meet trouwens?quote:Op maandag 17 november 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt voor dit weetje.
Ik kan nu rustig slapen.
Dat vraag ik me wel vaker afquote:Op maandag 17 november 2014 00:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Shit ja. Waarom zou iemand vrijwillig daarop willen kauwen.
quote:Op maandag 17 november 2014 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is wel goede kaakgymnastiek ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |