SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Squirrelvlog: a day in the life of a squirrel.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 22:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Squirrelvlog: a day in the life of a squirrel.
(Nog) niet gehoord.quote:
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je wenkbrauwen maar goed verzorgd zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik word nooit eem goede vrouw. Te lui om mn nagels te lakken. Al 2 maanden. Evde kalcam.
#foreverErkeksiz
Ja natuurlijk. Nagels zijn ook schoon en goed gelakt. Nu vit c crème op mn poremquote:Op zondag 16 november 2014 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je wenkbrauwen maar goed verzorgd zijn.
Mijn vrouw hoeft haar nagels niet per se te lakken hoor, mag ze zelf weten. Als er maar geen vuil onder zit en het er een beetje verzorgd uitziet.quote:Op zondag 16 november 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik word nooit eem goede vrouw. Te lui om mn nagels te lakken. Al 2 maanden. Evde kalcam.
#foreverErkeksiz
sws zou ik geen hond op mn bed laten. Maar tis wel cute.quote:Op zondag 16 november 2014 22:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zou m'n dekbed weggooien als er een hond op zou zitten.
Vroeger kreeg ik op school klappen, als er vuil onder zat.quote:Op zondag 16 november 2014 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn vrouw hoeft haar nagels niet per se te lakken hoor, mag ze zelf weten. Als er maar geen vuil onder zit en het er een beetje verzorgd uitziet.
http://www.volkskrant.nl/(...)van-de-baas~a454687/quote:Op zondag 16 november 2014 22:31 schreef Crip het volgende:
[..]
sws zou ik geen hond op mn bed laten. Maar tis wel cute.
Alsof ze in paar minuten nog 2 doelpunten maken.quote:
Nee anders was ik niet gegaan. hhhhquote:Op zondag 16 november 2014 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je in een tent slapen?
Wil ze t liefst kort. Ik ben echt psycho voor bepaalde geluiden. Ken je t geld van tikkende (nep)nagels?quote:Op zondag 16 november 2014 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn vrouw hoeft haar nagels niet per se te lakken hoor, mag ze zelf weten. Als er maar geen vuil onder zit en het er een beetje verzorgd uitziet.
Moest lachen om "echt genieten dit"quote:Op zondag 16 november 2014 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wat nou. Altijd is er wel iets bij jou.
Je weet het maar nooit. Ik heb zo vaak te vroeg gejuicht.quote:Op zondag 16 november 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof ze in paar minuten nog 2 doelpunten maken.
na die EK in Zwitserland heb je denk ik nooit meer kunnen juichenquote:Op zondag 16 november 2014 22:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Ik heb zo vaak te vroeg gejuicht.
Waar gaan jullie heen eigenlijk?quote:
quote:
EURO 2016 - Qualification:: group A November 16quote:Op zondag 16 november 2014 22:37 schreef JanPiraat het volgende:
Voetbalspoilers nooo, nergens veilig op het web
Italie gestaaktquote:Op zondag 16 november 2014 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
EURO 2016 - Qualification:: group A November 16
FT Netherlands 6 - 0 Latvia
FT Czech Republic 2 - 1 Iceland
live 90+2' Turkey 3 - 1 Kazakhstan
EURO 2016 - Qualification:: group B November 16
FT Belgium 0 - 0 Wales
FT Cyprus 5 - 0 Andorra
FT Israel 3 - 0 Bosnia-Herzegovina
EURO 2016 - Qualification:: group H November 16
FT Azerbaijan 0 - 1 Norway
FT Bulgaria 1 - 1 Malta
live 80' Italy 1 - 1 Croatia
wow hijs wel een hotte dude.quote:Op zondag 16 november 2014 22:36 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eger-een-vrouw.dhtml
wtf dan
nog steeds geen dick, dus technisch een femalequote:
In Irak?quote:Op zondag 16 november 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik op school klappen, als er vuil onder zat.
Ja, irritant geluidje idd. Ben zelf wat dat betreft ook een beetje autistisch met dat soort irritante geluiden die mensen produceren, zoals kauwgom kauwen en kauwgombellen blazen, etc.quote:Op zondag 16 november 2014 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil ze t liefst kort. Ik ben echt psycho voor bepaalde geluiden. Ken je t geld van tikkende (nep)nagels?
Moet echt iets doen aan deze tik.
Anyway, gelakte nagels zijn wel mooier ama. Zo vrouwelijker
Nee. Koerdistanquote:Op zondag 16 november 2014 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In Irak? [ afbeelding ]
[..]
Ja, irritant geluidje idd. Ben zelf wat dat betreft ook een beetje autistisch met dat soort irritante geluiden die mensen produceren, zoals kauwgom kauwen en kauwgombellen blazen, etc.
quote:Op zondag 16 november 2014 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[b]In Irak?[/b] [ afbeelding ]
[..]
Ja, irritant geluidje idd. Ben zelf wat dat betreft ook een beetje autistisch met dat soort irritante geluiden die mensen produceren, zoals kauwgom kauwen en kauwgombellen blazen, etc.
hey crip, goed nummerquote:
Montelly is de hele avond een beetje raar aan het doen.quote:Op zondag 16 november 2014 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is er? Daar komt-ie vandaan.
Goed te weten dat meerderen dit hebbenquote:Op zondag 16 november 2014 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In Irak? [ afbeelding ]
[..]
Nietquote:Op zondag 16 november 2014 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 november 2014 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 november 2014 22:36 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wtf dan
Zo ging het wel.quote:Op zondag 16 november 2014 22:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
zag dit in een flits voorbijschieten
Inb4 'Deuce zou je raken?'quote:Op zondag 16 november 2014 22:36 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wtf dan
Deuce stop met dat inb4quote:
Wat erger is, is te lui zijn om je half afgechipte nagellak eraf te halen.quote:Op zondag 16 november 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
#foreverErkeksiz
alleen om die huiswerk opmerking..tssquote:Op zondag 16 november 2014 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Montelly is de hele avond een beetje raar aan het doen.
Gaat om een vrouw die een man is geworden en dan mag ik niet zeggen dat zij/hij een mooie man is geworden.quote:Op zondag 16 november 2014 22:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Valt me een beetje op dat je elk voorbijkomend persoon beoordeelt op uiterlijk.
quote:Op zondag 16 november 2014 22:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
alleen om die huiswerk opmerking..tss
Inb4 Deuce niet hashtaggen.quote:Op zondag 16 november 2014 22:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Not gonna happen vriendje. Ben gewoon mezelf.
#proudtobeme
Hij is jaloers, omdat jij wel een fok chick kan regelen.quote:Op zondag 16 november 2014 22:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Not gonna happen vriendje. Ben gewoon mezelf.
#proudtobeme
I know.quote:Op zondag 16 november 2014 22:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo ook
Ik zal de ergere maar niet posten
Jij bent wel snel geraakt (no pun) en onthoudt dat vervolgens heeeeeel lang.quote:Op zondag 16 november 2014 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee. Die opmerking sloeg sowieso nergens op.
Maakt mij agressief.quote:Op zondag 16 november 2014 22:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo ook
Ik zal de ergere maar niet posten
Vaak zijn vrouwen zo.quote:Op zondag 16 november 2014 22:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent wel snel geraakt (no pun) en onthoudt dat vervolgens heeeeeel lang.
Japanse Anime singstar gedoequote:
Sowieso.quote:Op zondag 16 november 2014 22:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent wel snel geraakt (no pun) en onthoudt dat vervolgens heeeeeel lang.
Dat ziet er zo onverzorgd uitquote:Op zondag 16 november 2014 22:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat erger is, is te lui zijn om je half afgechipte nagellak eraf te halen.
Nee.quote:Op zondag 16 november 2014 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vaak zijn vrouwen zo.
[..]
Japanse Anime singstar gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |