Barcelona misschien wel ja. Enige nadeel is echt de enorme criminaliteit, met name zakkenrollen en berovingen. Op een avondje uit zie je zo 3 mensen schreeuwend achter de welbekende types rennen schreeuwend om hun portemonnee. Verder echt een top stad.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar lopend door ben gekomen hadden velen net hun rotzooi op straat gegooid na de overstroming van een paar jaar geleden, niet de beste aanblik (of geur) Verder mooie stad.
Berlijn, Stockholm, Barcelona
Als toeristen wat minder naïef zouden zijn scheelt dat al enorm veel.quote:Op zondag 16 november 2014 11:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Barcelona misschien wel ja. Enige nadeel is echt de enorme criminaliteit, met name zakkenrollen en berovingen. Op een avondje uit zie je zo 3 mensen schreeuwend achter de welbekende types rennen schreeuwend om hun portemonnee. Verder echt een top stad.
waarom zou beton per se lelijk zijn?quote:Op zondag 16 november 2014 12:39 schreef kawotski het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo mooi is aan beton, beton, beton, beton, beton, beton en nog eens beton?
True, maar alsnog. Bijvoorbeeld een minuut voor me liepen een aantal nederlanders, toen ze op de roltrap stonden werd er op de noodknop gedrukt en werden ze van beide kanten belaagd. Gebeurd natuurlijk wel op meer plekken maar het is wel erg daar. Politie doet vrij weinig ook.quote:Op zondag 16 november 2014 12:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als toeristen wat minder naïef zouden zijn scheelt dat al enorm veel.
Inderdaad: https://www.google.nl/search?q=concrete+architecturequote:Op zondag 16 november 2014 15:52 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
waarom zou beton per se lelijk zijn?
ligt er maar net aan wat je ermee maakt
ja okee...quote:Op zondag 16 november 2014 15:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Inderdaad: https://www.google.nl/search?q=concrete+architecture
Maar waar hij waarschijnlijk op doelt is het vele grindbeton wat in veel steden te vinden is. Dat is inderdaad vrijwel altijd niet om aan te zien. Snap niet dat dat ooit in de mode was. Doordat het zo ruw is wordt het ook altijd gruwelijk vies met algen enzo.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Rotterdam (L)
Mooiste stad, sterker nog, enige echte stad van Nederland.
Een deel van de mensen in dit topic in elk geval niet.quote:Op zondag 16 november 2014 20:02 schreef DeJori het volgende:
Ik kan zo een lijstje maken van 20 steden maken waar ik liever zou wonen dan Rotterdam. Daarvoor hoef ik niet eens noord-west Europa te verlaten, waarmee ik zelfs het klimaataspect buiten beschouwing laat. Zijn de mensen van deze 'denktank' überhaupt weleens in Rotterdam geweest?
Werkelijk elke stad in Nederland heeft wel zo'n soort flat staan. Wat is je punt?quote:
Hoe vaak kom jij in Rotterdam dan?quote:Op zondag 16 november 2014 20:02 schreef DeJori het volgende:
Ik kan zo een lijstje maken van 20 steden maken waar ik liever zou wonen dan Rotterdam. Daarvoor hoef ik niet eens noord-west Europa te verlaten, waarmee ik zelfs het klimaataspect buiten beschouwing laat. Zijn de mensen van deze 'denktank' überhaupt weleens in Rotterdam geweest?
En vergeleken met Tokyo is Londen een gehucht. Wat is je punt?quote:Op zondag 16 november 2014 19:57 schreef Nober het volgende:
Qua inwoners staat Rotterdam op plek 37 (616.000 inwoners), in vergelijking met Londen (8,3 miljoen inwoners) is het een gehucht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |