Kaikuh kaikuh niej kopuh..quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
No. You can buy it for 10.000 euros a piece. Borgia or Nazi gold is accepted.
Oh god, dat klinkt saai.quote:
Sarcasme offquote:
Die drijft wel een keer naar boven.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De jaren 80 belde, ze wilden hun cd terug
http://en.wikipedia.org/wiki/Berlin:_Symphony_of_a_Metropolisquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag hopen dat de soundtrack beter is dan de film want daar heb ik nog nooit van gehoord.
Niet naar the jacksons luisterenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goede muziek is tijdloosquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Come on, it's funny.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag hopen dat de soundtrack beter is dan de film want daar heb ik nog nooit van gehoord.
quote:
Nou, de avonturiers melden zich hoorquote:
Echt hequote:Op vrijdag 14 november 2014 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, de avonturiers melden zich hoor
Veel plezier dan alvastquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Berlin:_Symphony_of_a_Metropolis
Uit 1927.
Ik kom vooral voor de band
Het klinkt gewoon niet echt als iets waar ik mijn vrije zaterdagavond aan wil besteden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze avonturier.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Our love isn't meant to be Artquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat je geen vrouw bent Royco.
Ik heb een keer Nosferatu gezien, met een orkest dat live de muziek speelde. Prachtigquote:
Eigenlijk is het best een goede filmquote:
Uhm, niet? Ben al genoeg in Delft, morgen geen zin in.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe laat spreken we daar af? Half 8?
Nosferatu! Die heb ik nog op DVDquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een keer Nosferatu gezien, met een orkest dat live de muziek speelde. Prachtig
Je kunt natuurlijk ook Fok!ken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon niet echt als iets waar ik mijn vrije zaterdagavond aan wil besteden.
quote:
Je kunt natuurlijk ook Fok!ken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon niet echt als iets waar ik mijn vrije zaterdagavond aan wil besteden.
Vraag foto's als bewijs.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
De cream cheese is geklopt, met citroensap, slagroom en suiker. Lamme arm nu
Tevens krijg ik appjes van een ex dat ze seks heeft. :$
Blokken die trut.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat? Je krijgt appjes van een ex dat ze seks heeft? Heb je teruggestuurd: En hierna maak je een boodschappenlijstje?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die feer tochquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je ex appt je terwijl die sex heeft. Nou joepie. Blokken.quote:
De Duitse films uit die periode zijn zo mooi, Nosferatu, Metropolis, M, allemaal juweeltjesquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nosferatu! Die heb ik nog op DVD
Deze frustie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Je kunt natuurlijk ook Fok!ken.
Nee, eerst de hond uitlaten. Daar kwam ze achter toen ze doggystyle deden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat? Je krijgt appjes van een ex dat ze seks heeft? Heb je teruggestuurd: En hierna maak je een boodschappenlijstje?
Dartenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies. En darten kijken, en bier drinken met vrienden.
Ja zoiets morgen dus ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een keer Nosferatu gezien, met een orkest dat live de muziek speelde. Prachtig
Je weet toch helemaal niet of dat ongewenst was, misschien had hij dat wel gevraagd?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je ex appt je terwijl die sex heeft. Nou joepie. Blokken.
Nosferatu is de enige die ik heb. Maar soms kijk ik hem nog wel eens en vind ik die nog mooier dan wat er nu uitkomt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Duitse films uit die periode zijn zo mooi, Nosferatu, Metropolis, M, allemaal juweeltjes
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm, niet? Ben al genoeg in Delft, morgen geen zin in.
Whut?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb niet echt de behoefte om exen te appen als ik met iemand seks heb. En dan geef ik ze groot gelijk dat ze me blokken mocht ik ooit in een vlaag van verstandsverbijstering dat wel doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal niet of dat ongewenst was, misschien had hij dat wel gevraagd?
En blokken is wel wat drastisch.. gelijk met je oordeel klaar terwijl jij er altijd zelf van baalt als mensen dat bij jou doen zeg je altijd.
En die zorgt voor mooie muziek.quote:
Als ik in de buurt was geweest was ik mee gegaan kerel.quote:
quote:
Snel, regel een ticketquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in de buurt was geweest was ik mee gegaan kerel.
Is er geen leuke dame die met je mee wilquote:
Hey Feerquote:
Kom danquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De drummer is wel yummiej trouwens
Inkoppertje feer, sorryquote:
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is er geen leuke dame die met je mee wil?
Ik ben geen ex van Kaneel.quote:
Nee niet nodig. En als je een keer gaat naar iets wat ik ook leuk vind wil ik best mee, gezellig, maar dit is niet echt mijn ding.quote:
Je gaat een date voorstellen aan de drummer die ze lekker vind?quote:
Nee, sorry. Dat verstoord mijn lambal-weekendquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee niet nodig. En als je een keer gaat naar iets wat ik ook leuk vind wil ik best mee, gezellig, maar dit is niet echt mijn ding.
Faxie. Let vooral op de gezellig he. Voordat je van een koude kermis terugkomtquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee niet nodig. En als je een keer gaat naar iets wat ik ook leuk vind wil ik best mee, gezellig, maar dit is niet echt mijn ding.
Niet? Dat dacht ik. Hoe kom ik daar dan bij?quote:
Hmmm... Jammer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Of heb jij zin? ....
Laat je wel zelfvertrouwen mee zien?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat een date voorstellen aan de drummer die ze lekker vind?
Klinkt als een goede strategie.
Daten versus relatie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Dat dacht ik. Hoe kom ik daar dan bij?
Hij vraagt wie er mee wil naar een concert in het algemeen (mannen en vrouwen) dus ga er vanuit dat hij dan niet zomaar seks verwacht. Is dat in jouw geval anders? Anders trek ik mijn aanbod voor de film graag in.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:35 schreef rival het volgende:
[..]
Faxie. Let vooral op de gezellig he. Voordat je van een koude kermis terugkomt
Geen idee. Levendige fantasie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Dat dacht ik. Hoe kom ik daar dan bij?
"Gezellig"quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:35 schreef rival het volgende:
[..]
Faxie. Let vooral op de gezellig he. Voordat je van een koude kermis terugkomt
Wil je een massage?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Jammer.
En nee, ik moet dit weekend echt bijkomen. Ben net een oud wijf als je me ziet strompelen.
Hihi burnquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij vraagt wie er mee wil naar een concert in het algemeen (mannen en vrouwen) dus ga er vanuit dat hij dan niet zomaar seks verwacht. Is dat in jouw geval anders? Anders trek ik mijn aanbod voor de film graag in.
Voordat het zich voortplant?quote:
Dar zou het verklaren. In die tijd postte ik alleen in het voetbaldeel.quote:
Oeh, burnquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij vraagt wie er mee wil naar een concert in het algemeen (mannen en vrouwen) dus ga er vanuit dat hij dan niet zomaar seks verwacht. Is dat in jouw geval anders? Anders trek ik mijn aanbod voor de film graag in.
Onder andere.quote:
Bij het woord gezelligheid moet ik altijd denken aan een kopje thee met een biscuitjequote:
quote:
Theequote:Op vrijdag 14 november 2014 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij het woord gezelligheid moet ik altijd denken aan een kopje thee met een biscuitje
Laat hij wel zien dat hij lief en behulpzaam kan zijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat een date voorstellen aan de drummer die ze lekker vind?
Klinkt als een goede strategie.
Niet in mijn geval, maar dit is Fax.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |