Mensen die politiek-correct doen op FOK!quote:
Je hebt een mening, daar zijn sommige mensen allergisch voor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
hoe vaak ik al niet bedreigd ben in dit topic
Mensen die stil protesteren die roepen dus niets.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Dus roep je maar dat het nep is? Wie heb je daar nu precies mee? Precies..
Uhm nee... afstand nemen van gewoon racistische vuilspuiterij op dit forum is niet politiek correct... het is gewoon correct.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mensen die politiek-correct doen op FOK!
Je bent ook gewoon een vuile ***********!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doe maar kruidnoten, die vind ik lekkerder.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:14 schreef LTVDK het volgende:
De anti-pieten gewoon torpederen met pepernoten
mama hunnie doen het ookquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen die stil protesteren die roepen dus niets. Precies.
Wat bereik je ermee om die uit te gaan schelden? Precies.
Nee, goede verse (zachte) pepernotenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Doe maar kruidnoten, die vind ik lekkerder.
Stevige teksten van jouw kant. Indrukwekkend.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon met scherp schieten en mikken op hun hoofd. Asociaal tering volk dat het recht niet heeft te leven
En terecht, kindermishandeling vind jij namelijk prima.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja met zulke belachelijke voorstellen gaat het land erop vooruit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon met scherp schieten en mikken op hun hoofd. Asociaal tering volk dat het recht niet heeft te leven
Hoe harder je roept hoe meer het waar moet zijn zeker?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Opsluiten in een cel met een bak water en een peen.quote:
Als je kinderen dupeert ben je gewoon minder dan een hond.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Stevige teksten van jouw kant. Indrukwekkend.
Hoe minder van dat volk hoe beter.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:17 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Ja met zulke belachelijke voorstellen gaat het land erop vooruit.
Honden zijn juist lief.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je kinderen dupeert ben je gewoon minder dan een hond.
Waarom tyft je gewoon niet op naar Noord-Korea.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je kinderen dupeert ben je gewoon minder dan een hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |