Ja ze zetten de boel in de fik en lopen te rellen tegen de ME. Wordt een reglementaire 3-0 dus.quote:
Met scherp afschietenquote:Op zondag 16 november 2014 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja ze zetten de boel in de fik en lopen te rellen tegen de ME. Wordt een reglementaire 3-0 dus.
Peperquote:Op zondag 16 november 2014 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk geen genocide maar met zuiveringszout.
Op sport 1 ?quote:Op zondag 16 november 2014 22:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze gaan nog doorspelen. Kijken hoe lang het nu duurt.
zou leuk zijn IJsland op het EKquote:Op zondag 16 november 2014 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi daar mist echt niemand wat aan.
quote:Op zondag 16 november 2014 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou leuk zijn IJsland op het EK
Israël is leukquote:Op zondag 16 november 2014 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IJsland, Wales, Israel ...quote:Op zondag 16 november 2014 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Heb een mislukte Pelle kapsel. Telt dat?quote:
*misluktquote:Op zondag 16 november 2014 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb een mislukte Pelle kapsel. Telt dat?
Dat is ook goed ja, ik ben niet zo strengquote:Op zondag 16 november 2014 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb een mislukte Pelle kapsel. Telt dat?
Dat doet de Chef Voetbal.quote:Op zondag 16 november 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Alweer Arno Vermeulen?
Ik snap niet dat de Chef Sport hem bij elke wedstrijd neerzet.
quote:Op zondag 16 november 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Alweer Arno Vermeulen?
Ik snap niet dat de Chef Sport hem bij elke wedstrijd neerzet.
Ik heb eens een gerucht gehoord dat de Chef voetbal geregeld aanschuift bij studio Voetbal.quote:Op zondag 16 november 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doet de Chef Voetbal.
Sta jij even voor schut
quote:Op zondag 16 november 2014 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland heeft Turkije wel keihard nodig in het vervolg van deze kwalificatie reeks
is toch niet relevant bij interlandvoetbalquote:Op zondag 16 november 2014 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speelt voor fennerbagger
Werd niet zo gewaardeerd daar... Mij boeit het verder ook vrij weinig maar er zijn kanslozen...quote:Op zondag 16 november 2014 22:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is toch niet relevant bij interlandvoetbal
Dat denk ik ook ja. We krijgen Turkije, IJsland en Tsjechie nog thuis. Moet lukkenquote:Op zondag 16 november 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
We worden nog wel tweede. Minstens.
HAHAquote:
Gim, ken je die niet?quote:
Had hij een ziel dan?quote:Op zondag 16 november 2014 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
wow, je zag gewoon dat zijn ziel uit zijn lichaam was gevlucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |