quote:Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef hafcfan het volgende:
Gewoon reglementaire 3-0 overwinning voor Italië.
2e plaats is ook primaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
Slowakije maakt de 1-0 tegen Luxemburg.
Gras is groen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
Rijpe appelen. Slovenië ook op voorsprong tegen San Marino.
Er zijn geen kleintjes meer.quote:
0-1 nu ook daar door Harnikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn geen kleintjes meer.
Bij Liechtenstein - Oostenrijk is het nog 0-0. Vrouwelijke commentator daar.
quote:
Nederland - Cyprus de tweede.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei moest Akinfeev er af met een brancard. Wedstrijd is gestaakt.
quote:
Heeft Zwitserland een elftalquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Feest in Zwitserland 1-0 tegen Estland.
Ja, met Gokhan Inlergod.quote:
Ik heb twee commentators.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:11 schreef KLTZK het volgende:
Die commentator bij Spanje - Oekraïne_!
Zelden zulke slechte grappen gehoord.
Die heeft het land al ingenomen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:13 schreef Nober het volgende:
Is het Russische leger al onderweg naar Montenegro?
Niemand gaf een neukquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)bL4AzGCLXDEMfLnCr5qS
Het vuurwerkincident
quote:
Dat is wel heel slecht idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:14 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat die wat beter zijn
Net lag er een Oekraïner op de grond, de commentator "Cheeki Breekivic lijkt pijn te hebben, of is een nadere inspectie van het gras aan het maken."
Godverdomme man
Volgens flashscore spelen ze gewoon in de 37ste minuutquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
Rusland brengt een nieuwe keeper in en speelt weer verder.
Maar dit is competitievervalsing, lijkt me dat Montenegro of uitgesloten wordt of dat het overgespeeld wordt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
Rusland brengt een nieuwe keeper in en speelt weer verder.
Ik hoop dat de scheids de klok wel stil heeft gezet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens flashscore spelen ze gewoon in de 37ste minuut
Dat laatste lijkt mij sterk. Maar Akinfeev kon echt niet meer verder.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is competitievervalsing, lijkt me dat Montenegro of uitgesloten wordt of dat het overgespeeld wordt.
NL - Cyprus werd ook overgespeeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij sterk. Maar Akinfeev kon echt niet meer verder.
quote:
quote:
Dat mag ook wel tegen San Marinoquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Casillas. Tering, die kan echt neit meer
Het is niet best. Zeker niet best.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
Spanje stelt echt teleur. Mensen die denken dat ze het EK gaan winnen
Mad?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
Spanje stelt echt teleur. Mensen die denken dat ze het EK gaan winnen
China naar het EK?quote:
Eens. Costa blijft de beste.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Morata gaat het ook niet redden
Jonge China licht toch duidelijk in Europa lijkt me, ze hebben zelfs hun eigen club hier.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is EK kwalificatie vriend.
RIPquote:
Er speelt geen enkele Chinees.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jonge China licht toch duidelijk in Europa lijkt me, ze hebben zelfs hun eigen club hier.
Tim Immers heeft een Chineze vader heb ik me laten vertellenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er speelt geen enkele Chinees.
Chinese, en nu weg met die onzin.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tim Immers heeft een Chineze vader heb ik me laten vertellen
Sjinkie Knegt heeft een Chinese voorvader. Daarom heet ie Sjinkie. Oh wacht, dat is geen voetballer.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tim Immers heeft een Chineze vader heb ik me laten vertellen
Jjajaja ontopicquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Chinese, en nu weg met die onzin.
ninjaeditquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sjinkie Knegt heeft een Chinese voorvader. Daarom heet ie Sjinkie. Oh wacht, dat is geen voetballer.
Tot twee keer toe.quote:
Engeland > Spanje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
Zeg ik iets raars als ik zeg dat Engeland een outsider is om het EK te winnen?
Spanje en Frankrijk zijn beterquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
Zeg ik iets raars als ik zeg dat Engeland een outsider is om het EK te winnen?
twitter:GaryLineker twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 22:16:1950 more touches and Harry Kane will beat Sir Bobby Charlton's goalscoring record. reageer retweet
Spanje is echt zwak.quote:
Nederland hoort er niet bij, mochten we ons al kwalificeren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:21 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat er een hele berg potentieele winnaars zijn voor het EK. Het ligt allemaal heel dicht bij elkaar
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:19 schreef Fok-it het volgende:
Frankrijk en Duitsland kanshebbers nummer 1.
Belgie, Italie, Engeland, Spanje outsiders daar onder
Duitsland is de te kloppen ploeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:21 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat er een hele berg potentieele winnaars zijn voor het EK. Het ligt allemaal heel dicht bij elkaar
Ik weet het vorige EK nog wel ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nederland hoort er niet bij, mochten we ons al kwalificeren.
Die hebben geen echte toppers.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kekster en InZanity vinden het raar dat niemand Portugal noemt.
nog sneller dan gerrard er werd afgestuurd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:15 schreef donroyco het volgende:
Harry Kane scoort bij zijn debuut, koud binnen de lijnen
Ach ja, je weet het niet, de poul doorkomen is te doen, speel je dan toevallig 2 lekkere wedstrijden dan speel je de finale, dat geld voor zeker 10 landen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nederland hoort er niet bij, mochten we ons al kwalificeren.
Ah psv'ers zijn altijd zo inhoudelijkquote:
Altijd een goed team, maar weinig latere toernooiervaring.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
Zwitserland - Estland 3-0
Ook een leuk ploegje
Op basis van wat is Spanje een grotere outsider dan Nederland?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah psv'ers zijn altijd zo inhoudelijk
Individuele kwaliteit. Ze zijn niet in vorm maar soit, met een makkelijke poule en wat geluk kunnen ze ver komen. Nederland heeft grote kans dat er al 1 topland in de poule zit en dan is het überhaupt maar afwachten als tweede door te gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op basis van wat is Spanje een grotere outsider dan Nederland?
Riep je dit ook voor het WK?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Individuele kwaliteit. Ze zijn niet in vorm maar soit, met een makkelijke poule en wat geluk kunnen ze ver komen. Nederland heeft grote kans dat er al 1 topland in de poule zit en dan is het überhaupt maar afwachten als tweede door te gaan.
Tuurlijk. Dat riep iedereen voor het wkquote:
Ah dus dit is weer een jinx.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat riep iedereen voor het wk
Prima m'n ongelijk gekregen gelukkig
Nah, hoef niet zo graag m'n gelijk te halenquote:
quote:
Ik vind het altijd prachtig als mensen zonder een inhoudelijke mening/post anderen gaan bekritiseren om hun uitspraken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat riep iedereen voor het wk
Prima m'n ongelijk gekregen gelukkig
Doel je nou op mij of?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd prachtig als mensen zonder een inhoudelijke mening/post anderen gaan bekritiseren om hun uitspraken.
Al helemaal genot als de niet-voetbalkijkers je afkatten om je in hun ogen negatieve mening.
Pingel.quote:
Oh?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
De klokken staan bijna op 90 minuten.
Spanje is sws een en al hype.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Echt heel matig, een klein wonder dat de 1-1 niet valt.
De gloriejaren zijn weer voorbij.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Echt heel matig, een klein wonder dat de 1-1 niet valt.
klopt en Spanje had Nederland helemaal afgemaakt tijdens het WK van 2014.quote:
Mwah, als je VI als voorbeeld neemt is het negativisme ook wel extreem overdreven. Je mag best wel opportunistisch zijn maar wel realistisch blijven. Nederland staat gewoon op plek 7-8 als het gaat om kanshebbers voor EK-succesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doel niet op jou maar de algemene opinie die kotst op negatieve meningen.
De gloriejaren van Duitsland lijken nu te komen, maar een Spanje 08-12 zetten gaat ze niet lukken denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
klopt en Spanje had Nederland helemaal afgemaakt tijdens het WK van 2014.
We gaan gekke dingen roepen dus laten we dat maar niet doen.
Klopt, nog beter zelfsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
De gloriejaren van Duitsland lijken nu te komen, maar een Spanje 08-12 zetten gaat ze niet lukken denk ik.
Engeland en Zwitserland hebben op mij de beste indruk gemaakt deze week.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:37 schreef KingRoland het volgende:
Wat een niveau zeg.
Duitsland - Australië naar Spanje tegen Oekraïne
Engeland heb ik helaas niet gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Engeland en Zwitserland hebben op mij de beste indruk gemaakt deze week.
Zwitserland verrast altijd positief.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Engeland en Zwitserland hebben op mij de beste indruk gemaakt deze week.
Belgiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:40 schreef KingRoland het volgende:
Ik maak me geen zorgen over Spanje. Die zijn de komende jaren niet zo een dreiging meer gelukkig.
België en Duitsland zullen de komende jaren wel domineren.
Vorige WK was in komen. Die staan er echt wel hoor volgend jaarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Belgie
Wanneer hebben die indruk gemaakt?
Ok, ik geef het toe. Ik ben een kloon van Ajacied422quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:40 schreef Vasion het volgende:
Het lijkt altijd of opperkleurder uit de kloonmachine van ajacied422 komt.
Is dat zo? Maar waarom dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ok, ik geef het toe. Ik ben een kloon van Ajacied422
Ik vind dit een zeer opzienbarende vergelijking.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:40 schreef Vasion het volgende:
Het lijkt altijd of opperkleurder uit de kloonmachine van ajacied422 komt.
Ik weet niet voor wie het een compliment is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer opzienbarende vergelijking.
Ik stel me kwetsbaar op en ik beschouw het als míjn compliment.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie het een compliment is.
Die mag je in je zak stekenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel me kwetsbaar op en ik beschouw het als míjn compliment.
Dat zegt niks Stijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Vasion, ik zal je even uit de illusie helpen.
Zo ziet mijn bureaublad eruit.
[ afbeelding ]
Heb je ook nog foto's van jezelf en opper ter bevestiging hiervan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Vasion, ik zal je even uit de illusie helpen.
Zo ziet mijn bureaublad eruit.
[ afbeelding ]
Jij stelt wel hoge eisen zegquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb je ook nog foto's van jezelf en opper ter bevestiging hiervan?
We hebben wel op dezelfde middelbare school gezeten. Ben alleen 11 jaar ouder. Maar misschien moeten we deze discussie ergens anders voeren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb je ook nog foto's van jezelf en opper ter bevestiging hiervan?
Nu overdrijf je.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens ben ik geheelonthouder.
Opperkleurder is een wandelende Gall en Gall.
Neee, want we hebben immers Donovan Slijngard nog voor linksback.quote:
Bijker - Mac.Intosh - Reijnen - Perieraquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:13 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Neee, want we hebben immers Donovan Slijngard nog voor linksback.
Gewoon laten annexeren door Azië.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:45 schreef Sked het volgende:
Ik stel voor dat Montenegro uitgesloten wordt en voorlopig ook niet meer mag meedoen
Dat is niet zo mooi.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
De rest zenden ze volgende week pas uit
Op het WK ook, maar werden meteen genaaidquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hadden een geweldig team op het EK
Leuk land vind ik dat ja. Veel beter dan de rest van de landjes van voormalig Joegoslavie.quote:
Ja het WK bedoel ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Op het WK ook, maar werden meteen genaaid
Speelden wel beroerd zwak tegen Mexico.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Op het WK ook, maar werden meteen genaaid
In Nederland dromen we van een middenveld met Modric, Rakitic en Kovacic/Badeljquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kroatie met Suker, Proscinecki, Boban
Ja nu ook een heerlijk team maar dat Kroatie van toenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:53 schreef Sked het volgende:
[..]
In Nederland dromen we van een middenveld met Modric, Rakitic en Kovacic
De Badmeester.quote:
Jij kent de Badmeester nog niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien de gebroeders Schleck oproepen. Hebben wel prima conditie.
Joachimquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kent de Badmeester nog niet?
Die maakte toch furore bij Willem II en RKC.
Wist je dat zijn broer een collega was van de door jou eerder aangedragen Luxemburgers?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Wist ik veel dat die badmeester was. Kan mij dat hele Brabant schelen.
Vreselijke band vind ik dat.quote:
Noem die band nooit meerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreselijke band vind ik dat.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreselijke band vind ik dat.
Gelukkig is Kane gestoptquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet bij Kane echt automatisch aan die walgelijke Dinand denken.
Echt he. Beetje schijnadoratie vind ik dat altijd. Sowieso mag het kwalificatiesysteem wel op de schop.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:06 schreef Sked het volgende:
Die Slovenen lijken alleen zo goed omdat ze in San Marino de bakker en schilder moeten oproepen
Inter. Dat zei die commentator net nog.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar speelt Shakira nu eigenlijk, nadat ie het bij FC BAYERN niet heeft gered?
Ik ben doofquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Inter. Dat zei die commentator net nog.
Wel geblesseerd nu volgens mijquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Inter. Dat zei die commentator net nog.
Nee, dat was Messi in 2005.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Liechtenstein speelt in het stadion van FC Emmen of wat?
*lobquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
Een lop een lop een goal oh oh oh oh oh wat mooi!
Daar zit niemand op te wachtenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag
16:00 Kazachstan v IJsland
18:00 Tsjechië v Letland
18:00 Israël v Wales
18:00 Kroatië v Noorwegen
18:00 Azerbeidjzan v Malta
20:45 Nederland v Turkije
20:45 België v Cyprus
20:45 Andorra v Bosnië-Herzegovina
20:45 Bulgarije v Italië
Italië wint met 0-1 of 1-2. Gegarandeerd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kroatie - Noorwegen (al is Noorwegen niet wat het was in de tijd van Leonhardsen en Solskjaer) en Bulgarije - Italie zijn wel interessant. IJsland zou ook zomaar het kunnen verneuken in Kazachstan, al winnen die normaal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |