Wat hete melk eroverheen gietenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik laat mijn maagdenvliesje ook weer groeien. Want hip.
Is het straks zo'n keiharde schil.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik laat mijn maagdenvliesje ook weer groeien. Want hip.
Kan ook niet meer. Vrouwen zijn tegenwoordig al ontmaagd zodra ze geslachtsrijp zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:59 schreef rival het volgende:
Sorry maar dat was vroeger leuk, dat hoef ik nu echt niet tegen te komen hoor
Wachten ze daar tegenwoordig op?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan ook niet meer. Vrouwen zijn tegenwoordig al ontmaagd zodra ze geslachtsrijp zijn.
Extra eikelstimulatie, lekker toch.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het straks zo'n keiharde schil.
Even fapje doen. BRBquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Extra eikelstimulatie, lekker toch.
Die paarsgepunte lans prikt daar zo doorheen hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Extra eikelstimulatie, lekker toch.
Hosselbaas in actionquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die paarsgepunte lans prikt daar zo doorheen hoor
Kijk en leerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk en leer
Hahaha ik wing je wel bij een meet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extragratis tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha ik wing je wel bij een meet.
Extragratis tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan mag hij mij bij dat laatste wel eens helpen, want ze heeft mij zomaar gedumpt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Artbaas, voor al uw datingvragen en Straw-hosseltips.
Hahahaha ik heb jou niet gehosseld.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Straw hosselde jou? Godver art, applaus voor jou.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb jou niet gehosseld.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
Art, wat is de juiste dosis GHB?
Ik heb nu elke keer dat ze gaan schuimbekken nog voor ik ze mee naar huis kan nemen.
De tips gelden dus alleen specifiek om jouw te hosselen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan koop je bij de verkeerdequote:Op vrijdag 14 november 2014 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet grappig Fax
Dat spul is niet goedkoop.
Ook maar niet gereduceerd tot.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De tips gelden dus alleen specifiek om jouw te hosselen?
Minder GHB, meer alcohol. Niet op mij te testen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb nu elke keer dat ze gaan schuimbekken nog voor ik ze mee naar huis kan nemen.
Wel een beetje.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb jou niet gehosseld.
Ik zo je binnen no time kunnen hosselen met mn my little pony-collectie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook maar niet gereduceerd tot.
Ik las: met mijn punani collectie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zo je binnen no time kunnen hosselen met mn my little pony-collectie.
Niet enkel Strawquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
De meer alcohol mag ik toch wel op jou testen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Minder GHB, meer alcohol. Niet op mij te testen.
Ik gebruik gewoon ether of chloroform. Dan zijn ze wel echt out, maar je kunt er alles mee doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
But why?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meer alcohol mag ik toch wel op jou testen?
That feelin' bro?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hosselen.. Nee dank je, even niet..
Kan ik hier niet openbaar op het forum neerzetten. Beetje mijn eigen glazen ingooienquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kan ik Straw hosselen?Ze's wel erg leuk he
Owquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan ik hier niet openbaar op het forum neerzetten. Beetje mijn eigen glazen ingooien
Komt goed kerelquote:
Ah ja, goed punt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat meer bier toch altijd goed is?
Daar heb jij geen speelgoedponies voor nodig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Terecht, wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan ben ik wel een beetje bang dat je alle honey's hosselt
Dat soort dingen altijd voor bij mij komenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat!!! ben ik nu weer opgelicht.
Klote dealers ook altijd.
Dat valt nog mee.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn vliesje groeit er weer aan na 24 uur.
Niet dat het 24 uur geleden is dat ik voor het laatst seks had hequote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha ik wing je wel bij een meet.
Extragratis tip:Ga je naar een meet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Klotewindquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe was het weer/IJsselmeer vandaag?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
We've all been there. Keep ya head up
Meer dan een beetje. Stiekem hossel je welquote:
Zonde. Is dat tegenwoordig met alle meetzooi niet beter in te schatten of blijft het een momentopname?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
KlotewindNog geen uur kunnen varen
Voorspelling zat er helemaal naastquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zonde. Is dat tegenwoordig met alle meetzooi niet beter in te schatten of blijft het een momentopname?
Dat verleer je niet. Althans,dat hoop ik maar anders sla ik bij de volgende keer een flater.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet dat het 24 uur geleden is dat ik voor het laatst seks had he![]()
Ben het alweer bijna verleerd.
Anytime bro, anytime!quote:
Je hebt drie foksters 1 op 1 gemeet. Dat is inderdaad niet eng. Tijd voor een full on meetquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie weetHeb al gemeet met 3 fokkers. Is eng, maar goed...
Gemeetquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt drie foksters 1 op 1 gemeet. Dat is inderdaad niet eng. Tijd voor een full on meet
Het waren ook full on meets hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt drie foksters 1 op 1 gemeet. Dat is inderdaad niet eng. Tijd voor een full on meet
Wat is een full on meetquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |