Baas.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ook een Lange Jaap UI
[ afbeelding ]
Wie is grootquote:
Klopt, ik gebruik m'n Grohl UI sinds eind 2011.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Die UI's heb je ook wel een tijdje gebruikt toch? Komen me bekend voor.
Dat inderdaad. Die UI's heb ik ook vaker voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Die UI's heb je ook wel een tijdje gebruikt toch? Komen me bekend voor.
Ohquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, ik gebruik m'n Grohl UI sinds eind 2011.
Gelukkig, mijn geheugen laat me niet in de steek.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Die UI's heb ik ook vaker voorbij zien komen.
I AM GROOTquote:
Pixelquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
Andere UI's die ik heb gebruikt staan in m'n "keileuke" (-Pixelbitty) FoBo.
Wat erin gaat moet er ook weer (voor een deel) uit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
M'n gulp(ener) is ook alweer op(en).
Ik draai zo nu en dan Linux van USBquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb weer eens een usb stick.. die heb ik lang niet gebruiktaf en toe toch wel handig
en schattigquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou een goeie naam zijn voor een rood geverfd Amsterdammertje. En dan er naast zetten.
Ik ben het hiermee eens.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en schattig
* gianni61 begint te rennen
Bondagequote:
#RandomGeoDingenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb weer eens een usb stick.. die heb ik lang niet gebruiktaf en toe toch wel handig
Wel apart dat vrouwen hier absoluut niet schattig genoemd willen wordenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en schattig
* gianni61 begint te rennen
quote:
Autistisch trekje, iets met complimenten en kritiek.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel apart dat vrouwen hier absoluut niet schattig genoemd willen worden![]()
* pixelbitty aait zwabberquote:
Maybe babyquote:
Dit. Plus ik ben niet schattigquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Autistisch trekje, iets met complimenten en kritiek.
op de een of andere manier geloof ik dit welquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit. Plus ik ben niet schattig!
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Aww.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Rustig zekerquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Internet in de trein is nog redelijk
Deze post deed me denken aan het topic met id 1 en de topics die ooit verloren zijn gegaan tijdens de grote crashquote:
OMGquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de een of andere manier geloof ik dit wel
Ok.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze post deed me denken aan het topic met id 1 en de topics die ooit verloren zijn gegaan tijdens de grote crash![]()
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Wrijf het er maar inquote:
Jij vindt mij wel liev hè?quote:
Newbiesquote:
niemand heeft gezegd dat je niet lief was..quote:
Tja, ik heb nog geen foto gezien. Van LB kan ik wel zeggen dat ze schattig is.quote:
Ze komt voor de cam als je belooft Jaap te laten zienquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, ik heb nog geen foto gezien. Van LB kan ik wel zeggen dat ze schattig is.
Zonder verdere info ga ik af op de info uit het fobo. Dus Bikkelpixy ziet er uit als Kona-chan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de een of andere manier geloof ik dit wel
Ik weet wat jij impliceert. Die van mij heeft alleen geen naam.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze komt voor de cam als je belooft Jaap te laten zien
Schattigheid word gebaseerd op uiterlijk okequote:Op vrijdag 14 november 2014 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, ik heb nog geen foto gezien. Van LB kan ik wel zeggen dat ze schattig is.
Jij noemt het gewoon 'ding'?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet wat jij impliceert. Die van mij heeft alleen geen naam.
Ik zie nu ineens zo'n ruig metalmeisje voor mequote:Op vrijdag 14 november 2014 21:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Schattigheid word gebaseerd op uiterlijk oke.
Ik praat er eigenlijk nooit over dus hoef ik hem ook niet te noemen.quote:
bij lb welquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan heb jij LB nog niet gezien.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Okequote:Op vrijdag 14 november 2014 21:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wie je niet liev vind. Ben je sneller klaar.
Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zinquote:
zou je lievver vinden als je eens met pics kwamquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oke!
.
.
.
Wie vindt mij niet liev!?
Ik verwacht geen reacties (behalve deze natuurijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oke!
.
.
.
Wie vindt mij niet liev!?
Juistquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zin
ze noemen mij wel meer dan eens, hun hartsvriendin
ik ben altijd maar het broertje
waarmee ze praten kan
een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man
Rustig aan, Veldhuis.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zin
ze noemen mij wel meer dan eens, hun hartsvriendin
ik ben altijd maar het broertje
waarmee ze praten kan
een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man
Dat heb jij ook niet nodigquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik praat er eigenlijk nooit over dus hoef ik hem ook niet te noemen.
Ik weet het niet zo goedquote:
Er is ook niemand die erover praat.quote:
FOK!ker van de week: veldmuisquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik las 'Veldmuis'. Legendarische user was dat.
Nu al?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat we een impasse bereikt hebben.
Veel reacties trouwens, ik moest het met een stuk minder doenquote:
erg vervelend, en ik wilde nog wel naar de kroegquote:
Volgens mij kent niemand mij op FOK! Ik ga nooit gevraagd worden voor een interview.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Veel reacties trouwens, ik moest het met een stuk minder doen![]()
http://frontpage.fok.nl/w(...)minator-monitor.html
Pagga slaan.quote:
Nee joh, na slechts 80.000 posts zou vast niemand je kennenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij kent niemand mij op FOK! Ik ga nooit gevraagd worden voor een interview.
Snokske placeren vind ik toch een mooiere uitdrukking.quote:
Dat klinkt als een kusje gevenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Snokske placeren vind ik toch een mooiere uitdrukking.
yupquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:11 schreef bondage het volgende:
Het zou me trouwens niets verwonderen als LB deze header gemaakt heeft:
[ afbeelding ]
http://www.encyclo.nl/begrip/snokkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat klinkt als een kusje geven.. Maar het zal ook wel iets ranzigs zijn
..
Thank youuuuuuuquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is echt iets met jouw stijl van ontwerpen. Vind em gaaf.
Ik vroeg me vanmiddag af of die Nederlands is, omdat er keurig boven staat.quote:
Gewoon openen in URL. Geeft niet hoor.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:12 schreef Tally het volgende:
Dagoduck is nu wel uitgerukt. En anders doet hij dat maar elders.
Not sure if serious...quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vroeg me vanmiddag af of die Nederlands is, omdat er keurig boven staat.
Oh, is dat een merkquote:
toch moet gezegd worden dat er koeien zijn met minder kontquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon openen in URL. Geeft niet hoor.
quote:
Het enige merk ter wereld dat dacht dat het een goed idee was om DRM op z'n koffiecups te plaatsen zodat hun automaten alleen hun K-cups accepteren.quote:
Wat is DRM?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het enige merk ter wereld dat dacht dat het een goed idee was om DRM op z'n koffiecups te plaatsen zodat hun automaten alleen hun K-cups accepteren.
Dus dat kostte de concurrentie ongeveer drie weken om te kraken.
Ik heb teveel koffie en thee parafernalia.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik drink nooit koffie, dat zei ik gister ook al.
Not sure if serious...quote:
Ik hou me daar niet zo mee bezig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Not sure if serious...
Digital Rights Management, copyrightbeveiliging. Ze hadden hun capsules bedrukt met speciale inkt, en een oogje in hun automaat las dat uit.
Dus toen vond de concurrentie uit welke inkt dat was en nu maakt het geen hol meer uit.
Oh shit, de fanclub is hier. Rijd de limo voor de artiesteningang, ik moet er vandoor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hoi. Zwab is geweldig.einde bericht
On my wayquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit, de fanclub is hier. Rijd de limo voor de artiesteningang, ik moet er vandoor.
Wel thee?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik drink nooit koffie, dat zei ik gister ook al.
Dat vind ik altijd zo theegenvallen.quote:
Goeie thee kopen. Je weet wel, dat spul wat je in een thee-ei moet stoppen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo theegenvallen.
Teveel gedoe.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Goeie thee kopen. Je weet wel, dat spul wat je in een thee-ei moet stoppen.
Duurt gewoon uren voordat ik een kop thee een keer kan drinken zonder m'n bek te verbranden. Dan drink ik liever water.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met een dubbeltje en eerste rang.
Gewoon koffie drinken joh.quote:
Geen loden pijp hebbenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Duurt gewoon uren voordat ik een kop thee een keer kan drinken zonder m'n bek te verbranden. Dan drink ik liever water.
quote:
Gebaseerd op het percentageverschil in gewicht, is het verschil verwaarloosbaar.quote:water.
Rot op homo, je verpest de gehele sfeer die we de hele avond met z'n allen hebben opgebouwd.quote:
Yes!quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Je plan is om homo's van ons te maken?
Gadver neequote:
Niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan dragen om comfortabel naakt te zijn vraag ik me dan af...
Ik ben benieuwd wat er overblijft als je al het water doet verdampen. Waarschijnlijk klein beetje poederquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Gebaseerd op het percentageverschil in gewicht, is het verschil verwaarloosbaar.
Spoilers manquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, 'Murica, fuck yeah.
Alles wat al in dat water zat + theedrap of zo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er overblijft als je al het water doet verdampen. Waarschijnlijk klein beetje poeder
Dat is correct. Zo weinig dat het een dun laagje op het glas is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er overblijft als je al het water doet verdampen. Waarschijnlijk klein beetje poeder
Such insight, wow.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles wat al in dat water zat + theedrap of zo.
Ze moet gewoon kleren dragen, want ik voel mij een beetje oncomfortabel zoquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan dragen om comfortabel naakt te zijn vraag ik me dan af...
Owja, misschien nog een beetje kalkquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles wat al in dat water zat + theedrap of zo.
Hé, ik doe niet voor niks een een studie aan de uni hè.quote:
quote:
Had ook geen beter antwoord verwacht natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hé, ik doe niet voor niks een een studie aan de uni hè.
En nog wat shit ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, misschien nog een beetje kalk
Dat kan, maar de dingen die je wel kunt breng je goed ter uitvoering.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet zo heul veel hoor
Ik zie waar het geld in is gaan zitten ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hé, ik doe niet voor niks een een studie aan de uni hè.
Gratis thee onder andere.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie waar het geld in is gaan zitten ja.
Het water hier is zo hard als graniet, ik verwacht dat er meer kalk en andere zooi overblijft dan thee drap.quote:
True. Die hele fat-acceptance trend is ook echt kul. Nou zal het me weinig boeien hoe veel mensen wegen, maar wat een aandachtstrekkerij om iets wat een non-issue is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ze moet gewoon kleren dragen, want ik voel mij een beetje oncomfortabel zo.
Misschien toch maar 10 cent voor de warme dranken vragen, en dan een automaat kopen die niet het gebouw afbrandt.quote:
Je hoeft niet te kijken.quote:
Jij hoeft niet te postenquote:
Hehehe, I understood that reference.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien toch maar 10 cent voor de warme dranken vragen, en dan een automaat kopen die niet het gebouw afbrandt.
Jawel, ik heb een overeenkomst met Danny.quote:
Meer is het ook niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij darten denk ik altijd aan bierpensen die met pijltjes lopen gooien.
Als je steelt ga je naar de hellquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hehehe, I understood that reference.Nee, de koffie en thee is enkel gratis in Leiden, in Delft jatten we het gewoon.
Jongen, fuck Delft. We moeten echt betalen voor alles daar, koffie, printen, handleidingen, etc. En alles moet verdomme geprint worden.quote:
Ach ja. Beetje stelen, beetje zuipen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, fuck Delft. We moeten echt betalen voor alles daar, koffie, printen, handleidingen, etc. En alles moet verdomme geprint worden.Fuck hen.
Open er een topic over!quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Zoeken jullie het maar uit met jullie vriendenclubje, ik ga wel in m'n eentje bier drinken.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Zoeken jullie het maar uit met jullie vriendenclubje, ik ga wel in m'n eentje bier drinken.
Beetje uranium stelen, beetje pure ethanol zuipen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja. Beetje stelen, beetje zuipen.
Ik zal altijd met je meedrinken, bro!quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje uranium stelen, beetje pure ethanol zuipen.
Ik open niet zo vaak topics.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik open niet zo vaak topics.Is inderdaad maar een klein percentage van je totaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof jij toegang hebt tot de onderzoeksreactor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan gewoon ff snel in de pauze hoor.
Terwijl je onder invloed bent van ethanol radioactief materiaal jatten... Nu weet ik waar het fout ging bij de Russen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan gewoon ff snel in de pauze hoor.
Ja man, gewoon met de bibliotheekpas, jwz.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alsof jij toegang hebt tot de onderzoeksreactor.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Terwijl je onder invloed bent van ethanol radioactief materiaal jatten... Nu weet ik waar het fout ging bij de Russen.
Da.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Terwijl je onder invloed bent van ethanol radioactief materiaal jatten... Nu weet ik waar het fout ging bij de Russen.
Dit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
True. Die hele fat-acceptance trend is ook echt kul. Nou zal het me weinig boeien hoe veel mensen wegen, maar wat een aandachtstrekkerij om iets wat een non-issue is.
Uiteraard. Wie veel leest is immers slim genoeg om daar naar binnen te mogen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, gewoon met de bibliotheekpas, jwz.
BAM!quote:
Ik heb mijn vader inmiddels voldoende gedresseerd dat hij me er buiten laat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:51 schreef Rezania het volgende:
Mijn god, mijn moeder heeft FB ontdekt.Bij ieder 'leuk' dingetje word ik gelijk getagged.
_!
Mensen denken bij kernzooi gelijk aan bommen en drieduizend keer kanker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind het wel grappig dat mensen tegen kernreactors zijn, maar mijn huis ligt in de krater als de raffinaderijen hier de lucht in gaan.
Ik denk bij kernzooi aan de geneeskunde en de behoefte aan radioactieve isotopen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen denken bij kernzooi gelijk aan bommen en drieduizend keer kanker.Mensen zijn gewoon achterlijk dom over het algemeen.
En de kitnaden en ducttape in Petten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk bij kernzooi aan de geneeskunde en de behoefte aan radioactieve isotopen.
Alhoewel kernenergie op basis van Uranium ook maar matig is. Zoveel gedoe komt er bij kijken. En de opslag alleen al.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef bondage het volgende:
En natuurlijk de enorme hoeveelheid energie.
Ducttape fixt alles. Bij ducttape denk ik overigens aan iets heel anders.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En de kitnaden en ducttape in Petten.
Ik denk aan mutaties!quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk bij kernzooi aan de geneeskunde en de behoefte aan radioactieve isotopen.
Kernfusie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alhoewel kernenergie op basis van Uranium ook maar matig is. Zoveel gedoe komt er bij kijken. En de opslag alleen al.Beetje onderzoek naar Thorium zou leuk zijn.
Wacht maar tot je moeder begint te zeiken over dat je elke keer zo laat op blijft omdat ze blijkbaar je online/offline tijd aanhoudt als je bedtijd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:51 schreef Rezania het volgende:
Mijn god, mijn moeder heeft FB ontdekt.Bij ieder 'leuk' dingetje word ik gelijk getagged.
_!
Nou, mag het niet hopen, ben al 21 ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wacht maar tot je moeder begint te zeiken over dat je elke keer zo laat op blijft omdat ze blijkbaar je online/offline tijd aanhoudt als je bedtijd.
Eens.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
Tony Stark moet gewoon niet zo egoistisch doen en ons gebruik laten maken van zijn arc reactor
Als je dat hebt kun je in ieder geval nog op FOK! rondhangen. Je zou maar elke 3 minuten naar de pot moetenquote:
Ik ben 25 en woon al 5 jaar zelfstandigquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, mag het niet hopen, ben al 21 ja.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je dat hebt kun je in ieder geval nog op FOK! rondhangen. Je zou maar elke 3 minuten naar de pot moeten
Lol, gelukkig kan ik hier om 4 uur 's nachts thuiskomen doordeweeks zonder er wat over te horen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben 25 en woon al 5 jaar zelfstandig.
such wowquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben 25 en woon al 5 jaar zelfstandig.
Ik vind 430 niet heel veel qua huurquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:03 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, in Leiden heb je dan net aan 12 vierkante meter in een slooppand uit de jaren 70.![]()
Die grote ARC reactor was gewoon een fusiereactor met een glazen buitenkant. De binnenkant zag er gewoon zo uit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
Tony Stark moet gewoon niet zo egoistisch doen en ons gebruik laten maken van zijn arc reactor
Tussenstapje indedaad. Maar ik denk dat kernfusie over een jaar of 20 wel eens realiteit kan worden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, maar eer dat rendabel is. Thorium zou een mooie inleiding kunnen zijn.
Everyone has ebo-la-la-la-la-laquote:
quote:
"Zwabber, welke?" "Die ene die een boek over bakeliet had geleend." "Ohja, dat is al wel lang geleden."quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet heel gek, ben er al heel lang niet meer geweest.Wat zei hij dan?
Dan kan je nog steeds op FOK! rondhangen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:01 schreef bondage het volgende:
Je zou maar elke 3 minuten naar de pot moeten
Zou je aub geen foto's van mijn badkamer willen plaatsen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die grote ARC reactor was gewoon een fusiereactor met een glazen buitenkant. De binnenkant zag er gewoon zo uit.
[ afbeelding ]
Kan wel eens lastig wordenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds op FOK! rondhangen?
Dat is zeer optimistisch, en zou awesome zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Tussenstapje indedaad. Maar ik denk dat kernfusie over een jaar of 20 wel eens realiteit kan worden.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Everyone has ebo-la-la-la-la-la
Ik ben altijd optimistisch.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is zeer optimistisch, en zou awesome zijn.
Loden tegels, dat moet een hoop gekost hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou je aub geen foto's van mijn badkamer willen plaatsen?
Beetje jammer dat het nog steeds meer energie kost om dat ding op te starten dan ze ermee kunnen produceren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die grote ARC reactor was gewoon een fusiereactor met een glazen buitenkant. De binnenkant zag er gewoon zo uit.
[ afbeelding ]
Welnee joh, gewoon via via geregeld.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Loden tegels, dat moet een hoop gekost hebben.
Die energie kun je uit zonne en windenergie halen. Iedereen blij.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het nog steeds meer energie kost om dat ding op te starten dan ze ermee kunnen produceren.
Kom je langs?quote:
Ja uh, neeeeeee.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Die energie kun je uit zonne en windenergie halen. Iedereen blij.
Waar andersquote:
Niet vallen gr grquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:13 schreef DrNick het volgende:
Ik kom wel skatend
Al ben ik er dan wel om half 1
Zonne-energie gaat hem sowieso niet worden, niet met zonnepanelen tenminste. Gewoon lekker ouderwets via fotosynthese, dat heeft veel meer potentie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Nou, ik zou het een prima compromis vinden
Denken dat je weer terug kunt gaanquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:14 schreef DrNick het volgende:
Het is wel allemaal asfalt, dat wel.
Maar ik moet ook nog terug.
God god god Nick, dit is waarom je maagd zal blijven tot je 30ste.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, geen idee.
Wat kunnen we doen dan?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Denken dat je weer terug kunt gaan
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
God god god Nick, dit is waarom je maagd zal blijven tot je 30ste.
Mag ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonne-energie gaat hem sowieso niet worden, niet met zonnepanelen tenminste. Gewoon lekker ouderwets via fotosynthese, dat heeft veel meer potentie.
[..]
Watquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
En dan maak ik natuurlijk even een grote doorbraak op dat gebied later. Kom maar hier met die Nobelprijs.quote:
Wat? Vertel!quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat
Ik ben voor het eind van het jaar waarschijnlijk geen maagd meer.
Gewoon planten kweken binnen een kernreactor. Succes verzekerd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan maak ik natuurlijk even een grote doorbraak op dat gebied later. Kom maar hier met die Nobelprijs.
Zo'n meisje vindt me leuk, en ik haar. 22e hebben we een date en ze heeft ergens december een eigen huis. You do the math.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n meisje vindt me leuk, en ik haar. 22e hebben we een date en ze heeft ergens december een eigen huis. You do the math.
Ik ben zo geirriteerd van die flappie's die dat zonne-fietspad hebben aangelegd hier in Nederland. Hoe gebruik je zonnepanelen op de minst efficiente manier, terwijl je een onprettig en duur wegdek produceert.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonne-energie gaat hem sowieso niet worden, niet met zonnepanelen tenminste. Gewoon lekker ouderwets via fotosynthese, dat heeft veel meer potentie.
Dat, en een kind op komst.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat
Ik ben voor het eind van het jaar waarschijnlijk geen maagd meer.
Heb je de video van het EEVblog gezien?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben zo geirriteerd van die flappie's die dat zonne-fietspad hebben aangelegd hier in Nederland. Hoe gebruik je zonnepanelen op de minst efficiente manier, terwijl je een onprettig en duur wegdek produceert.
De terugverdientijd van die dingen is langer dan de halfwaardetijd van die panelen
Eerste keer meteen zwanger?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel. Achja, je kan niet alles hebben.
Planten zijn kut om mee te werken; twee woorden, neger letters.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon planten kweken binnen een kernreactor. Succes verzekerd.
1+1 = 5? Idk, heteroseks is raar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n meisje vindt me leuk, en ik haar. 22e hebben we een date en ze heeft ergens december een eigen huis. You do the math.
Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Liever een beestje dan een kindje.
Gewoon lobi.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
1+1 = 5? Idk, heteroseks is raar.
Ik hoef ook niet alles. Een van de dingen die ik niet hoef zijn tweedehands kinderen van mensen die twijfelachtige levenskeuzes maken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel. Achja, je kan niet alles hebben.
Ja, klopt, is ook een debiel plan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben zo geirriteerd van die flappie's die dat zonne-fietspad hebben aangelegd hier in Nederland. Hoe gebruik je zonnepanelen op de minst efficiente manier, terwijl je een onprettig en duur wegdek produceert.
De terugverdientijd van die dingen is langer dan de halfwaardetijd van die panelen
Kadden slopen alles met die scherpe nagelsquote:
Deze manquote:
Would hit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Na één date al lobi?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |