Ja dat is niet eerlijkquote:Op zondag 16 november 2014 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Krijg de pestik dacht al waarom gaat het niet...
Omdat ik gewoon zit had om een beetje slap met je te ouwehoeren.quote:Op zondag 16 november 2014 12:23 schreef Lienekien het volgende:
Waarom vraag je dan wat Grieg nou weer is.
Ik ga even twee paracetamol pakken.quote:Op zondag 16 november 2014 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon zit had om een beetje slap met je te ouwehoeren.
Ik dacht eerst ook dat ie oorlog bedoelde...quote:Op zondag 16 november 2014 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon zit had om een beetje slap met je te ouwehoeren.
quote:Op zondag 16 november 2014 12:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga even twee paracetamol pakken.
Nooit geprobeerd.. Een kennis woonde vroeger op een boot in het westerdok en daar zwommen ze gewoon in het water ... Mij niet gezien ....quote:Op zondag 16 november 2014 12:32 schreef FANN het volgende:
Is wel hartstikke goor dat water volgens mij...
Richtung Bahnhof? und wo ist der Bahnhof?quote:Op zondag 16 november 2014 12:31 schreef FANN het volgende:
Gewoon rechtdoor zwemmen Chuf... immer gerade aus zeg maar
Ich verstehe nur Bahnhof!quote:Op zondag 16 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Richtung Bahnhof? und wo ist der Bahnhof?
Bij Fann aan de overkantquote:Op zondag 16 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Richtung Bahnhof? und wo ist der Bahnhof?
Ja, dat heb jij alleen.quote:Op zondag 16 november 2014 12:37 schreef FANN het volgende:
Best raar eigenlijk dat je bij Duitse Taal nog steeds aan de oorlog moet denken,
of heb ik dat alleen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |