Too soon, Thijs, too soon.quote:
En dat jaquote:
Ik heb geen vrienden dus kan een friendzone ook niet.quote:Op zondag 16 november 2014 18:54 schreef El_Thijs het volgende:
Moet je ons wat vertellen via de TT aeque
Lekker rustig wel.quote:Op zondag 16 november 2014 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden dus kan een friendzone ook niet.
Ik hoor altijd bij de vrouwkes: Te vroeg art, te vroegquote:
Ik heb niet zoveel mannelijke echte vrienden, dat verzacht het een beetjequote:
Ja daar houden ze van als je dat vraagt.quote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik hoor altijd bij de vrouwkes: Te vroeg art, te vroegPas naderhand he, als ze me niet meer moet.
Net na de daad vraag ik altijd heel verlegen: "Vond jij het ook lekker?" en dan antwoorden ze altijd heel beleefd instemmend.
Of ze vragen mij: "Hoe vond jij het gaan?"
Ik ben niet perfect.quote:Op zondag 16 november 2014 18:56 schreef Faxie het volgende:
Thijs heeft last van een voortijdige lapo
"Te snel! ALTIJD MAAR TE SNEL! EN NU MIJN BED UIT!"quote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik hoor altijd bij de vrouwkes: Te vroeg art, te vroegPas naderhand he, als ze me niet meer moet.
Net na de daad vraag ik altijd heel verlegen: "Vond jij het ook lekker?" en dan antwoorden ze altijd heel beleefd instemmend.
Of ze vragen mij: "Hoe vond jij het gaan?"
Soms heb je dat.quote:
3-0 toch?quote:
Ach, ik denk ook niet dat je mijn extreem preutse denkbeelden als leidend of relevant moet ervaren.quote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel mannelijke echte vrienden, dat verzacht het een beetje.
Ik zou het ook vreemd vinden. Maar meer omdat ik eigenlijk met al mijn voorgaande bedpartners geen contact meer heb. Behalve mijn eerste die ik zo nu en dan nog wel eens zie.quote:Op zondag 16 november 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik denk ook niet dat je mijn extreem preutse denkbeelden als leidend of relevant moet ervaren.
Ik zou het zelf alleen uitermate raar vinden.
Ligt het aan mij dat ik dat zelden tot nooit vraag?quote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja daar houden ze van als je dat vraagt.
Ach, geen last van, eigenlijkquote:Op zondag 16 november 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik denk ook niet dat je mijn extreem preutse denkbeelden als leidend of relevant moet ervaren.
Ik zou het zelf alleen uitermate raar vinden.
Ja daar gaat het dus fout yats.quote:Op zondag 16 november 2014 19:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik dat zelden tot nooit vraag?
Oh ik zie/spreek er nog wel een paar...quote:Op zondag 16 november 2014 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou het ook vreemd vinden. Maar meer omdat ik eigenlijk met al mijn voorgaande bedpartners geen contact meer heb. Behalve mijn eerste die ik zo nu en dan nog wel eens zie.
Bij mij zijn het er maar twee waar ik geen contact meer mee heb. Dat wil ik zelf ook niet. De rest spreek ik af en toe,en eentje wel wat vaker.quote:Op zondag 16 november 2014 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou het ook vreemd vinden. Maar meer omdat ik eigenlijk met al mijn voorgaande bedpartners geen contact meer heb. Behalve mijn eerste die ik zo nu en dan nog wel eens zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |