quote:Op zondag 16 november 2014 18:11 schreef Atak het volgende:
Koerden die zich voordoen als Nederlanders en Surinamers... Haha, echt origineel.
Bondgenoot is een grap uiteraard, maar het vijand van de vijand principe geldt wel. Nusra kan je weg laten, die schijnen sinds deze week samen te werken met ISIS.quote:Op zondag 16 november 2014 18:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
met deze redenering zijn assad/rusland/iran/al nusra/islamitishce front ook onze bondgenoten
quote:Op zondag 16 november 2014 18:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom kom, wees eerlijk, UK staat eik voor UberKoerd?
Dan undercover koerd.quote:Op zondag 16 november 2014 18:17 schreef UpsideDown het volgende:
[..]![]()
Dat zou idd kunnen, maar de UI komt nog uit de KLB-tijd, toen niemand nog van Assad en ISIS gehoord had.
Omdat wij de feiten benoemen die toevallig niet in je nationalistische denkbeeld passen?quote:Op zondag 16 november 2014 18:18 schreef Atak het volgende:
Ik zou Hafez de grachten Koerd en UpsideDown wel is oog in oog met mijn Surinaamse vrienden willen zien. Dan zou je wensen dat je nu in Kobane zou zijn. Mijn Surinaamse vrienden hebben een spuughekel aan terroristische Koerden.
Je Turkse vrienden die zich voordoen als Surinamers, origineel wel.quote:Op zondag 16 november 2014 18:18 schreef Atak het volgende:
Ik zou Hafez de grachten Koerd en UpsideDown wel is oog in oog met mijn Surinaamse vrienden willen zien. Dan zou je wensen dat je nu in Kobane zou zijn. Mijn Surinaamse vrienden hebben een spuughekel aan terroristische Koerden.
Nederland heeft ook met terrorisme te maken. Daarom moet Nederland andere landen helpen zodat zij weer Nederland kunnen helpen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:20 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Omdat wij de feiten benoemen die toevallig niet in je nationalistische denkbeeld passen?
Welk terrorisme dan?quote:Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef Atak het volgende:
[..]
Nederland heeft ook met terrorisme te maken. Daarom moet Nederland andere landen helpen zodat zij weer Nederland kunnen helpen.
IS, JAN en IF zijn niet democratisch en niet seculier. Deze zullen als de druk groter wordt samen gaan strijden en hopelijk ten onder gaan. Het westen komt tot nu toe goed weg want de meeste doden vallen niet hier. Terwijl het westen de zaden voor het extremisme kiemt door dictators te steunen en vluchtelingen met groot cultuurverschil uit het MO of Afrika op te nemen. Tot nu toe trekt de kansarme gefrustreerde tot radicalisme gedreven jeugd naar het MO en richten ze vooral daar vernieling, dood en verderf aan.quote:Op zondag 16 november 2014 18:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Bondgenoot is een grap uiteraard, maar het vijand van de vijand principe geldt wel. Nusra kan je weg laten, die schijnen sinds deze week samen te werken met ISIS.
zijn geruchten, ze werken alleen samen in qalamoun, dit alleen omdat ze door de omstandigheden hiertoe gedwongen zijn, maar er was wel een lijmpoging deze dat uiteraard door DE staat niet geaccepteerd werd, dus een broodje aap, dat ze samenwerkenquote:Op zondag 16 november 2014 18:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Bondgenoot is een grap uiteraard, maar het vijand van de vijand principe geldt wel. Nusra kan je weg laten, die schijnen sinds deze week samen te werken met ISIS.
Als ISIS eenmaal bij JAN voor de deur staat zullen ze snel buigen voor ISIS vermoed ik.quote:Op zondag 16 november 2014 18:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
zijn geruchten, ze werken alleen samen in qalamoun, dit alleen omdat ze door de omstandigheden hiertoe gedwongen zijn, maar er was wel een lijmpoging deze dat uiteraard door DE staat niet geaccepteerd werd, dus een broodje aap, dat ze samenwerken
quote:Op zondag 16 november 2014 18:25 schreef UpsideDown het volgende:
Je bedoeldt zeker de Limburgse guerrillas en de Friese opstandelingen.
Denemarken levert all PKK terroristen uit aan Turkije.quote:
rationeel bekeken is dat wel aannemelijk, maar de splitsing tussen de twee zit diep, golani zal dat niet doen, maar mogelijk na een interne machtsstrijd binnen nusra, dat het wel mogelijk zou zijnquote:Op zondag 16 november 2014 18:27 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Als ISIS eenmaal bij JAN voor de deur staat zullen ze snel buigen voor ISIS vermoed ik.
Okéquote:Op zondag 16 november 2014 18:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Denemarken levert all PKK terroristen uit aan Turkije.
Gelukkig hebben wij niet zoveel PKK terroristen in Nederland.
Alleen paar wannabe PKK Koerden die uitkering trekken en bullshit uiten op forums.
Jij moet als Koerd voor jezelf spreken. Niet voor NATO.quote:Op zondag 16 november 2014 18:29 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Oké
De PKK is een Turks intern probleem, moeten ze zelf (diplomatiek) oplossen en hebben andere landen niks mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |