En dit is een hele stommequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Samzz heeft echt vaak naamtopics valt me op.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef aeque het volgende:
Thijs adoreert haar stiekem denk ik...
Ik vind het zo aso om een naamtopic over mezelf te openenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Samzz heeft echt vaak naamtopics valt me op.
Thanks bud.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:18 schreef artelligence het volgende:
Ik wilde eigenlijk een snerende opmerking maken, maar Thijs is cool.
Wie nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef aeque het volgende:
Thijs adoreert haar stiekem denk ik...
Ik als zuur persoon waarschijnlijk niet. Althans volgens perro.quote:
Niet zo zuur doenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik als zuur persoon waarschijnlijk niet. Althans volgens perro.
You cool bro. Eerstvolgende meet schud ik je de hand.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha ja kon het niet over mijn hart verkrijgen
Dat ook.quote:
Ik denk dat ik de verkeerde pH-waarde heb.quote:
zal hem zo eens opzoeken, eerst even thee zetten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
You cool bro. Eerstvolgende meet schud ik je de hand.
[..]
Dat ook.
Is Spec Ops wat voor je?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef perro. het volgende:
[..]
zal hem zo eens opzoeken, eerst even thee zetten.
Ik weet er alles van.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Begin er maar niet aan Samzz.
Voor je het weet ga je uit elkaar en alimentatie zaken zijn kut.
Ik gaf je in het vorige topic een klein idee van wat het isquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef perro. het volgende:
[..]
zal hem zo eens opzoeken, eerst even thee zetten.
kopje citroenthee?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik als zuur persoon waarschijnlijk niet. Althans volgens perro.
oh, overheen gelezen en zit nu mobiel sorry.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gaf je in het vorige topic een klein idee van wat het isIk had er echter veel 'lol' mee. Goede game, gedurfd en die je ook aan het denken zet.
Doe datquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef perro. het volgende:
[..]
oh, overheen gelezen en zit nu mobiel sorry.
dus toch even opzoeken.
Honingquote:
In de theequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe datEn geniet van je thee
[..]
Honing
Film het dan. Please!quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Nog even en ik ga met wijnflessen kinderkegelen spelen.
Dat is lekker jaquote:
En als ik je een kopje thee aanbied sla je het af. Ook niet leukquote:
Tof, beetje spektakel op de zaterdagavond!quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn collega wil dat vast wel doen.
Gefeliciteerdquote:
Ik kan ook wel een of meerdere personen de nek omdraaien als dat een betere oplossing is?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Nog even en ik ga met wijnflessen kinderkegelen spelen.
Ik hoef ook niet 24/7 thee. Jij wel?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En als ik je een kopje thee aanbied sla je het af. Ook niet leuk
[..]
Tof, beetje spektakel op de zaterdagavond!
Kom maar langs.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een of meerdere personen de nek omdraaien als dat een betere oplossing is?
Ik ga ook maar even thee zettenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet 24/7 thee. Jij wel?
Nou nou, wat een agressie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een of meerdere personen de nek omdraaien als dat een betere oplossing is?
Ik verwacht niet anders meer van je.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga ook maar even thee zettenBest wel gay, ik weet niet of dat wel juist is naast mijn kroel-reacties.
Ik drink nu ook thee. Vanille caramel!quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga ook maar even thee zettenBest wel gay, ik weet niet of dat wel juist is naast mijn kroel-reacties.
Ook dat moet er soms uit.quote:
Niks mis met gayquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Thee is niet gay.
Thee is onpartijdig en lekker!
ik heb je reactie niet teruggelezen, maar het is een soort call of duty eigenlijk? fps-shooter?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gaf je in het vorige topic een klein idee van wat het isIk had er echter veel 'lol' mee. Goede game, gedurfd en die je ook aan het denken zet.
True. Bokszak of zoquote:
Ik bosvruchten hehequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik drink nu ook thee. Vanille caramel!
Laat ze haten
en gezond. de groene dan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Thee is niet gay.
Nah, dan is uitschot deze wereld uit helpen efficiënter.quote:
Hier is mijn post nog een keerquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:37 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb je reactie niet teruggelezen, maar het is een soort call of duty eigenlijk? fps-shooter?
ik moet zeggen dat ik de laatste tijd (weer) erg gecharmeerd ben van 3rd person. al lijkt me mirror's edge op de ps4 erg gaaf. op de 360 was ie dat wel in elk geval, voor wat 1st person betreft.
True, zoals die zeurpietenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Nah, dan is uitschot deze wereld uit helpen efficiënter.
oh, dat lijkt me niks. games zijn fantasie. voor mij dan. lekker uitleven en niet nadenken over de gevolgen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is mijn post nog een keer
"Spec Ops: The Line is een 3rd person shooter die uitgekomen is op PC, PS3 en 360. Het is een game die een verhaal vertelt en je tegelijk laat zien dat je helemaal geen held bent. In andere shooters zie je wat de vijand kan doen, en zo voel jij je de held als je ze om zeep helpt. Hier zie je juist waar jij toe in staat bent, en dan is het een neerwaartse spiraal naar een ontknoping die je niet wil zien of verwacht. Een van de eindes is ook dat je je controller neerlegt en stopt met spelen."
Shit... Ik had dus gewoon naar Gouda moeten gaan. Is nog dichtbij ook.quote:
Wat voor thee? En heb ik dat gezegd?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:40 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ben volgens yviechickie een chick omdat ik kaldi-thee drink.
ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat voor thee? En heb ik dat gezegd?
Daten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
* artelligence is embracing his inner gayness.
Toch is het best een toffe game. Dubai is letterlijk onder het zand verdwenen en dan mag je uit gaan vogelen wat er gebeurd is met de 33rd battalion. Het verhaal is geïnspireerd door het boek Heart of Darkness.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:40 schreef perro. het volgende:
[..]
oh, dat lijkt me niks. games zijn fantasie. voor mij dan. lekker uitleven en niet nadenken over de gevolgen.
Oh, nja het klinkt inderdaad wel wat vrouwelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ja.
nu heb ik rose of the orient.
Jij gaat naakt naar een date?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Altijd! Al zullen we elkaar verafschuwen als we naakt voor elkaar staan
Nee, maar zie nu dus wel wat er bij mij fout is gegaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eh ja? Jij niet?
Beetje love at first body
Wat is kalditheequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:40 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ben volgens yviechickie een chick omdat ik kaldi-thee drink.
Wat is erger: verafschuwen of uitlachen...quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Altijd! Al zullen we elkaar verafschuwen als we naakt voor elkaar staan
hmm. er daagt me nu een review op tv van een hele tijd geleden, dat er verteld werd dat je in afghanistan etc rond kon lopen, militaire actie. al weet ik niet of het dezelfde game is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch is het best een toffe game. Dubai is letterlijk onder het zand verdwenen en dan mag je uit gaan vogelen wat er gebeurd is met de 33rd battalion. Het verhaal is geïnspireerd door het boek Heart of Darkness.
Mirror's Edge had mooie muziek maar de game zelf lijkt me echt niks. Ziet er goed uit maar niet mijn kop thee.
Oh, dat heb ik een keer gedaanquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naakt onder een trenchcoat. . No one knows.. oelala
Daarom daten fok!kers ook met elkaarquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je elkaar al naakt gezien hebt dan is de rest van de date misschien wel minder awkward.
niet inkoppen deze.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om elkaar naakt te zien?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daarom daten fok!kers ook met elkaar
Seeexxyyyyquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik een keer gedaan. Nou ja, hij was toen al wel m'n vriend, but still
.
Thx!heb 2 vrijkaartenquote:
Ja, zo zijn de dates minder awkwardquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om elkaar naakt te zien?
Daar is KPD toch al voor.
Dat is wel een leuke jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ook de (helaas gecancelde) game Six Days in Fallujah zijn. Al was dat meer een soort survival horror in de zin van de verschrikkingen van de strijd daar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:45 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. er daagt me nu een review op tv van een hele tijd geleden, dat er verteld werd dat je in afghanistan etc rond kon lopen, militaire actie. al weet ik niet of het dezelfde game is.
mirror's edge vond ik cool omdat het iets totaal anders is, rennen en klimmen op en over gebouwen.
Ja, best wel, eigenlijkquote:
Ben jij ook zo'n user die iedere vrouwelijke fokker mee vraagt?quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel, eigenlijk. Trenchcoat, high heels
.
oh ja, die was het.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:48 schreef El_Thijs het volgende:
Dat kan ook de (helaas gecancelde) game Six Days in Fallujah zijn. Al was dat meer een soort survival horror in de zin van de verschrikkingen van de strijd daar.
eigenlijk een franchise. maar wel lekkere thee daar. de groene soorten vooral.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is een merk?
mobiel dus kijk later nog wel een keertje goed
GTA5 kijk ik wel bij een maat, niet mijn soort spelquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:49 schreef perro. het volgende:
[..]
oh ja, die was het.
ach, dinsdag eerst weer vermaken met gta5 op de ps4, totdat the phantom pain uitkomt.
Arme jijquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sexy bedoel ik. Maar ik mag geen sekspraat meer hebben.
wilde westen toch, van rockstar? niet mijn dingquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
GTA5 kijk ik wel bij een maat, niet mijn soort spelDan liever Red Dead Redemption
Ik ken het niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:49 schreef perro. het volgende:
[..]
eigenlijk een franchise. maar wel lekkere thee daar. de groene soorten vooral.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Van een aantal Fok!kers. Dus ik zal me inhouden voortaan. Vandaar de
you do that, then you can fucking adore me.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken het niet.
ik ga het later nog eens bekijken
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:52 schreef perro. het volgende:
[..]
you do that, then you can fucking adore me.
Namen willen wequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Thee is niet gay.
Zwaar onder de plak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Daarom zoek ik ook een vrouw waar ik ja en amen tegen kan en moet zeggen.quote:
Die nieuwe film van kaneue revue ofzo. Van die fokprijs vraag.quote:
Keanu Reevesquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Die nieuwe film van kaneue revue ofzo. Van die fokprijs vraag.
Hahahahaha. Mooiquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Jij ook al dan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n user die iedere vrouwelijke fokker mee vraagt?
Ach joh..... die nieuwe film iigquote:
Nee maar dan kun je gezellig met bepaalde andere users je bevindingen delen.quote:
steek onder water ditquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar dan kun je gezellig met bepaalde andere users je bevindingen delen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:58 schreef K44S het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja, wel wat van gehoord maar volgens mij is die zo geheim inmiddels dat het hele bestaan in twijfel wordt getrokkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:51 schreef perro. het volgende:
[..]
wilde westen toch, van rockstar? niet mijn ding
ook niet gelezen in vorig topic, maar heb jij gehoord van agent, van rockstar?
Ach daar leef ik voor, om andere mensen te laten lachenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest wel hardop lachenDus daar krijg je kudos voor!
Hehe goed zo!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Ach daar leef ik voor, om andere mensen te laten lachen
Er is al genoeg negativiteit in de wereld. Een beetje vrolijkheid kan geen kwaad.quote:
ja, zoiets las ik ook. jammer wel:quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, wel wat van gehoord maar volgens mij is die zo geheim inmiddels dat het hele bestaan in twijfel wordt getrokken
Zou gaaf zijn, zo'n stealth game van Rockstarquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:09 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, zoiets las ik ook. jammer wel:
[ afbeelding ]
Dat is toch Max Payne 3?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:09 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, zoiets las ik ook. jammer wel:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er is al genoeg negativiteit in de wereld. Een beetje vrolijkheid kan geen kwaad.
Misschien slimmer om het in het topic te vragen waar je het kon winnen,quote:
max payne ken ik niet maar zou zomaar kunnen idd. ach.quote:
stealth in gta5 werkt niet idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zou gaaf zijn, zo'n stealth game van Rockstar
Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Daarom zoek ik ook een vrouw waar ik ja en amen tegen kan en moet zeggen.
Plus het feit dat ik ook onderdanig ben in bed.
Ach, Thief was vroeger ook stealth. De reboot is helaas minder dacht ik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:11 schreef perro. het volgende:
[..]
max payne ken ik niet maar zou zomaar kunnen idd. ach.
enige echte stealthgame momenteel blijft metal gear.
Sorry lieverdquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
Ik houd niet zo van onderdanige mannen.
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
Ik houd niet zo van onderdanige mannen.
ik hou niet van games of films/series die zich afspelen in het verre verleden. dan valt er veel af.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, Thief was vroeger ook stealth. De reboot is helaas minder dacht ik.
Nee, sorry. Ik snap het niet. Heb ik nu ook al Samzz geprobeerd te hosselen? Ik heb het er maar druk mee!quote:
Geen enkele vrouw houdt van een onderdanige man in bed...quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik snap het niet. Heb ik nu ook al Samzz geprobeerd te hosselen? Ik heb het er maar druk mee!
Goed, de eerste Splinter Cell was nog vrij stealthy. Toen ging dat misquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:14 schreef perro. het volgende:
[..]
ik hou niet van games of films/series die zich afspelen in het verre verleden. dan valt er veel af.
Ik heb een eigen mening, maar dat moet ik eerst vragen hoor!quote:
Volgens mij niet, hoor!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik snap het niet. Heb ik nu ook al Samzz geprobeerd te hosselen? Ik heb het er maar druk mee!
Onzin.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw houdt van een onderdanige man in bed...
In bed niet. Ze mag even bovenop maar daarna mogen de rollen weer worden omgedraaid.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw houdt van een onderdanige man in bed...
Twee dingen die ik niet lustquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
Zeaucappuccino met sojaschuimlaag waar je u tegen zegt en een pot thee
heel lang over gedacht om die te gaan spelen maar is er nooit van gekomen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed, de eerste Splinter Cell was nog vrij stealthy. Toen ging dat mis
Jij maakt er een mix van?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
Zeaucappuccino met sojaschuimlaag waar je u tegen zegt en een pot thee
Hahaquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien slimmer om het in het topic te vragen waar je het kon winnen,
aangezien die mensen ook allemaal graag wilde winnen denk ik,
De eerste is nog best gaaf. Dat is ook de enige die ik heb gespeeldquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:16 schreef perro. het volgende:
[..]
heel lang over gedacht om die te gaan spelen maar is er nooit van gekomen.
Ik heb zitten denken om Destiny te gaan spelen..quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De eerste is nog best gaaf. Dat is ook de enige die ik heb gespeeld
Ik ben meer van actie en shooters. En RPG's
Dat het je maar mag smaken Lola!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee eerst cappuccino en daarna over op de thee
mmorpgsquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
noem eens wat titels.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En jij ook proost!quote:
Ik niet zozeer. Ziet er mooi uit maar verder... meh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb zitten denken om Destiny te gaan spelen..
Dus omdat jij ze niet kent, bestaan ze nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken er anders geen die dat wel leuk vinden...
Mjah, daarom twijfel ik ook.. een MMO die toch geen echte MMO is..quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En jij ook proost!
[..]
Ik niet zozeer. Ziet er mooi uit maar verder... meh.
Ik zeg niet dat ze niet bestaan, maar ze zullen vast redelijk zeldzaam zijn, en dan alsnog niet houden van een man die alleen maar onderdanig is..quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus omdat jij ze niet kent, bestaan ze niet?
Neem een kijkje op een willekeurige BDSM sitequote:Op zaterdag 15 november 2014 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet bestaan, maar ze zullen vast redelijk zeldzaam zijn, en dan alsnog niet houden van een man die alleen maar onderdanig is..
WoW is geen game, dat is een ziektequote:
BioShock (Infinite), Far Cry 3 (Blood Dragon), Devil May Cry, God of War, Ninja Gaiden, Bayonetta, Skyrim, Mass Effect, Dragon Age, Silent Hill, Dead Space... en dat zijn er maar een paarquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:19 schreef perro. het volgende:
[..]
noem eens wat titels.
ik vooral van voetbal (fifa laatste jaren), stealth en gta. vooral vice city destijds. die sfeer, en de soundtrack.
Wederom, nog nooit van BDSM gehoordquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet bestaan, maar ze zullen vast redelijk zeldzaam zijn, en dan alsnog niet houden van een man die alleen maar onderdanig is..
"Slaaf zoekt meesteres."quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neem een kijkje op een willekeurige BDSM site
ah. geen van allen gespeeld, alleen de eerste dead space. niks voor mij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:21 schreef El_Thijs het volgende:
BioShock (Infinite), Far Cry 3 (Blood Dragon), Devil May Cry, God of War, Ninja Gaiden, Bayonetta, Skyrim, Mass Effect, Dragon Age, Silent Hill, Dead Space... en dat zijn er maar een paar
Een beetje mag best. Is sexyquote:
Dat vind ik op een ander niveau zitten, eigenlijk..quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wederom, nog nooit van BDSM gehoord?
BioShock is een mooie serie, maar als je van de actiefilms houdt van vroeger zoals RoboCop, Terminator en wat niet al, dan is Blood Dragon een goede keuze. Het zit vol met referenties, slechte one-liners en wat niet al en is verdomd geniaal daarom.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:22 schreef perro. het volgende:
[..]
ah. geen van allen gespeeld, alleen de eerste dead space. niks voor mij.
Dat is te beleefd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dominatrix vind ik zo'n elegant woord.
Jij kan wel met sleuven overweg?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi want de opleiding systeembeheer heb ik niet afgemaakt![]()
Hahaha Faxie in disguisequote:Op zaterdag 15 november 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is te beleefd.
[..]
Jij kan wel met sleuven overweg?![]()
wat ze al niet verzinnen heh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
BioShock is een mooie serie, maar als je van de actiefilms houdt van vroeger zoals RoboCop, Terminator en wat niet al, dan is Blood Dragon een goede keuze. Het zit vol met referenties, slechte one-liners en wat niet al en is verdomd geniaal daarom.
En anders is er altijd nog Just Cause 2. Zaai chaos om een natie te redden. Heerlijk
Wat doet het niveau ertoe? Jij zei dat vrouwen onderdanige mannen niet leuk vinden, dat is gewoon bullshit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vind ik op een ander niveau zitten, eigenlijk..
Van alle markten thuis jongenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is te beleefd.
[..]
Jij kan wel met sleuven overweg?![]()
quote:
Dank jequote:
Zoek maar eens wat gameplay op van Just Cause 2 bijvoorbeeld. Briljante game is dat. Ik vind zoveel leukquote:
Plug 'n Play for the LovelyLady!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van alle markten thuis jongen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plug 'n Play for the LovelyLady!
oh ja. ik heb het nog nooit gespeeld maar ik had de trailer gezien van de nieuwe unchartered. omg.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:26 schreef El_Thijs het volgende:
Zoek maar eens wat gameplay op van Just Cause 2 bijvoorbeeld. Briljante game is dat. Ik vind zoveel leuk
Hier ook. Verveling. Ik denk dat ik of een film ga kijken of series.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
Ik verveel me. Straks een film kijken denk ik maar.
Oeh, welkequote:Op zaterdag 15 november 2014 20:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hier ook. Verveling. Ik denk dat ik of een film ga kijken of series.
quote:
Meer een teaserquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:29 schreef perro. het volgende:
[..]
oh ja. ik heb het nog nooit gespeeld maar ik had de trailer gezien van de nieuwe unchartered. omg.
even just cause op youtube kijken.
Dank u.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Only boring people are getting bored toch
Oh, bedanktquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
I'm never bored!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
We hebben verschillende smakenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:33 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, klopt.
just cause vind ik maar mwa mwa.
Ja dat ookquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Verschillende smaken![]()
Dat zou pas boring zijn, als iedereen hetzelfde was.
Ook? Dus je eerdere opmerking was geen grap.quote:
Hoe kan je je dan ook vervelen? Altijd wel leuke dingen om te zien/doen!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook? Dus je eerdere opmerking was geen grap.
Dat weet je.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe kan je je dan ook vervelen? Altijd wel leuke dingen om te zien/doen!
Action. Smoothiemaker to go voor 13,95quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Neee krijgen ze smoothie makers in deze IHVH uitzending... waarom niet toen ik er was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik was dat, nu vind ik sommige slechte games leukquote:
Bro Barb is Back!quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]netjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik krijg het nooit zo mooi
ik zit altijd onder
[..]Mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]Pretty pinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja....quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik was dat, nu vind ik sommige slechte games leuk
[..]
Bro Barb is Back!
Ik moet er nog met een wattenstaafje met nagellakremover langsquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
netjes...
ik krijg het nooit zo mooi
ik zit altijd onder
Bevalt je weekend dus?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja....Even een Penny Dreadful pauze
Whud?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
Oh, het was weer even rellen in een topic in KPD. Knetter plaatste foto's van zichzelf in het maatje meer topic en iedereen werd meteen een lagere levensvorm.
Op één na, die wat kritischer werd en meteen werd uitgekauwd
Zou je ook niet zeggen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet er nog met een wattenstaafje met nagellakremover langs.
Lazy as Hellquote:
Ja, hé. Helaas zijn m'n nagels niet mooi lang meer. Maar als ze dat wel weer zijn, wordt 't alleen maar mooierquote:
Like I said, pink nails are pinkquote:
Ik heb een hele vaste hand, gelukkigquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou je ook niet zeggen.
Ziet er strak uit verder.
Alweer?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
Oh, het was weer even rellen in een topic in KPD. Knetter plaatste foto's van zichzelf in het maatje meer topic en iedereen werd meteen een lagere levensvorm.
Zo gaat dat eens in de zoveel tijd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, lees het maar na. En ik vind dat die kritische poster (MikeyMo) toch best gelijk had. Elke keer als een Fokster daar haar waren laat zien is de mannelijke vertegenwoordiging van Fok meteen in katzwijm.quote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lazy as HellBoardwalk Empire uitgekeken, nu 1 seizoen Penny Dreadful, daarna Hannibal en Hell on Wheels.
Zegt veel over de mannen in kwestie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, lees het maar na. En ik vind dat die kritische poster (MikeyMo) toch best gelijk had. Elke keer als een Fokster daar haar waren laat zien is de mannelijke vertegenwoordiging van Fok meteen in katzwijm.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alweer?
Jemig die discussie is al tig keer voorbij gekomen
Zie eerdere postquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo gaat dat eens in de zoveel tijd.
Nou, ik vind de tieten van Knetter ook niet zo heel spannend. Zo mooi zijn ze niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt veel over de mannen in kwestie.
Ik heb geen toegang tot KPD, and let's keep it that way.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, lees het maar na. En ik vind dat die kritische poster (MikeyMo) toch best gelijk had. Elke keer als een Fokster daar haar waren laat zien is de mannelijke vertegenwoordiging van Fok meteen in katzwijm.
smaken verschillen toch. Maar ik snap je punt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik vind de tieten van Knetter ook niet zo heel spannend. Zo mooi zijn ze niet.
Je mist er niets aan nee. Ja, er zitten ook mooie Foksters tussen. Maar ik word echt niet geil van Knetter d'r 'kanjertjes'.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot KPD, and let's keep it that way.
Sorry.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een keer daar mijn tieten gepost en kreeg gelijk 100+ DM's
Uiteraard, maar het is gewoon erg om te zien hoe mannelijk Fok hoopt op een DM, aandacht, of om even langs te mogen (wat MM ook postte).quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
smaken verschillen toch. Maar ik snap je punt.
eindeloze discussie dat wel
En toch verlaag jij je nu ook naar het niveau om er perse over te moeten oordelen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mist er niets aan nee. Ja, er zitten ook mooie Foksters tussen. Maar ik word echt niet geil van Knetter d'r 'kanjertjes'.
Ja, dit ja!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:56 schreef aeque het volgende:
[..]
En toch verlaag jij je nu ook naar het niveau om er perse over te moeten oordelen.
Ik vind het niet zo netjes hier users te bespreken die hier verder niet komen. Let's not.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik vind de tieten van Knetter ook niet zo heel spannend. Zo mooi zijn ze niet.
Maar ja, KPD is natuurlijk de enige plek op heel het interwebzz waar je foto's van naakte mensen kunt zien he?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mist er niets aan nee. Ja, er zitten ook mooie Foksters tussen. Maar ik word echt niet geil van Knetter d'r 'kanjertjes'.
Niet danquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ja, KPD is natuurlijk de enige plek op heel het interwebzz waar je foto's van naakte mensen kunt zien he?
Ik ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
Als ik tieten wil zien kijk ik gewoon naar beneden.
Wrijf het er maar in jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
Boeit me geen fuck eerlijk gezegd. Ik geef mijn mening omdat ik dit toevallig zag. En als ik het daar had gepost was het huis te klein.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:56 schreef aeque het volgende:
[..]
En toch verlaag jij je nu ook naar het niveau om er perse over te moeten oordelen.
hard gewordenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met m'n handen over m'n tepels? Okay.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Such a teasequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt DMquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Manboobs tellen ook?quote:
Lucky one, you.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
Ho ho, ik heb je boobs nog nooit gezien dus ik zeg er niets overquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
Jullie zijn net die mannetjes op KPD![]()
.
Niet goedquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Goed zoquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb je boobs nog nooit gezien dus ik zeg er niets over
I think I'm gonna pass on thatquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
Je kunt ook naar het mannentopic. Dan zie je Faxie. Misschien koelt dat wat af.
Nee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
Jullie zijn net die mannetjes op KPD![]()
.
Hij is dat hele topic?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
Word ik ook nog afgekraakt. Of doen jullie dat alleen als ik weg ben?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
Of juist niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
Nah, already flushed.quote:
Jou afkrakenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Word ik ook nog afgekraakt. Of doen jullie dat alleen als ik weg ben?
Wij zijn heren.quote:
Ik ga jou alleen niet meer leuk vinden als je geen leuke UI meer hebt denk ik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen Thijs, want hij geeft geen fuck toch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh.. Okay..quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of juist niet.
[..]
Nah, already flushed.
Heb een fapje nav je foto's gedaan LLquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 maar?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb een fapje nav je foto's gedaan LL
Trouwens, je URL in je postheader klopt niet meerquote:
Ja hequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje beledigend, zo weinig maar
de wat in m'n wat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Trouwens, je URL in je postheader klopt niet meer
I try to. Don't succeed every time, but still...quote:
Die werkt niet meer, inderdaad. Al gebruikte ik die tool nooit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja spytoolen kan tegenwoordig niet meer geloof ik, dus je weet het niet
Je homepage bedoel ik.quote:
Most of the time, we make it work.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I try to. Don't succeed every time, but still...
En dat. Roddelen ze niet in de topics over je dan doen ze het wel achter de schermen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die werkt niet meer, inderdaad. Al gebruikte ik die tool nooit.
Ik kreeg niet eens een ontbijtjequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I try to. Don't succeed every time, but still...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |