Neger weer de kutklusjes laten doenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef Pandaplint het volgende:
Die Dolores maakt ook veel te veel uren volgens mij
Door ZwartePieten kan ik Dolores niet meer los zien van een vrouw die veel cadeautjes geeftquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef StephanL het volgende:
Delores is zo langzaam als een neger, oh wacht.
Jochem Meyer was in Gouda toch? Dus die zal ook nog wel komen iddquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:32 schreef PiraatPiet het volgende:
Nou, nu Piet Paniek enz weer, is de kleine hier ook weer gerust gesteld..
Ja die wil ik ook wel ff zienquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:32 schreef PiraatPiet het volgende:
Nou, nu Piet Paniek enz weer, is de kleine hier ook weer gerust gesteld..
Wat heeft Jochem Meyer nou met Pietje Paniek te maken?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jochem Meyer was in Gouda toch? Dus die zal ook nog wel komen idd
Ja en zijn Spaanse neef had een foto gemaakt, hahaquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is zijn neef uit Spanje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat heeft Jochem Meyer nou met Pietje Paniek te maken?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat heeft Jochem Meyer nou met Pietje Paniek te maken?
Ja zo'n opblaasbare met een geluidje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:34 schreef DrDentz het volgende:
Zou die clownspiet ook bewapend zijn? Ik denk zo'n grote hamer die hij opeens tevoorschijn haalt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |