Zo ging het wel.quote:Op zondag 16 november 2014 22:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
zag dit in een flits voorbijschieten
Inb4 'Deuce zou je raken?'quote:Op zondag 16 november 2014 22:36 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eger-een-vrouw.dhtml
wtf dan
Deuce stop met dat inb4quote:
Wat erger is, is te lui zijn om je half afgechipte nagellak eraf te halen.quote:Op zondag 16 november 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik word nooit eem goede vrouw. Te lui om mn nagels te lakken. Al 2 maanden. Evde kalcam.
#foreverErkeksiz
alleen om die huiswerk opmerking..tssquote:Op zondag 16 november 2014 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Montelly is de hele avond een beetje raar aan het doen.
Gaat om een vrouw die een man is geworden en dan mag ik niet zeggen dat zij/hij een mooie man is geworden.quote:Op zondag 16 november 2014 22:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Valt me een beetje op dat je elk voorbijkomend persoon beoordeelt op uiterlijk.
quote:Op zondag 16 november 2014 22:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
alleen om die huiswerk opmerking..tss
Inb4 Deuce niet hashtaggen.quote:Op zondag 16 november 2014 22:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Not gonna happen vriendje. Ben gewoon mezelf.
#proudtobeme
Hij is jaloers, omdat jij wel een fok chick kan regelen.quote:Op zondag 16 november 2014 22:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Not gonna happen vriendje. Ben gewoon mezelf.
#proudtobeme
I know.quote:Op zondag 16 november 2014 22:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo ook
Ik zal de ergere maar niet posten
Jij bent wel snel geraakt (no pun) en onthoudt dat vervolgens heeeeeel lang.quote:Op zondag 16 november 2014 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee. Die opmerking sloeg sowieso nergens op.
Maakt mij agressief.quote:Op zondag 16 november 2014 22:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo ook
Ik zal de ergere maar niet posten
Vaak zijn vrouwen zo.quote:Op zondag 16 november 2014 22:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent wel snel geraakt (no pun) en onthoudt dat vervolgens heeeeeel lang.
Japanse Anime singstar gedoequote:
Sowieso.quote:Op zondag 16 november 2014 22:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent wel snel geraakt (no pun) en onthoudt dat vervolgens heeeeeel lang.
Dat ziet er zo onverzorgd uitquote:Op zondag 16 november 2014 22:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat erger is, is te lui zijn om je half afgechipte nagellak eraf te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |