Had ik morgen goed kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik probeer altijd een cup mee te nemen wanneer ik in de supermarkt ben. Mag nooit zonder komen te zitten. NOOIT.
Yum yum.
Morgen vroeg op, naar Nijmegen en 15km hardlopen.quote:
Die van Unox zijn echt super zout als je het hele pakje kruiden erin doet; haast niet te eten. Ik doe daarom altijd maar de helft erin. Hoe zijn deze?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef Landysh het volgende:
Zometeen noodles eten oh yeah.
[ afbeelding ]
respectquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Morgen vroeg op, naar Nijmegen en 15km hardlopen.
Oh, en uiteraard post ik mijn medaille op facebook.
Wat voor games doe je dan ?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:19 schreef Crip het volgende:
Ik was aan het skypen met gamingbuddies. Ben blijven haken op Engels.
Moet je het serieus vragen? Hoe vaak maak ik wel niet reclame voor yumyum?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die van Unox zijn echt super zout als je het hele pakje kruiden erin doet; haast niet te eten. Ik doe daarom altijd maar de helft erin. Hoe zijn deze?
Oh ja dat zei je net.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Morgen vroeg op, naar Nijmegen en 15km hardlopen.
Oh, en uiteraard post ik mijn medaille op facebook.
omg het bestaat echtquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goat simulator [ afbeelding ]
PC gaming master race vriend.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben echt uitgekeken op gamen, denk ik. Echt al lang niet meer gedaan. Iemand een Xbox 360 met spellen overkopen?
Oké, ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Moet je het serieus vragen? Hoe vaak maak ik wel niet reclame voor yumyum?
Unox.
20¤quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben echt uitgekeken op gamen, denk ik. Echt al lang niet meer gedaan. Iemand een Xbox 360 met spellen overkopen?
Is dat nu een helal logo in het wit?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef Landysh het volgende:
Zometeen noodles eten oh yeah.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |