quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ben vrijdagavond voor de tweede keer naar Interstellar geweest, blijft goed! Alleen hoef ik 'm voorlopig ff niet meer te zien
Ik ben zaterdag voor de tweede keer geweest. Het was iets van vijf, zes weken geleden sinds ik 'm voor het eerst zag, en dat was niet in IMAX, wat ik graag nog even wilde doen (de Hobbit start deze week in IMAX, dus dan kan het niet meer). Heb wel weer enorm genoten. Prachtig, vooral het geluid.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook twee keer gezien. Voorlopig wel genoeg inderdaad.
Ik wil 'm al een tijdje zien (Turkse roots hequote:Op maandag 8 december 2014 06:19 schreef Selestha het volgende:
Gisteren voor het eerst bij Pathé een Turkse film gezien, was best goed
De emoties werden alleen nogal sterk gedramatiseerd voor onze westerse smaak. Wel prachtige kostuums
Birlesen Gönüller (2014) - IMDb
In het geval van Interstellar krijg je aan het einde van de film echt heel veel info. Met die info in het achterhoofd kijk je (de tweede keer) gewoon anders. De beleving van de film is dan ook anders.quote:Op maandag 8 december 2014 07:01 schreef Fylax het volgende:
Wat is er zo leuk aan twee keer kijken dan?
Heeft toch minstens n maand gedaaldquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nightcrawler staat nu ook in de top250 van IMDB. Echt een schande dat hij in heel Nederland nu al bijna niet meer draait
2 weken hierquote:Op maandag 8 december 2014 09:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heeft toch minstens n maand gedaald
nee gewoon imax met zelfgemaakte 2D bril jeweetsquote:Op maandag 8 december 2014 15:05 schreef SunChaser het volgende:
Dus vor de hobbit 2D moet ik naar Schevenongen. Kutzooi
Nee hoor, je kunt ook bijvoorbeeld naar Groningen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:05 schreef SunChaser het volgende:
Dus vor de hobbit 2D moet ik naar Schevenongen. Kutzooi
De eerste keer zag ik 'm in een klein zaaltje en ik wilde 'm nog in IMAX zien. Maar los daarvan is het gewoon een mooie ervaring die je wel twee keer kunt beleven.quote:Op maandag 8 december 2014 07:01 schreef Fylax het volgende:
Wat is er zo leuk aan twee keer kijken dan?
En dat ook inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2014 09:37 schreef sylvesterrr het volgende:
In het geval van Interstellar krijg je aan het einde van de film echt heel veel info. Met die info in het achterhoofd kijk je (de tweede keer) gewoon anders. De beleving van de film is dan ook anders.
Ik heb geen gold meerquote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee gewoon imax met zelfgemaakte 2D bril jeweets
Voor 2D ? Niet volgens de agendaquote:Op maandag 8 december 2014 16:01 schreef sensei_sensurround het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt ook bijvoorbeeld naar Groningen.
Of Den Haag Centrum.
Net hoe moeilijk jij het jezelf wil maken.
nou enquote:
http://www.moviemeter.nl/film/97636quote:Op maandag 8 december 2014 18:32 schreef Selestha het volgende:
Het is hier vannacht unlimited night, is dat de moeite waard?
Nee. Het is niet eens in imax gefilmdquote:Op maandag 8 december 2014 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nou en
De superieure imax projectie is die paar extra euro's echt wel waard wmb
klopt, maar de 4K imax projectie schopt hard kontquote:Op maandag 8 december 2014 20:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee. Het is niet eens in imax gefilmd
Elke dag 20:45 in Spuimarkt zie ik in de agenda.quote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Voor 2D ? Niet volgens de agenda
Je hebt gelijk, en 11.00 uur. 11.00 en 20.45quote:Op woensdag 10 december 2014 00:24 schreef sensei_sensurround het volgende:
[..]
Elke dag 20:45 in Spuimarkt zie ik in de agenda.
De echte climax vam de film zit in de eerste 10 minuten las ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
Prima film hoor, hobbit 3.
Wel de kortste in de lotr 6 delen. 2u en een kwartier!
ik ga nog maar even geen spoilers roepenquote:Op woensdag 10 december 2014 12:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De echte climax vam de film zit in de eerste 10 minuten las ik.
Ga de film kijken in 2D
Ik vind het matig, naar mijn smaak is het vooral een vechtfilm geworden. Ik vond de andere delen meer verhaal hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:08 schreef daan1601 het volgende:
Net terug van The Hobbit, een okay afsluiting, chaotischer dan LotR, maar actie wel goed in beeld gebracht.
Klopt, maar dat kon je met de titel wel verwachtenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:12 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik vind het matig, naar mijn smaak is het vooral een vechtfilm geworden. Ik vond de andere delen meer verhaal hebben.
Ja weet ik hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 11:16 schreef daan1601 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kon je met de titel wel verwachten
Ik ben gestopt het boek met de films te vergelijken , anders word ik gek en ga ik huilenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja weet ik hoormaar vond het toch jammer, ligt niet aan de filmmakers denk ik; zal wel aan het boek liggen
Hoe was 'ie?quote:Op maandag 8 december 2014 20:26 schreef bigbass het volgende:
Een 7 op metacritic en een ruime 8 op imdb. Ik ga iig en heb er zin in
The Imitation Game (2014) - IMDb
Ja dat kan wel, alleen zijn ze nu even niet verkrijgbaar bij de ING. Hopelijk komen ze weer terug.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:29 schreef Mr.West het volgende:
Mijn pathe pas is vorige week verlopen. Kan ik nu weer via de ING een nieuwe pas aanvragen en krijgen zonder dat Pathe problemen erover maakt?
Valt wel tegen vergeleken met de vorige delen. Het einde vond ik zo makkelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Straks naar The Hobbit... Ben benieuwd.
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:44 schreef SunChaser het volgende:
Vond De hobbit t beste deel. Waar deel 1 en 2 onnodig reizen was hadden we hier actie. Geen s
Slapstick maar ook gewoon doden. Einde sloot mooi aan met lotr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond sommige dingen wat te gehaast aanvoelen. Komt misschien doordat het eerst 2 films waren en dat ze dat niet meer 100% konden aanvullen. Er had (nog) meer gefilmd moeten worden misschien.
Zal in de Extended "uitmelk" edition wel meer in balans zijn. Is in Desolation of Smaug wel zo iig.
Desolation of Smaug vind ik het beste deel van deze trilogie.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit is met afstand het zwakste deel vind ik. De hoofdkarakters staan bij het grote gevechtMee eens hoor, ik was ook niet zo onder de indruk. Het is meer gewoon een hakfilm zo; met een aantal leuke kostuums en effecten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond sommige dingen wat te gehaast aanvoelen. Komt misschien doordat het eerst 2 films waren en dat ze dat niet meer 100% konden aanvullen. Er had (nog) meer gefilmd moeten worden misschien.
Zal in de Extended "uitmelk" edition wel meer in balans zijn. Is in Desolation of Smaug wel zo iig.
Desolation of Smaug vind ik het beste deel van deze trilogie.
[..]
Dit is met afstand het zwakste deel vind ik. De hoofdkarakters staan bij het grote gevechtIk kende t verhaal niet en was verbaasd over wie er allemaal doodgingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond sommige dingen wat te gehaast aanvoelen. Komt misschien doordat het eerst 2 films waren en dat ze dat niet meer 100% konden aanvullen. Er had (nog) meer gefilmd moeten worden misschien.
De scene met Mr Smith en Dracula bij die rotsen was ook erg sterk.
3D effect voegde ook erg weinig toe. Alleen in die scene met Smaug vond ik het nog wel mooi gedaan. Had m liever in 2D gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat werd eerder in dit topic ook al gezegd.
Daar zal ik ook eens naar kijken. Lijkt me wel handig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb mijn zelf gefabriceerde 2D bril in de IMAX zaal gebruikt. 3D is waardeloos sowieso, bij Guardians Of the galaxy uitgezonderd, maar IMAX is sweeeeeet.
Ik heb Interstellar net gezien, vond er echt geen fuck aan. Vooral het einde vond ik zum kotzen.quote:Op maandag 8 december 2014 06:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zaterdag voor de tweede keer geweest. Het was iets van vijf, zes weken geleden sinds ik 'm voor het eerst zag, en dat was niet in IMAX, wat ik graag nog even wilde doen (de Hobbit start deze week in IMAX, dus dan kan het niet meer). Heb wel weer enorm genoten. Prachtig, vooral het geluid.
[..]
Dit is met afstand het zwakste deel vind ik. De hoofdkarakters staan bij het grote gevechtDesolation of Smaug vond ik dan weer zo'n gigantisch uitmelkgehalte hebben, dat hadden ze best samen met die eerste hobbit in 1 film kunnen doen al die dingen die er gebeurden ( wat best wel meeviel dus ).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond sommige dingen wat te gehaast aanvoelen. Komt misschien doordat het eerst 2 films waren en dat ze dat niet meer 100% konden aanvullen. Er had (nog) meer gefilmd moeten worden misschien.
yepquote:Op zondag 21 december 2014 11:53 schreef Deezertje het volgende:
Iemand hier zo'n voucher gehad voor een gratis popcorn? Ben zelf deze maand nog niet geweest want het aanbod valt me deze kerst flink tegen. Heb niets met The Hobbit, Gooische Vrouwen of Annie.
Ja ik ook 2 bij Pathé Buitenhof.quote:Op zondag 21 december 2014 11:53 schreef Deezertje het volgende:
Iemand hier zo'n voucher gehad voor een gratis popcorn? Ben zelf deze maand nog niet geweest want het aanbod valt me deze kerst flink tegen. Heb niets met The Hobbit, Gooische Vrouwen of Annie of de zoveelste gladiator film... En dan heb ik het nog niet eens over de belabberde tijden waardoor een filmdagje niet meer mogelijk is.
Heb daar zelf echt niks van gemerkt. Ik was in Amersfoort naar de HFR 3D The Hobbit. Misschien ook nog verschil in materiaal per bioscoop?quote:Op maandag 22 december 2014 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Zaterdag naar de HFR 3d versie geweest.
Maar ik stoorde mij mateloos aan het snelle beeld, vooral in het begin leek alles 1.5 keer zo snel te gaan.
Leek net "soap" beeld.
Moet jullie ook opgevallen zijn lijkt me?
Het leek wel alsof ik naar 'n versneld filmpje keek of naar een game oid.quote:Op maandag 22 december 2014 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Zaterdag naar de HFR 3d versie geweest.
Maar ik stoorde mij mateloos aan het snelle beeld, vooral in het begin leek alles 1.5 keer zo snel te gaan.
Leek net "soap" beeld.
Moet jullie ook opgevallen zijn lijkt me?
Parhe heeft andere afspraken geloof ikquote:Op maandag 29 december 2014 12:59 schreef Mopsy het volgende:
Een vraagje, ik kan dit nergens vinden. Normaal gesproken gaat ongeveer de helft van de prijs van een bioscoopkaartje naar de filmstudio en de andere helft naar de bioscoop exploitant. Hoe gaat dit bij een Pathé abonnement? Ik kan dit nergens vinden en vraag mij dit af.
Volgens Twitter in 2015...quote:Op maandag 29 december 2014 22:59 schreef macca728 het volgende:
Ik zie het ook niet terugkomen.
Nieuwe site is echt geen verbetering.
vergeet mockingjay 2 nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 02:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Met Avengers , imitaton game en spectre moet dat lukken
dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:08 schreef macca728 het volgende:
Ik las dat er gewoon 30 minuten reclame was nu voor een film.
Ben ik even blij dat ik niet ben geweest.
Nee hoor Pathé gaf al toe dat er tijdens de kerstvakantie langer reclame en trailers waren en er stonden meerdere klachten hierover op hun facebook pagina.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat geloof ik niet
Heb nognooit langer dan 18 minuten reclame+trailers gehad.
Ik denk dat er iemand schromelijk heeft overdreven.
Haha wij hadden de 23ste ook 30 minuten reclame en toen de film 2 minuten was begonnen ging het brandalarmquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:08 schreef macca728 het volgende:
Ik las dat er gewoon 30 minuten reclame was nu voor een film.
Ben ik even blij dat ik niet ben geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |