Inderdaad, deze sinterklaas speelt altijd de viezerik in series, dat moet een veel groter probleem zijn.quote:
Daar waren plannen voor, maar vanwege het gezeik is dat plan opzij geschovenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen UITTOCHT?
Met zijn gezicht.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef Renesite het volgende:
Die clownspiet: die heeft met zijn neus in de cocaine gezeten?!!!
njah dat bedoel ik inderdaad. De pietendiscussie echt iedereen heeft het er over maar de helft weet niet eens dat sommige pieten al 8 jaar weg zijn en dat een ander het al 10 jaar doet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:30 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Eerder opvallend dat we nu wel massaal kijken.
Neger weer de kutklusjes laten doenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef Pandaplint het volgende:
Die Dolores maakt ook veel te veel uren volgens mij
Door ZwartePieten kan ik Dolores niet meer los zien van een vrouw die veel cadeautjes geeftquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef StephanL het volgende:
Delores is zo langzaam als een neger, oh wacht.
Jochem Meyer was in Gouda toch? Dus die zal ook nog wel komen iddquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:32 schreef PiraatPiet het volgende:
Nou, nu Piet Paniek enz weer, is de kleine hier ook weer gerust gesteld..
Ja die wil ik ook wel ff zienquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:32 schreef PiraatPiet het volgende:
Nou, nu Piet Paniek enz weer, is de kleine hier ook weer gerust gesteld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |