In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Waarom? Ik dacht een gelijkspel...quote:Op zondag 16 november 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overwinning voor IJsland is het beste voor Oranje.
Dat vermoeden had ik al, kan gebeuren.quote:Op zondag 16 november 2014 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
oooh, ik was de laatste zag ik net
Mad?quote:
Een vadsigheid.quote:
de Mosquote:
die was er als de kippen bij om te zeggen dat milik de grootste miskoop ooit wasquote:
Ik denk dat hij een Johan Derksentje doet.quote:Op zondag 16 november 2014 22:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
die was er als de kippen bij om te zeggen dat milik de grootste miskoop ooit was
zou die er nog op terugkomen?
Dat zou hilarisch zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Guus had tegen Jack moeten zeggen; joh Jack luister eens, ik heb gisteravond mijn schoen gezet en toen ik vannochtend keek zat daarin de gouden pik van Louis van Gaal.
Ah.quote:Op zondag 16 november 2014 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Guus had tegen Jack moeten zeggen; joh Jack luister eens, ik heb gisteravond mijn schoen gezet en toen ik vannochtend keek zat daarin de gouden pik van Louis van Gaal.
Ja. Bijzonder vermoeiend.quote:Op zondag 16 november 2014 22:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
De NOS was de hele avond al bezig dit gelul weer op te spelen
Godver.quote:
Misschien is hij door de chef voetbal uit het programma gebonjourd.quote:
SV zal iedere mogelijkheid aangrijpen ons gehoor met nog meer zinloos gelul over Hiddink te vervuilen.quote:
Verbeek weet gewoon als geen ander hoe het werkt in dat wereldje. Naaien en genaaid wordenquote:Op zondag 16 november 2014 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
verbeek is op zijn plek
kan lekker los gaan
Nee hoor. Was tegen Hiddink, kansloos dus.quote:Op zondag 16 november 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
Van Basten
met een normale coach hadden we Rusland gewoon verslagen.
van hiddinkquote:Op zondag 16 november 2014 22:11 schreef Caland het volgende:
Van Basten faalde tegen een matig Rusland
Michels als trainer an sich erg matigquote:Op zondag 16 november 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rinus Michels heeft het beste gepresteerd.
Kluivert en F.de Boerquote:Op zondag 16 november 2014 22:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Rijkaard halve finale euro 2000 en met heel veel pech geen finale
Hou op! Dat penalty dramaquote:Op zondag 16 november 2014 22:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ja, maar wel kampioen geworden.quote:Op zondag 16 november 2014 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Michels als trainer an sich erg matig
Die generatie had gewoon een titel moeten pakken. Zowel Hiddink als Rijkaard hebben dus gefaald.quote:Op zondag 16 november 2014 22:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Frank de Boer heeft mijn theorie onderuit gehaald. Ik dacht altijd, laat een speler die een strafschop mist juist de volgende ook nemen. 2x missen doet niemand.quote:
In 1998 wereldkampioen en in 2000 europees kampioen. Dat waren de jarenquote:Op zondag 16 november 2014 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die generatie had gewoon een titel moeten pakken. Zowel Hiddink als Rijkaard hebben dus gefaald.
Hm, gefaald weet ik niet, maar ze hebben geen wereldprestatie geleverd idd.quote:Op zondag 16 november 2014 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die generatie had gewoon een titel moeten pakken. Zowel Hiddink als Rijkaard hebben dus gefaald.
Die bal van Jaap Stam die zweeft ook nog steeds ergens in het heelal rondquote:Op zondag 16 november 2014 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft mijn theorie onderuit gehaald. Ik dacht altijd, laat een speler die een strafschop mist juist de volgende ook nemen. 2x missen doet niemand.
Mmm...
Waren wel geweldige toernooien. Geweldige wedstrijden tijdens 98 en 00quote:Op zondag 16 november 2014 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja , maar Koos Alberts ook met die spelersquote:Op zondag 16 november 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar wel kampioen geworden.
Stijn niet in FMquote:Op zondag 16 november 2014 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja , maar Koos Alberts ook met die spelers
En dan zit Co nog niet eens aan tafelquote:Op zondag 16 november 2014 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb de laatste 2 minuten 23x ''Hollandse School'' gehoord.
Ondanks Michels ja.quote:Op zondag 16 november 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar wel kampioen geworden.
Opvallend dat wanneer Ajax geen spelers meer opleidt het Nederlands elftal ook direct door de mand valt idd.quote:
Zoals op afgelopen WK en in 2010?quote:Op zondag 16 november 2014 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opvallend dat wanneer Ajax geen spelers meer opleidt het Nederlands elftal ook direct door de mand valt idd.
WK was puur geluk en 2010 kwam door een door Ajax opgeleide coach.quote:Op zondag 16 november 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals op afgelopen WK en in 2010?
Ah.quote:Op zondag 16 november 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
WK was puur geluk en 2010 kwam door een door Ajax opgeleide coach.
en sneijder(ajax)quote:Op zondag 16 november 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Marwijk?quote:Op zondag 16 november 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed Berry van Aerle ook noemen.quote:
Maar die is te eindbaas voor Oranjequote:Op zondag 16 november 2014 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed Berry van Aerle ook noemen.
Dat voetbal dat daar gespeeld is lijkt in de verste verte niet op het voetbal van Ajax onder de Boer eigenlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
F. de Boer stond daar meer aan het roer
Die is te goed voor Oranjequote:Op zondag 16 november 2014 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed Berry van Aerle ook noemen.
Nee, het was ook de visie van Bertje maar de Boer vulde het prima aan. En stond meerendeels aan het roer.quote:Op zondag 16 november 2014 22:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat voetbal dat daar gespeeld is lijkt in de verste verte niet op het voetbal van Ajax onder de Boer eigenlijk.
Douglas lachen ze uit in Ruslandquote:Op zondag 16 november 2014 22:25 schreef Zorro het volgende:
vd Wiel - Vlaar - Douglas - Willems
Iedere tegenstander doet het in zijn broek.
Bij Willems van het lachen, dat wel.
twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op zondag 16-11-2014 om 22:23:52Daley Blind is volgens vader Danny vier tot zes weken uitgeschakeld vanwege een ingescheurde knieband opgelopen tegen Letland! #nedlet reageer retweet
Douglas schijnt écht, maar dan ook écht, dramatisch te spelen in Rusland.quote:Op zondag 16 november 2014 22:25 schreef Zorro het volgende:
Bij Willems van het lachen, dat wel.
Sneu voor hemquote:Op zondag 16 november 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op zondag 16-11-2014 om 22:23:52Daley Blind is volgens vader Danny vier tot zes weken uitgeschakeld vanwege een ingescheurde knieband opgelopen tegen Letland! #nedlet reageer retweet
Maar Douglas is groot.quote:Op zondag 16 november 2014 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Douglas lachen ze uit in Rusland
Nou ok, v Dijk danquote:Op zondag 16 november 2014 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Douglas schijnt écht, maar dan ook écht, dramatisch te spelen in Rusland.
quote:Op zondag 16 november 2014 22:25 schreef Zorro het volgende:
Bij Douglas van het lachen, dat wel.
Guus heeft Louis dus gepest, vindt ie leukquote:Op zondag 16 november 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Mis je niks aan.quote:Op zondag 16 november 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Douglas heeft downquote:Op zondag 16 november 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Douglas is groot.
Douglas is sterk
Douglas heeft lengte
Douglas heeft kracht
Douglas heeft power
Douglas heeft alles.
Dit is hetzelfde?quote:Op zondag 16 november 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Douglas heeft kracht
Douglas heeft power
niemand die ze ooit ziet spelen maar ze zijn groot en sterk !!!!!!quote:Op zondag 16 november 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon alleen Van Dijk en Douglas opstellen in de verdediging. Die lossen het wel met zijn tweeën op.
Die zijn toch zo geweldig volgens iedereen.
Wordt Man Utd ook niet slechter op.quote:Op zondag 16 november 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Guus heeft Louis dus gepest, vindt ie leuk
Ze verdienen een kans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 16 november 2014 22:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
niemand die ze ooit ziet spelen maar ze zijn groot en sterk !!!!!!
Hebben sommige Nederlanders nog een internationaal om uit te scheldenquote:Op zondag 16 november 2014 22:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Maar even voor mijn info, die Douglas heeft dus gewoon een Nederlands paspoort
Dit is gewoon de beste optie idd. Alleen Willems kan nog door Blind vervangen worden.quote:Op zondag 16 november 2014 22:27 schreef bombmannl het volgende:
Vd wiel - Vlaar - Van Dijk - Willems
Twee kasten centraal met goede lengte en koopkracht. Snelheid en loopvermogen op de flanken
Ik ben groot en als ik bietje train ben ik tijdens het EK ook wel sterk. Mag ik nu in Oranje?quote:Op zondag 16 november 2014 22:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zo goed is de concurrentie ook niet, Callemans.quote:Op zondag 16 november 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt Man Utd ook niet slechter op.
Wie moet nu de balletjes breed geven dan.quote:Op zondag 16 november 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt Man Utd ook niet slechter op.
madquote:Op zondag 16 november 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon alleen Van Dijk en Douglas opstellen in de verdediging. Die lossen het wel met zijn tweeën op.
Die zijn toch zo geweldig volgens iedereen.
Van Dijk wel, Douglas niet.quote:Op zondag 16 november 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze verdienen een kans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verdedigers in Frankrijk zijn allemaal 2 meter en supergoedquote:Op zondag 16 november 2014 22:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind dat elke PEC Zwolle-speler ook een kans verdient.quote:Op zondag 16 november 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Dijk wel, Douglas niet.
Van Dijk speelt in de CL primaquote:Op zondag 16 november 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat elke PEC Zwolle-speler ook een kans verdient.
Ook jop van der linden, een Kolder, een Turuc, iedereen verdient een kans.
Speelt Van Dijk in de Champions League dit seizoen?quote:Op zondag 16 november 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Dijk speelt in de CL prima
Vorig jaar.quote:Op zondag 16 november 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt Van Dijk in de Champions League dit seizoen?
quote:Op zondag 16 november 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Dijk speelt in de CL prima
Door Kroaten ?quote:Op zondag 16 november 2014 22:32 schreef hafcfan het volgende:
Jongens San Siro is zojuist afgebroken.
Picsquote:Op zondag 16 november 2014 22:32 schreef hafcfan het volgende:
Lol, dank voor de antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 16 november 2014 22:32 schreef hafcfan het volgende:
mis je niks aan wat is daar nu gepresteerd de laatste 30 jaar?quote:Op zondag 16 november 2014 22:32 schreef hafcfan het volgende:
Voor een club als Celtic is het verdedigend goed doen niet zo moeilijk in de CL. Die pakken een sigaretje en gaan met z'n allen bij de achterlijn chillen tot de bal hun kant op komt. Die Van Dijk is het dus totaal niet gewend om op een aardig niveau met ruimte in de rug te spelen. Ik ben daar wel benieuwd naar want vooral bij Groningen was hij daar erg kwetsbaar op.quote:
Balkanboys kunnen zich echt nooit gedragen.quote:Op zondag 16 november 2014 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://vine.co/v/O5TqmEd9XgY
Weer zuiveren dat landquote:Op zondag 16 november 2014 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://vine.co/v/O5TqmEd9XgY
Ja ze zetten de boel in de fik en lopen te rellen tegen de ME. Wordt een reglementaire 3-0 dus.quote:
Met scherp afschietenquote:Op zondag 16 november 2014 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja ze zetten de boel in de fik en lopen te rellen tegen de ME. Wordt een reglementaire 3-0 dus.
Peperquote:Op zondag 16 november 2014 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk geen genocide maar met zuiveringszout.
Op sport 1 ?quote:Op zondag 16 november 2014 22:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze gaan nog doorspelen. Kijken hoe lang het nu duurt.
zou leuk zijn IJsland op het EKquote:Op zondag 16 november 2014 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi daar mist echt niemand wat aan.
quote:Op zondag 16 november 2014 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou leuk zijn IJsland op het EK
Israël is leukquote:Op zondag 16 november 2014 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IJsland, Wales, Israel ...quote:Op zondag 16 november 2014 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Heb een mislukte Pelle kapsel. Telt dat?quote:
*misluktquote:Op zondag 16 november 2014 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb een mislukte Pelle kapsel. Telt dat?
Dat is ook goed ja, ik ben niet zo strengquote:Op zondag 16 november 2014 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb een mislukte Pelle kapsel. Telt dat?
Dat doet de Chef Voetbal.quote:Op zondag 16 november 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Alweer Arno Vermeulen?
Ik snap niet dat de Chef Sport hem bij elke wedstrijd neerzet.
quote:Op zondag 16 november 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Alweer Arno Vermeulen?
Ik snap niet dat de Chef Sport hem bij elke wedstrijd neerzet.
Ik heb eens een gerucht gehoord dat de Chef voetbal geregeld aanschuift bij studio Voetbal.quote:Op zondag 16 november 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doet de Chef Voetbal.
Sta jij even voor schut
quote:Op zondag 16 november 2014 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland heeft Turkije wel keihard nodig in het vervolg van deze kwalificatie reeks
is toch niet relevant bij interlandvoetbalquote:Op zondag 16 november 2014 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speelt voor fennerbagger
Werd niet zo gewaardeerd daar... Mij boeit het verder ook vrij weinig maar er zijn kanslozen...quote:Op zondag 16 november 2014 22:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is toch niet relevant bij interlandvoetbal
Dat denk ik ook ja. We krijgen Turkije, IJsland en Tsjechie nog thuis. Moet lukkenquote:Op zondag 16 november 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
We worden nog wel tweede. Minstens.
HAHAquote:
Gim, ken je die niet?quote:
Had hij een ziel dan?quote:Op zondag 16 november 2014 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
wow, je zag gewoon dat zijn ziel uit zijn lichaam was gevlucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |