Tegenover Ter Meulen zeker.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Was destijds denk ik bij de mcdonalds in de buurt, hier ergens.
https://www.google.nl/map(...)MkEDzQTlTj-u6cVQ!2e0
En met hele grote betonnen tegels bedoel ik dus eigenlijk betonnen platen.
Ze zullen het wel hebben opgeknapt want in mijn geheugen was het gewoon godsgruwelijk lelijk en slecht bijgehouden. In toch een redelijk grote winkelstraat.
Geen foto;s van de binnenkant op Fundaquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[
Foto's voeg ik later toe als ik weer thuis ben
Nee, maar sommige van Funda zijn wel de moeite waard om te publiceren. En van de binnenkant zijn ook makkelijk foto's online te vinden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Geen foto;s van de binnenkant op Funda
http://www.funda.nl/koop/(...)-wilhelminakade-683/
Omdat 6,7 % van de inwoners in Rotterdam een Marokkaanse achtergrond heeft?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ligt Rotterdam niet technisch gezien in Marokko?
De stad heeft een Marokkaanse burgemeester en de verkiezingen worden er keer op keer gewonnen door een partij bij wie "Marokkanen" al zo lang als ik me kan herinneren als de crux van haar campagne gebruikt. Die stad is gewoon Marokko aan de Maas.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Omdat 6,7 % van de inwoners in Rotterdam een Marokkaanse achtergrond heeft?
Leefbaar Rotterdam een Marokkanenpartij?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De stad heeft een Marokkaanse burgemeester en de verkiezingen worden er keer op keer gewonnen door een partij bij wie "Marokkanen" al zo lang als ik me kan herinneren als de crux van haar campagne gebruikt. Die stad is gewoon Marokko aan de Maas.
Waarschijnlijk bezigen ze dat woord vaker dan alle andere partijen bij elkaar. De partij die het vaakst Marokkanen zegt wint. Zo gaat het in Marokko.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Leefbaar Rotterdam een Marokkanenpartij?
Wat een ramptoeristen, zelfs Rotterdammers vinden die hal een gedocht.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het gezaghebbende Amerikaanse tijdschrift vindt de Markthal al genoeg reden voor een bezoekje in het komende jaar.
Rotterdammers zijn in het algemeen heel trots op hun stad, en terecht,quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een ramptoeristen, zelfs Rotterdammers vinden die hal een gedocht.
quote:Op maandag 1 december 2014 00:29 schreef Proximo het volgende:
"Detroit uitgeroepen tot meest leefbare stad VS"
Klopt, daarom juist is het grappig dat ze het ene deel van Rotterdam als trekpleister noemen waarover welhaast elke Rotterdammer het eens is dat een peperdure schandvlek is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Rotterdammers zijn in het algemeen heel trots op hun stad, en terecht,
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Klopt, daarom juist is het grappig dat ze het ene deel van Rotterdam als trekpleister noemen waarover welhaast elke Rotterdammer het eens is dat een peperdure schandvlek is.
Echt he? Het is alsof die recensenten nog nooit in de stad zijn geweest.quote:
Ik heb nog nooit iemand over de Markthal horen klagen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Echt he? Het is alsof die recensenten nog nooit in de stad zijn geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |