abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 november 2014 @ 14:46:21 #151
430880 mig72
De Professional
pi_146709886
quote:
7s.gif Op zondag 16 november 2014 14:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waar komt wat vandaan, vergeleken met 21e eeuwse vrijheden, normen en waarden waren de Islamitische rijken niet voorbeeldig, wel een vooruitgang op veel vlakken.
Nee ik bedoel dat ze nog steeds zo zijn. Ook in de 21e eeuw. Probeer maar eens als niet moslim een fatsoenlijk bestaan te bouwen in Saoedi arabie. Dat is de pure islam.
  zondag 16 november 2014 @ 14:48:53 #152
430880 mig72
De Professional
pi_146709946
quote:
7s.gif Op zondag 16 november 2014 14:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Of je bent een troll of je kent mij niet echt, kies maar.
Of beiden natuurlijk.
Ga balen. Zolang je mijn hoofd niet eraf hakt is het allemaal toch goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146709975
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 14:45 schreef waxxx het volgende:

[..]

Zo zie jij dat ja maar hij heeft een andere interpretatie van de islam...
Dat heeft vrij weinig met interpretatie te maken, maar regelrecht het negeren van een goddelijk gebod in de Koran:

quote:
002.256
YUSUFALI: Let there be no compulsion in religion: Truth stands out clear from Error: whoever rejects evil and believes in Allah hath grasped the most trustworthy hand-hold, that never breaks. And Allah heareth and knoweth all things.
PICKTHAL: There is no compulsion in religion. The right direction is henceforth distinct from error. And he who rejecteth false deities and believeth in Allah hath grasped a firm handhold which will never break. Allah is Hearer, Knower.
SHAKIR: There is no compulsion in religion; truly the right way has become clearly distinct from error; therefore, whoever disbelieves in the Shaitan and believes in Allah he indeed has laid hold on the firmest handle, which shall not break off, and Allah is Hearing, Knowing.
Er is geen Islamitische geleerde, vertaler of exegeet op aarde die deze vers anders interpreteert.

quote:
Ieder gezond mens zou trouwens moeten zien hoe walgelijke religie de islam is als je geëxecuteerd moet worden als je tegen de Islamitische Kalief vecht.
Ja, want iemand die geforceerde bekeringen doet om een leger op te zetten, tempels en mensen verwoest moet gespaard worden, toch? :')
  zondag 16 november 2014 @ 14:54:54 #154
430880 mig72
De Professional
pi_146710103
quote:
7s.gif Op zondag 16 november 2014 14:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat heeft vrij weinig met interpretatie te maken, maar regelrecht het negeren van een goddelijk gebod in de Koran:

[..]

Er is geen Islamitische geleerde, vertaler of exegeet op aarde die deze vers anders interpreteert.

[..]

Ja, want iemand die geforceerde bekeringen doet om een leger op te zetten, tempels en mensen verwoest moet gespaard worden, toch? :')
quote:

[..]

[..]

[..]

Punt is dat in de islam alles extreem is. Het is geen gematigde religie. Het handje/hoofdje afhakken of juist kussen op de wangen. Daarom zijn al die haatdoekjes ook zo geschift. Jarenlange hersenspoeling in de koranistische leer.
pi_146710112
quote:

[..]

[..]

[..]

Behalve hij zelf dan en zijn toenmalige aanhang. :')

Jij zei zelf dat als je vecht tegen het Islamitische Kalief je geëxecuteerd moet worden volgens de islam.
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 14:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ibn Firasa was een rebel die vocht tegen de Islamitische Kalief, volgens de Islamitische leer van Mohammed had hij derhalve ook geexecuteerd moeten worden,
  zondag 16 november 2014 @ 14:57:15 #156
430880 mig72
De Professional
pi_146710173
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 14:55 schreef waxxx het volgende:

[..]

Jij zei zelf dat als je vecht tegen het Islamitische Kalief je geëxecuteerd moet worden volgens de islam.

[..]

Eigenlijk is wat IS nu doet helemaal niet in strijd met de islam. :X Das het verschrikkelijke ervan.
pi_146710186
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 14:55 schreef waxxx het volgende:

[..]

En daarmee ook iets doen wat de Koran zelfs Mohammed heeft verboden ( geforceerd bekeren), daar gaat je Islamitisch handelen. Maar ik snap je punt bro, de Koran verbiedt het Mohammed en de mensheid om te bekeren, maar als een rebel Ibn Firasa het doet, negeren we de fundamenten van de Islam en noemen de daden van Firasa islamitisch instead.

quote:
Om aan te geven hoe ver hij was verwijderd van de islamitische doctrines en vertegenwoordiging. :')
pi_146710256
Maar goed ik verschijn wel opnieuw als het niveau wat stijgt hiero.
  zondag 16 november 2014 @ 15:20:08 #159
430880 mig72
De Professional
pi_146710267
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 14:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En daarmee ook iets doen wat de Koran zelfs Mohammed heeft verboden ( geforceerd bekeren), daar gaat je Islamitisch handelen. Maar ik snap je punt bro, de Koran verbiedt het Mohammed en de mensheid om te bekeren, maar als een rebel Ibn Firasa het doet, negeren we de fundamenten van de Islam en noemen de daden van Firasa islamitisch instead.

[..]

Om aan te geven hoe ver hij was verwijderd van de islamitische doctrines en vertegenwoordiging. :')
Ga de boel nou niet verdraaien. Je zei zelf zojuist dat de ibn dood moest omdat hij een andere versie van de islam aanhing, anders dan dat van de profeet. Of het nou geforceerde was of niet, kon ze aan hun reet roesten.
  zondag 16 november 2014 @ 15:20:34 #160
430880 mig72
De Professional
pi_146710276
quote:
7s.gif Op zondag 16 november 2014 15:19 schreef Triggershot het volgende:
Maar goed ik verschijn wel opnieuw als het niveau wat stijgt hiero.
typische moslim superioriteitsgevoel. Bah.
pi_146710330
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 14:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Opnieuw jouw interpretatie van de islam, vele moslims denken dat geforceerd bekeren niet verboden is in de islam. Bijvoorbeeld de IS.

Joh, maar het geeft duidelijk aan wat een walgelijke religie de islam is.
  zondag 16 november 2014 @ 15:23:46 #162
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_146710353
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 15:20 schreef mig72 het volgende:

[..]

typische moslim superioriteitsgevoel. Bah.
Hebben ze daar een reden voor? Ik moet even zoeken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 16 november 2014 @ 15:25:36 #163
430880 mig72
De Professional
pi_146710393
quote:
9s.gif Op zondag 16 november 2014 15:23 schreef popolon het volgende:

[..]

Hebben ze daar een reden voor? Ik moet even zoeken.
Nou ja, als ik viertig vrouwen als huisdier mag houden aan een touwtje, bekleed als zwarte mummies, en ze mijn ieder gebod moeten gehoorzamen als man, voel ik mij ook superieur.
pi_146710870
Natuurlijk is het logisch je superieur te voelen wanneer je denkt de absolute waarheid in pacht te hebben.
pi_146711241
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 15:43 schreef LelijKnap het volgende:
Natuurlijk is het logisch je superieur te voelen wanneer je denkt de absolute waarheid in pacht te hebben.
Dat is wel de kern idd.
I´m back.
  zondag 16 november 2014 @ 15:57:18 #166
430880 mig72
De Professional
pi_146711264
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 15:43 schreef LelijKnap het volgende:
Kijk, ik heb niks tegen Arabieren of Marokkanen of Turken maar tegen de islam heb ik wel iets. Als blanken ook massaal de islam zouden gaan omhelzen zou ik ook hen uitkotsen.

De islam predikt intolerantie.
  zondag 16 november 2014 @ 16:15:49 #167
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_146711823
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 15:57 schreef mig72 het volgende:

[..]

Kijk, ik heb niks tegen Arabieren of Marokkanen of Turken maar tegen de islam heb ik wel iets. Als blanken ook massaal de islam zouden gaan omhelzen zou ik ook hen uitkotsen.

De islam predikt intolerantie.
Dat heb ik ook met (fanatieke) Christenen. Die zijn niets anders dan fanatieke moslims.
Als je er niet bij hoort word je uitgekotst....
pi_146711876
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 15:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is wel de kern idd.
Mwuah, de meeste Islamisten en Jihadisten voelen zich juist de ultieme slachtoffers en kruipen ook in die hoedanigheid in zo een rol. Men is juist van mening dat ze vernederd zijn door 'Het Westen' (vul maar in) en daarom weer hun waardigheid moeten terugkrijgen.
pi_146712022
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:17 schreef Triggershot het volgende:
Mwuah, de meeste Islamisten en Jihadisten voelen zich juist de ultieme slachtoffers en kruipen ook in die hoedanigheid in zo een rol. Men is juist van mening dat ze vernederd zijn door 'Het Westen' (vul maar in) en daarom weer hun waardigheid moeten terugkrijgen.
Een sluit het ander niet uit. Je kan prima een superioriteitsgevoel (tov van ''iets'' - veelal meer abstract) hebben terwijl je met een minderwaardigheidscomplex zit.
pi_146712125
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Een sluit het ander niet uit. Je kan prima een superioriteitsgevoel (tov van ''iets'' - veelal meer abstract) hebben terwijl je met een minderwaardigheidscomplex zit.
Er is in zekere mate wel sprake van een overlapping, met name omdat beide, de zogenaamde vernedering en zogenaamde superioriteitsgevoel beiden samen komen en je in je identeiteitsbeleving tasten. De propagandisten van ISIS en matties die zijn zelf ook wel op de hoogte van het werkelijke beeld van wat zij schetsen, daar waar de vroege video's een soort van Nirvana posten, weten ze dondersgoed dat ze alle puinhoop rondom en door hen toedracht positief moesten spinnen om de massa's moslims aan te spreken.
  zondag 16 november 2014 @ 16:27:56 #171
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146712157
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Die mannen die laatst een hele serie Syrische en Iraakse piloten en officieren en die Amerikaanse journalist onthoofden, die zagen er ook echt wel uit als slachtoffers... Arme schaapjes, zomaar gedwongen zo'n kwaadaardige journalist het hoofd af te snijden.
pi_146712221
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Die mannen die laatst een hele serie Syrische en Iraakse piloten en officieren en die Amerikaanse journalist onthoofden, die zagen er ook echt wel uit als slachtoffers... Arme schaapjes, zomaar gedwongen zo'n kwaadaardige journalist het hoofd af te snijden.
Sinds wanneer moet je er daadwerkelijk als een slachtoffer uit zien om in zo een rol te kruipen?
Heel het idee van slachtoffer spelen is juist dat je het niet bent.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2014 16:31:37 ]
  zondag 16 november 2014 @ 16:32:59 #173
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146712294
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet je er daadwerkelijk als een slachtoffer uit zien om in zo een rol te kruipen?
Heel het idee van slachtoffer spelen is juist dat je het niet bent.
Ja. Het was ook geen weerlegging van jouw post. Het was om aan tegen van die kerels volkomen van de wereld zijn. Slachtoffer spelen terwijl je weerloze mensen onthoofdt, dat is volkomen debiel.
pi_146712420
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:26 schreef Triggershot het volgende:
Er is in zekere mate wel sprake van een overlapping, met name omdat beide, de zogenaamde vernedering en zogenaamde superioriteitsgevoel beiden samen komen en je in je identeiteitsbeleving tasten
Exact. Ze voeden elkaar daarmee waarschijnlijk ook.
pi_146712422
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja. Het was ook geen weerlegging van jouw post. Het was om aan tegen van die kerels volkomen van de wereld zijn. Slachtoffer spelen terwijl je weerloze mensen onthoofdt, dat is volkomen debiel.
Ah Zo. Volgens mij zijn ze sowieso behoorlijk in de war, het zegt natuurlijk wel ook iets als zelfs de leider van Al-Qaeda denkt dat het allemaal te ver gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')