ik zag geen onthoofdingquote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef sonnyspek het volgende:
Wat een vreselijk filmpje. Waar voorheen nog de onthoofding zelf werd weg gecensureerd zie je nu echt alles.
Dat eerdere wegcensureren was naar aanleiding van een nieuw beleid van de Kalief waarin er enige terughoudendheid werd aangekondigd in de tot voorheen gewelddadige filmpjes.quote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef sonnyspek het volgende:
Wat een vreselijk filmpje. Waar voorheen nog de onthoofding zelf werd weg gecensureerd zie je nu echt alles.
http://www.geenstijl.nl/m(...)thoofd_in_nieuw.htmlquote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zie je de onthoofding zelf niet? is daar geen link van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, wat masterlijk in beeld gebracht.quote:Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
http://nieuws.thepostonli(...)assig-onthoofd-door/
oscar materiaal, categorie korte docusquote:Op zondag 16 november 2014 17:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jezus, wat masterlijk in beeld gebracht.
Ayn al Arab is een alternatieve naam voor Kobanê, bedacht door de regering en bijna niemand gebruikt.quote:Op zondag 16 november 2014 17:33 schreef Atak het volgende:
En het is nog steeds Ayn Al-Arab, niet Kobane!
Ayn Al-Arab is de originele naam. De Koerden hebben later een neppe naam bedacht die overigens niet meer van toepassing is.quote:Op zondag 16 november 2014 17:35 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ayn al Arab is een alternatieve naam voor Kobanê, bedacht door de regering en bijna niemand gebruikt.
FOK! heeft geen nationalistisch Turk als mod nodig.quote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef Atak het volgende:
Waarom laten de mods zo'n titel toe? ISIS heeft niks met Turkije. Ze hebben Turkije bedreigd. Fok moet strenger zijn met Koerden aanpakken die propaganda maken over Turkije. Als zij dat niet kunnen moeten ze mij mod maken. Dan ruim ik die apenbende in paar minuten op.
De daad is pervers, maar ze hebben echt hun best gedaan.quote:Op zondag 16 november 2014 17:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
oscar materiaal, categorie korte docus
Ik heb die titel gemaakt en ik ben geen koerd. Het is een feit dat turky IS steunt en helpt. Dat is oud nieuws wisten we 1 jaar geleden ook. Dus stop maar met je propaganda.quote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef Atak het volgende:
Waarom laten de mods zo'n titel toe? ISIS heeft niks met Turkije. Ze hebben Turkije bedreigd. Fok moet strenger zijn met Koerden aanpakken die propaganda maken over Turkije. Als zij dat niet kunnen moeten ze mij mod maken. Dan ruim ik die apenbende in paar minuten op.
Het frustreert je echt he? Dat ze het overal Kobani of Kobane noemen.quote:Op zondag 16 november 2014 17:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Ayn Al-Arab is de originele naam. De Koerden hebben later een neppe naam bedacht die overigens niet meer van toepassing is.
lekker belangrijk een niets zeggende TT...quote:
sowieso is de media afdeling van isis altijd professioneel bezig, maar dit keer hebben ze echt hun beste executie filmpjequote:Op zondag 16 november 2014 17:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De daad is pervers, maar ze hebben echt hun best gedaan.
Geluiden, beeld alles was goed.
Dat is geen feit maar een mening.quote:Op zondag 16 november 2014 17:41 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ik heb die titel gemaakt en ik ben geen koerd. Het is een feit dat turky IS steunt en helpt. Dat is oud nieuws wisten we 1 jaar geleden ook. Dus stop maar met je propaganda.
Gelul. Kobane ligt in Koerdistan. Ayn-Al-Arab bestaat helemaal niet.quote:Op zondag 16 november 2014 17:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Ayn Al-Arab is de originele naam. De Koerden hebben later een neppe naam bedacht die overigens niet meer van toepassing is.
Nee hoor, het frusteert me helemaal niet. Het maakt overigens niet uit wat ze in het westen noemen. Uiteindelijk beslissen de moslims hoe die stad heet.quote:Op zondag 16 november 2014 17:41 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Het frustreert je echt he? Dat ze het overal Kobani of Kobane noemen.
Ayn al Arab is gewoon een product van het panarabisme, de inwoners (voornamelijk Koerden) zeggen gewoon Kobane.
Yup, en dit zou gewoon een signaal voor de rest van de wereld moeten zijn. Waar zijn de leiders die gebrand zijn om dat ISIS te vernietigen?quote:Op zondag 16 november 2014 17:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
sowieso is de media afdeling van isis altijd professioneel bezig, maar dit keer hebben ze echt hun beste executie filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |