Geen ideequote:Op zondag 16 november 2014 22:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom zijn mensen op datingsites heel actief op zondagavond?
Zou vrijdagavond (begin van het weekend) dan niet juist veel logischer zijn?
Ze konden in het weekend niet scoren en gaan dan 't internet maar weer op.quote:Op zondag 16 november 2014 22:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom zijn mensen op datingsites heel actief op zondagavond?
Zou vrijdagavond (begin van het weekend) dan niet juist veel logischer zijn?
Zijn kinderboeken ook.quote:Op zondag 16 november 2014 22:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ken eigenlijk alleen de uitdrukking en de ontbijtkoekversie
Oh dat is wel een hele goede eigenlijk, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 16 november 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze konden in het weekend niet scoren en gaan dan 't internet maar weer op.
Ze begonnen te laatquote:
Gelukkig had hij gewaarschuwd.quote:Op zondag 16 november 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
Faxie was in de buurt. Maar goed dat ik de gordijnen dicht heb.
Prima hoorquote:Op zondag 16 november 2014 22:22 schreef Faxie het volgende:
Kan zijn dat ik komend weekend niet ga trouwens
quote:Op zondag 16 november 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
Faxie was in de buurt. Maar goed dat ik de gordijnen dicht heb.
Daarom heb ik de gordijnen dichtquote:
quote:
En ik maar zoeken... 'Waar is Sammie nou?quote:Op zondag 16 november 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom heb ik de gordijnen dicht.
[..].
Behind closed curtainsquote:Op zondag 16 november 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik maar zoeken... 'Waar is Sammie nou?'
Awwwquote:Op zondag 16 november 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik maar zoeken... 'Waar is Sammie nou?'
Maar anders moet ze de ramen weer gaan schoonmaken van al dat gekwijl. Snap best dat ze daar niet zo'n zin in heeft.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar anders moet ze de ramen weer gaan schoonmaken van al dat gekwijl. Snap best dat ze daar niet zo'n zin in heeft.
raar standbeeld?quote:Op zondag 16 november 2014 22:34 schreef Faxie het volgende:
Was trouwens wel een mooi deel van Antwerpen
[ afbeelding ]
Ik hunt niet altijd, en gun anderen ook een kans.quote:Op zondag 16 november 2014 22:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het meer shockend dat Thijs niet ging hunten.
Er staat nog wel een mooi standbeeld in het centrum van de stad. Al ken ik dat ook alleen van een Suske en Wiske stripquote:
Wel zachtjes héquote:
Ze wil je natuurlijk heel laten en niet beschadigen mocht je ooit iemand ontmoeten dan ben je nog ongeschonden en 'nieuw'quote:Op zondag 16 november 2014 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom vind je het erg om mij te bijten?
Dan erbij eet Samzz geen vleesquote:Op zondag 16 november 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze wil je natuurlijk heel laten en niet beschadigen mocht je ooit iemand ontmoeten dan ben je nog ongeschonden en 'nieuw'
Rightquote:Op zondag 16 november 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze wil je natuurlijk heel laten en niet beschadigen mocht je ooit iemand ontmoeten dan ben je nog ongeschonden en 'nieuw'
Ik heb geen idee waar je in hebt gelegen, héquote:Op zondag 16 november 2014 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom vind je het erg om mij te bijten?
Nee hoor, puur eigenbelangquote:Op zondag 16 november 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ligt aan de situatiequote:
In de marinadequote:Op zondag 16 november 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je in hebt gelegen, hé.
Dat weet ik Yvke. Hee, die klinkt wel leuk.quote:Op zondag 16 november 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bijten is niet altijd eten Thijske
Ik kom niet uit Frieslandquote:Op zondag 16 november 2014 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat weet ik Yvke. Hee, die klinkt wel leuk.
Ik ook niet. Hij klinkt leuk.quote:
Klinkt zelfs een beetje schattig, net zoals Yv dat zelf is.quote:
Ja hequote:Op zondag 16 november 2014 22:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Klinkt zelfs een beetje schattig, net zoals Yv dat zelf is.
Out of stock, come back later!quote:Op zondag 16 november 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
Ik wil dat m'n jurk binnenkomt zodat ik 'm eindelijk kan bestellen.
Kan je geen pre-order doen?quote:Op zondag 16 november 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
Ik wil dat m'n jurk binnenkomt zodat ik 'm eindelijk kan bestellen.
Je geeft te snel op Fax. Zo krijg je nooit een vriendin. Of in ieder geval iets vrouwelijks. Vrouwen willen dat je doorzet.quote:
Nee bedankt, ik ben net al geweest, tyvm.quote:
Jij weet wat vrouwen willen?quote:Op zondag 16 november 2014 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je geeft te snel op Fax. Zo krijg je nooit een vriendin. Of in ieder geval iets vrouwelijks. Vrouwen willen dat je doorzet.
Jawel, hoor.quote:Op zondag 16 november 2014 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij vindt geen enkele marinade de moeite waard om het uit te proberen?
Oh zo 1 heb ik er een keer gehad.quote:Op zondag 16 november 2014 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je geeft te snel op Fax. Zo krijg je nooit een vriendin. Of in ieder geval iets vrouwelijks. Vrouwen willen dat je doorzet.
Binnen grenzen. Maar he,wie ben ik om daar iets over te zeggen?quote:Op zondag 16 november 2014 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is gewoon stom.quote:Op zondag 16 november 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh zo 1 heb ik er een keer gehad.
Dat ik na een afwijzing geen moeite meer voor haar gedaan had.
Uh, nee jij wilde niet toch. Ja als je er moeite voor gedaan had misschien wel, maar jij gaf het meteen op.
Vrouwen
And that's the shit we have to deal with.quote:
Vrouwen houden niet van mannen die te snel opgeven. Been there done that.quote:
WTFquote:Op zondag 16 november 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh zo 1 heb ik er een keer gehad.
Dat ik na een afwijzing geen moeite meer voor haar gedaan had.
Uh, nee jij wilde niet toch. Ja als je er moeite voor gedaan had misschien wel, maar jij gaf het meteen op.
Vrouwen
Jij bent yats, en niemand anders.quote:Op zondag 16 november 2014 22:50 schreef yats het volgende:
[..]
Binnen grenzen. Maar he,wie ben ik om daar iets over te zeggen?
Doubt it... Maar, oké.quote:Op zondag 16 november 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
And that's the shit we have to deal with.
Echt, soms zou ik willen dat ik op mannen viel, veel makkelijker.
Royco Robot Nr. 1. Van velen.quote:Op zondag 16 november 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, gewoon op niemand meer vallen en totaal geen gevoel hebben dan.
Geprobeerd, maar lukt toch niet helemaalquote:Op zondag 16 november 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op zondag 16 november 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was er aardig goed in. Tot er uiteraard iemand langskwam die de muur begon te slopen.quote:Op zondag 16 november 2014 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar lukt toch niet helemaal
Helaas helemaal waarquote:Op zondag 16 november 2014 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar lukt toch niet helemaal
Trusten Samskequote:
Dat klinkt goed,hoe doe je dat?quote:Op zondag 16 november 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoals waar jij nu staat?quote:Op zondag 16 november 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Kijk uit voor enge kerels achter de gordijnen
In praktijk is het lastiger, maar werkt het ongeveer wel zo.quote:Op zondag 16 november 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Don't get attached, don't give a fuck. Let nobody come close.
In theorie dan he
Pfff, wat een opdracht.quote:Op zondag 16 november 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In theorie dan he
In de praktijk heb je dan gewoon geen seks ook als bijkomend nadeelquote:Op zondag 16 november 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In theorie dan he
Nee hoor, dat kan nog wel.quote:Op zondag 16 november 2014 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In de praktijk heb je dan gewoon geen seks ook als bijkomend nadeel
Ligt eraan. Voor alles is een oplossing. Niet altijd de beste, maar het is er.quote:Op zondag 16 november 2014 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In de praktijk heb je dan gewoon geen seks ook als bijkomend nadeel
Oh, ik had moeten zeggen in mijn geval als toevoeging.quote:Op zondag 16 november 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan nog wel.
Zolang je dat maar puur als lust ziet.
Dat werkt helaas nietquote:Op zondag 16 november 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo leuk is dat niet #ervaringsdeskundigequote:Op zondag 16 november 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In theorie dan he
Halloquote:Op zondag 16 november 2014 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo leuk is dat niet #ervaringsdeskundige
quote:Mensen die vinden dat zwarte piet niet racistisch is mogen mij per direct verwijderen uit hun vriendenlijst. We hebben BBC world news gehaald, tussen oorlog en ebola in. Lijkt me dat t nu toch klaar moet zijn met die onzin.
Je zult maar zo'n figuur op fb hebben. Uiteraard heeft de meid in kwestie een negervriend. Deze vrouwelijke, blanke Nelson Mandela.quote:Premier Mark Rutte noemt het "heel triest" dat de intocht zo onrustig is verlopen. "Ik doe aan heel Nederland een oproep om de komende weken van Sinterklaas een groot feest te maken", voegde Rutte eraan toe.
Hier is uw premier dames en heren. Premier van de blanken. Ik schaam me echt heel diep op dit moment om "Nederlander" te zijn.
Die hele kermis is wel komischquote:Op zondag 16 november 2014 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Je zult maar zo'n figuur op fb hebben. Uiteraard heeft de meid in kwestie een negervriend. Deze vrouwelijke, blanke Nelson Mandela.FIGHT THE INJUSTICE!11
Ik spreek ook uit ervaring.quote:Op zondag 16 november 2014 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uiteraard. Werkt prima. Als je een scharreltje hebtquote:Op zondag 16 november 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hamsteren dan maar.quote:Op zondag 16 november 2014 23:06 schreef Yvie_lu het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)chocoladetekort.html
Somebody hold me![]()
Sorry, geen tijd, ik moet naar de AH.quote:Op zondag 16 november 2014 23:06 schreef Yvie_lu het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)chocoladetekort.html
Somebody hold me![]()
We denken al hetzelfde Roy.quote:Op zondag 16 november 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, geen tijd, ik moet naar de AH.
Daar hebben we zelf de hand in natuurlijk, of we moeten het zelf gaan maken met zijn allen!quote:Op zondag 16 november 2014 23:09 schreef Royco1 het volgende:
Dat ze zwarte piet van ons afnemen ok, maar niet onze chocola!!!
Het heeft voor- en nadelen.quote:Op zondag 16 november 2014 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat goed gaat lukken hier in mijn achtertuinquote:Op zondag 16 november 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar hebben we zelf de hand in natuurlijk, of we moeten het zelf gaan maken met zijn allen!
Soms moet je wat experimenteren Roy.quote:Op zondag 16 november 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat goed gaat lukken hier in mijn achtertuin
Gecompliceerd ja, maar wel meer de moeite waard.quote:Op zondag 16 november 2014 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik spreek ook uit ervaring.
Maar soms denk ik nog weleens dat het toen toch makkelijker was.
Gevoelens en shit maken dingen gecompliceerd.
Het is geen kwestie van niet willen, maar ik wilde vast chocola voor je gaan halen.quote:Op zondag 16 november 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
De enige keer ooit dat ik een knuffel nodig heb is er serieus niemand die er 1 wil geven![]()
Game ze en welterusten Faxquote:
is it?quote:Op zondag 16 november 2014 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gecompliceerd ja, maar wel meer de moeite waard.
Voor mij?quote:Op zondag 16 november 2014 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van niet willen, maar ik wilde vast chocola voor je gaan halen.
quote:Op zondag 16 november 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
De enige keer ooit dat ik een knuffel nodig heb is er serieus niemand die er 1 wil geven![]()
Dat dus, dat doe ik ook.quote:Op zondag 16 november 2014 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van niet willen, maar ik wilde vast chocola voor je gaan halen.
Voor beide.quote:Op zondag 16 november 2014 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor mij?Niet voor jezelf?
Oeh dat is dan wel weer lief en beter dan een knuffel, thanks!
Roy, je moet Yv wel wat gunnen he. Ze heeft het hard nodig.quote:
Er is genoeg voor ons allebei hoor.quote:
*Geeft een knuffel*quote:Op zondag 16 november 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
okquote:Op zondag 16 november 2014 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is genoeg voor ons allebei hoor.
En anders overvallen we ook gewoon de Jumbo hier.
'14 Bonnie and Clyde style
Ik gun Yv alles, maar ze kan best delen.quote:Op zondag 16 november 2014 23:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Roy, je moet Yv wel wat gunnen he. Ze heeft het hard nodig.
Uiteraard. Maar van mij krijgt ze alle pure choco. Die lust ik toch niet zo graag.quote:Op zondag 16 november 2014 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gun Yv alles, maar ze kan best delen.
Nee dat is niet slim, weten ze meteen wie het gedaan heeft,quote:Op zondag 16 november 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slaan we ook meteen ijs in.
En bier.
So?quote:Op zondag 16 november 2014 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is niet slim, weten ze meteen wie het gedaan heeft,
Gewoon pleepapier meenemen als decoy.quote:Op zondag 16 november 2014 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is niet slim, weten ze meteen wie het gedaan heeft,
Hoiquote:
Luiers is wel een goede.quote:Op zondag 16 november 2014 23:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon pleepapier meenemen als decoy.
Luiers?quote:Op zondag 16 november 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Luiers is wel een goede.
Bedankt voor de tip
Behalve dat het hele plan online staat.quote:Op zondag 16 november 2014 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan zullen ze ons nooit verdenken, is juist slim.
Maar wat moeten we met luiers?quote:Op zondag 16 november 2014 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan zullen ze ons nooit verdenken, is juist slim.
Politie doet niks online. Zelfs niet als je de gegevens aanlevert, so not worriedquote:Op zondag 16 november 2014 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behalve dat het hele plan online staat.
*fluit*
Ach, wie kijkt er nu ooit op fok.quote:Op zondag 16 november 2014 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behalve dat het hele plan online staat.
*fluit*
Je bent niet de enige die twijfelt, maar ik heb recentelijk een ervaring gehad die dan wel fout af is gelopen, ik voelde voor t eerst in een lange tijd weer eens iets, en dat was wel iets dat ik graag weer zou willen voelen. Maar t maakt t r allemaal zeker niet makkelijker op neequote:
Ho ho hoo, you're missing the point.quote:Op zondag 16 november 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wat moeten we met luiers?
Dat ik wat kraken met je wil zetten wil niet zeggen dat ik ook meteen een kind bij je wil verwekken.
Scherp.quote:
Maar nu gaan we vast ruzie krijgen over wie the getaway car mag besturen he?quote:Op zondag 16 november 2014 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ho ho hoo, you're missing the point.
Die kunnen we wel doneren ofzo, bah kids. Daarom is het juist zo'n goede decoy.
Nee helemaal niet, ik natuurlijk gewoonquote:Op zondag 16 november 2014 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar nu gaan we vast ruzie krijgen over wie the getaway car mag besturen he?
Uhm, nee.quote:Op zondag 16 november 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik natuurlijk gewoon
truste Thijsquote:Op zondag 16 november 2014 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
Goed wannabee robbers, ik wens jullie veel succes met het plan.
Welterusten allen
Wauw meneertje.. pas op met wat je verder zegt nu...quote:Op zondag 16 november 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Voor je het weet verdwalen we.
Dus ik moet niet zeggen dat tegen de tijd jij de auto geparkeerd hebt de 5-0 ons al te pakken heeft?quote:Op zondag 16 november 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw meneertje.. pas op met wat je verder zegt nu...
Dat hoor ik vaker. Van binnen ben ik zwartquote:Op zondag 16 november 2014 23:25 schreef JedimindhaX het volgende:
Oh wow, ik dacht Royco1 is vast eoa neger, maar totaal niet. Ok. Haha
We are sooooooooo over....quote:Op zondag 16 november 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik moet niet zeggen dat tegen de tijd jij de auto geparkeerd hebt de 5-0 ons al te pakken heeft?
En van buiten? Een klein stukje? Of eigenlijk een best wel groot stuk?quote:Op zondag 16 november 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Van binnen ben ik zwart
Ik had geen DM.quote:Op zondag 16 november 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh please. I'm the best chance you got on chocolade, and you know it.quote:Op zondag 16 november 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We are sooooooooo over....![]()
Ik zoek wel iemand anders voor m'n chocolade!
Ook als je pissed bent geen knuffel? En die relatie heeft ook niet lang geduurd.quote:Op zondag 16 november 2014 23:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet meer nodig nu, ben nu pissed.
Nee, gewoon gemiddeldquote:Op zondag 16 november 2014 23:27 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
En van buiten? Een klein stukje? Of eigenlijk een best wel groot stuk?
Zo ging die grap toch
Hoe gaat het met jou?quote:
Welterusten!quote:
Ik mag niet klagen.quote:Op zondag 16 november 2014 23:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou?
[..]
Welterusten!
Mooi zo!quote:Op zondag 16 november 2014 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen.
Lekker rustig weekend gehad.
En hoe gaat het met jou?
Doei doei!quote:Op zondag 16 november 2014 23:38 schreef aeque het volgende:
Morgen weer werken.
Dus ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Toedels.
Dat klinkt niet goed.quote:Op zondag 16 november 2014 23:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ik voel me helaas niet zo lekker. Heel erge buikpijn en lage rugpijn en ook last gehad van hartkloppingen. Morgen maar eens bellen naar de arts.
Dat is minder ja.quote:Op zondag 16 november 2014 23:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ik voel me helaas niet zo lekker. Heel erge buikpijn en lage rugpijn en ook last gehad van hartkloppingen. Morgen maar eens bellen naar de arts.
Verstandig.quote:Op zondag 16 november 2014 23:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ja. Zonde als je t niet doet. Haalt je er ook een beetje uit misschien.quote:Op zondag 16 november 2014 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Morgen college... zal ik gaan of...
Beetje uit wat? Ben vandaag ook de hele dag weggeweest.quote:Op zondag 16 november 2014 23:48 schreef JedimindhaX het volgende:
Ja. Zonde als je t niet doet. Haalt je er ook een beetje uit misschien.
Weet niet, ik dacht dat je ondertitel recentelijk veranderd was, en in dat geval is alles wat je aan weg kan zijn mee kan pakken meegenomen. Dat was mn redenering iig. Maar misschien ben ik blind en seniel en had je die al langer, dat kan ook.quote:Op zondag 16 november 2014 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje uit wat? Ben vandaag ook de hele dag weggeweest.
SOG foeiquote:Op zondag 16 november 2014 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja. Ik had ook vaak de neiging niet te gaan, maar het is beter om wel te gaan. #mamaFasquote:Op zondag 16 november 2014 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat heb je dan?quote:Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed.Mijn lichaam laat me ook een beetje in de steek de laatste tijd.
Ja ik moet eigenlijk wel naar school maar goed morgen even kijken of het lukt.quote:Op zondag 16 november 2014 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is minder ja.
Lekker je bed in en morgen bellen met de arts dan
Bedankt voor je welgemeende bekommering over mijn welzijn.quote:Op zondag 16 november 2014 23:51 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Weet niet, ik dacht dat je ondertitel recentelijk veranderd was, en in dat geval is alles wat je aan weg kan zijn mee kan pakken meegenomen. Dat was mn redenering iig. Maar misschien ben ik blind en seniel en had je die al langer, dat kan ook.
Ja dat heb ik ook hoor dat wachten.quote:Op zondag 16 november 2014 23:48 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Verstandig.ik wacht meestal veel te lang in de hoop dat t vanzelf overgaat, maar ik zit nu al een maand of meer met een rug die moeilijk stijf is en steeds pijn erin en meh. Kan gewoon moeilijker bewegen erdoor
[..]
Ja. Zonde als je t niet doet. Haalt je er ook een beetje uit misschien.
Klopt wel ja. De keren dat ik ga (meestal) ben ik daar achteraf vaak blij om.quote:Op zondag 16 november 2014 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Ik had ook vaak de neiging niet te gaan, maar het is beter om wel te gaan. #mamaFas
Als ik niet ging, deed ik ook gewoon vaak niets aan de lesstof. En dan moet je weer zoveel doen voor het tentamen, he.quote:Op zondag 16 november 2014 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt wel ja. De keren dat ik ga (meestal) ben ik daar achteraf vaak blij om.
Misselijkheid, moe, droge huid, verstopping, opgeblazen door vreemde intoleranties...quote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 16 november 2014 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik niet ging, deed ik ook gewoon vaak niets aan de lesstof. En dan moet je weer zoveel doen voor het tentamen, he.
Tsja, welgemeend is t wel, maar ik snap je scepsis. En dat je t van mij niet hoeft te horen.quote:Op zondag 16 november 2014 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bedankt voor je welgemeende bekommering over mijn welzijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahw dat is klote. Hoelang heb je die pil dan al? Ik heb ook echt heel veel last gehad van bijwerkingen maar heb nu de Yaz24+4 en nergens last meer van (tenminste niet door die pil)quote:Op zondag 16 november 2014 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misselijkheid, moe, droge huid, verstopping, opgeblazen door vreemde intoleranties...
Deels mss door het slikken van een nieuwe pil en stress, maar toch.
Ja, moet ik toch maar eens ff gaan doen idd. Altijd weer zo'n gedoe omdat ze alleen bereikbaar zijn met t maken van afspraken tussen tijden dat ik meestal nog lig te maffen ivm mn nolifer bestaanquote:Op zondag 16 november 2014 23:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook hoor dat wachten.
Maar ik zou wel naar de HA gaan als ik jou was met die rug.
Same here.quote:Op zondag 16 november 2014 23:59 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, moet ik toch maar eens ff gaan doen idd. Altijd weer zo'n gedoe omdat ze alleen bereikbaar zijn met t maken van afspraken tussen tijden dat ik meestal nog lig te maffen ivm mn nolifer bestaan
quote:Op zondag 16 november 2014 23:58 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Tsja, welgemeend is t wel, maar ik snap je scepsis. En dat je t van mij niet hoeft te horen.
~~~
~~~Klopt, dus laat in vervolg maar achterwege.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de eerste week dus ik wacht het rustig af.quote:Op zondag 16 november 2014 23:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ahw dat is klote. Hoelang heb je die pil dan al? Ik heb ook echt heel veel last gehad van bijwerkingen maar heb nu de Yaz24+4 en nergens last meer van (tenminste niet door die pil).
Voor jou ook een knuffelquote:Op maandag 17 november 2014 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is de eerste week dus ik wacht het rustig af.
Zal ik doenquote:Op maandag 17 november 2014 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, dus laat in vervolg maar achterwege.
Verstandig.quote:Op maandag 17 november 2014 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is de eerste week dus ik wacht het rustig af.
ik snap m niequote:Op maandag 17 november 2014 00:10 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat vindt SC relaties van mn nieuwe ondertitel btw?
Herkenbaarquote:Op zondag 16 november 2014 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik niet ging, deed ik ook gewoon vaak niets aan de lesstof. En dan moet je weer zoveel doen voor het tentamen, he.
Ik ben soms blij dat ik een man ben en geen pil hoef te slikken.quote:Op zondag 16 november 2014 23:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ahw dat is klote. Hoelang heb je die pil dan al? Ik heb ook echt heel veel last gehad van bijwerkingen maar heb nu de Yaz24+4 en nergens last meer van (tenminste niet door die pil).
Nee, lekker met een condoom aan de haal.quote:Op maandag 17 november 2014 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben soms blij dat ik een man ben en geen pil hoef te slikken.
Ik heb nergens last van hoor tegenwoordig.quote:Op maandag 17 november 2014 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben soms blij dat ik een man ben en geen pil hoef te slikken.
Dat scheelt. Ik ook nietquote:Op maandag 17 november 2014 00:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van hoor tegenwoordig.
quote:Op zondag 16 november 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In theorie dan he
Tegelijkertijdquote:Op maandag 17 november 2014 06:07 schreef artelligence het volgende:
[..]Klinkt goed en zielig tegelijk
![]()
Maar eigenlijk moet je gewoon leuke vrienden hebben en betekenisloze seks met veel vrouwen.
Love that was never there sucks ookquote:Op maandag 17 november 2014 08:23 schreef Samzz het volgende:
Vind ik eigenlijk niet. Love that isn't there anymore sucks.
Ik ookquote:Op maandag 17 november 2014 09:19 schreef Royco1 het volgende:
Ondanks alles geloof ik nog wel in de liefde hoor
Nee laten we er maar mee kappenquote:Op maandag 17 november 2014 09:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Och gaat het weer over liefde jongens.
Ik ga zo gewoon verder slapen, steeds na 5u slaap wakker worden ben ik wel n btje klaar meequote:Op maandag 17 november 2014 09:25 schreef Fera het volgende:
Ik moet eigenlijk opstaan, maar ik heb echt een luie dag.Normaal gesproken ben ik echt snel uit bed, maar nu is het veel te fijn.
Als het komt dan komt het, zo niet dan niet.quote:Op maandag 17 november 2014 09:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee laten we er maar mee kappen
En we sluiten af met deze wijze les!quote:Op maandag 17 november 2014 09:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het komt dan komt het, zo niet dan niet.
Soms is liefde overrated. En soms is het ook gewoon fijn.quote:Op maandag 17 november 2014 09:49 schreef Faxie het volgende:
Wat zeur ik eigenlijk? Ik weet niet eens wat liefde is
Liefde
Ik wilde er een grap over maken maar deed het toch maar nietquote:Op maandag 17 november 2014 09:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
En we sluiten af met deze wijze les!
Grappen mogen altijd! Ook over mij. Ik zal niet boos wordenquote:Op maandag 17 november 2014 09:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wilde er een grap over maken maar deed het toch maar niet
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op maandag 17 november 2014 09:47 schreef Yvie_lu het volgende:
Love = trouble
En helaas weer slecht geslapen
Vooruit dan maar *handje schud*quote:Op maandag 17 november 2014 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden
Nou, het was meer over Straw's postquote:Op maandag 17 november 2014 09:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Grappen mogen altijd! Ook over mij. Ik zal niet boos worden
Lolaquote:
quote:
Herenquote:Op maandag 17 november 2014 09:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, het was meer over Straw's post
[..]
Lola
ah je wilde een Faxie doenquote:Op maandag 17 november 2014 09:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, het was meer over Straw's post
[..]
Lola
Wanneer is het overrated dan?quote:Op maandag 17 november 2014 09:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is liefde overrated. En soms is het ook gewoon fijn.
Die softe zooi steedsquote:Op maandag 17 november 2014 09:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Och gaat het weer over liefde jongens.
Misschien wat meer ritme in je dag brengen.quote:Op maandag 17 november 2014 09:46 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik ga zo gewoon verder slapen, steeds na 5u slaap wakker worden ben ik wel n btje klaar mee
Au...Goedemorgen by the wayquote:Op maandag 17 november 2014 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
Thermobekers en koffie![]()
Bekkie verbrandauw
Hallo Feertje.quote:Op maandag 17 november 2014 10:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wat meer ritme in je dag brengen.
Dat is t niet eens in dit gevalquote:Op maandag 17 november 2014 10:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wat meer ritme in je dag brengen.
In de trein. Meteen helemaal gelezen.quote:Op maandag 17 november 2014 10:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo Feertje.
Boekje nog gelezen?
Gevaarlijk spul is koffie eigenlijk. Ben ik even blij dat ik het niet drinkquote:Op maandag 17 november 2014 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik was te fanatiek, en had snel zin in koffie maar ja
Gelijk helemaal, jeetje. Je leest snel.quote:Op maandag 17 november 2014 10:15 schreef Fera het volgende:
[..]
In de trein. Meteen helemaal gelezen.Was erg mooi.
Jaquote:
quote:
Dat dus.quote:Op maandag 17 november 2014 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer je er niet op zit te wachten?
Maak er een flipje vanquote:
Ja, het boek was uit ruim voordat ik thuis was.quote:Op maandag 17 november 2014 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelijk helemaal, jeetje. Je leest snel.
Fijn dat je het mooi vond
Waar heb je nou weer een sletje opgeduikeld om 'm in te dippen?quote:
Gevonden op het strand gok ik.quote:Op maandag 17 november 2014 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar heb je nou weer een sletje opgeduikeld om 'm in te dippen?
Toch geen aangespoelde drenkeling mag ik hopen?quote:
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 17 november 2014 11:10 schreef Barbusse het volgende:
'MorningZo midden in de nacht naar het ziekenhuis moeten is kut
Ik niks. Maar een maat van me heeft nogal ernstige allergieen. Kreeg gisteren een aanval daarvan. Aangezien die aanvallen iedere keer erger worden direct naar het ziekenhuis. Blijkt hij nu ook al allergisch te zijn voor de anti-allergie medicijnen...quote:
Dat is heftigquote:Op maandag 17 november 2014 11:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik niks. Maar een maat van me heeft nogal ernstige allergieen. Kreeg gisteren een aanval daarvan. Aangezien die aanvallen iedere keer erger worden direct naar het ziekenhuis. Blijkt hij nu ook al allergisch te zijn voor de anti-allergie medicijnen...
Beter nu, maar hij moet rust houden. Ga zo nog even kijken hoe het met hem gaat. Pfffff......wat een nachtquote:Op maandag 17 november 2014 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is heftig![]()
Gelukkig kon jij met hem mee.
Hoe is het met hem nu?
Je moet daar echt eens wat aan doen, Fax. Dit is niet gezond.quote:
Sterktequote:Op maandag 17 november 2014 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beter nu, maar hij moet rust houden. Ga zo nog even kijken hoe het met hem gaat. Pfffff......wat een nacht
+1quote:Op maandag 17 november 2014 11:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet daar echt eens wat aan doen, Fax. Dit is niet gezond.
Help me dan eens aan een vrouw ofzoquote:Op maandag 17 november 2014 11:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet daar echt eens wat aan doen, Fax. Dit is niet gezond.
Ja daar zijn je problemen echt mee opgelostquote:Op maandag 17 november 2014 12:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Help me dan eens aan een vrouw ofzo
Dat helpt nietquote:Op maandag 17 november 2014 12:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is maar 1 reden dat ik dipjes heb hoorquote:Op maandag 17 november 2014 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daar zijn je problemen echt mee opgelost
Werk eerst eens aan jezelf.
Daar moet je je geluk niet van af laten hangen. Al is dat misschien makkelijk gezegd.quote:Op maandag 17 november 2014 12:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Precies, vrouwen maken het leven alleen maar moeilijker.quote:
Wil je een ondeugende kiek spoileren?quote:Op maandag 17 november 2014 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Jammer dat spoilers in het fobo niet hetzelfde werken als hier.
Cherry!quote:Op maandag 17 november 2014 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Eens kijken of er hier nog leven is
quote:Op maandag 17 november 2014 12:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is maar 1 reden dat ik dipjes heb hoor
Dat. Fax, ik heb heus ook wel eens een moment dat ik het jammer vind dat ik geen relatie heb. Maar als je er echt regelmatig dipjes door ervaart dan zit dat dieper en moet je misschien gewoon een keer met iemand gaan praten ofzo.quote:Op maandag 17 november 2014 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Daar moet je je geluk niet van af laten hangen. Al is dat misschien makkelijk gezegd.
Dat dus.quote:Op maandag 17 november 2014 12:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Dat. Fax, ik heb heus ook wel eens een moment dat ik het jammer vind dat ik geen relatie heb. Maar als je er echt regelmatig dipjes door ervaart dan zit dat dieper en moet je misschien gewoon een keer met iemand gaan praten ofzo.
Zullen we samen een kopje koffie drinkenquote:Op maandag 17 november 2014 12:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Dat. Fax, ik heb heus ook wel eens een moment dat ik het jammer vind dat ik geen relatie heb. Maar als je er echt regelmatig dipjes door ervaart dan zit dat dieper en moet je misschien gewoon een keer met iemand gaan praten ofzo.
Ik kan mij geen leukere lastpak bedenken dan jij.quote:Op maandag 17 november 2014 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Wijven maken je het leven alleen maar zuur. Ik heb al moeite met mezelf.
quote:Op maandag 17 november 2014 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Zoals je ziet is hier leven genoeg, zowel zuur als zoet!quote:
Je vrouw?quote:Op maandag 17 november 2014 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij geen leukere lastpak bedenken dan jij.
Lol, wel een mooie binnenkomer hier. Welkom!quote:Op maandag 17 november 2014 12:42 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2014 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij geen leukere lastpak bedenken dan jij.
quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 12:43 schreef AirwiN het volgende:
Ik kan mij geen leukere lastpak buiten mijn relatie bedenken dan jij.
Wa wilde spoileren daaaaan?quote:Op maandag 17 november 2014 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Jammer dat spoilers in het fobo niet hetzelfde werken als hier.
Sneaky dude jijquote:
Een lijstje met dingetjes waar ik blij van word. Want lijstjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |