Laatste keer dat ik daar lopend door ben gekomen hadden velen net hun rotzooi op straat gegooid na de overstroming van een paar jaar geleden, niet de beste aanblik (of geur) Verder mooie stad.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:57 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Kopenhagen lijkt me ook wel wat
Dat is wat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:57 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Kopenhagen lijkt me ook wel wat
Ga weg. Mooiste skyline van Nederland.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:44 schreef Lothiriel het volgende:
Rotterdam heeft paar mooie stukken, maar dat volbouwen met botten torens vind ik eerlijk gezegd landschapsvervuiling
Woon jij er dan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:32 schreef pokkerdepok het volgende:
lol die gasten moeten eens een jaartje in rotterdam gaan wonen, kijken of ze het dna nog steeds zo tof vinden daar....
Ik na twee jaar in ieder geval nog wel en ik wou hier vroeger niet eens dood gevonden worden. Het kan verkerenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:32 schreef pokkerdepok het volgende:
lol die gasten moeten eens een jaartje in rotterdam gaan wonen, kijken of ze het dna nog steeds zo tof vinden daar....
Dat is net zo subjectief als mijn post. Persoonlijk vind ik het niks. Al is het wel beter dan Amsterdam, dat zeker.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ga weg. Mooiste skyline van Nederland.
Precies. Als je die ziet weet je dat je niet zelf in die ellende zit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ga weg. Mooiste skyline van Nederland.
neequote:
ik bedoel ook niet dat je er niet kan wonen en het leuk vinden, maar beste stad van europa, dat is nogal wat... zie ik niet helemaal terug in rotterdam.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik na twee jaar in ieder geval nog wel en ik wou hier vroeger niet eens dood gevonden worden. Het kan verkeren
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan wat je tof vindt. Als je een doorgeslagen multiculti, beton en stank als je ultieme wens ziet dan komt Rotterdam uiteraard hoog op je wensenlijstje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:46 schreef pokkerdepok het volgende:
ik bedoel ook niet dat je er niet kan wonen en het leuk vinden, maar beste stad van europa, dat is nogal wat... zie ik niet helemaal terug in rotterdam.
In Amsterdam zeggen we dan gewoon dat er tyfus veel hipsters zitten en in slechtste geval een turkenbuurt is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
,,De stad heeft een jonge, open, tolerante gemeenschap.
Woon er al tientallen jaren en vind het nog steeds tof.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:32 schreef pokkerdepok het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |