Daar zal ik ook eens naar kijken. Lijkt me wel handig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb mijn zelf gefabriceerde 2D bril in de IMAX zaal gebruikt. 3D is waardeloos sowieso, bij Guardians Of the galaxy uitgezonderd, maar IMAX is sweeeeeet.
Ik heb Interstellar net gezien, vond er echt geen fuck aan. Vooral het einde vond ik zum kotzen.quote:Op maandag 8 december 2014 06:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zaterdag voor de tweede keer geweest. Het was iets van vijf, zes weken geleden sinds ik 'm voor het eerst zag, en dat was niet in IMAX, wat ik graag nog even wilde doen (de Hobbit start deze week in IMAX, dus dan kan het niet meer). Heb wel weer enorm genoten. Prachtig, vooral het geluid.
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit is met afstand het zwakste deel vind ik. De hoofdkarakters staan bij het grote gevechtDesolation of Smaug vond ik dan weer zo'n gigantisch uitmelkgehalte hebben, dat hadden ze best samen met die eerste hobbit in 1 film kunnen doen al die dingen die er gebeurden ( wat best wel meeviel dus ).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond sommige dingen wat te gehaast aanvoelen. Komt misschien doordat het eerst 2 films waren en dat ze dat niet meer 100% konden aanvullen. Er had (nog) meer gefilmd moeten worden misschien.
Zal in de Extended "uitmelk" edition wel meer in balans zijn. Is in Desolation of Smaug wel zo iig.
Desolation of Smaug vind ik het beste deel van deze trilogie.
yepquote:Op zondag 21 december 2014 11:53 schreef Deezertje het volgende:
Iemand hier zo'n voucher gehad voor een gratis popcorn? Ben zelf deze maand nog niet geweest want het aanbod valt me deze kerst flink tegen. Heb niets met The Hobbit, Gooische Vrouwen of Annie.
Ja ik ook 2 bij Pathé Buitenhof.quote:Op zondag 21 december 2014 11:53 schreef Deezertje het volgende:
Iemand hier zo'n voucher gehad voor een gratis popcorn? Ben zelf deze maand nog niet geweest want het aanbod valt me deze kerst flink tegen. Heb niets met The Hobbit, Gooische Vrouwen of Annie of de zoveelste gladiator film... En dan heb ik het nog niet eens over de belabberde tijden waardoor een filmdagje niet meer mogelijk is.
Heb daar zelf echt niks van gemerkt. Ik was in Amersfoort naar de HFR 3D The Hobbit. Misschien ook nog verschil in materiaal per bioscoop?quote:Op maandag 22 december 2014 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Zaterdag naar de HFR 3d versie geweest.
Maar ik stoorde mij mateloos aan het snelle beeld, vooral in het begin leek alles 1.5 keer zo snel te gaan.
Leek net "soap" beeld.
Moet jullie ook opgevallen zijn lijkt me?
Het leek wel alsof ik naar 'n versneld filmpje keek of naar een game oid.quote:Op maandag 22 december 2014 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Zaterdag naar de HFR 3d versie geweest.
Maar ik stoorde mij mateloos aan het snelle beeld, vooral in het begin leek alles 1.5 keer zo snel te gaan.
Leek net "soap" beeld.
Moet jullie ook opgevallen zijn lijkt me?
Parhe heeft andere afspraken geloof ikquote:Op maandag 29 december 2014 12:59 schreef Mopsy het volgende:
Een vraagje, ik kan dit nergens vinden. Normaal gesproken gaat ongeveer de helft van de prijs van een bioscoopkaartje naar de filmstudio en de andere helft naar de bioscoop exploitant. Hoe gaat dit bij een Pathé abonnement? Ik kan dit nergens vinden en vraag mij dit af.
Volgens Twitter in 2015...quote:Op maandag 29 december 2014 22:59 schreef macca728 het volgende:
Ik zie het ook niet terugkomen.
Nieuwe site is echt geen verbetering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |