Geen ideequote:Op zondag 16 november 2014 22:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom zijn mensen op datingsites heel actief op zondagavond?
Zou vrijdagavond (begin van het weekend) dan niet juist veel logischer zijn?
Ze konden in het weekend niet scoren en gaan dan 't internet maar weer op.quote:Op zondag 16 november 2014 22:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom zijn mensen op datingsites heel actief op zondagavond?
Zou vrijdagavond (begin van het weekend) dan niet juist veel logischer zijn?
Zijn kinderboeken ook.quote:Op zondag 16 november 2014 22:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ken eigenlijk alleen de uitdrukking en de ontbijtkoekversie
Oh dat is wel een hele goede eigenlijk, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 16 november 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze konden in het weekend niet scoren en gaan dan 't internet maar weer op.
Ze begonnen te laatquote:
Gelukkig had hij gewaarschuwd.quote:Op zondag 16 november 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
Faxie was in de buurt. Maar goed dat ik de gordijnen dicht heb.
Prima hoorquote:Op zondag 16 november 2014 22:22 schreef Faxie het volgende:
Kan zijn dat ik komend weekend niet ga trouwens
quote:Op zondag 16 november 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
Faxie was in de buurt. Maar goed dat ik de gordijnen dicht heb.
Daarom heb ik de gordijnen dichtquote:
quote:
En ik maar zoeken... 'Waar is Sammie nou?quote:Op zondag 16 november 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom heb ik de gordijnen dicht.
[..].
Behind closed curtainsquote:Op zondag 16 november 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik maar zoeken... 'Waar is Sammie nou?'
Awwwquote:Op zondag 16 november 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik maar zoeken... 'Waar is Sammie nou?'
Maar anders moet ze de ramen weer gaan schoonmaken van al dat gekwijl. Snap best dat ze daar niet zo'n zin in heeft.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar anders moet ze de ramen weer gaan schoonmaken van al dat gekwijl. Snap best dat ze daar niet zo'n zin in heeft.
raar standbeeld?quote:Op zondag 16 november 2014 22:34 schreef Faxie het volgende:
Was trouwens wel een mooi deel van Antwerpen
[ afbeelding ]
Ik hunt niet altijd, en gun anderen ook een kans.quote:Op zondag 16 november 2014 22:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het meer shockend dat Thijs niet ging hunten.
Er staat nog wel een mooi standbeeld in het centrum van de stad. Al ken ik dat ook alleen van een Suske en Wiske stripquote:
Wel zachtjes héquote:
Ze wil je natuurlijk heel laten en niet beschadigen mocht je ooit iemand ontmoeten dan ben je nog ongeschonden en 'nieuw'quote:Op zondag 16 november 2014 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom vind je het erg om mij te bijten?
Dan erbij eet Samzz geen vleesquote:Op zondag 16 november 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze wil je natuurlijk heel laten en niet beschadigen mocht je ooit iemand ontmoeten dan ben je nog ongeschonden en 'nieuw'
Rightquote:Op zondag 16 november 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze wil je natuurlijk heel laten en niet beschadigen mocht je ooit iemand ontmoeten dan ben je nog ongeschonden en 'nieuw'
Ik heb geen idee waar je in hebt gelegen, héquote:Op zondag 16 november 2014 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom vind je het erg om mij te bijten?
Nee hoor, puur eigenbelangquote:Op zondag 16 november 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ligt aan de situatiequote:
In de marinadequote:Op zondag 16 november 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je in hebt gelegen, hé.
Dat weet ik Yvke. Hee, die klinkt wel leuk.quote:Op zondag 16 november 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bijten is niet altijd eten Thijske
Ik kom niet uit Frieslandquote:Op zondag 16 november 2014 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat weet ik Yvke. Hee, die klinkt wel leuk.
Ik ook niet. Hij klinkt leuk.quote:
Klinkt zelfs een beetje schattig, net zoals Yv dat zelf is.quote:
Ja hequote:Op zondag 16 november 2014 22:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Klinkt zelfs een beetje schattig, net zoals Yv dat zelf is.
Out of stock, come back later!quote:Op zondag 16 november 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
Ik wil dat m'n jurk binnenkomt zodat ik 'm eindelijk kan bestellen.
Kan je geen pre-order doen?quote:Op zondag 16 november 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
Ik wil dat m'n jurk binnenkomt zodat ik 'm eindelijk kan bestellen.
Je geeft te snel op Fax. Zo krijg je nooit een vriendin. Of in ieder geval iets vrouwelijks. Vrouwen willen dat je doorzet.quote:
Nee bedankt, ik ben net al geweest, tyvm.quote:
Jij weet wat vrouwen willen?quote:Op zondag 16 november 2014 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je geeft te snel op Fax. Zo krijg je nooit een vriendin. Of in ieder geval iets vrouwelijks. Vrouwen willen dat je doorzet.
Jawel, hoor.quote:Op zondag 16 november 2014 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij vindt geen enkele marinade de moeite waard om het uit te proberen?
Oh zo 1 heb ik er een keer gehad.quote:Op zondag 16 november 2014 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je geeft te snel op Fax. Zo krijg je nooit een vriendin. Of in ieder geval iets vrouwelijks. Vrouwen willen dat je doorzet.
Binnen grenzen. Maar he,wie ben ik om daar iets over te zeggen?quote:Op zondag 16 november 2014 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is gewoon stom.quote:Op zondag 16 november 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh zo 1 heb ik er een keer gehad.
Dat ik na een afwijzing geen moeite meer voor haar gedaan had.
Uh, nee jij wilde niet toch. Ja als je er moeite voor gedaan had misschien wel, maar jij gaf het meteen op.
Vrouwen
And that's the shit we have to deal with.quote:
Vrouwen houden niet van mannen die te snel opgeven. Been there done that.quote:
WTFquote:Op zondag 16 november 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh zo 1 heb ik er een keer gehad.
Dat ik na een afwijzing geen moeite meer voor haar gedaan had.
Uh, nee jij wilde niet toch. Ja als je er moeite voor gedaan had misschien wel, maar jij gaf het meteen op.
Vrouwen
Jij bent yats, en niemand anders.quote:Op zondag 16 november 2014 22:50 schreef yats het volgende:
[..]
Binnen grenzen. Maar he,wie ben ik om daar iets over te zeggen?
Doubt it... Maar, oké.quote:Op zondag 16 november 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
And that's the shit we have to deal with.
Echt, soms zou ik willen dat ik op mannen viel, veel makkelijker.
Royco Robot Nr. 1. Van velen.quote:Op zondag 16 november 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, gewoon op niemand meer vallen en totaal geen gevoel hebben dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |