En dit is een hele stommequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Samzz heeft echt vaak naamtopics valt me op.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef aeque het volgende:
Thijs adoreert haar stiekem denk ik...
Ik vind het zo aso om een naamtopic over mezelf te openenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Samzz heeft echt vaak naamtopics valt me op.
Thanks bud.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:18 schreef artelligence het volgende:
Ik wilde eigenlijk een snerende opmerking maken, maar Thijs is cool.
Wie nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef aeque het volgende:
Thijs adoreert haar stiekem denk ik...
Ik als zuur persoon waarschijnlijk niet. Althans volgens perro.quote:
Niet zo zuur doenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik als zuur persoon waarschijnlijk niet. Althans volgens perro.
You cool bro. Eerstvolgende meet schud ik je de hand.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha ja kon het niet over mijn hart verkrijgen
Dat ook.quote:
Ik denk dat ik de verkeerde pH-waarde heb.quote:
zal hem zo eens opzoeken, eerst even thee zetten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
You cool bro. Eerstvolgende meet schud ik je de hand.
[..]
Dat ook.
Is Spec Ops wat voor je?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef perro. het volgende:
[..]
zal hem zo eens opzoeken, eerst even thee zetten.
Ik weet er alles van.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Begin er maar niet aan Samzz.
Voor je het weet ga je uit elkaar en alimentatie zaken zijn kut.
Ik gaf je in het vorige topic een klein idee van wat het isquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef perro. het volgende:
[..]
zal hem zo eens opzoeken, eerst even thee zetten.
kopje citroenthee?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik als zuur persoon waarschijnlijk niet. Althans volgens perro.
oh, overheen gelezen en zit nu mobiel sorry.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gaf je in het vorige topic een klein idee van wat het isIk had er echter veel 'lol' mee. Goede game, gedurfd en die je ook aan het denken zet.
Doe datquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef perro. het volgende:
[..]
oh, overheen gelezen en zit nu mobiel sorry.
dus toch even opzoeken.
Honingquote:
In de theequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe datEn geniet van je thee
[..]
Honing
Film het dan. Please!quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Nog even en ik ga met wijnflessen kinderkegelen spelen.
Dat is lekker jaquote:
En als ik je een kopje thee aanbied sla je het af. Ook niet leukquote:
Tof, beetje spektakel op de zaterdagavond!quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn collega wil dat vast wel doen.
Gefeliciteerdquote:
Ik kan ook wel een of meerdere personen de nek omdraaien als dat een betere oplossing is?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Nog even en ik ga met wijnflessen kinderkegelen spelen.
Ik hoef ook niet 24/7 thee. Jij wel?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En als ik je een kopje thee aanbied sla je het af. Ook niet leuk
[..]
Tof, beetje spektakel op de zaterdagavond!
Kom maar langs.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een of meerdere personen de nek omdraaien als dat een betere oplossing is?
Ik ga ook maar even thee zettenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet 24/7 thee. Jij wel?
Nou nou, wat een agressie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een of meerdere personen de nek omdraaien als dat een betere oplossing is?
Ik verwacht niet anders meer van je.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga ook maar even thee zettenBest wel gay, ik weet niet of dat wel juist is naast mijn kroel-reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |