Baas.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ook een Lange Jaap UI
[ afbeelding ]
Wie is grootquote:
Klopt, ik gebruik m'n Grohl UI sinds eind 2011.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Die UI's heb je ook wel een tijdje gebruikt toch? Komen me bekend voor.
Dat inderdaad. Die UI's heb ik ook vaker voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Die UI's heb je ook wel een tijdje gebruikt toch? Komen me bekend voor.
Ohquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, ik gebruik m'n Grohl UI sinds eind 2011.
Gelukkig, mijn geheugen laat me niet in de steek.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Die UI's heb ik ook vaker voorbij zien komen.
I AM GROOTquote:
Pixelquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
Andere UI's die ik heb gebruikt staan in m'n "keileuke" (-Pixelbitty) FoBo.
Wat erin gaat moet er ook weer (voor een deel) uit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
M'n gulp(ener) is ook alweer op(en).
Ik draai zo nu en dan Linux van USBquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb weer eens een usb stick.. die heb ik lang niet gebruiktaf en toe toch wel handig
en schattigquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou een goeie naam zijn voor een rood geverfd Amsterdammertje. En dan er naast zetten.
Ik ben het hiermee eens.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en schattig
* gianni61 begint te rennen
Bondagequote:
#RandomGeoDingenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb weer eens een usb stick.. die heb ik lang niet gebruiktaf en toe toch wel handig
Wel apart dat vrouwen hier absoluut niet schattig genoemd willen wordenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en schattig
* gianni61 begint te rennen
quote:
Autistisch trekje, iets met complimenten en kritiek.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel apart dat vrouwen hier absoluut niet schattig genoemd willen worden![]()
* pixelbitty aait zwabberquote:
Maybe babyquote:
Dit. Plus ik ben niet schattigquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Autistisch trekje, iets met complimenten en kritiek.
op de een of andere manier geloof ik dit welquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit. Plus ik ben niet schattig!
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Aww.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Rustig zekerquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Internet in de trein is nog redelijk
Deze post deed me denken aan het topic met id 1 en de topics die ooit verloren zijn gegaan tijdens de grote crashquote:
OMGquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de een of andere manier geloof ik dit wel
Ok.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze post deed me denken aan het topic met id 1 en de topics die ooit verloren zijn gegaan tijdens de grote crash![]()
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Wrijf het er maar inquote:
Jij vindt mij wel liev hè?quote:
Newbiesquote:
niemand heeft gezegd dat je niet lief was..quote:
Tja, ik heb nog geen foto gezien. Van LB kan ik wel zeggen dat ze schattig is.quote:
Ze komt voor de cam als je belooft Jaap te laten zienquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, ik heb nog geen foto gezien. Van LB kan ik wel zeggen dat ze schattig is.
Zonder verdere info ga ik af op de info uit het fobo. Dus Bikkelpixy ziet er uit als Kona-chan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de een of andere manier geloof ik dit wel
Ik weet wat jij impliceert. Die van mij heeft alleen geen naam.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze komt voor de cam als je belooft Jaap te laten zien
Schattigheid word gebaseerd op uiterlijk okequote:Op vrijdag 14 november 2014 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, ik heb nog geen foto gezien. Van LB kan ik wel zeggen dat ze schattig is.
Jij noemt het gewoon 'ding'?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet wat jij impliceert. Die van mij heeft alleen geen naam.
Ik zie nu ineens zo'n ruig metalmeisje voor mequote:Op vrijdag 14 november 2014 21:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Schattigheid word gebaseerd op uiterlijk oke.
Ik praat er eigenlijk nooit over dus hoef ik hem ook niet te noemen.quote:
bij lb welquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan heb jij LB nog niet gezien.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Okequote:Op vrijdag 14 november 2014 21:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wie je niet liev vind. Ben je sneller klaar.
Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zinquote:
zou je lievver vinden als je eens met pics kwamquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oke!
.
.
.
Wie vindt mij niet liev!?
Ik verwacht geen reacties (behalve deze natuurijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oke!
.
.
.
Wie vindt mij niet liev!?
Juistquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zin
ze noemen mij wel meer dan eens, hun hartsvriendin
ik ben altijd maar het broertje
waarmee ze praten kan
een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man
Rustig aan, Veldhuis.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zin
ze noemen mij wel meer dan eens, hun hartsvriendin
ik ben altijd maar het broertje
waarmee ze praten kan
een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man
Dat heb jij ook niet nodigquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik praat er eigenlijk nooit over dus hoef ik hem ook niet te noemen.
Ik weet het niet zo goedquote:
Er is ook niemand die erover praat.quote:
FOK!ker van de week: veldmuisquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik las 'Veldmuis'. Legendarische user was dat.
Nu al?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat we een impasse bereikt hebben.
Veel reacties trouwens, ik moest het met een stuk minder doenquote:
erg vervelend, en ik wilde nog wel naar de kroegquote:
Volgens mij kent niemand mij op FOK! Ik ga nooit gevraagd worden voor een interview.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Veel reacties trouwens, ik moest het met een stuk minder doen![]()
http://frontpage.fok.nl/w(...)minator-monitor.html
Pagga slaan.quote:
Nee joh, na slechts 80.000 posts zou vast niemand je kennenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij kent niemand mij op FOK! Ik ga nooit gevraagd worden voor een interview.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |