madquote:Op zondag 16 november 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon alleen Van Dijk en Douglas opstellen in de verdediging. Die lossen het wel met zijn tweeën op.
Die zijn toch zo geweldig volgens iedereen.
Van Dijk wel, Douglas niet.quote:Op zondag 16 november 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze verdienen een kans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verdedigers in Frankrijk zijn allemaal 2 meter en supergoedquote:Op zondag 16 november 2014 22:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
niemand die ze ooit ziet spelen maar ze zijn groot en sterk !!!!!!
Ik vind dat elke PEC Zwolle-speler ook een kans verdient.quote:Op zondag 16 november 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Dijk wel, Douglas niet.
Van Dijk speelt in de CL primaquote:Op zondag 16 november 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat elke PEC Zwolle-speler ook een kans verdient.
Ook jop van der linden, een Kolder, een Turuc, iedereen verdient een kans.
Speelt Van Dijk in de Champions League dit seizoen?quote:Op zondag 16 november 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Dijk speelt in de CL prima
Vorig jaar.quote:Op zondag 16 november 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt Van Dijk in de Champions League dit seizoen?
quote:Op zondag 16 november 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Dijk speelt in de CL prima
Door Kroaten ?quote:Op zondag 16 november 2014 22:32 schreef hafcfan het volgende:
Jongens San Siro is zojuist afgebroken.
Picsquote:Op zondag 16 november 2014 22:32 schreef hafcfan het volgende:
Lol, dank voor de antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 16 november 2014 22:32 schreef hafcfan het volgende:
mis je niks aan wat is daar nu gepresteerd de laatste 30 jaar?quote:Op zondag 16 november 2014 22:32 schreef hafcfan het volgende:
Voor een club als Celtic is het verdedigend goed doen niet zo moeilijk in de CL. Die pakken een sigaretje en gaan met z'n allen bij de achterlijn chillen tot de bal hun kant op komt. Die Van Dijk is het dus totaal niet gewend om op een aardig niveau met ruimte in de rug te spelen. Ik ben daar wel benieuwd naar want vooral bij Groningen was hij daar erg kwetsbaar op.quote:
Balkanboys kunnen zich echt nooit gedragen.quote:Op zondag 16 november 2014 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://vine.co/v/O5TqmEd9XgY
Weer zuiveren dat landquote:Op zondag 16 november 2014 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://vine.co/v/O5TqmEd9XgY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |