SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat schattig.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Dus dat. [ afbeelding ]
Ergens anders zeker ook een mijlpaal verschenen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Deeltje 1200... Een mijlpaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NWS / Erdogan: "Moslims ontdekten Amerika"quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:51 schreef AbdulMalik het volgende:
http://www.turks.nl/turki(...)bben-amerika-ontdekt
Turkai #1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:52 schreef JanPiraat het volgende:
• Lodewijk VIII van Frankrijk trouwt op 12-jarige leeftijd met Blanche van Castilië.
Toen je zei dat het op je werk gebeurd was dacht ik meteen aan collega's die voor de grap je nietmachine ofzo hadden gejat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Neejoh Deuce, ik was serieus.
Check deze idiootquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
NWS / Erdogan: "Moslims ontdekten Amerika"
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:03 schreef Oud_student het volgende:
Ik dacht altijd dat moslims op 9 september 2001 Amerika hadden ontdekt
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk hiero.
Hij ziet er twee dagen naast.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op de 11e zaten ze in binnenlandse vluchten, dus ze zijn al eerder daar naartoe gevlogen en hebben een dagje de toerist uitgehangen
Dit. De fik erin.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ach joh, die intellectuelen altijd met hun feiten en steekhoudende argumenten.
Slechte poging om zijn blunder recht te trekken.quote:
Grrr. Ik wist dat ik iets was vergeten te kopen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef Landysh het volgende:
Zometeen noodles eten oh yeah.
[ afbeelding ]
Ik probeer altijd een cup mee te nemen wanneer ik in de supermarkt ben. Mag nooit zonder komen te zitten. NOOIT.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Grrr. Ik wist dat ik iets was vergeten te kopen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik probeer altijd een cup mee te nemen wanneer ik in de supermarkt ben. Mag nooit zonder komen te zitten. NOOIT.
Yum yum.
quote:
Had ik morgen goed kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik probeer altijd een cup mee te nemen wanneer ik in de supermarkt ben. Mag nooit zonder komen te zitten. NOOIT.
Yum yum.
Morgen vroeg op, naar Nijmegen en 15km hardlopen.quote:
Die van Unox zijn echt super zout als je het hele pakje kruiden erin doet; haast niet te eten. Ik doe daarom altijd maar de helft erin. Hoe zijn deze?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
respectquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Morgen vroeg op, naar Nijmegen en 15km hardlopen.
Oh, en uiteraard post ik mijn medaille op facebook.
Wat voor games doe je dan ?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:19 schreef Crip het volgende:
Ik was aan het skypen met gamingbuddies. Ben blijven haken op Engels.
Moet je het serieus vragen? Hoe vaak maak ik wel niet reclame voor yumyum?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die van Unox zijn echt super zout als je het hele pakje kruiden erin doet; haast niet te eten. Ik doe daarom altijd maar de helft erin. Hoe zijn deze?
Oh ja dat zei je net.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Morgen vroeg op, naar Nijmegen en 15km hardlopen.
Oh, en uiteraard post ik mijn medaille op facebook.
omg het bestaat echtquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goat simulator [ afbeelding ]
PC gaming master race vriend.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben echt uitgekeken op gamen, denk ik. Echt al lang niet meer gedaan. Iemand een Xbox 360 met spellen overkopen?
Oké, ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Moet je het serieus vragen? Hoe vaak maak ik wel niet reclame voor yumyum?
Unox.
20¤quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben echt uitgekeken op gamen, denk ik. Echt al lang niet meer gedaan. Iemand een Xbox 360 met spellen overkopen?
Is dat nu een helal logo in het wit?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Voor één controller bedoel je?quote:
Scherp!quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:30 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Is dat nu een helal logo in het wit?
i cantttt stopppquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:31 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Zou je trouwens niet stoppen met gamen?
LoL, GunZ.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Even serieus vriend, wat voor games speel je? Ben wel benieuwd.
Congratsquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak me aan. Ik heb eindelijk een goede winterjas gevonden.
*kont knijpt*quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was een grap. Tweedehands kost zo'n ding niks meer btw, dont get your hopes up.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor één controller bedoel je?
[..]
Scherp!
yesquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:30 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Is dat nu een helal logo in het wit?
foto's prijs locatieeeequote:Op zaterdag 15 november 2014 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GunZ ken ik niet.quote:
gwn in alle supermarkten...quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nooit gezien. Where can i buy.
I know. De fysieke spellen kan ik nog verkopen, maar de spellen die ik direct op de harde schijf had gedownload zijn helaas weggegooid geld nu, want je kunt je live account helaas niet doorverkopen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:38 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Was een grap. Tweedehands kost zo'n ding niks meer btw, dont get your hopes up.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
GunZ ken ik niet.
Zou jou wel eens willen horen ragen in LoL.![]()
:$ :$
Hhhhhhhh, nerdo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GunZ is leuk.
Meeste supermarkten wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nooit gezien. Where can i buy.
quote:
Hela.quote:
Nou, ik wilde eerst een dure van de bijenkorf halen, maar toen tipte een vriendin van mij dat zij haar uberdikke jas bij de vero moda had gekocht. En damn, dat ding is warmquote:
REJECTEDquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:41 schreef AbdulMalik het volgende:
"my sister tried to kiss a fish"
http://m.imgur.com/a/EVisF
Ben vandaag ook geweest, maar met lege handen thuisgekomen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel vreemd dan. Maar ik zoek dan ook doelgericht naar hetgene wat ik moet kopen en kijk nooit naar iets anders.quote:
Ik was ook naar de fysieke winkel gegaan maar daar hadden ze hem niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben vandaag ook geweest, maar met lege handen thuisgekomen.
Kan wel, gewoon erop laten staan en dat in je advertentie ook neerzettenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I know. De fysieke spellen kan ik nog verkopen, maar de spellen die ik direct op de harde schijf had gedownload zijn helaas weggegooid geld, want je kunt je live account helaas niet doorverkopen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Hela.
[..]
Nou, ik wilde eerst een dure van de bijenkorf halen, maar toen tipte een vriendin van mij dat zij haar uberdikke jas bij de vero moda had gekocht. En damn, dat ding is warm
Ziet er warm uit idd. Heb je foto van die ene bij de Bijenkorf? Ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop 't.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was ook naar de fysieke winkel gegaan maar daar hadden ze hem niet.Dus nu alsnog online besteld.
Hopelijk slaag jij ook binnenkort!
Nee, je account is gekoppeld aan één bepaald mailadres. En die kun je niet meer wijzigen volgens mij. Je zou je mailadres dan ook moeten weggeven.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:42 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kan wel, gewoon erop laten staan en dat in je advertentie ook neerzetten
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:41 schreef AbdulMalik het volgende:
"my sister tried to kiss a fish"
http://m.imgur.com/a/EVisF
Oh verschillende.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ziet er warm uit idd. Heb je foto van die ene bij de Bijenkorf? Ben benieuwd.
Kun je wijzigen dacht ik en zoniet hoef je toch geen toegang te geven tot je mail zelfquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hoop 't. [ afbeelding ]
[..]
Nee, je account is gekoppeld aan één bepaald mailadres. En die kun je niet meer wijzigen volgens mij. Je zou je mailadres dan ook moeten weggeven.
Goed compliment ditquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ziet er warm uit idd. Heb je foto van die ene bij de Bijenkorf? Ben benieuwd.
Dan vind ik de jas die je nu hebt gekocht veeeel mooier!quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh verschillende.
http://www.debijenkorf.nl(...)nkerblauw-9943080020
http://www.debijenkorf.nl(...)-in-zwart-9943080013
http://www.debijenkorf.nl(...)ele-kraag-2819080009 - die paste ik daar, maar viel toch wel heel lelijken toen ging ik deze passen:
http://www.debijenkorf.nl(...)nkerblauw-2819080013die vond ik best geinig eigenlijk. Maar best hoog vuilniszak-gehalte.
Maar die ik nu gekocht heb is toch beter voor mijn portemonnee.Heb al zoveel uitgegeven en moet nog veel meer uitgeven.
Tja, daar ging het haar toch ook om? En verder is het geen jas die ik zelf zou hebben gekocht. Hij is niet lelijk maar niet dat ik denk 'mooooi, moet ik hebben'.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:51 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Goed compliment dit.
Ipv "leukkk" of "mooi hoor!", is het " ja ok ziet warm uit ok"
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:51 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Goed compliment dit.
Ipv "leukkk" of "mooi hoor!", is het " ja ok ziet warm uit ok"
En een vriendin van mij heeft die jas die ik nu gekocht heb ook en ik kon even voelen enzo en dat ding is echt superwarm. Laat de winter maar komen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dan vind ik de jas die je nu hebt gekocht veeeel mooier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |