Ik mis hem alleen doordat ISIS er is. Geef toe als Bush nog president was dan had ISIS wel anders gepieptquote:Op zondag 16 november 2014 17:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet hoe je die man kan missen, oprecht niet.
Taliban is zwaar verzwakt dus lijkt me wel dat je kunt winnenquote:Op zondag 16 november 2014 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is serieus een denkfout wat veel mensen maken, je zal niet winnen met extremiteiten tegen een groep die met alle liefde de dood in gaat.
Je hebt een goed georganiseerde Islamitische leger nodig met normen en waarden en niet een stel savages.
Onzin, de republikeinen momenteel willen nou niet echt naar Irak.quote:Op zondag 16 november 2014 17:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik mis hem alleen doordat ISIS er is. Geef toe als Bush nog president was dan had ISIS wel anders gepiept
Denk het niet, want Saoedi Arabie zou dan nog steeds hen financieren.quote:Op zondag 16 november 2014 17:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik mis hem alleen doordat ISIS er is. Geef toe als Bush nog president was dan had ISIS wel anders gepiept
Nee, ik ben een Surinamer. Ik heb een hekel aan Turkije omdat jullie gebieden bezetten van andere landen zoals Noord Cyprus. Daarnaast is 30% van Turkije Koerd die onafhankelijkheid willen. Ook is ongeveer 10% van de Grieken ( constantinopel). Hatay provincie is van de Arabieren. In de toekomst raakt Turkije al die gebieden sws kwijt en dan blijft net 50% over ofso haha.quote:Op zondag 16 november 2014 17:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat is jouw afkomst? Ben je Koerd en PKK sympathisant?
Je snapt het niet, je kan een militant wel doodschieten, maar als je de voedingsbodem niet oplost komt het alleen maar terug.quote:Op zondag 16 november 2014 17:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Taliban is zwaar verzwakt dus lijkt me wel dat je kunt winnen
Een Surinaamse jood?quote:Op zondag 16 november 2014 17:57 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Surinamer. Ik heb een hekel aan Turkije omdat jullie gebieden bezetten van andere landen zoals Noord Cyprus. Daarnaast is 30% van Turkije Koerd die onafhankelijkheid willen. Ook is ongeveer 10% van de Grieken ( constantinopel). Hatay provincie is van de Arabieren. In de toekomst raakt Turkije al die gebieden sws kwijt en dan blijft net 50% over ofso haha.
Nee, je moet ze het guerrilla groepje maken dat ze waren.quote:Op zondag 16 november 2014 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, een overwinning a la die van de VS in Irak, om vervolgens nog erger terug te komen.
Onzin, allemaal afmaken en er is geen voedingsbodem meerquote:Op zondag 16 november 2014 17:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je snapt het niet, je kan een militant wel doodschieten, maar als je de voedingsbodem niet oplost komt het alleen maar terug.
RACIST!111!!!!!!!!!quote:Op zondag 16 november 2014 17:58 schreef Atak het volgende:
[..]
Wij hebben ook een hekel aan apen. LOL.
quote:Op zondag 16 november 2014 17:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, je moet ze het guerrilla groepje maken dat ze waren.
De VS wil ISIS of andere terreurgroepen niet verslaan, dat is het punt nu net.
quote:Op zondag 16 november 2014 17:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Onzin, allemaal afmaken en er is geen voedingsbodem meerTenzij je bedoelt dat we de islam moeten vernietigen?
Hij is een terrorist supporter. Iemand een aap of een chimp noemen is minder erg dan een gorilla, ooeps, ik bedoel guerilla group supporten die meer dan 30 000 mensen heeft doodgemaakt.quote:
Turkije en Nederland maken deel uit van NATO.quote:Op zondag 16 november 2014 17:55 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Boeiend.
PKK is eigenlijk onze bondgenoot, want ze bestrijden ISIS.
Bovendien is de PKK geen bedreiging voor ons, maar voor Turkije.
met deze redenering zijn assad/rusland/iran/al nusra/islamitishce front ook onze bondgenotenquote:Op zondag 16 november 2014 17:55 schreef UpsideDown het volgende:
PKK is eigenlijk onze bondgenoot, want ze bestrijden ISIS.
Dit is ook precies de achterlijke mentaliteit waardoor Koerden sympathie hebben voor groeperingen zoals de PKK.quote:Op zondag 16 november 2014 18:03 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij bent Koerd dus jij hebt niks te zeggen.
quote:Op zondag 16 november 2014 18:03 schreef Atak het volgende:
[..]
Turkije en Nederland maken deel uit van NATO.
Jij bent Koerd dus jij hebt niks te zeggen.
quote:Op zondag 16 november 2014 18:11 schreef Atak het volgende:
Koerden die zich voordoen als Nederlanders en Surinamers... Haha, echt origineel.
Vooral hard roepen, dan blijf je het zelf geloven.quote:Op zondag 16 november 2014 18:11 schreef Atak het volgende:
Koerden die zich voordoen als Nederlanders en Surinamers... Haha, echt origineel.
Kom kom, wees eerlijk, UK staat eik voor UberKoerd?quote:Op zondag 16 november 2014 18:12 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Vooral hard roepen, dan blijf je het zelf geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |