Wat hete melk eroverheen gietenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik laat mijn maagdenvliesje ook weer groeien. Want hip.
Is het straks zo'n keiharde schil.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik laat mijn maagdenvliesje ook weer groeien. Want hip.
Kan ook niet meer. Vrouwen zijn tegenwoordig al ontmaagd zodra ze geslachtsrijp zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:59 schreef rival het volgende:
Sorry maar dat was vroeger leuk, dat hoef ik nu echt niet tegen te komen hoor
Wachten ze daar tegenwoordig op?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan ook niet meer. Vrouwen zijn tegenwoordig al ontmaagd zodra ze geslachtsrijp zijn.
Extra eikelstimulatie, lekker toch.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het straks zo'n keiharde schil.
Even fapje doen. BRBquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Extra eikelstimulatie, lekker toch.
Die paarsgepunte lans prikt daar zo doorheen hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Extra eikelstimulatie, lekker toch.
Hosselbaas in actionquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die paarsgepunte lans prikt daar zo doorheen hoor
Kijk en leerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk en leer
Hahaha ik wing je wel bij een meet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extragratis tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha ik wing je wel bij een meet.
Extragratis tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan mag hij mij bij dat laatste wel eens helpen, want ze heeft mij zomaar gedumpt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Artbaas, voor al uw datingvragen en Straw-hosseltips.
Hahahaha ik heb jou niet gehosseld.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Straw hosselde jou? Godver art, applaus voor jou.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb jou niet gehosseld.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
Art, wat is de juiste dosis GHB?
Ik heb nu elke keer dat ze gaan schuimbekken nog voor ik ze mee naar huis kan nemen.
De tips gelden dus alleen specifiek om jouw te hosselen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan koop je bij de verkeerdequote:Op vrijdag 14 november 2014 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet grappig Fax
Dat spul is niet goedkoop.
Ook maar niet gereduceerd tot.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De tips gelden dus alleen specifiek om jouw te hosselen?
Minder GHB, meer alcohol. Niet op mij te testen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb nu elke keer dat ze gaan schuimbekken nog voor ik ze mee naar huis kan nemen.
Wel een beetje.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb jou niet gehosseld.
Ik zo je binnen no time kunnen hosselen met mn my little pony-collectie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook maar niet gereduceerd tot.
Ik las: met mijn punani collectie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zo je binnen no time kunnen hosselen met mn my little pony-collectie.
Niet enkel Strawquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
De meer alcohol mag ik toch wel op jou testen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Minder GHB, meer alcohol. Niet op mij te testen.
Ik gebruik gewoon ether of chloroform. Dan zijn ze wel echt out, maar je kunt er alles mee doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
But why?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meer alcohol mag ik toch wel op jou testen?
That feelin' bro?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hosselen.. Nee dank je, even niet..
Kan ik hier niet openbaar op het forum neerzetten. Beetje mijn eigen glazen ingooienquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kan ik Straw hosselen?Ze's wel erg leuk he
Owquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan ik hier niet openbaar op het forum neerzetten. Beetje mijn eigen glazen ingooien
Komt goed kerelquote:
Ah ja, goed punt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat meer bier toch altijd goed is?
Daar heb jij geen speelgoedponies voor nodig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Terecht, wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan ben ik wel een beetje bang dat je alle honey's hosselt
Dat soort dingen altijd voor bij mij komenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat!!! ben ik nu weer opgelicht.
Klote dealers ook altijd.
Dat valt nog mee.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn vliesje groeit er weer aan na 24 uur.
Niet dat het 24 uur geleden is dat ik voor het laatst seks had hequote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha ik wing je wel bij een meet.
Extragratis tip:Ga je naar een meet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Klotewindquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe was het weer/IJsselmeer vandaag?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
We've all been there. Keep ya head up
Meer dan een beetje. Stiekem hossel je welquote:
Zonde. Is dat tegenwoordig met alle meetzooi niet beter in te schatten of blijft het een momentopname?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
KlotewindNog geen uur kunnen varen
Voorspelling zat er helemaal naastquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zonde. Is dat tegenwoordig met alle meetzooi niet beter in te schatten of blijft het een momentopname?
Dat verleer je niet. Althans,dat hoop ik maar anders sla ik bij de volgende keer een flater.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet dat het 24 uur geleden is dat ik voor het laatst seks had he![]()
Ben het alweer bijna verleerd.
Anytime bro, anytime!quote:
Je hebt drie foksters 1 op 1 gemeet. Dat is inderdaad niet eng. Tijd voor een full on meetquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie weetHeb al gemeet met 3 fokkers. Is eng, maar goed...
Gemeetquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt drie foksters 1 op 1 gemeet. Dat is inderdaad niet eng. Tijd voor een full on meet
Het waren ook full on meets hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt drie foksters 1 op 1 gemeet. Dat is inderdaad niet eng. Tijd voor een full on meet
Wat is een full on meetquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dit. Mijn record staat op 30 Fok!kers tegelijk. En dan reken ik de filmmeet nog niet eens mee in Amsterdam.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Met meerdere mensen.quote:
Heul wel eng.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Het klinkt als een gangbang zonder gebruik van voorbehoedsmiddelen.quote:
Oh, spannendquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Body to body. Internal en zo
Iehlquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als een gangbang zonder gebruik van voorbehoedsmiddelen.
Daarom gaan wij eerst 1 op 1, kan je wennen.quote:
Oh gadverdamme.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als een gangbang zonder gebruik van voorbehoedsmiddelen.
Prikkels vind ik niet erg. Wel het verhoogde zelfbewustzijn en angst voor negatieve beoordeling.quote:
Wennen, waaraan? Ik meet al met FOK!ers sinds ik me hier geregistreerd hebquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom gaan wij eerst 1 op 1, kan je wennen.
Je gaat full on of niet natuurlijk.quote:
Dan liever niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat full on of niet natuurlijk.
Oh snap.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wennen, waaraan? Ik meet al met FOK!ers sinds ik me hier geregistreerd heb.
Ja hier ook hoor. Maar dacht dat een autistengrapje wat makkelijker te verteren viel dan de keiharde waarheidquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Prikkels vind ik niet erg. Wel het verhoogde zelfbewustzijn en angst voor negatieve beoordeling.
Was ik eng?quote:
Een beetje maar? You kinky woman.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind een full on meet ook wel een beetje dubieus klinken eigenlijk.
Ik ook niet, sweety. Zijn we veteranen dan?quote:
Serieus? Ik heb me nog nooit zenuwachtig gemaakt voor een meet. Nou ja, voor ééntje danquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uh ja.Weet je hoe erg ik me zat op te vreten in de trein.
Yats is niet eng. Hij is tof.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ik viel best mee tochquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb me nog nooit zenuwachtig gemaakt voor een meet. Nou ja, voor ééntje dan. Maar verder nog nooit.
Ik niet. Jij misschien?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook niet, sweety. Zijn we veteranen dan?
Echt? Maar dat was daarna toch weg?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dates, meets... allemaal ellende. Ik denk dat ik aan mijn zelfvertrouwen moet werken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb me nog nooit zenuwachtig gemaakt voor een meet. Nou ja, voor ééntje dan. Maar verder nog nooit.
Zou ook niet weten waaromquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik had het dan ook niet over jouquote:
Altijd goedquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dates, meets... allemaal ellende. Ik denk dat ik aan mijn zelfvertrouwen moet werken.
Oh ja, dat was andersom ja, ik vond jou eng.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik had het dan ook niet over jou.
Voor een meet ben ik ook nooit zenuwachtig eigenlijk. Ik ouwehoer in het dagelijks leven immers ook continu,dan is een meet niet anders. Dates daarentegen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Still clueless why, thoughquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat was andersom ja, ik vond jou eng.
Ik heb al veel meets mee mogen maken. Misschien wel.quote:
Echt? Daar heb ik niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil zeggen ja maar eh nee, niet echt.Wel minder.
Ik ben gewoon wie ik ben... Dusja...quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:38 schreef yats het volgende:
[..]
Voor een meet ben ik ook nooit zenuwachtig eigenlijk. Ik ouwehoer in het dagelijks leven immers ook continu,dan is een meet niet anders. Dates daarentegen.
Neu, voor dates maak ik me inmiddels ook niet meer druk. Nergens voor nodig. Men vindt me leuk, of men vindt me niet leuk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:38 schreef yats het volgende:
[..]
Voor een meet ben ik ook nooit zenuwachtig eigenlijk. Ik ouwehoer in het dagelijks leven immers ook continu,dan is een meet niet anders. Dates daarentegen.
Wie zou je anders moeten zijn?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wie ik ben... Dusja...
Gewoon denken dat die ander ook wellicht gespannen is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, voor dates maak ik me inmiddels ook niet meer druk. Nergens voor nodig. Men vindt me leuk, of men vindt me niet leuk.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je geen smaakt hebt wist ik al toen je voor Feyenoord bleek te zijn
Ze vinden je leuk genoeg anders vroegen ze je niet op date.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, voor dates maak ik me inmiddels ook niet meer druk. Nergens voor nodig. Men vindt me leuk, of men vindt me niet leuk.
Ik date zeldenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is deze opeens Rivalquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je geen smaakt hebt wist ik al toen je voor Feyenoord bleek te zijn
Dan ben ik wel Joker.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of Assepoesterquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of Spiderman, in dat geval altijd Spiderman.
Oh, tell me morequote:Op vrijdag 14 november 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eng is ook niet het juiste woord.
Maar ik had je me wel anders voorgesteld.
Nee hoor, de laatste keer is nu een paar weken geleden. Ik ben schijnbaar iemand om zenuwachtig voor te zijn las ik net.quote:
maar van mij wel?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:43 schreef rival het volgende:
[..]
Hey ik hou daarom niet minder van je hoor
Of Superman?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of Spiderman, in dat geval altijd Spiderman.
Dat is zoquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze vinden je leuk genoeg anders vroegen ze je niet op date.
Ik dacht dat je echt een bitch zou zijn en ik je zeker niet aardig zou vinden.quote:
Oh, zo! Ja, dat had je al eens verteld. Ik dacht dat je uiterlijk bedoelde.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je echt een bitch zou zijn en ik je zeker niet aardig zou vinden.
Zo zie je maar dat zelfs ik me weleens vergis.
Ja uiterlijk had ik wel een haakneus en een bezemsteel verwacht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo! Ja, dat had je al eens verteld. Ik dacht dat je uiterlijk bedoelde.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja uiterlijk had ik wel een haakneus en een bezemsteel verwacht.
Ik ben al compleet geschift.quote:
Zo zo, kijk hem gaan de kleine hofmaker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik geloof dat ik mijn eerste meet had in de Stairway in Utrecht
En later bij Myraella thuis..
I would advise you not to pursue an acting career....quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben al compleet geschift.
*Lacht manisch terwijl hij iemand Glasgow Smile geeft*
Dat was een grote meetquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo zo, kijk hem gaan de kleine hofmaker.
Nou ja zeg...quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja uiterlijk had ik wel een haakneus en een bezemsteel verwacht.
lieve schattige Sammetje? Mafkeesquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je echt een bitch zou zijn en ik je zeker niet aardig zou vinden.
Zo zie je maar dat zelfs ik me weleens vergis.
Nah, zo veel talent heb ik nu ook weer nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I would advise you not to pursue an acting career....
Was jij die ene die tussen twee voorgevels kwam?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was een grote meet
Oa. met Huppel, Samzz, Monopoly..
Gezellig welquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben al compleet geschift.
*Lacht manisch terwijl hij iemand Glasgow Smile geeft*
Neequote:Op vrijdag 14 november 2014 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nah, zo veel talent heb ik nu ook weer niet
[..]
Was jij die ene die tussen twee voorgevels kwam?
Mijn eerste meet was nog voor fok!quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik geloof dat ik mijn eerste meet had in de Stairway in Utrecht
En later bij Myraella thuis..
Omdat hij gewoon alles heeft wat je wil hebben in een superheld toch.quote:
Superman heeft dat ook.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon alles heeft wat je wil hebben in een superheld toch.
Groot verantwoordelijkheidsgevoel, compassie, en ook nog gewoon everyday shit zoals de average joe.
En geen rijkeluisleven zoals Wayne en Stark.
Team Spidey all the way.
Shazam.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Groot verantwoordelijkheidsgevoel, compassie, en ook nog gewoon everyday shit zoals de average joe.
Team Spidey all the way.
I just do things.quote:
Lucky guyquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee
Ik was er wel bij op diezelfde meet
oh, ok. Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:48 schreef rival het volgende:
[..]
Houden van moet hier nog komen, Roy deed daar wat meer zijn best voor
Omdat superman het gewoon niet heeft vind ik.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:53 schreef rival het volgende:
[..]
Superman heeft dat ook.
Waarom niet Superman?
Nee, halen het ook niet bij Spidey.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Shazam.
Of eigenlijk, Captain Marvel..
Morrigan lust geen oreo's. Geloof je dat? :$quote:
Is 1 persoon hequote:Op vrijdag 14 november 2014 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, halen het ook niet bij Spidey.
Lekkerquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morrigan lust geen oreo's. Geloof je dat? :$
Hier is de bodem:
[ afbeelding ]
Feeden zul je ze. Hup d'r strot in.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morrigan lust geen oreo's. Geloof je dat? :$
Hier is de bodem:
[ afbeelding ]
Shazam is toch ook die sabeltandtijger?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is 1 persoon he
Vroegah heette hij altijd Captain Marvel, maar door copyright gedonder van Marvel mocht dat niet meer.. dus werd het Shazam..
Die every day shit heb ik nu ook. Ben je superheld, nog steeds die shit. Nah, doe dan maar Wayne of Stark.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Team Spidey all the way.
Neequote:Op vrijdag 14 november 2014 20:46 schreef Barbusse het volgende:
Is het weer de wekelijkse Samzz-keuring?
Schattigquote:
Nee man, al weet ik even niet welke je bedoeld?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Shazam is toch ook die sabeltandtijger?
Nu welquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef aeque het volgende:
Gelukkig heeft nog niemand Aquaman genoemd, de losers onder de superhelden.
Hij past wel bij me ja.quote:
Sod it, will do anywayquote:
Van die knakker uit the forgotten lands in X-men.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man, al weet ik even niet welke je bedoeld?
[ afbeelding ]
Jij bent sowieso schattig Yv.quote:
Oke ben jij spidey. Ik ga toch voor wat andersquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat superman het gewoon niet heeft vind ik.
Alleen die cape al.
Since whenquote:
Nou, kom maar op dan. Ik ben inmiddels al lief en schattig genoemd.quote:
Since the dawn of menquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Since when?
[..]
Nou, kom maar op dan. Ik ben inmiddels al lief en schattig genoemd.
Wat ik vind hoort niet in dit dit topic thuisquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Since when?
[..]
Nou, kom maar op dan. Ik ben inmiddels al lief en schattig genoemd.
Vinnie chase daarintegenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef aeque het volgende:
Gelukkig heeft nog niemand Aquaman genoemd, de losers onder de superhelden.
Sabretooth?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van die knakker uit the forgotten lands in X-men.
'Oh, jij bent schattig, ik sleur je aan je haren mee naar m'n grot om je hard van achteren te nemen.'quote:
Nog steeds niet naakt.quote:
quote:
Best netjes.quote:
Oh goed. Want dat schattig zijn is al embarassing genoeg :").quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ik vind hoort niet in dit dit topic thuis
Ja op die manier ging dat toen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Oh, jij bent schattig, ik sleur je aan je haren mee naar m'n grot om je hard van achteren te nemen.'
Nou, whooptie-fuckin- doo.
WTHquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Oh, jij bent schattig, ik sleur je aan je haren mee naar m'n grot om je hard van achteren te nemen.'
Nou, whooptie-fuckin- doo.
Echt mijn levensdoel. Als schattig bestempeld wordenquote:
Ik snap niet waarom vrouwen daar problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh goed. Want dat schattig zijn is al embarassing genoeg :").
Je had liever dat ik je nog steeds een bitch zou vinden?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt mijn levensdoel. Als schattig bestempeld worden.
Schattig is voor babydieren en als snerend commentaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom vrouwen daar problemen mee hebben.
Trying to be a gentleman here.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh goed. Want dat schattig zijn is al embarassing genoeg :").
Dat zijn Zabu and Ka-Zar...quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van die knakker uit the forgotten lands in X-men.
Dat is dan meer hoe jij schattig ervaart.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schattig is voor babydieren en als snerend commentaar.
Als de keuze is schattig vs. bitch, dan ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had liever dat ik je nog steeds een bitch zou vinden?
Niet als iets positiefs dus!quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is dan meer hoe jij schattig ervaart.
Ja echt. Je wilde een schattige vrouw die voor je ging koken en je grot schoon hield als je op mammoeten ging jagen.quote:
Dat denk ik niet. Mannen zijn beledigd als je ze schattig noemt, Yvie vind het ook niet leuk om schattig genoemd te worden. Maar het zal aan mijn ervaring liggenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is dan meer hoe jij schattig ervaart.
Uhuh, want de wereld is verdeeld in schattige vrouwen en slettenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja echt. Je wilde een schattige vrouw die voor je ging koken en je grot schoon hield als je op mammoeten ging jagen.
Niet die slet die dan met al je stamleden de steen op dook.
Geile teringhoer dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schattig is voor babydieren en als snerend commentaar.
Mijn favo serie dus film moet ik ook zienquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Entourage film volgend jaar!![]()
Ga je mee?
Ik denk dat ik een heel eind kom.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij kan echt niet alles wat ik kan.
Toen wel, we waren nog niet zo geavanceerd als nu he.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhuh, want de wereld is verdeeld in schattige vrouwen en sletten.
Dank je, hoef ik het niet meer te posten.quote:
Zo noemen ze mij nou nooit...snif...quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:06 schreef artelligence het volgende:
Schattig zijn is niet erg. Ik ben ook schattig
Ik durf te wedden dat ik verder kom, *grijnzende Faxie smiley*quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een heel eind kom.
Het is toch echt de invulling die je zelf geeft aan het woord.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Mannen zijn beledigd als je ze schattig noemt, Yvie vind het ook niet leuk om schattig genoemd te worden. Maar het zal aan mijn ervaring liggen.
Het hoeft nu ook weer niet een ander uiterste te zijnquote:
Geile schat?quote:
Ja. Dus?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is toch echt de invulling die je zelf geeft aan het woord.
Dude, lees een geschiedenisboekquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen wel, we waren nog niet zo geavanceerd als nu he.
haha omgquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik verder kom, *grijnzende Faxie smiley*
Maar....jij kan toch ook niet alles doen wat zij kan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik verder kom, *grijnzende Faxie smiley*
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want daar staan de vrouwen ingedeeld in categorieën
Ik heb dat ook niet beweerd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar....jij kan toch ook niet alles doen wat zij kan?
Dus snap ik niet niet goed waarom je er een probleem mee hebt als iemand je zo noemt.quote:
Dat is niet wat ik bedoelde, en dat weet jij ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want daar staan de vrouwen ingedeeld in categorieën
Niet echt, maar vind het wel altijd wel aangenaam om naar haar te kijken.quote:
Omdat IK het niet als iets louter positief zie. Ik heb er geen 'probleem' mee, ik snap gewoon niet waarom ik schattig zou zijn. Ik bén niet schattig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus snap ik niet niet goed waarom je er een probleem mee hebt als iemand je zo noemt.
Oh shit, hierop had ik moeten antwoorden: ja, kom je me daarvan afhelpen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet echt, maar vind het wel altijd wel aangenaam om naar haar te kijken.
must.... resist.....quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat IK het niet als iets louter positief zie. Ik heb er geen 'probleem' mee, ik snap gewoon niet waarom ik schattig zou zijn. Ik bén niet schattig.
Alleen kroelen is ook meer dan primaquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Lekker schattig kroelen. Wel na keiharde ruige seks.
Kans laten liggen, Fasquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh shit, hierop had ik moeten antwoorden: ja, kom je me daarvan afhelpen?![]()
![]()
Jammer weer.
Dank u.quote:
Het kan nog hoor, hier op Fok! is het nooit te laat om jezelf aan te biedenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh shit, hierop had ik moeten antwoorden: ja, kom je me daarvan afhelpen?![]()
![]()
Jammer weer.
Can I come watch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde, en dat weet jij ook
Maar goed, sod off met die zinloze battle of the sexes. In this war, I am Swisterland. I will gladly take all your money and sit on it while making a cuckoo's clock.
Ja hoor. In geile bui. Dus de seks moest even gemeld worden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen kroelen is ook meer dan prima
yats pls, jij bent zo krols als het maar kan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen kroelen is ook meer dan prima
Ok eerlijk is eerlijk, ik zou een persoon ook niet zo snel als schattig omschrijven, meer een actie of bijvoorbeeld dat iemand een schattig gezicht heeft.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat IK het niet als iets louter positief zie. Ik heb er geen 'probleem' mee, ik snap gewoon niet waarom ik schattig zou zijn. Ik bén niet schattig.
Ik hoorde al wat krijsende baby's, hier in Zwolle. Was Yats dus in de Arnhemse straten. Zijn roep reikt ver.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
yats pls, jij bent zo krols als het maar kan.
Dus, waarom dan deze discussie?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok eerlijk is eerlijk, ik zou een persoon ook niet zo snel als schattig omschrijven, meer een actie of bijvoorbeeld dat iemand een schattig gezicht heeft.
Ik moet de eerste nog steeds kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
Hmmm, ik bedenk me net dat ik Captain America al een paar keer gezien heb.
Een harig beest dat jou kan vermoorden met 1 hand is schattig?quote:
Zijn actie is schattig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:17 schreef rival het volgende:
[..]
Een harig beest dat jou kan vermoorden met 1 hand is schattig?
Laat de beer het maar niet horen
No. You can buy it for 10.000 euros a piece. Borgia or Nazi gold is accepted.quote:
Dat valt nog meequote:Op vrijdag 14 november 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga zo eens Need for Speed opzetten denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
Hmmm, ik bedenk me net dat ik Captain America al een paar keer gezien heb.
Welke film?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:17 schreef Faxie het volgende:
Wie gaat morgen mee naar een filmhuis in Delft waar een post-rock band live de soundtrack speelt van een ouwe film?
Omdat ik niet snap dat het als iets negatiefs gezien wordt.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
En bedankt...quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik hoorde al wat krijsende baby's, hier in Zwolle. Was Yats dus in de Arnhemse straten. Zijn roep reikt ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |