quote:Iedere eerste zaterdag na Sint Maarten komt Sinterklaas in Nederland aan. Hij wordt door een menigte zingende kinderen ontvangen en het evenement is groots op de televisie te volgen. Sinterklaas wordt steevast geïnterviewd en net als de koningin op Koninginnedag en prins carnaval tijdens de 'dolle dagen' wordt hij officieel door de burgemeester ontvangen.
Op zaterdag 15 november 2014 zet Sinterklaas weer voet aan wal in Nederland. De intocht van Sinterklaas vindt plaats in Gouda. Rond het middaguur meert Pakjesboot 12 af in de haven. Burgemeester Schoenmaker heet Sinterklaas namens alle kinderen van Nederland hartelijk welkom. De NPO3 doet rechtstreeks verslag van de intocht in de speciale aflevering van Het Sinterklaasjournaal.
Illoeminadie!quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
als je regen omdraait krijg je neger
Het haakje natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:25 schreef Paxcon het volgende:
Wie bestuurt de boot met maar 1 piet?
Het haakjequote:
Klimmenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe komt die cameraman op de boot?
Rustigquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:26 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het haakje natuurlijk.
En waarom niet in een reeks?
Ahquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De pieten zaten opgesloten in een ding
Omdat het 2e topic in n reeks handmatig gereekst moet wordenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:26 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het haakje natuurlijk.
En waarom niet in een reeks?
Zekerquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:27 schreef StephanL het volgende:
Tulbandpiet vind ik dan wel weer geniaal en cool.
Clownspiet kan ook nog wel hoor, gewoon de grappenmaker van het stelquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:27 schreef StephanL het volgende:
Tulbandpiet vind ik dan wel weer geniaal en cool.
Maffiapiet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:28 schreef Claude_Viole het volgende:
Is Erik Vogel (GTST Ludo) al gespot als Piet?
Is al sinds een paar jaar de nieuwe NTR mijterquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:28 schreef yvonne het volgende:
Wat is er met de echte mijter gebeurd?
Dat mag ook al niet meer?
Nee daar stond een kruis op en dat mag nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:28 schreef yvonne het volgende:
Wat is er met de echte mijter gebeurd?
Dat mag ook al niet meer?
quote:
Volgend jaar strooien met burgersquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Knipoog naar Ronald Mc Donald!!
Zouden ze ook kopkaas hebben?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:28 schreef Writersright het volgende:
Die kaasschaaf op de muts bij die gele pieten
Ew, die mijter inderdaadquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is al sinds een paar jaar de nieuwe NTR mijter
Dan hou ik meteen weer van de feestdagenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgend jaar strooien met burgers
Sinds Bram weg is is Sint ook veranderdquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is al sinds een paar jaar de nieuwe NTR mijter
Volgend jaar soldaat pieten met groene camouflage kleuren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:29 schreef yvonne het volgende:
Die met die vegen zijn gewoon lelijk, net indianen met oorlogskleuren.
Dat zijn stiekem gewoon jongens van de Korps mariniers.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:29 schreef yvonne het volgende:
Die met die vegen zijn gewoon lelijk, net indianen met oorlogskleuren.
Eerder opvallend dat we nu wel massaal kijken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:29 schreef Moppert het volgende:
Opvallend hoeveel van jullie al jaren geen uitzending meer hebben gezien
Inderdaad, deze sinterklaas speelt altijd de viezerik in series, dat moet een veel groter probleem zijn.quote:
Daar waren plannen voor, maar vanwege het gezeik is dat plan opzij geschovenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen UITTOCHT?
Met zijn gezicht.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef Renesite het volgende:
Die clownspiet: die heeft met zijn neus in de cocaine gezeten?!!!
njah dat bedoel ik inderdaad. De pietendiscussie echt iedereen heeft het er over maar de helft weet niet eens dat sommige pieten al 8 jaar weg zijn en dat een ander het al 10 jaar doet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:30 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Eerder opvallend dat we nu wel massaal kijken.
Neger weer de kutklusjes laten doenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef Pandaplint het volgende:
Die Dolores maakt ook veel te veel uren volgens mij
Door ZwartePieten kan ik Dolores niet meer los zien van een vrouw die veel cadeautjes geeftquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef StephanL het volgende:
Delores is zo langzaam als een neger, oh wacht.
Jochem Meyer was in Gouda toch? Dus die zal ook nog wel komen iddquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:32 schreef PiraatPiet het volgende:
Nou, nu Piet Paniek enz weer, is de kleine hier ook weer gerust gesteld..
Ja die wil ik ook wel ff zienquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:32 schreef PiraatPiet het volgende:
Nou, nu Piet Paniek enz weer, is de kleine hier ook weer gerust gesteld..
Wat heeft Jochem Meyer nou met Pietje Paniek te maken?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jochem Meyer was in Gouda toch? Dus die zal ook nog wel komen idd
Ja en zijn Spaanse neef had een foto gemaakt, hahaquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is zijn neef uit Spanje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat heeft Jochem Meyer nou met Pietje Paniek te maken?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat heeft Jochem Meyer nou met Pietje Paniek te maken?
Ja zo'n opblaasbare met een geluidje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:34 schreef DrDentz het volgende:
Zou die clownspiet ook bewapend zijn? Ik denk zo'n grote hamer die hij opeens tevoorschijn haalt ofzo.
Do you want a balloon, wel do ya?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou die clowns/ITpiet straks ook aan kinderen gaan vragen: do you like candy?
Ja de zwarte Pieten nemen nu weer de overhand op beeldquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:34 schreef Tjik het volgende:
Gewoon alles behalve de anderskleurige pieten in beeld laten. Opgelost.
Is het marokkanenprobleem in Gouda dan opgelost?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Burgemeester kan vannacht weer rustig slapen als dit achter de rug is
Regisseur bedoel je?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:36 schreef Pandaplint het volgende:
Volgens mij loopt steeds net naast de cameraman een beveiligingspiet met een draaiboekje in z'n hand
Besneden Pietquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Is het marokkanenprobleem in Gouda dan opgelost?
Nee, die begeleid de cameraman aan z'n riem omdat hij vrijwel constant achteruit moet lopen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:36 schreef Pandaplint het volgende:
Volgens mij loopt steeds net naast de cameraman een beveiligingspiet met een draaiboekje in z'n hand
Jap.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:38 schreef Writersright het volgende:
Iemand al een stroopwafelpiet gezien?
Ja die zag er meer uit als uitgelopen piet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:38 schreef Writersright het volgende:
Iemand al een stroopwafelpiet gezien?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:38 schreef HaJee het volgende:
Ik wil mijn van verwachting kloppende roe tussen Dieuwertje's enorme pepernoten laten glijden en haar vloeibare marsepein laten proeven
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:38 schreef HaJee het volgende:
Ik wil mijn van verwachting kloppende roe tussen Dieuwertje's enorme pepernoten laten glijden en haar vloeibare marsepein laten proeven
Komt omdat ie teveel pepernoten en marsepein heeft gegetenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Pietje paniek barst bijna uit zijn pak
Piet Paniek.quote:
Spaanse neef van Jochem Myjer.quote:
Ik snap het hele racisme gezeik niet, iedereen kan toch zien dat dit gewoon leuk is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:40 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben het toch weer leuk in elkaar gedraaid
In your face, anti pieten!quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben alle aangepaste pieten dus onder de noemer "tijdelijke hulppieten" geintroduceerd en nu komen de echte pieten binnen
Ik vind het echt een briljante oplossing van de NTR. Ook even een korte uitleg over waarom ze zwart zijn in het journaal, en hop, klaar met het probleem.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben alle aangepaste pieten dus onder de noemer "tijdelijke hulppieten" geintroduceerd en nu komen de echte pieten binnen
al 10 jaar niet meer of zo. Bang dat kinderen hem zouden herkennenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:42 schreef Claude_Viole het volgende:
Huh Erik Vogel is geen Piet meer?
Wel een dikkequote:
Al sinds 97 niet meer volgens wikiquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:42 schreef Claude_Viole het volgende:
Huh Erik Vogel is geen Piet meer?
Dat ontging me...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Al sinds 2007 niet meer volgens wiki
Dit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:42 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig zijn de echte pieten wel het nadrukkelijkst in beeld
97 zelfsquote:
Leve de Raad van Statequote:Op zaterdag 15 november 2014 12:41 schreef TheVulture het volgende:
NPO maakt z'n standpunt hier vrij duidelijk vandaagquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Diewertje nu al 4 keer in 5 minuten horen zeggen dat ze blij is dat de echte pieten er zijn
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Je zou bijna een kind werpen om het mee te vieren, wat een leuk feest is het toch
Verbazingwekkend, echt. Maar ik ben er heel blij meequote:Op zaterdag 15 november 2014 12:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
NPO maakt z'n standpunt hier vrij duidelijk vandaag
Die met die grote ogen is Jochemquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:44 schreef TLC het volgende:
Waar zien jullie allemaal Erik van Muiswinkel en Jochem Meyer ? ik zie alleen maar zwarte pieten
Erikaquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
Eerst demonstratieplekken aanwijzen en de demonstranten dan aanhouden
Omdat ze niet op die vastgestelde plekken demonstreerdenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
Eerst demonstratieplekken aanwijzen en de demonstranten dan aanhouden
Wel mooi inderdaadquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Waar kan ik de cd bestellen? Dit klinkt écht prachtig namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:47 schreef TLC het volgende:
Diegene die Amerigo vasthoudt draagt een holster onder zijn pak, die is dus wel bewapendzonde dat dat echt moet
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:48 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Dat heet een begeleider van het politiepaard, namelijk een politieagent. Maar nu is het blijkbaar raar dat politie bewapend is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:47 schreef TLC het volgende:
Diegene die Amerigo vasthoudt draagt een holster onder zijn pak, die is dus wel bewapendzonde dat dat echt moet
Dat is toch de agent die normaal op dat paard rijdt?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dat heet een begeleider van het politiepaard, namelijk een politieagent. Maar nu is het blijkbaar raar dat politie bewapend is.![]()
Stemmingmakerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |