Een Grohe 1000 thermostatische kraan heb je voor 136 euro. http://www.warmteservice.(...)-34146000/p/67051205 Hoef je niks voor aan te passen, oude eraf, nieuwe erop. 10 minuten werk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ben er ook niet zo bang voor we zullen wel zien wat het gaat worden. Maar misschien wel thermostaat kraan ipv gewone kraan enzo. Dat lijkt me wel lekker
Ik begrijp je even niet. Kastjes zitten sowieso er niet bij. Dat is meubilair.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:43 schreef ralfie het volgende:
Heb er destijds zelf voor gekozen de wastafel eruit te laten. Ik hang er zelf wel een kastje van de lokale bouwmarkt in voor hetzelfde geld, maar wel gelijk een kastje voor badkamer rommel.
Ah thanks. Ik ben benieuwd waar ze mee aan. Komen zetten. Maar dat duurt waarschijnlijk nog wel even voor we dat weten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:43 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Een Grohe 1000 thermostatische kraan heb je voor 136 euro. http://www.warmteservice.(...)-34146000/p/67051205 Hoef je niks voor aan te passen, oude eraf, nieuwe erop. 10 minuten werk.
Waarom geld uitgeven aan een losse wasbak als je voor bijna hetzelfde geld een meubel mèt wasbak kunt ophangen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik begrijp je even niet. Kastjes zitten sowieso er niet bij. Dat is meubilair.
Omdat je dan nog eens kan wisselen ^^quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:25 schreef ralfie het volgende:
[..]
Waarom geld uitgeven aan een losse wasbak als je voor bijna hetzelfde geld een meubel mèt wasbak kunt ophangen?
Ja maar je hebt ook meubels zonder wastafel te koop dan hoef je niet meteen heel je wastafel te vervangen.quote:Op zondag 23 november 2014 09:52 schreef Barrah het volgende:
Helemaal zelf weten hoor. Krijg je alleen niks terug voor de wastafel die er standaard bij zit en mag je het ook zelf regelen/ophangen...
Dat is wel een goede dankquote:Op zondag 23 november 2014 10:01 schreef Randy_S het volgende:
Als je een hangend toilet laat plaatsen, zorg er dan voor dat de afvoer van het fonteintje via de muur gaat ipv recht omlaag. Anders heb je nog steeds geen vrije vloer voor eenvoudig schoonmaken.
ja daar moeten we dus idd even achteraan.quote:Op zondag 23 november 2014 10:06 schreef Barrah het volgende:
Zelfde tip geldt ook voor de badkamer als je daar later nog een meubel gaat aanschaffen. Als de afvoer langs de muur loopt beperkt dat de keuze in meubels. Een diepe lade zal bijvoorbeeld niet gaan als het buisje in de weg zit. Er zijn wel enkele meubels met lades verkrijgbaar die daar op zijn aangepast maar je mist dan wel een stukje ruimte.
Een los meubel met een 13-in-een-dozijn wastafel erboven is echt een heel ander gezicht dan een geintegreerde oplossing. De standaard wastafel is waarschijnlijk rond en bol aan de onderkant en dus past er niet of minder goed een kast direct tegenaan. Maar goed, smaken verschillen.quote:Op zondag 23 november 2014 12:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook meubels zonder wastafel te koop dan hoef je niet meteen heel je wastafel te vervangen.
Het heeft voor ons iig geen hele hoge prioriteit. Wat ik al zei concessies doen blijf je houden. Tuurlijk zou ik er graag strakke meubels enzo inzetten. Maar daar moet wel budget voor zijnquote:Op zondag 23 november 2014 16:19 schreef Barrah het volgende:
[..]
Een los meubel met een 13-in-een-dozijn wastafel erboven is echt een heel ander gezicht dan een geintegreerde oplossing. De standaard wastafel is waarschijnlijk rond en bol aan de onderkant en dus past er niet of minder goed een kast direct tegenaan. Maar goed, smaken verschillen.
Wij hebben gezocht en gezocht naar een fatsoenlijke kolomkast en ladenkast met wasbak. Voor 1200 euro heb je zelfs bij Praxis nog niets bijzonders. Uiteindelijk waren we bij Ikea voor 600 euro klaar en hadden we geld overquote:Op zondag 23 november 2014 16:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het heeft voor ons iig geen hele hoge prioriteit. Wat ik al zei concessies doen blijf je houden. Tuurlijk zou ik er graag strakke meubels enzo inzetten. Maar daar moet wel budget voor zijn
Er zit een Wasbak in. Maar we zien tegen die tijd wel. Er is gewoon niet meer geld beschikbaar.quote:Op zondag 23 november 2014 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben gezocht en gezocht naar een fatsoenlijke kolomkast en ladenkast met wasbak. Voor 1200 euro heb je zelfs bij Praxis nog niets bijzonders. Uiteindelijk waren we bij Ikea voor 600 euro klaar en hadden we geld overEn bij Ikea heb je ruim keuze uit wasbakken, ik wilde perse een diepe en perse niet van dat Playmobil-achtige krasgrage kunststof.
En onze kolomkast is hoger en breder dan ik elders zag.
Prima!quote:Op zondag 23 november 2014 20:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Er zit een Wasbak in. Maar we zien tegen die tijd wel. Er is gewoon niet meer geld beschikbaar.
En ik heb niet zo'n vertrouwen in Ikea spul. Ieder zijn ding natuurlijk maar ik heb al een paar keer slechte ervaringen mee gehaddus voor mij geen ikea.
Ik snap het ook niet meer want heb al eerder aangegeven dat er geen budget voor is maar maakt niet uit lol.quote:Op zondag 23 november 2014 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Prima!
Ik snapte de wasbakdiscussie hier niet meer maar wilde toch mijn two cents geven
kijk eens op www.roller.dequote:Op zondag 23 november 2014 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer want heb al eerder aangegeven dat er geen budget voor is maar maakt niet uit lol.
Die 1000 euro is voor het geval er echt dingen zijn waarvan wij denken nou dat kan echt niet.quote:Op zondag 23 november 2014 22:35 schreef Barrah het volgende:
Wij hebben ook bij de bouwmarkt gekeken destijds maar is inderdaad niet goedkoper dan wat ze in de bouw of speciaalzaken rekenen.
De discussie begon met de vraag wat je met die 1000 euro van plan was. Kennelijk laat het budget dat wel toe, ik was benieuwd wat je er mee verwachte te zullen doen.
Ik ken je situatie niet, dus weet niet wat je eventueel extra zou kunnen of willen meefinancieren. Wel lees ik je zeggen dat je misschien over een poosje alsnog het geld er voor zou hebben. Ik zou dan zeker kijken wat je voor die wastafel terugkrijgt en hoe groot het verschil dan nog is. Ben je er in één keer vanaf. Je doet vrij makkelijk over het standaardpakket van de bouwer, het lijkt alsof je niet hebt gezien wat je precies krijgt. Dat valt meestal vies tegen namelijk. Kopers hebben vaak al getekend dus het mag niks kosten. Daar dan ook voor betalen terwijl het er al snel weer uit mag is pas zonde van je geld...
Alle adviezen zijn welkom dus mocht je nog wat weten graagquote:Op zondag 23 november 2014 23:15 schreef Goejedag het volgende:
Wat een pauper adviezen staan hier tussen zeg
Even een afspraak maken bij de leverancier van het sanitair en tegels en je weet of je aannames kloppen. Ook al is er geen budget, je weet dan tenminste wat je echt mag verwachten. Vreemd dat ze je dat niet hebben aangeraden.quote:Op zondag 23 november 2014 23:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die 1000 euro is voor het geval er echt dingen zijn waarvan wij denken nou dat kan echt niet.
Bijv. Lelijke tegels ofzo. Een wat netter kraan. Een design radiator? Zoiets.
We gaan niet verder dingen mee financieren want we willen maandelijks niet met te hoge lasten komen te zitten.
En idd met een poosje heb ik het over een jaar of 5.
Er is verder geen budget voor. En dat is jammer. Maar niks aan te doen. Die badkamer komt dan over een paar jaar weer wel.
Het is immers maar een plek waar ik alleen kom om te douchen en in de nacht om te plassen. Dan doe ik liever daar concessies op dan dat ik dat bijv op de keuken moet doen![]()
En klopt ik heb geen idee wat we krijgen. Zal dat wel zien kan er helaas niks aan veranderen.
Maar met die ¤1000,- zien we op dat moment eventjes wat we gaan aanpassen aan de badkamer van dat geld
Dat lag sowieso wel in de planning ja.quote:Op maandag 24 november 2014 14:45 schreef Barrah het volgende:
[..]
Even een afspraak maken bij de leverancier van het sanitair en tegels en je weet of je aannames kloppen. Vreemd dat ze je dat niet hebben aangeraden.
De eettafel komt niet in de keuken te staan dus dat zit wel goed. Willen sowieso een lade blok onder de kookplaat. Lades zijn echt zomerperiode handig.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:02 schreef Puala het volgende:
Genoeg bergruimte. Lades zijn fijner als kastjes met een deurtje. En hou je loop routes in gedachten. De vaatwasser ver van de kastjes met glazen of borden is niet fijn. En denk ook na dat als jij aan het koken bent en iemand anders dekt de tafel dat je elkaar dan niet gigantisch in de weg loopt
Niet?quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:06 schreef kanovinnie het volgende:
Zet je vaatwasser niet naast de muur.
Onderhandelen!quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
moeten letten? En misschien nog wat leuke dingen waar we niet aan gedacht hebben
Thanksquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:09 schreef Attitude het volgende:
[..]
Onderhandelen!
Kijk hier maar even naar:
http://www.npo.nl/de-rekenkamer/06-11-2014/KN_1663948
Gaat over hoe ze de keukens verkopen aan mensen en dat er nog heel wat valt te onderhandelen.
Let maar eens op hoe vaak er iets spetterd als je het erin zet. Dan zit je muur in no time vol spettersquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet?waarom niet als Ik vragen mag.
(Zou namelijk niet weten waar anders)
Mja dat is wel waar. Ik had bedacht om de keuken met buiten verf te verven. Want dan is dat af te doen met een doekje.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Let maar eens op hoe vaak er iets spetterd als je het erin zet. Dan zit je muur in no time vol spetters
Mja is nog steeds niks zeker hoor wachten nog steeds op de hypotheek... Duurt maar lang allemaal.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:10 schreef naiipajiiau het volgende:
Leuk TP!
Hopelijk is het voor ons ook bijna zo ver. Zijn zoekende naar een woning maar nog niets gevonden. Is moeilijk...
Nadenken over de achterwand van je keuken en hoe eenvoudig die schoon te houden is. Zodra hier een nieuwe keuken komt kiezen we voor tegels achter het fornuis in plaats van de huidige rvs achterwand.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Morgen hebben we een afspraak bij de keukenboer. Er moet een vaatwasser, koel vries combi , oven en een inductie plaat in. Zijn er nog dingen waar wij op moeten letten? En misschien nog wat leuke dingen waar we niet aan gedacht hebben
Leuke is niet groot trouwens is maar 2,40 bij 2,40
Wij zaten te denken aan buitenmuur verf of als er budget is tegelenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nadenken over de achterwand van je keuken en hoe eenvoudig die schoon te houden is. Zodra hier een nieuwe keuken komt kiezen we voor tegels achter het fornuis in plaats van de huidige rvs achterwand.
Proficiatquote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zojuist ook het heugelijke nieuws gekregen dat wij een schuld voor 30 jaar hebben jeej
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zojuist ook het heugelijke nieuws gekregen dat wij een schuld voor 30 jaar hebben jeej
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:
quote:
Dank jullie welquote:
Thanks en idd prachtige omgeving maar hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef Duufje het volgende:
Mooie omgeving Thinkk! Ben benieuwd wat voor moois je er van maakt![]()
En![]()
voor de hypotheek!
Nee geen idee waar het isquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Thanks en idd prachtige omgeving maar hoe weet jij dat?Woon je daar in de buurt toevallig ^^
En wat we er van gaan maken ja vrees dat dat voor onszelf ook nog een verrassing gaat worden
Ah oké. Het had gekunnen. Maar idd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:14 schreef Duufje het volgende:
[..]
Nee geen idee waar het isik bedoelde als in bomen
water
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dankjewelquote:
Hoihoi,quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:08 schreef densmee het volgende:
Nog even over de elektrische vloerverwarming, wij hebben dat in onze badkamer en zijn daar heel gelukkig mee. We hebben de vloerverwarming zo geprogrammeerd dat die smorgens om half 7 20 graden is tot 8 uur en de rest van de dag op 10 of 12 graden
Mijn glazen komen in dat 30 cm kastje. Gebruik nu ook maar 1 plank voor mijn glazen en mokken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:29 schreef Puala het volgende:
Leuke tekening![]()
Maar waar zet je je glazen? En je voorraad die je niet in fancy potjes hebt?
Uiteraard goed onderhandeld. Ruim binnen budget gebleven. Dus Jeejquote:Op zondag 4 januari 2015 14:13 schreef Attitude het volgende:
Heb je nog goed kunnen onderhandelen over de prijs ( ik ga ervanuit dat je die filmpje van rekenkamer gezien hebt)
Ik denk persoonlijk dat we het lekker laten die vloerverwarming in de badkamer. Voor die 750 euro kunnen we ook iets anders doen. Maargoed dat zien we nog wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:03 schreef Miezziej het volgende:
Keuken ziet er goed uit! Lijkt op de opstelling die ik wil, met de afwasbak onder het raam etcWij zullen waarschijnlijk wel bovenkastjes nemen (hoarder alert
).
Ik twijfel ook nog over vloerverwarming in de badkamer. Lastig, al die keuzes
Wij hebben in de badkamer wel vloer verwarming; het is sowieso veel comfortabeler aan je voeten tijdens het douchen en het scheelt ook een hoop dat de vloeren sneller en mooier weer opdrogen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik denk persoonlijk dat we het lekker laten die vloerverwarming in de badkamer. Voor die 750 euro kunnen we ook iets anders doen. Maargoed dat zien we nog wel.
Dankjewel en we zullen zienquote:Op zondag 4 januari 2015 15:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wij hebben in de badkamer wel vloer verwarming; het is sowieso veel comfortabeler aan je voeten tijdens het douchen en het scheelt ook een hoop dat de vloeren sneller en mooier weer opdrogen.
Ik zou er echt niet over twijfelen; en achteraf kun je het niet eenvoudig aanbrengen o.i.d.
Dat weten we al dan nog is het niet zo makkelijkquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja is nog steeds niks zeker hoor wachten nog steeds op de hypotheek... Duurt maar lang allemaal.
Maar als je al een beetje het idee hebt waar je wil wonen en wat voor iets dan is het al een stuk makkelijker
Mja dat maakte voor ons het zoeken makkelijker. gezien het dan gewoon wachten op de geschikte woning is ^^quote:Op maandag 5 januari 2015 20:27 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Dat weten we al dan nog is het niet zo makkelijk
Weet je dat ik eerst schrok toen ik las dat je een schuld had. Hihih toen las ik opnieuw!quote:Op maandag 5 januari 2015 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja dat maakte voor ons het zoeken makkelijker. gezien het dan gewoon wachten op de geschikte woning is ^^
Hahahaquote:Op maandag 5 januari 2015 20:51 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Weet je dat ik eerst schrok toen ik las dat je een schuld had. Hihih toen las ik opnieuw!
Ja daar zit ik dus ook een beetje mee. Wij nemen boven geen vloerverwarming. En de badkamer wordt echt zo klein. En we kunnen het geld ook wel weer beter gebruiken enz. enz. Mja donderdag gesprek met aannemer eens kijken wat die er van zegt.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Duufje het volgende:
Hm, is vloerverwarming in de badkamer echt nodig? We hebben een vrij grote badmat van de ikea die heerlijk warm is, dus tijdens het tandenpoetsen en wanneer ik de douche uitstap geen koude voeten. In de winter draag ik sowieso sokken of sloffen want de vloer op de gang is toch ook koud..
Een schuld hebben voor een woning of auto vind ik geen probleem.quote:
Ik ook niet maar denk dat zij dacht dat we een andere schuld hadden ofzoquote:Op maandag 5 januari 2015 23:57 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Een schuld hebben voor een woning of auto vind ik geen probleem.
😄 laten we dat maar niet doen, de dealers moeten ook omzet hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ook niet maar denk dat zij dacht dat we een andere schuld hadden ofzo![]()
Ik denk dat als we al de gefinancierde auto's van de weg moeten halen er geen files meer zijn
Haha iddquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:16 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
😄 laten we dat maar niet doen, de dealers moeten ook omzet hebben.
Ik mis het wiegje op de slaapkamer die nog leeg isquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Puala is lief voor mij geweest en heeft heel ons huis uitgetekend voor mij in Floorplanner![]()
Daarna heb ik er in kunnen spelen.
begane grond zal zoiets worden.
[ link | afbeelding ]begane grond by Thinkk-Pinkk,
En eerste verdieping zoiets denk ik.
[ link | afbeelding ]verdieping1 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Moet iets te doen hebben he als het echte inrichten nog wel even op zich laat wachten.
Ergens onderaan ons te kopen lijstje staat een groter bed.. in 1:80 a 2 meter lang en 2,20 lang. maar indeling van boven vind ik wel prima.. en dat wiegje uh ja die heeft wel in die andere kleine kamer gestaan jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik mis het wiegje op de slaapkamer die nog leeg isEn ik zou in je slaapkamer overwegen om het om te draaien, kast links en bed rechts. Knus hoekje om in te liggen, meer ruimte voor een kast
Ja denk dat dat zo'n puntje wordt van we proberen de ene week dit uit en de andere week dat en kijken wat het beste bevalt haha. Iig ergens daar in die hoek komt de tafel te staanquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:06 schreef friekin_ het volgende:
Ik zou denk ik de eettafel in de lengte zetten. Ruimte genoeg voor!
Zet er dan ook meteen een paar kratjes bier neerquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Uiteraard die mafkees mag ook mee verhuizen
hahaha, en vergeet de flessen bacardi niet.. party party.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zet er dan ook meteen een paar kratjes bier neervoor de housewarming
Een groot bed is altijd fijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ergens onderaan ons te kopen lijstje staat een groter bed.. in 1:80 a 2 meter lang en 2,20 lang. maar indeling van boven vind ik wel prima.. en dat wiegje uh ja die heeft wel in die andere kleine kamer gestaan ja![]()
Maar dat komt nog wel![]()
haha en lol die wasbak zit idd verkeerd om.
Haha ons Loebesje in zijn mandje,quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Een groot bed is altijd fijnmaar de indeling boven is wel ok ja, weinig geks he
Misschien wel even leuk om te kijken waar je straks het fijnste uitzicht uit het raam hebt. De slaapkamers zijn bijna even groot toch vooraan?
En ik had hem bij mij ook nog even getekend en er dit van gepuzzeld:
[ afbeelding ]
Leuke sfeer, en met je 55" tv alsnog goed te doen
Het is een voorbeeld. Het hoeven niet per see boekenkasten te zijn. Mijn moeder heeft van die billy's met deurtjes er voor aan de onderkant. Kan je er bovenin toch wat leuks in zetten en onderin de boeken (scheelt huishouden).quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ons Loebesje in zijn mandje,
Mijn vriend vind de boekenkasten achter de bank niks haha, had hem je vorige ontwerp ook al laten zien. Met de tegels ga je wel aardig juist zitten denk ik.
Planten enzo komen er sowieso nog wel, Heb ooit eens een plantje gezien op een kast en die hing dan.zo lang de zijkant naar beneden. Vond dat kei leuk maar ben vergeten te vragen toen der tijd wat voor plantje het was.
En vriend mag straks zelf kiezen welke kamer hij als kantoor gaat gebruiken. Ik had voor het gemak maar even de grotere van de twee gepakt.
Maar waarschijnlijk veranderd alles behalve de keuken dan nog wel 100 keer ...
haha leef je uitquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld. Het hoeven niet per see boekenkasten te zijn. Mijn moeder heeft van die billy's met deurtjes er voor aan de onderkant. Kan je er bovenin toch wat leuks in zetten en onderin de boeken (scheelt huishouden).
Maar ik vind het wel een uitdaging jullie woonkamer, dus ik puzzel ook nog wel even door
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Puala is awesome, ik heb de plant gevonden jeeej!!
Ha grappig dat je ook hebt gekeken voor de b.g het is een leuk project he. Maar alleen met de aankoop ben je er idd nog niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:25 schreef JAOC het volgende:
Ik zie hier net dit topic pas staan, maar ik herkende dit nieuwbouw project meteen van de foto! Zelf heb ik er namelijk ook naar gekeken. Helaas ligt dit net buiten budget voor mij als 24-jarige vrijgezel. De aankoopprijs is nog wel op te brengen, maar niet de kosten voor al het meerwerk.
Ik heb nu een ander huis gekocht bij een dorp vlakbij![]()
Wel heel erg toevallig!
Ja leuk hèquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:39 schreef Ravenge het volgende:
Wachten terwijl er niks gebeurd is altijd vervelend. Gelukkig zijn ze nu met iets bezig en kun je straks wat vorderingen zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij het toilet beneden is helemaal niks meer origineel. Ook daar hebben we de staande closet vervangen door een wand closet. Het standaard wastafeltje vervangen voor een rechthoekig model. Een andere kraan.
de tegels worden hetzelfde als in de badkamer. Ook hier wordt het muurtje van de wc in de tegels van de muur in plaats van zwart.
Ben er helemaal gelukkig mee![]()
![]()
![]()
De vloerverwarming op de badkamer hebben we toch echt moeten laten vallen want we zitten echt aan het eind van ons budget.
Sorry van de lange post maar ben helemaal enthousiast
I solemnly swear i'm up to no good
Mja het is niet groot maar zo is het nog ietsquote:
Ik zou wel willen ruilen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja het is niet groot maar zo is het nog iets![]()
Heb nu al zin om er te douchen
Haha ja vergeleken met het nu is het zo'n verademing. Onze douche is nu letterlijk 1 bij 2 en daar zit ook een Wasbak bij. Heerlijk claustrofobischquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou wel willen ruilen hoor![]()
En dat snap ik welNog even dromen. Paar maanden en dan mag het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |