abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 november 2014 @ 21:15:34 #1
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146724091
The National Association for Stock Car Auto Racing (NASCAR) is a family-owned and operated business venture that sanctions and governs multiple auto racing sports events.
The three largest racing series sanctioned by NASCAR are the Sprint Cup, the Nationwide Series and the Camping World Truck Series.

NASCAR is one of the most viewed professional sports in terms of television ratings in the United States. In fact, professional football is the only sport in the United States to hold more viewers than NASCAR. Internationally, NASCAR races are broadcast in over 150 countries. NASCAR holds 17 of the top 20 attended single-day sporting events in the world, and claims 75 million fans who purchase over $3 billion in annual licensed product sales. Many marketers consider NASCAR fans the most brand-loyal in all of sports and as a result, Fortune 500 companies sponsor NASCAR more than any other Motor Sport.

NASCAR Sprint Cup Series
The "NASCAR Sprint Cup Series" is the sport's highest level of professional competition. It is consequently the most popular and most profitable NASCAR series. The 2009 Sprint Cup season consists of 36 races over 10 months. Writers and fans often use "Cup" to refer to the Sprint Cup series and the ambiguous use of "NASCAR" as a synonym for the Sprint Cup series is common. Jimmie Johnson has won the last three consecutive Sprint Cup Series drivers' championships

2009 Chase for the Sprint Cup
The 2009 Chase for the Sprint Cup is the ten-race playoff the will deterime the champion of the 2009 NASCAR Sprint Cup Series, contested among the top twelve drivers following the Chevy Rock and Roll 400 on September 12 at Richmond International Raceway.
For the second year, the twelve drivers who qualify will have their point totals reset to 5,000 points, with a ten-point bonus for each race they won prior to the Chase. The driver who earns the most points at the end of the Chase, will be declared the 2009 series champion.

NASCAR Nationwide Series
The "NASCAR Nationwide Series" is the second-highest level of professional competition in NASCAR. The most recent series champion was Clint Bowyer in 2008.
The Nationwide Series is currently the only series of the top three to race outside the United States. The season is a few races shorter than that of the Sprint Cup, and the prize money is significantly lower. However, over the last several years, a number of Sprint Cup drivers have run both the Nationwide and Sprint Cup series events each weekend, using the Nationwide race as a warm-up to the Cup event at the same facility. Detractors of this practice believe this gives the Sprint Cup teams an unfair advantage, and that the presence of the Sprint Cup drivers squeezes out Nationwide Series competitors who would otherwise be able to qualify. These dual-series drivers have been labeled "Buschwhackers"
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 november 2014 @ 21:16:59 #2
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146724156
De slotrace van het seizoen staat op het punt te beginnen. Er zijn nog vier man in de race voor de titel:

- Danny Hamlin
- Kevin Harvick
- Joey Logano
- Ryan Newman

De hoogste finisher wint de titel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_146724417
Is er een plaats waar je dit kunt kijken?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 november 2014 @ 21:23:57 #4
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146724509
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Is er een plaats waar je dit kunt kijken?
internetstreams
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_146724817
quote:
14s.gif Op zondag 16 november 2014 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
De slotrace van het seizoen staat op het punt te beginnen. Er zijn nog vier man in de race voor de titel:

- Danny Hamlin
- Kevin Harvick
- Joey Logano
- Ryan Newman

De hoogste finisher wint de titel
Van deze 4 dan maar Denny Hamlin.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 november 2014 @ 21:31:20 #6
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146724852
Ik geef Harvick de beste kans. Zijn auto is al een paar weken bloedsnel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_146725027
Laatste Sprint Cup race die ik gezien heb is volgens mij de Daytona 500. :@
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 november 2014 @ 21:35:54 #8
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146725085
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Laatste Sprint Cup race die ik gezien heb is volgens mij de Daytona 500. :@
dat is al lang geleden _O-

Ik kijk zelf regelmatig nog races via streams, al is het niet iedere week
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_146725194
quote:
14s.gif Op zondag 16 november 2014 21:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dat is al lang geleden _O-

Ik kijk zelf regelmatig nog races via streams, al is het niet iedere week
Nog wel halverwege het seizoen de Truck race op de dirt speedway van Eldora gekeken. _O_
En dankzij Motors TV af en toe Nationwide.

Ben tegenwoordig meer van de series met kortere races, daarom weinig NASCAR en WEC gekeken.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 november 2014 @ 23:58:07 #10
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146731141
Valt met 50 ronden te gaan nog niets over te zeggen wie kampioen gaat worden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_146738758
Harvick it is.
pi_146849877
Spannend tot het einde.

Zo veel jaren bij RCR en dan overstappen naar Stewart-Haas en meteen kampioen worden.
pi_148986594
Hebben jullie het nieuws omtrent Kurt Busch en z'n ex nog gevolgd? :D

quote:
DOVER, Del. -- The NASCAR driver known as "The Outlaw" testified Tuesday he believes
his ex-girlfriend is a trained assassin dispatched on covert missions around the world who once returned to him in a blood-splattered gown.


"Everybody on the outside can tell me I'm crazy, but I lived on the inside and saw it firsthand," Kurt Busch said when his attorney, Rusty Hardin, questioned why he still believed Patricia Driscoll is a hired killer.

In an interview late Tuesday, Driscoll called Busch's assertion "ludicrous," saying he took it "straight from a fictional movie script" she has been working on for eight years and that he has proofread.

Busch, appearing in court again over Driscoll's request for a no-contact order, continued the push of his legal team to discredit his ex as a scorned woman out to destroy his career, portraying her as a character fit for a screenplay.

Busch said Driscoll repeatedly asserted her assassin status and claimed the work took her on missions across Central and South America and Africa.

He recounted one time when the couple was in El Paso, Texas. He said Driscoll left in camouflage gear only to return later wearing a trench coat over an evening gown covered with blood.

A day earlier, Busch said his ex-girlfriend told him she was a mercenary who killed people for a living and had shown him pictures of bodies with gunshot wounds.

Busch said Tuesday that Driscoll had claimed that a female character in "Zero Dark Thirty," a film depicting the CIA's hunt for Osama bin Laden, was a composite of her and other women.

Last month, Michael Doncheff, who served as a personal assistant to Busch and Driscoll, said an ailing Driscoll told him in September that she had been picked up by a big man and slammed to the ground while helping round up immigrants at the Mexican border, a story Doncheff considered "far-fetched."

Doncheff said Driscoll also asserted that she was a trained assassin for the U.S. government and once told him, "I take down foreign governments. I own Washington."

During the hearing, which stretched over four days, neither Driscoll nor her attorney refuted the testimony.

In a telephone interview with The Associated Press late Tuesday, Driscoll dismissed Busch's assertions.

"These statements made about being a trained assassin, hired killer, are ludicrous and without basis and are an attempt to destroy my credibility," Driscoll said. "Not even Rusty Hardin believes this."

"I find it interesting that some of the outlandish claims come straight from a fictional movie script I've been working on for eight years," Driscoll added.

Busch testified Monday that he decided to end his relationship with Driscoll after a race last fall because she was monopolizing his schedule and he needed to focus on racing.

Driscoll said Busch assaulted her in his motorhome at Dover International Speedway a week later, grabbing her by the throat and slamming her head into a wall three times. Busch and his attorneys have denied the allegations, which are the subject of a separate criminal investigation. Driscoll's attorney, Carolyn McNeice, cross-examined Busch on Tuesday, but few of her questions dealt directly with the assault allegations.

Busch has testified that he repeatedly told Driscoll to leave after she showed up unannounced at his motorhome, finally cupping her cheeks in his hands, looking her in the eye and telling her she had to go.

"He advised that her head tapped the wall as he was doing that," Detective James Wood testified Tuesday, recounting Busch's interview with Dover police in November.

Richard Andrew Sniffen, a Christian music minister who performs at NASCAR outreach events and befriended Busch and Driscoll, said Driscoll told him on the night of the alleged assault only that Busch had pushed her and that she hit her head. Sniffen said Driscoll was upset, angry and brokenhearted, but that she never said she was afraid of Busch and seemed intent on reconciling.

That attitude shifted in the weeks that followed, Sniffen said, with Driscoll going "from a broken heart looking for love and reconciliation to anger and a little bit of revenge."

"I will destroy him," Sniffen said Driscoll told him, adding that she repeatedly said she would take Busch down.

A court ruling on Driscoll's request for a no-contact order is expected later this month or in early February.

Copyright 2015 by The Associated Press
_O-
pi_148986654
quote:
Naast Formule 1 ook NASCAR, IndyCar, F3 en DTM op Sport1
Geplaatst op 23 januari 2015 door Niels Hendrix

Sport1 heeft voor de komende jaren de autosportprogrammering verder uitgebreid, zo laat de Nederlandse betaalzender weten. Vanaf dit raceseizoen besteedt de zender ruim 600 uur live aan de verschillende autosportdisciplines.

Naast alle Formule 1 races, de GP2 en GP3 zijn ook alle races uit het Europees Formule 3-kampioenschap, de DTM, de Porsche Super Cup, de NASCAR Sprint Cup Series, de IndyCar-series en het World Rallycross Championship live met Nederlands commentaar te volgen.

Het autosportseizoen op Sport1 begint op zondag 22 februari met de NASCAR Daytona 500. Eerder al maakte Sport1 bekend dat het zich tot en met het seizoen 2018 heeft verzekerd van de uitzendrechten van de Formule 1.

Zoals de autosportfans van Sport1 gewend zijn, zal de zender ook dit seizoen naast de Formule 1-race alle vrije trainingen en de kwalificatie live uitzenden. Tevens maakt Sport1 op de diverse Sport1-kanalen meerdere signalen beschikbaar, zodat de kijker zelf de keuze heeft om bijvoorbeeld de race live te volgen of een stukje mee te rijden met een van de coureurs.

Olav Mol zal het commentaar vanaf locatie blijven verzorgen tijdens de kwalificatietraining en de race en tekent eveneens voor de voorbeschouwing vanaf het circuit. Rick Winkelman neemt het commentaar bij alle vrije trainingen voor zijn rekening. In de studio in Amsterdam zullen deskundigen uit de autosportwereld de races uitgebreid voor- en nabeschouwen. Naast bovengenoemde live races zendt Sport1 dit jaar ook wekelijks de achtergrondprogramma’s GP Confidential en The Inside Line uit.

Daarnaast zendt Sport1 ook nog de races uit de Porsche Carrera Cup, de Euro V8 Series, de 24h Nürburgring, de Monza Rally Show, de Ferrari Challenge en de ADAC GT Masters rechtstreeks uit en zijn er ook samenvattingsprogramma’s te zien rondom de races uit het World Endurance Championship (WEC).
Bron: verstappen.nl

Lang geleden dat Sport1 NASCAR uitgezonden heeft.
Hopelijk wel met origineel Amerikaans commentaar.
pi_148989806
Rick Winkelmann gaat het commentaar doen.
pi_149835638
Komende zondag de Daytona 500. *O*
pi_149836412
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Komende zondag de Daytona 500. *O*
Weet je toevallig ook hoe laat?
pi_149836686
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Weet je toevallig ook hoe laat?
Uitzending van Sport1 begint om 18:45, dus ik verwacht groene vlag rond 19:15.
pi_149837344
Vannacht om 01:00 uur de twee duel races die grotendeels het startveld bepalen voor de Daytona 500.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_149838311
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Uitzending van Sport1 begint om 18:45, dus ik verwacht groene vlag rond 19:15.
Thanks!

Ga ik nog even overwegen of ik het de moeite waard is om al vanaf komende zondag Sport1 te nemen...
pi_149838455
Voor zondag pak ik wel een livestream. Ik hoop nog op een aanbieding van Sport1 voordat de F1 begint.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:02:51 #22
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_149840116
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Uitzending van Sport1 begint om 18:45, dus ik verwacht groene vlag rond 19:15.
Nice, mooie tijden ook! ^O^
Maar er valt vast niet te switchen naar Amerikaans commentaar... ;(
pi_149851252
Dat zijn de betere tijden. :)
  zaterdag 21 februari 2015 @ 10:42:15 #24
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_149881883
quote:
NASCAR indefinitely suspends driver Kurt Busch

NASCAR on Friday indefinitely suspended Sprint Cup Series driver Kurt Busch after a Kent County (Del.) Family Court commissioner issued his opinion detailing the domestic violence acts allegedly committed by Busch against his ex-girlfriend Patricia Driscoll.

The Observer first reported the suspension on Friday afternoon.

"Given the serious nature of the findings and conclusions made by the commissioner of the Family Court of the State of Delaware, NASCAR has indefinitely suspended driver Kurt Busch, effective immediately," a NASCAR statement said. "We will continue to respect the process and timetable of the authorities involved."

Xfinity Series driver Regan Smith will replace Busch in Stewart-Haas Racing's No. 41 Chevrolet in Sunday's Daytona 500, the team confirmed.

Meer...
pi_149892899
Filmpje erbij...

pi_149912696
Slechte generale voor Regan Smith. :)


Kyle Busch breekt hierbij een been, waardoor beide Busch Brothers niet meedoen aan de Daytona 500.
Kurt Busch verloor gisteren het beroep tegen de uitsluiting.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_149912798
Hé, ik dacht dat Sport1 alle Nascar-races van alle klasses zou gaan uitzenden? Waarom zenden ze dan alleen de Sprint-series uit dit weekend?
  zondag 22 februari 2015 @ 10:57:35 #28
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_149912906
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:42 schreef sasquatsch het volgende:
Slechte generale voor Regan Smith. :)


Kyle Busch breekt hierbij een been, waardoor beide Busch Brothers niet meedoen aan de Daytona 500.
Kurt Busch verloor gisteren het beroep tegen de uitsluiting.
Is dat echt een betonnen muur? Was er geen geld meer om daar wat SAFER barrier tegenaan te plakken? :{
pi_149913162
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:49 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, ik dacht dat Sport1 alle Nascar-races van alle klasses zou gaan uitzenden? Waarom zenden ze dan alleen de Sprint-series uit dit weekend?
Nee hoor alleen Sprint Cup.

Motors TV zend dit jaar helaas geen Bush Nationwide Xfinity Series uit.
pi_149913224
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:13 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Nee hoor alleen Sprint Cup.

Motors TV zend dit jaar helaas geen Bush Nationwide Xfinity Series uit.
"Op zondag 22 februari gaat het autosportseizoen op Sport1 van start. Traditioneel staan de NASCAR-coureurs voor de seizoenopener aan de start van de Daytona 500. Sport1 zal dit seizoen alle races in de NASCAR Sprint Cup Series rechtstreeks uitzenden.

Het commentaar wordt geleverd door Rick Winkelman. Naast de NASCAR Sprint Cup Series zijn ook NASCAR Xfinity (huidige Nationwide Serie), de NASCAR Camping World Truck Series en de NASCAR Whelen Euro Serie op Sport1 te zien.

Liefhebbers van Amerikaanse autosport kunnen dit jaar naast de NASCAR ook alle IndyCar Serie-races op de voet volgen. Frank Weeink zal deze races van commentaar voorzien.
"

Zegt Sport1 zelf.
pi_149913253
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

"Op zondag 22 februari gaat het autosportseizoen op Sport1 van start. Traditioneel staan de NASCAR-coureurs voor de seizoenopener aan de start van de Daytona 500. Sport1 zal dit seizoen alle races in de NASCAR Sprint Cup Series rechtstreeks uitzenden.

Het commentaar wordt geleverd door Rick Winkelman. Naast de NASCAR Sprint Cup Series zijn ook NASCAR Xfinity (huidige Nationwide Serie), de NASCAR Camping World Truck Series en de NASCAR Whelen Euro Serie op Sport1 te zien.

Liefhebbers van Amerikaanse autosport kunnen dit jaar naast de NASCAR ook alle IndyCar Serie-races op de voet volgen. Frank Weeink zal deze races van commentaar voorzien.
"

Zegt Sport1 zelf.
Dat heb ik dan gemist.
Vreemd dan, als je Daytona al niet uitzend hoef je de andere ook niet te doen.
Of zenden ze die alleen in samenvatting uit? Of hebben ze wel de rechten maar doen ze er niks mee?
pi_149913275
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:19 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat heb ik dan gemist.
Vreemd dan, als je Daytona al niet uitzend hoef je de andere ook niet te doen.
Of zenden ze die alleen in samenvatting uit? Of hebben ze wel de rechten maar doen ze er niks mee?
Ik denk alleen hoogtepunten inderdaad.

Jammer. Zo'n autosportoverkill had me wel leuk geleken.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 februari 2015 @ 11:22:07 #33
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_149913306
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Is dat echt een betonnen muur? Was er geen geld meer om daar wat SAFER barrier tegenaan te plakken? :{
Volgens mij zit de SAFER barrier er gewoon gemonteerd aan de hele buitenzijde van de baan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_149913395
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik denk alleen hoogtepunten inderdaad.

Jammer. Zo'n autosportoverkill had me wel leuk geleken.
Als je de rechten hebt zend het dan ook uit inderdaad.

En dan gewoon met origineel commentaar dan hoeft Rick Winkelman tenminste niet elk weekend 's nachts te werken. :P
pi_149927104
Hebben we trouwens ooit wel eens een Nederlander in Nascar gehad?
pi_149927388
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:36 schreef Jigzoz het volgende:
Hebben we trouwens ooit wel eens een Nederlander in Nascar gehad?
Michael Vergers heeft een jaar of 10 terug pogingen gedaan in Busch Series (huide Xfinity series), echter volgens mij nooit gekwalificeerd voor een race.
pi_149927443
Ook ARCA dus:

pi_149928243
Sport1 is live.
pi_149928260
En ja je kunt switchen naar origineel commentaar. ^O^
  zondag 22 februari 2015 @ 19:14:51 #40
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_149928356
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Sport1 is live.
Wat een verneuking weer van het volkslied. ;(
  zondag 22 februari 2015 @ 19:15:15 #41
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_149928371
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:11 schreef TargaFlorio het volgende:
En ja je kunt switchen naar origineel commentaar. ^O^
Nice! :D
pi_149928377
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Wat een verneuking weer van het volkslied. ;(
Viel wel mee vond ik. Er zijn veel slechtere geweest.
pi_149928453
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Nice! :D
Al blijft het nu weer erg stil, maar misschien zitten ze in de reclame gezien het statische beeld.
  zondag 22 februari 2015 @ 19:30:40 #44
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_149928868
Wat is dat voor een grote middenconsole bij die in-car camera. Alleen een safetybar of meer functie in dat ding?
pi_149928940
Boogity, boogity, boogity. Let's go racin!
  zondag 22 februari 2015 @ 19:35:01 #46
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_149928987
Sport1 bagger kwaliteit....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_149929349
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:35 schreef chufi het volgende:
Sport1 bagger kwaliteit....
Ziet er idd uit als 576i met compressie.
  FOK!fotograaf zondag 22 februari 2015 @ 19:48:40 #48
842 Zorro
Z
pi_149929462
Top. Yellow and we missed it :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_149929519
quote:
6s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:48 schreef Zorro het volgende:
Top. Yellow and we missed it :')
En dit keer niet eens vanwege reclame. :')
  FOK!fotograaf zondag 22 februari 2015 @ 19:51:01 #50
842 Zorro
Z
pi_149929562
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

En dit keer niet eens vanwege reclame. :')
Nee vanwege zo'n machtig interessant filmpje hoe het ooit was.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_149929588
NASCAR pitstop > F1 pitstop
  zondag 22 februari 2015 @ 19:57:50 #52
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_149929799
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ziet er idd uit als 576i met compressie.
Via Sport1 Go werkt het wel :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_149929890
Danica Patrick geen interesse in F1 omdat ze niet naar het buitenland wil.

Of F1 uberhaupt op haar zit te wachten. :')
pi_149930392
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:57 schreef chufi het volgende:

[..]

Via Sport1 Go werkt het wel :+
Het werkt prima, alleen de kwaliteit is geen HD.
pi_149930812
Tony -O-
  FOK!fotograaf zondag 22 februari 2015 @ 20:28:34 #56
842 Zorro
Z
pi_149931154
Ha leuk, weer een filmpje :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 22 februari 2015 @ 20:32:20 #57
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_149931388
ah yes we zijn weer begonnen *O*
pi_149931525
Het ziet er zo makkelijk uit.
  zondag 22 februari 2015 @ 20:41:58 #59
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_149931966
heerlijk, die on-board cams en dan vlak langs de muur gaan op die snelheden
pi_149933851
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar eh...

Mag er nu een massacrash plaatsvinden?
pi_149934050
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:12 schreef Jigzoz het volgende:
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar eh...

Mag er nu een massacrash plaatsvinden?
Voorlopig is er nog weinig gebeurd.
pi_149934190
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:57 schreef chufi het volgende:

[..]

Via Sport1 Go werkt het wel :+
Misschien weet jij dat, kan je Sport 1 go op meerdere verschillende ip adressen live streamen? Anders is zoiets makkelijk te delen met vrienden 👍
  zondag 22 februari 2015 @ 21:23:21 #63
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_149934473
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:18 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Misschien weet jij dat, kan je Sport 1 go op meerdere verschillende ip adressen live streamen? Anders is zoiets makkelijk te delen met vrienden 👍
Volgens mij was dat wel de opzet.... Maar voor de zekerheid zou ik het dubbel checken... Volgens mij heb ik het wel eens op mn werk gestreamd (dat was bij ze in het gebouw :+ )
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
  zondag 22 februari 2015 @ 21:24:35 #64
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_149934538
....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_149934608
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:18 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Misschien weet jij dat, kan je Sport 1 go op meerdere verschillende ip adressen live streamen? Anders is zoiets makkelijk te delen met vrienden 👍
Ja, kan, maar op maximaal vijf apparaten geloof ik.
pi_149936091
Plof
pi_149937617
Nog maar 15 rondes te gaan. Gaat snel dit jaar.
  zondag 22 februari 2015 @ 22:25:24 #68
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_149937786
3 rijen dik de finale in
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_149937913
Gaat maar net goed. :D
  zondag 22 februari 2015 @ 22:27:56 #70
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_149937922
Zó vet dit.
pi_149938006
Logano erg snel.
pi_149938034
Zou erg geen big crash komen? :D
pi_149938095
Plof voor iemand?
pi_149938119
Allgaier

FCY
  zondag 22 februari 2015 @ 22:32:54 #75
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_149938177
Dit moet wel misgaan zometeen bij de herstart.
pi_149938201
quote:
10s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit moet wel misgaan zometeen bij de herstart.
Dat kan niet anders. _O-
pi_149938208
Ik zet mijn geld op Logano.
pi_149938294
Rode vlag.

Tja de race ging wel erg snel, op deze manier zijn er natuurlijk te weinig commercials verkocht. :')
pi_149938695
Poging 1
pi_149938880
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zet mijn geld op Logano.
Had ik dit nou maar echt gedaan.
  zondag 22 februari 2015 @ 22:48:41 #81
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_149938915
Logano!
pi_149939060
Leuk in ieder geval om NASCAR via de TV te kunnen kijken. ^O^
pi_150121363
NASCAR Sprint Cup car stolen from hotel parking lot

quote:
An odd story to kick off your Friday...

Team Xtreme Racing is coming off a 32nd place finish in the Daytona 500 and things have gone from bad to worse for the small Sprint Cup team. Travis Kvapil was set to drive the No. 44 in this weekend's race at Atlanta, but the car he was supposed to drive is nowhere to be seen. It was in fact, stolen.

A trailer containing the race car was stolen overnight in Morrow, GA. The car and trailer were sitting in a hotel parking lot at the time of the crime. The team transporter is at the track, but as Kvapil explained on social media, the car was hauled separately last night.

He then added that it was a black Ford dually with a white trailer and a New Jersey license plate. Local authorities have been notified and are on the lookout for the stolen property, as well as the perpetrator(s).

The team does not currently have a back-up car and will be forced to withdraw from this weekend's racing in Atlanta.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 27 februari 2015 @ 19:53:07 #84
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_150121512
Wat moet je met zo'n auto? Overspuiten en meedoen met de volgende race?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_150125699
Eh... In je garage zetten en stoer over doen tegen je vrienden? Geen idee.
pi_150146990
De auto is heel heelhuids teruggevonden, alleen te laat voor de race van dit weekend.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150158205
Morgen weer een race. De gids van Sport1 zegt dat ze live alleen hoogtepunten (?!) uitzenden. Iemand enig idee hoe dat zit?
pi_150171486
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 21:34 schreef Jigzoz het volgende:
Morgen weer een race. De gids van Sport1 zegt dat ze live alleen hoogtepunten (?!) uitzenden. Iemand enig idee hoe dat zit?
Bij de omschrijving staat inderdaad hoogtepunten, maar er staat ook een LIVE plaatje bij.
En gezien de race vanavond NL tijd pas gereden wordt kunnen het geen hoogtepunten zijn. Nee ik verwacht dus gewoon dat de race live uitgezonden gaat worden.
pi_150171840
Klopt. De race begint om 19.15 uur Nederlandse tijd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150172223
Tof. Thanks.
pi_150187061
En we zijn live.

...maar de start is uitgesteld...
pi_150188085
En wat moeten we allemaal doen voor we kunnen racen? Nou, beetje toeteren, enorme Amerikaanse vlag uitrollen, bidden en het volkslied laten zingen door een kerel die eigenlijk niet kan zingen.

Logisch.
pi_150188442
O, het is een race in naam van God. Vandaar...

En nog eens de meest patriottische race ook. Nounou.
  zondag 1 maart 2015 @ 20:02:11 #94
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_150189111
En weer druppels .....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_150189288
Dikke kans dat we geen volledige race krijgen.
  zondag 1 maart 2015 @ 20:39:12 #96
369251 Geralt
of Rivia
pi_150190826
Linkjes iemand?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150190983
quote:
7s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:39 schreef Geralt het volgende:
Linkjes iemand?
www.sport1.nl
pi_150191856
Ik heb toch sterk het idee dat er hier veel heftiger geracet wordt dan tijdens de Daytona 500.
pi_150197236
begin gemist :,(
pi_150208063
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:55 schreef Jigzoz het volgende:
Ik heb toch sterk het idee dat er hier veel heftiger geracet wordt dan tijdens de Daytona 500.
Heel andere baan natuurlijk.
pi_150223343
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:10 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Heel andere baan natuurlijk.
Absoluut. Maar misschien namen ze op Daytona ook wat minder risico.

Eigenlijk vind ik NASCAR best wel tof. Niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen trouwens.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 2 maart 2015 @ 18:42:17 #102
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150223394
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:40 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Absoluut. Maar misschien namen ze op Daytona ook wat minder risico.

Eigenlijk vind ik NASCAR best wel tof. Niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen trouwens.
Is het ook. Je moet alleen het Amerikaanse racen even begrijpen, zoals hoe het zit met de restarts en dat ze werken met full cautions en dat die cautions zomaar uit het niets kunnen komen of bijvoorbeeld na dertig ronden opgelegd zijn omdat het eerder geregend heeft.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_150223505
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Is het ook. Je moet alleen het Amerikaanse racen even begrijpen, zoals hoe het zit met de restarts en dat ze werken met full cautions en dat die cautions zomaar uit het niets kunnen komen of bijvoorbeeld na dertig ronden opgelegd zijn omdat het eerder geregend heeft.
Ja, het is echt totaal anders. Minder van moment tot moment, zoals in de F1, maar meer 'constant', als je begrijpt wat ik bedoel.

Mijn favoriet blijft het WEC trouwens. Zeker de 24 uur van Le Mans.
  maandag 2 maart 2015 @ 19:48:50 #104
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_150226187
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:40 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Absoluut. Maar misschien namen ze op Daytona ook wat minder risico.

Eigenlijk vind ik NASCAR best wel tof. Niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen trouwens.
^O^
pi_150232638
Deze week maar een Sport1 abonnement afsluiten. Dan kan ik dat ook zonder al te veel gedoe volgen. Moet nu steeds een stream zoeken als ik wil kijken. En dan heb ik de IndyCar, F1, DTM en de GP klassen er ook bij.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150260018
Wil ik de race van zondag kijken staat hij niet op de Sport1 Go website. :( -O-
pi_150415448
Vanavond de Kobalt 400. Jammer alleen dat er flinke tijdsoverlap is met het WTCC.
pi_150415987
Ik neem de ene op (wtcc) en kijk de andere. Daarna kijk ik de wtcc wel.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150436675
Die Sport1-kerel is alweer een tijdje door z'n teksten heen. Dat verhaal over die wielmoeren hoor ik nu al voor de vijfde keer.
pi_150437147
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 21:37 schreef Jigzoz het volgende:
Die Sport1-kerel is alweer een tijdje door z'n teksten heen. Dat verhaal over die wielmoeren hoor ik nu al voor de vijfde keer.
Lijkt me ook niet makkelijk om een NASCAR race in je eentje vol te lullen, zeker niet als het niet je #1 vorm van autosport is die je volgt.
pi_150437878
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 21:44 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet makkelijk om een NASCAR race in je eentje vol te lullen, zeker niet als het niet je #1 vorm van autosport is die je volgt.
Is ook zo, maar als het je baan is... Hij heeft toch wel de tijd om zich iedere week weer even in te lezen, lijkt me.

Maar ik ben ook geen commentaardeskundige hoor. Ik ben er zo eentje die Mol tof vindt omdat ie de hele tijd zo betrokken is.
pi_150438266
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 21:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Is ook zo, maar als het je baan is... Hij heeft toch wel de tijd om zich iedere week weer even in te lezen, lijkt me.
Heb je op zich wel een punt, al denk ik dat als je NASCAR echt goed wilt doen er heel veel tijd aan moet besteden.

quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 21:50 schreef Jigzoz het volgende:
Maar ik ben ook geen commentaardeskundige hoor. Ik ben er zo eentje die Mol tof vindt omdat ie de hele tijd zo betrokken is.
Mol vond ik in de jaren '90 leuk en goed maar met de komst van internet bleek dat dat "goed" ook wel meeviel. Nu vind ik hem veel te druk. En al dat gevloek houd ik sowieso niet van. Hoort niet bij een commentator.
pi_150438683
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Heb je op zich wel een punt, al denk ik dat als je NASCAR echt goed wilt doen er heel veel tijd aan moet besteden.

[..]
Ik weet niet hoeveel werk zo'n commentator te doen heeft in een week. Ik kan me wel voorstellen dat hij zich flink in gaat lezen. Er zal ongetwijfeld een flinke stapel boeken over NASCAR bestaan.
quote:
Mol vond ik in de jaren '90 leuk en goed maar met de komst van internet bleek dat dat "goed" ook wel meeviel. Nu vind ik hem veel te druk. En al dat gevloek houd ik sowieso niet van. Hoort niet bij een commentator.
Dat zeg ik: ik ben echt geen deskundige. Sterker nog: hoewel ik het BBC-commentaar fantastisch vind, vind ik het toch prettiger om naar Mol te luisteren. Ondanks z'n soms domme fouten en ondanks dat hij regelmatig allerlei dingen mist.
pi_150440065
Ik heb het commentaar op Engels staan. Stuk beter dan het Nederlandse commentaar.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150440415
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 22:10 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb het commentaar op Engels staan. Stuk beter dan het Nederlandse commentaar.
Krijg je dan van die hyperactieve Amerikanen?
pi_150440585
Ja.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150441177
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 22:14 schreef sasquatsch het volgende:
Ja.
Ik zou niet eens weten hoe ik het andere audiosignaal regel. Even zoeken.
pi_150441640
Hm. Kan bij mij volgens mij niet.
pi_150441822
Ik kijk op mijn TV, daar zit een twee talenknop op en kies ik de andere taal.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150441992
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 22:25 schreef sasquatsch het volgende:
Ik kijk op mijn TV, daar zit een twee talenknop op en kies ik de andere taal.
En die knop heb ik dus niet.
pi_150541866
Kurt Busch zit dit weekend weer achter het stuur van zijn racewagen.
quote:
Kurt Busch will return to competition at Phoenix International Raceway this weekend.

Busch, who has served a suspension from the NASCAR Sprint Cup Series since Feb. 20, will rejoin the No. 41 Stewart-Haas Racing team, effective immediately. He has also been granted a waiver, remaining he remains eligible for the Chase should he meet the qualifications.
NASCAR statement

"As we stated last week, the elimination of the possibility of criminal charges removed a significant impediment to Kurt Busch’s return to full status as a NASCAR member,” said Steve O’Donnell, NASCAR Executive Vice President and Chief Racing Development Officer. “We therefore have decided to move him to indefinite probation and waive the Chase requirement. He has fully complied with our reinstatement program during his suspension and the health care expert who conducted his evaluation recommended his immediate return."

“We have made it very clear to Kurt Busch our expectations for him moving forward, which includes participation in a treatment program and full compliance with all judicial requirements as a result of his off-track behavior.”

...
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150665188
Om alvast voor vanavond in de stemming te komen:

pi_150666556
Is de Nascar alleen in Nederland op Sport1 te volgen of ook nog op Motorstv??

En de Indy 500??
pi_150666689
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:18 schreef Breaker.Faker het volgende:
Is de Nascar alleen in Nederland op Sport1 te volgen of ook nog op Motorstv??

En de Indy 500??
Alleen Sport1.
pi_150675222
Dat gedoe voorafgaand aan die races is echt :') x 10999999
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 15 maart 2015 @ 20:34:14 #126
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_150675325
Wat nu/zo op Sport1 is, is een race uit de "echte" NASCAR? Dus niet 1 van die tig klasses die niet de topklasse zijn? :P

Voor het eerst in hele lange tijd ook weer eens kijken :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_150675501
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:34 schreef heywoodu het volgende:
Wat nu/zo op Sport1 is, is een race uit de "echte" NASCAR? Dus niet 1 van die tig klasses die niet de topklasse zijn? :P

Voor het eerst in hele lange tijd ook weer eens kijken :)
Ja, de Sprint serie.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 15 maart 2015 @ 20:39:51 #128
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_150675635
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, de Sprint serie.
^O^

Ik heb in mijn leven alleen 1 of 2 keer de Daytona 500 gezien, dus er kunnen eventueel n00bvragen komen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_150675754
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]

^O^

Ik heb in mijn leven alleen 1 of 2 keer de Daytona 500 gezien, dus er kunnen eventueel n00bvragen komen :+
NASCAR is wel tof hoor. Je moet alleen even in die 'vibe' komen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 15 maart 2015 @ 20:43:26 #130
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_150675845
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

NASCAR is wel tof hoor. Je moet alleen even in die 'vibe' komen.
Tja, het hele "het is alleen maar rondjes rijden en linksaf slaan" gehuil vind ik sowieso al nergens op slaan, want die enkele keer dat ik het keek zag ik toch genoeg mooie acties. En met die snelheden zo dicht op elkaar racen is per definitie gaaf natuurlijk.

Ik ben benieuwd :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 15 maart 2015 @ 20:57:06 #131
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_150676605
WTF, dat verhaal over Kurt Busch en zijn ex-vriendin die volgens hem een huurmoordenaar is _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 15 maart 2015 @ 22:23:31 #132
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_150680696
Goddank hebben we Rick Winkelman (?) om ons te vertellen dat die auto #88 van Earnhardt Jr krom is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_150683572
Goddank luister ik het Anerikaanse commentaar.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150925390
Het gelul is weer voorbij. Lekker blazen in 3, 2, 1...
pi_150927053
De Sport1-commentator heeft blijkbaar meegelezen vorige week. Hij heeft zich nu wel ingelezen. Allemaal actualiteiten ineens.
  zondag 22 maart 2015 @ 21:19:46 #136
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_150927710
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

NASCAR is wel tof hoor. Je moet alleen even in die 'vibe' komen.
En het is een absolute must om die prerace amerikaanse onzin over te slaan als je niet misselijk wil worden :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_150927818
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:19 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

En het is een absolute must om die prerace amerikaanse onzin over te slaan als je niet misselijk wil worden :')
Dat is echt hyperzwakzinnig inderdaad.
pi_151154212

Blijft leuk short track racen.
pi_151154393
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:49 schreef TargaFlorio het volgende:

Blijft leuk short track racen.
Rijdt de Sprint Series daar vanavond?
pi_151154417
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Rijdt de Sprint Series daar vanavond?
Ja, vanaf ongeveer 19:00 ... 19:30.
pi_151154428
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ja, vanaf ongeveer 19:00 ... 19:30.
Tof!
pi_151163668
Zo, eens even naar die rare Amerikanen.
pi_151164642
Bij NASCAR blijf ik toch het idee houden dat het op een zaterdagavond leuker zou zijn.
  zondag 29 maart 2015 @ 19:22:44 #144
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_151164666
Klein baantje daar in Martinsville, De eerste rijdt bijna al bijna ter hoogte van de laatste..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_151166093
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:22 schreef chufi het volgende:
Klein baantje daar in Martinsville, De eerste rijdt bijna al bijna ter hoogte van de laatste..
Dit is volgens veel NASCAR fans wat stock car racen moet zijn.
pi_151166396
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:00 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dit is volgens veel NASCAR fans wat stock car racen moet zijn.
Rare jongens, die Amerikanen.

Laat ze maar eens op Nardo racen. Kijken hoe dat gaat.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 maart 2015 @ 20:57:50 #147
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_151168897
Earnhardt die even een steeksleutel meekrijgt om tijdens de full course yellow de versnellingspook vast te zetten :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_151183642
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Rare jongens, die Amerikanen.

Laat ze maar eens op Nardo racen. Kijken hoe dat gaat.
Waarom raar? Short track racen is moeilijker dan Daytona.

[ Bericht 0% gewijzigd door TargaFlorio op 30-03-2015 11:30:21 ]
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 maart 2015 @ 12:14:35 #149
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151185326
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 11:02 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Waarom raar? Short track racen is moeilijker dan Daytona.
Absoluut. Je ligt zomaar een rondje achter en je naar voren rijden en je daar handhaven is zeer pittig. Ook superspeedways als Talladega zijn zeer lastig, omdat daar de verschillen zo klein blijven en er iedere ronde veel positiewisselingen zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_151196463
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 11:02 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Waarom raar? Short track racen is moeilijker dan Daytona.
Dat zal ongetwijfeld, maar ik heb echt veel meer met die superspeedways. Zo'n klein baantje met auto's die zo vreselijk veel sneller kunnen... Ik vind het een beetje als borduren met bokshandschoenen aan.
  maandag 30 maart 2015 @ 19:06:55 #151
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_151198939
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:00 schreef Jigzoz het volgende:
... borduren met bokshandschoenen aan.
Mooi :D

Is er iemand hier wel eens bij een echte race geweest?

Het lijkt mij heel tof zowel een superspeedway- als een shorttrackrace te bezoeken (liefst Talladega en Bristol).
Tot nu toe niet verder gekomen dan een bezoek aan Indianapolis en Gateway buiten openingstijden (dus hek dicht)...
pi_151216295
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:06 schreef Inkomen het volgende:

[..]

Mooi :D

Is er iemand hier wel eens bij een echte race geweest?

Het lijkt mij heel tof zowel een superspeedway- als een shorttrackrace te bezoeken (liefst Talladega en Bristol).
Tot nu toe niet verder gekomen dan een bezoek aan Indianapolis en Gateway buiten openingstijden (dus hek dicht)...
Een shorttrack kun je in NL bezoeken...
Het is niet de grote NASCAR serie, maar de Whelen Euro Series:
May 23 ELITE 2 Round 3 – Raceway Venray
Raceway Venray
May 23 ELITE 1 Round 3 – Raceway Venray
Raceway Venray
May 24 ELITE 2 Round 4 – Raceway Venray
Raceway Venray
May 24 ELITE 1 Round 4 – Raceway Venray
Raceway Venray

0.5 mile shorttrack.
pi_151403189
Onduidelijk weer sport 1.... waar is de race op vannacht, gegokt op sport 1 extra 1 en ingesteld...
pi_151403398
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld, maar ik heb echt veel meer met die superspeedways. Zo'n klein baantje met auto's die zo vreselijk veel sneller kunnen... Ik vind het een beetje als borduren met bokshandschoenen aan.
Superspeedways is iets van 90% volgas, de rest is rempedaal erbij, maar nergens alleen remmen. Vooral tegenwoordig met de hoge downforce waarden. Bij de kleinere banen, zoals Martinsville, moeten coureurs wel echt remmen en soms terugschakelen, wat ook zo was bij Phoenix. Dat maakt het gewoon heel anders, en juist die mix van banen maakt het interessant.
pi_151407451
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 22:11 schreef Marks het volgende:
Onduidelijk weer sport 1.... waar is de race op vannacht, gegokt op sport 1 extra 1 en ingesteld...
Dit weekend is er geen race. Volgende week weer.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_151435928
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 23:52 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dit weekend is er geen race. Volgende week weer.
:) Mooi dan heb ik niks gezegd :X
Wist niet dat het bestond, weekend zonder NASCAR :P
  zondag 12 april 2015 @ 01:37:04 #157
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_151599169
Texas Motor Speedway nu op Sport1
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_152241351
Talladega nu op Sport1.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_152241389
Vandaag maar weer eens NASCAR kijken. Is al een tijd geleden.
pi_152242653
Aardige klapper.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_152242868
Die zijn stuk
  zondag 3 mei 2015 @ 20:17:10 #162
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_152242922
15 autos waren er bij betrokken....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_152245825
Zo'n big one hoort er natuurlijk bij op een superspeedway.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2015 @ 18:53:37 #164
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_153134634
Over een paar minuten live vanuit Dover op Sport1 Racing :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_153135147
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 18:53 schreef heywoodu het volgende:
Over een paar minuten live vanuit Dover op Sport1 Racing :)
Bedankt voor de tip.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2015 @ 19:13:30 #166
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_153135194
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:11 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip.
Je bent net op tijd :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_153135232
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2015 @ 19:47:36 #168
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_153136413
74 ronden en nog altijd groen, langste groenevlagsituatie van het seizoen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2015 @ 19:47:49 #169
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_153136421
En caution.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2015 @ 22:25:00 #170
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_153143079
Sprint van 17 ronden naar de finish, na een caution.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2015 @ 22:25:51 #171
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_153143118
Boh daar komt Hamlin goed weg, dat had flink verkeerd kunnen gaan :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2015 @ 22:38:30 #172
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_153143595
Sprintje van een ronde (?) nog.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2015 @ 22:40:56 #173
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_153143681
Johnson pakt zijn 10e zege in Dover, voor Harvick en Larson.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_153911772
Nu de Nascar race in Sonoma. Een van de weinige races niet op een oval.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_153917571
Nog ff sprintje naar de finish?
  maandag 6 juli 2015 @ 02:06:02 #176
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_154106234
Tis nat in Daytona
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
  maandag 6 juli 2015 @ 03:04:10 #177
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_154106630
STelletje Pussies ook die Amerikanen.. Kom op gewoon regenbanden en gaan Die Safety-cars komen er toch wel
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
  maandag 6 juli 2015 @ 03:15:39 #178
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_154106675
Ze zijn los maar of ik dit tot het einde ga redden ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
  maandag 6 juli 2015 @ 03:51:24 #179
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_154106727
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 03:15 schreef chufi het volgende:
[s]Ze zijn los maar of ik dit tot het einde ga redden ...[/s]
Dit is last year vermoed ik ....
Ik zie ze doorgaan en allerlei crashes....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
  maandag 6 juli 2015 @ 04:11:15 #180
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_154106748
Still Wheather delay..... Dit wordt het niet .... Ik hou het voor gezien
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
  maandag 6 juli 2015 @ 12:52:25 #181
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 juli 2015 @ 13:03:34 #182
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_154111673
zo, dat was een klapper zeg ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_154111776
:o Flinke klapper.
pi_154220633
Opnieuw een flinke klapper:
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 november 2015 @ 22:57:09 #185
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157260576
Haha, chaos in de race. Kenseth z'n race is al lang voorbij, maar hij komt de baan nog op en duwt Logano de muur in. Weet niet wat het precies is, maar iets met eerdere aanvaringen tussen die 2 (en/of de teams) en nu rode vlag omdat dit uit de hand ging lopen _O-

Logano gaat Kenseth zo ook nog even op zijn smoel timmeren denk ik :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 1 november 2015 @ 23:03:01 #186
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_157260742
Ah er was wel een topic :)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_157260954
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:57 schreef heywoodu het volgende:
Haha, chaos in de race. Kenseth z'n race is al lang voorbij, maar hij komt de baan nog op en duwt Logano de muur in. Weet niet wat het precies is, maar iets met eerdere aanvaringen tussen die 2 (en/of de teams) en nu rode vlag omdat dit uit de hand ging lopen _O-

Logano gaat Kenseth zo ook nog even op zijn smoel timmeren denk ik :D
Patrick al eerder in de race ook, die even wraak nam op diegene die haar ervoor in de muur had getikt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport zondag 1 november 2015 @ 23:13:16 #188
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_157260968
En de amerikanen straffen zoiets nauwelijks af natuurlijk ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 november 2015 @ 23:20:00 #189
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157261116
Ik kijk ook weer eens NASCAR, wat een gedoe allemaal _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 november 2015 @ 21:01:50 #190
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157749330
Op Sport1/Ziggo Sport begint zo de laatste race van het seizoen. Harvick is favoriet om de titel te pakken, maar ook Kyle Busch, Gordon en Truex hebben nog een prima kans.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 november 2015 @ 21:05:03 #191
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157749466
Oh ja, en het is de allerlaatste race van Gordon die na 22 jaar dus met een titel afscheid kan nemen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157750993
Lewis Hamilton is ook aanwezig bij het afscheid van Jeff Gordon. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 november 2015 @ 22:08:47 #193
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157752592
Wat een gekte rondom Gordon, die nu toch zo langzamerhand eens in de auto moet gaan stappen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157752783
Baan is nog wat vochtig :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 november 2015 @ 22:17:43 #195
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157752924
Hoe wordt er nou eigenlijk bepaald wie van de vier straks kampioen wordt? Gewoon degene die van die vier het hoogst eindigt? Ik snap er geen kut van, dat gare systeem daar :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 november 2015 @ 22:38:13 #196
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157753536
Na heel erg lang wachten en gedoe en liedjes zingen gaan we nu dan écht beginnen *O*

Mooi, dat "Thank you Jeff, 24ever" op de tribune :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157753635
Voor deze laatste race wel.

Edit: als reactie op de vorige post over wie er kampioen wordt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 november 2015 @ 22:42:11 #198
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157753671
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 22:41 schreef sasquatsch het volgende:
Voor deze laatste race wel.
Weet jij toevallig hoe de kampioen bepaald wordt? Op Wikipedia staan ze alle vier met exact 5000 punten, dat schiet ook niet op.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 november 2015 @ 22:43:29 #199
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_157753704
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 22:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Weet jij toevallig hoe de kampioen bepaald wordt? Op Wikipedia staan ze alle vier met exact 5000 punten, dat schiet ook niet op.
Degene die in de laatste race als hoogste eindigt is kampioen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 november 2015 @ 22:44:15 #200
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157753731
quote:
14s.gif Op zondag 22 november 2015 22:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Degene die in de laatste race als hoogste eindigt is kampioen
Vaag systeem, maar in dit geval dus mooi makkelijk te volgen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 november 2015 @ 23:30:32 #201
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157755087
Dat ging niet helemaal goed _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157756590
Lol als Busch wint, 11 races missen in uiteindelijk een kampioenschap van 8 ronden :')...
pi_159933115
Met de Sprint Unlimited van afgelopen weekend is het Nascar seizoen weer begonnen.

De belangrijkste nieuwtjes zijn dat de Sprint Cup een nieuwe eigenaar structuur heeft. 36 charters die elke race mogen starten waarbij de races worden aangevuld tot 40 met de 4 snelste niet charter teams uit de kwalificatie. (en in de Daytona 500 met het hoogste niet charter team in de Duels)

De green-white-checkered regel is aangepast met de introductie van een overtime line, waarbij de race afgevlagd (onder groen of geel) wordt als er bij de gwc herstart de leider na de herstart de overtime line passeert. Komt er een caution voordat de leider deze lijn passeert wordt er opnieuw een GWC gedaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_159972389
Ik heb geen Ziggo Sport abonnement meer en zit nu te twijfelen of ik zondag de race via Ziggo pay-per-view ga kijken. Iemand ervaring mee bij Ziggo?
pi_160099714
Nu de start van de Daytona 500.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 21 februari 2016 @ 19:32:04 #206
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_160099811
Laat maar los gaan. Ik zit er klaar voor
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
  zondag 21 februari 2016 @ 19:51:03 #207
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_160100219
Fijn, dat gras.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 februari 2016 @ 19:52:20 #208
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160100244
Compleet gemist dat het vandaag al was :o

Nog iets aan actie gemist?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 21 februari 2016 @ 19:54:47 #209
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_160100283
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Compleet gemist dat het vandaag al was :o

Nog iets aan actie gemist?
Net begonnen, nu onder geel omdat Elliot de #24 in het gras wilde graven.
http://www.ustream.tv/channel/nascar49c/pop-out
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 februari 2016 @ 19:55:49 #210
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160100305
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 19:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Net begonnen, nu onder geel omdat Elliot de #24 in het gras wilde graven.
http://www.ustream.tv/channel/nascar49c/pop-out
^O^

Bedankt voor de stream, maar ik kijk op de tv nu :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 februari 2016 @ 20:24:20 #211
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160101055
Trevor Bayne in de problemen -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160102216
Grote klapper.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160102257
Dat ging hard inderdaad
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 februari 2016 @ 22:20:14 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160105327
Sprintraceje van 25 ronden nu *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 februari 2016 @ 22:27:55 #215
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160105585
Danica gaat grasmaaien dankzij een duwtje van Biffle en dus hebben we toch nog een caution.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 februari 2016 @ 22:39:05 #216
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160105973
Daar is een motor flink aan het roken :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160106045
_O_ Toyota _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 februari 2016 @ 22:42:23 #218
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160106109
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:40 schreef Geralt het volgende:
_O_ Toyota _O_
Lekker treintje ja :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 februari 2016 @ 22:43:22 #219
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160106147
Truex gaat er zo in de allerlaatste ronde nog voorbij _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 februari 2016 @ 22:44:37 #220
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160106201
Wat een finish :D :D

Kenseth _O- :'( :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 21 februari 2016 @ 22:44:40 #221
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_160106205
Wow
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 februari 2016 @ 22:44:53 #222
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160106214
Nee, Hamlin wint :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 februari 2016 @ 22:45:45 #223
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160106252
Huh? Nu snap ik er helemaal niks meer van _O-
Truex viert feest, maar dat was toch duidelijk?

En Kenseth kreeg gewoon een opdoffer van Hamlin _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160106257
Fotofinish. Hamlin wint. 0.01 seconde.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 februari 2016 @ 22:46:23 #225
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160106288
Officieel, 0,011 seconden in het voordeel van Hamlin. Wat een briljante laatste halve ronde van hem _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 21 februari 2016 @ 22:47:07 #226
356891 Abed
hooggeleid
pi_160106317
Kenseth kon hem maar net houden.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_160106330
0,011s. :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_160106332
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Huh? Nu snap ik er helemaal niks meer van _O-
Truex viert feest, maar dat was toch duidelijk?

En Kenseth kreeg gewoon een opdoffer van Hamlin _O-
Toen ze over de finish gingen dacht ik ook dat Truex gewonnen had. Pas in de herhaling zag ik dat het Hamlin was.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 februari 2016 @ 22:50:36 #229
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160106454
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:47 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Toen ze over de finish gingen dacht ik ook dat Truex gewonnen had. Pas in de herhaling zag ik dat het Hamlin was.
Ja inderdaad. Die herhaling kwam en was duidelijk, maar daarna zag je Truex z'n mensen juichen maar stond er ook 1. Hamlin, dus ik raakte in de war :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160184201
Sprint Cup en Xfinitiy races inmiddels gezien, nu de Truck race nog. :P

quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:47 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Toen ze over de finish gingen dacht ik ook dat Truex gewonnen had. Pas in de herhaling zag ik dat het Hamlin was.
Hier hetzelfde. Kwam omdat de finish al wat eerder lag.

Mooie finish. De race was verder vrij rustig verlopen. In tegenstelling tot andere jaren geen zware "big one" crash. Ook de Xfinity race was rustig verlopen.
  zondag 6 maart 2016 @ 23:02:48 #231
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_160477830
Nu de Kobalt Tools 400 in Vegas aan de gang...94 van 267
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_160493489
Truck race in Atlanta vorige week was wel leuk.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 13 maart 2016 @ 12:53:46 #233
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160633179
Om 20:30 live vanuit Phoenix op ZiggoSport
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160633299
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:53 schreef heywoodu het volgende:
Om 20:30 live vanuit Phoenix op ZiggoSport
Thanks! Ik vergeet dat zo vaak :)
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 13 maart 2016 @ 13:00:14 #235
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160633332
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Thanks! Ik vergeet dat zo vaak :)
Ja ik ook, kom er net achter dat er sinds Daytona al 2 races geweest zijn :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160643771
Is ook Indycar nu...
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 13 maart 2016 @ 19:30:45 #237
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160643810
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:29 schreef MaGNeT het volgende:
Is ook Indycar nu...
Dat is over een uur wel afgelopen denk ik :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160643895
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is over een uur wel afgelopen denk ik :P
Dat wel... maar denk ik een keer om de Nascar, mis ik 2/3e Indycar :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 13 maart 2016 @ 19:35:30 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160643918
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat wel... maar denk ik een keer om de Nascar, mis ik 2/3e Indycar :P
Oh zo _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160645635
Bijna!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 13 maart 2016 @ 20:48:44 #241
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160645938
Green *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160646264
Wachten op de eerst caution...
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 13 maart 2016 @ 21:13:01 #243
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160646932
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:57 schreef MaGNeT het volgende:
Wachten op de eerst caution...
Daar is ie :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160647112
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 21:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Daar is ie :P
Yup :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 13 maart 2016 @ 22:55:18 #245
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160650836
Caution voorbij (niks boeiends aan de hand), herstart nu
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 13 maart 2016 @ 23:29:05 #246
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160651680
Caution met 6 te gaan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 13 maart 2016 @ 23:34:55 #247
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160651799
Jezus wat een finish :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160651832
wat een finish weer idd :D
  zondag 13 maart 2016 @ 23:36:09 #249
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_160651833
botsend over de finish :D
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_160651862
Close :D
  zondag 13 maart 2016 @ 23:38:50 #251
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_160651907
Erg zoals die gasten bij elk interview hun sponsors noemen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 13 maart 2016 @ 23:42:27 #252
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160651993
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
Erg zoals die gasten bij elk interview hun sponsors noemen
Maken het toch mogelijk dat ze racen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 13 maart 2016 @ 23:43:24 #253
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_160652026
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maken het toch mogelijk dat ze racen.
Ja dat wel natuurlijk....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_160652386
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
Erg zoals die gasten bij elk interview hun sponsors noemen
Zou hier ook gebeuren als er door de overheid niet zo krampachtig over werd gedaan.
  maandag 14 maart 2016 @ 00:20:14 #255
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_160652702
Het zijn wel erg gemaakte zinnetjes... If the car needs to be fixed I would do it with my Stanley Tools .... Maar goed Amerika
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_160655557
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
Erg zoals die gasten bij elk interview hun sponsors noemen
Soms overdrijft men nogal en dan is het genant, anderzijds betalen sponsors wel hun stoeltje. Als sponsor krijg je meer voor je geld in NASCAR dan F1.
pi_160655562
Deze week de race maar eens terugkijken.
  maandag 14 maart 2016 @ 11:48:14 #258
194695 franklop
Fran knock
pi_160656712
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 10:34 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Soms overdrijft men nogal en dan is het genant, anderzijds betalen sponsors wel hun stoeltje. Als sponsor krijg je meer voor je geld in NASCAR dan F1.
Moet je nagaan als Racing for Holland (die van de blokjes) hun sponsors bij elk interview hadden moeten opnoemen :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 14 maart 2016 @ 23:25:34 #259
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_160675242
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 10:34 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Soms overdrijft men nogal en dan is het genant, anderzijds betalen sponsors wel hun stoeltje. Als sponsor krijg je meer voor je geld in NASCAR dan F1.
Als je het breder trekt naar andere sporten zou je kunnen zeggen dat er ook in Europa sporten zijn waar de hoofdsponsor je recht in je gezicht geduwd wordt.
Kijk naar wielerploegen en schaatsploegen, die nemen altijd de naam aan van hun hoofdsponsor, iedere verwijzing naar die betreffende ploeg is reclame voor de sponsor.
Weliswaar is dat iets minder in je face dan een NASCAR winnaar die al z'n sponsors bedankt en pontificaal in beeld een slok Coca-Cola neemt uit een flesje met een ķets te groot etiket die toevallig precies naar de camera gedraaid is.. maar toch.. ook hier kunnen we er wat van, alleen valt het misschien niet meer op omdat we "onze manier" zo gewend zijn. :+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 11:03:31 #260
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160804789
Vanavond om 20:30 weer :)

Weet iemand waar ik races uit de Xfinity Series kan kijken zonder de uitslag al te weten?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160808478
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:03 schreef heywoodu het volgende:
Vanavond om 20:30 weer :)

Weet iemand waar ik races uit de Xfinity Series kan kijken zonder de uitslag al te weten?
Hoe snel wil je de races zien? Na een aantal dagen kun je ze vinden op
http://s546271843.onlinehome.us/2016-national/

Verder staan ze na een aantal uren meestal wel op bepaalde torrent sites.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 20:31:00 #262
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160819780
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 14:10 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Hoe snel wil je de races zien? Na een aantal dagen kun je ze vinden op
http://s546271843.onlinehome.us/2016-national/

Verder staan ze na een aantal uren meestal wel op bepaalde torrent sites.
^O^

Inmiddels zijn we live vanuit Fontana op Z1ggo Racing :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 20:32:24 #263
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160819824
Uiteraard eerst even met z'n allen bidden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160819898
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:32 schreef heywoodu het volgende:
Uiteraard eerst even met z'n allen bidden.
Rijdt Maldonado Nascar dan?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 20:38:52 #265
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160820062
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Rijdt Maldonado Nascar dan?
Dat is hem verboden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 20:40:02 #266
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160820100
Godskolere, deze vent heeft niet begrepen dat je met een microfoon niet hoeft te schreeuwen. Dat is het leuke van een microfoon.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 20:50:25 #267
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160820473
Rare start, hele veld compleet uit elkaar na een halve ronde :P

Oh zijn gewoon verschillende lijnen, leuk *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 20:55:52 #268
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160820710
Earnhardt en Kurt Busch tegen de muur, wonder boven wonder niet eens een caution want ze hielden de boel onder controle :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160820751
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:55 schreef heywoodu het volgende:
Earnhardt en Kurt Busch tegen de muur, wonder boven wonder niet eens een caution want ze hielden de boel onder controle :o
Dat scheelde weinig of geel idd :D
pi_160821245
Caution
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 21:08:06 #271
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160821249
Allemaal tikjes tegen de muur en lekke banden enzo, caution.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 21:11:58 #272
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160821366
Harvick z'n radio is kapot schijnbaar, dat lijkt me best een probleem.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 21:14:23 #273
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160821455
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Harvick z'n radio is kapot schijnbaar, dat lijkt me best een probleem.
Hamlin, niet Harvick.

RacingDaley twitterde op zondag 20-03-2016 om 21:13:18 Hamlin"This isn't gonna work, somebody tell me how to switch radios" "This radio does not work, I had no idea if I was pitting, not pitting" reageer retweet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 21:26:55 #274
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160822058
Boh flinke klap voor Kyle Larson :o

Hij is in orde.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160822127
Weer problemen met de banden. Was vorige week ook al het geval.

Lijkt Pirelli wel. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 21:28:43 #276
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160822139
Goeiedag, dan schrik je je ook helemaal de touwtering als die auto ineens begint te slingeren. Lekke band ineens ofzo?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 21:29:18 #277
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160822168
Dit lijkt me wel een situatie waar je even je handen van het stuur moet halen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160822683
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:26 schreef heywoodu het volgende:
Boh flinke klap voor Kyle Larson :o

Hij is in orde.
Hier nu ook (uitgesteld kijken).

Beste klapper
  zondag 20 maart 2016 @ 22:08:38 #279
194695 franklop
Fran knock
pi_160823658
Apart in woonkamer werkt racing kanaal niet naar in slaapkamer wel :')

Maar eens even kijken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 22:15:46 #280
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160823920
Ik zweer het, ik wilde net gaan typen "tijd voor een caution met deze voorsprong"

En caution _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160823981
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik zweer het, ik wilde net gaan typen "tijd voor een caution met deze voorsprong"

En caution _O-
Beetje rook...
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 22:30:01 #282
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160824407
Danica in de muur en caution
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 22:30:57 #283
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160824440
Zo, dat was een pittige klap. Dank u Kahne.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160824467
She's pissed.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 22:45:13 #285
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160824903
dustinlong twitterde op zondag 20-03-2016 om 22:38:45 Kevin Harvick on radio said he saw replay of Danica Patrick- Kasey Kahne incident on videoboard and his reaction was “Yikes” @NASCARonNBC reageer retweet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 23:00:37 #286
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160825435
Logano vs Truex, Truex tikt de muur aan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 20 maart 2016 @ 23:28:29 #287
194695 franklop
Fran knock
pi_160826183
Harvick moet deze wel binnenhalen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 23:30:48 #288
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160826246
Benieuwd of iemand hem nog even in de muur parkeert en we een sprintraceje krijgen :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 20 maart 2016 @ 23:38:52 #289
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_160826428
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:30 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of iemand hem nog even in de muur parkeert en we een sprintraceje krijgen :9
Denk het niet
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 23:39:53 #290
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160826454
Kyle Busch in de shit en caution :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 23:40:15 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160826462
Overtime *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 20 maart 2016 @ 23:40:45 #292
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_160826471
Soms helpt het om het tegengestelde te posten :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 23:42:12 #293
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160826502
Dit wordt geniaal :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 23:44:04 #294
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160826537
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:40 schreef chufi het volgende:
Soms helpt het om het tegengestelde te posten :+
Ik had mijn post al klaar met dat het zo gaaf was dat Elliott in pas zijn 10e Sprint Cup-race al top-3 ging pakken (8e was zijn beste resultaat), maar die is nu helemaal teruggevallen _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160826605
Spannend!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 23:48:59 #296
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160826633
De Superman-auto wint :D

Johnson's zesde zege hier _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 maart 2016 @ 23:49:20 #297
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160826643
Dat ging nog bijna goed fout bij de finish :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 april 2016 @ 11:56:12 #298
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_161140145
Vanavond om 19.00 de race in Martinsville live op Z Sport Racing.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_161141649
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 11:56 schreef heywoodu het volgende:
Vanavond om 19.00 de race in Martinsville live op Z Sport Racing.
Martinsville is altijd leuk, ga ik komende week terugkijken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 april 2016 @ 19:01:21 #300
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_161150545
En we zijn live.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 3 april 2016 @ 19:45:36 #301
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_161151527
Martinsville, 500 rondjes... op een erg kleine oval.. lijkt wel of ze stil staan
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')