Hoorde dat quest bugged is? Je kan em zonder die crystals krijgen.quote:Op zondag 16 november 2014 03:14 schreef DJ_ het volgende:
Redelijk productieve dag vandaag, meeste buildings op lvl 2 in mijn garrison en goed opweg met mijn legendary quest line. ( mis allee nog de 4000 crystals.)
Nadeel is wel een zwaar te kort aan resources
Echt hequote:Op zondag 16 november 2014 11:05 schreef GlenSpey het volgende:
Hoppa zondagochtend, gelijk weer in de queue van 2000 man.
Kijk echt uit naar morgen, als iedereen weer lekker van huis is, hopelijk kan ik dan eindelijk naar Draenor om te gaan levelen
quote:Op zondag 16 november 2014 12:18 schreef Furdinand het volgende:
Eindelijk kunnen spelen.
[ afbeelding ]
Ja was vannacht ook zo, Blizzard is bezig de max. realmpop te verhogen om de queue's terug te brengen. Vrees alleen dat het nog behoorlijk lang gaat duren eer we op een acceptabel niveau zitten.quote:Op zondag 16 november 2014 13:12 schreef Friday12 het volgende:
Droppen net ineens 1000+ de queue uit
Onoverzichtelijke interfacequote:Op zondag 16 november 2014 12:18 schreef Furdinand het volgende:
Eindelijk kunnen spelen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2014 13:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja was vannacht ook zo, Blizzard is bezig de max. realmpop te verhogen om de queue's terug te brengen. Vrees alleen dat het nog behoorlijk lang gaat duren eer we op een acceptabel niveau zitten.
quote:Population caps are back up to their normal settings. We're looking into raising some beyond that but we want to monitor stability first and ensure any changes we make are made carefully. There will still be queues for some realms simply due to the sheer demand for the game right now. Our primary goal was getting the game running much smoother, have population caps where they should be, and then see where we need to go from there. We'll continue providing hourly updates.
Gewoon niet hoe ik het fijn zou vinden spelenquote:
Tot nu toe barracks, lumber mill, dat leatherworking ding en salvage station. Deze is handig btw:quote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Welke gebouwen hebben jullie in je Garrison staan?
Hoe kan je gebouwen vervangen ?quote:Op zondag 16 november 2014 16:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Op mn monk heb ik inderdaad ook die lumber mill , en dacht de enchanter study en leatherworking gebouw.
Op mn shaman nu maar de tradingpost en scribe quarters neergezet. De rest nog niet gekozen.
Ohja, en mn barracks vervangen voor een war mill, voor betere gear drops
Als je de Inn neerzet krijg je dungeon questsquote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Welke gebouwen hebben jullie in je Garrison staan?
Nee hoor, gewoon het gebouw dat je wil over het gebouw dat je wil vervangen schuivenquote:Op zondag 16 november 2014 17:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je max level voor zi jn geloof ik
Zie nergens dat de sub nummers veel omhoog zijn gegaan?quote:Op zondag 16 november 2014 13:47 schreef Omega het volgende:
Maar wel goed nieuws, beter dan dat ze nog altijd op het belachelijk lage aantal zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |