Via Sport1 Go werkt het welquote:Op zondag 22 februari 2015 19:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ziet er idd uit als 576i met compressie.
Voorlopig is er nog weinig gebeurd.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:12 schreef Jigzoz het volgende:
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar eh...
Mag er nu een massacrash plaatsvinden?
Misschien weet jij dat, kan je Sport 1 go op meerdere verschillende ip adressen live streamen? Anders is zoiets makkelijk te delen met vrienden 👍quote:
Volgens mij was dat wel de opzet.... Maar voor de zekerheid zou ik het dubbel checken... Volgens mij heb ik het wel eens op mn werk gestreamd (dat was bij ze in het gebouwquote:Op zondag 22 februari 2015 21:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Misschien weet jij dat, kan je Sport 1 go op meerdere verschillende ip adressen live streamen? Anders is zoiets makkelijk te delen met vrienden 👍
Ja, kan, maar op maximaal vijf apparaten geloof ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Misschien weet jij dat, kan je Sport 1 go op meerdere verschillende ip adressen live streamen? Anders is zoiets makkelijk te delen met vrienden 👍
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |