Ook echt iets voor op een forum met verschillende meningen inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat die jaarlijkse banner die er standaard een paar maanden opstaat er komt ipv de gewone reclamebanner.
Fok! laat dus bewust een hoop geld liggen om hun waardering voor zwarte piet te tonen.
Respect
Ik was net nog Sint. Volgens mij is het random.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle vrouwen nu piet?
Ik vind de sint wel mooi staan bij mijn username
Hè, alle vrouwen sint?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ook echt iets voor op een forum met verschillende meningen inderdaad. Die banner oké, moet de FOK!-baas zelf maar weten. Maar voor elke user een Pietje of Sintje zetten
. Vooral lekker doen maar dat is toch gewoon best zielig mijns inziens. Mensen kunnen dat toch ook zelf aanvragen als ze dat willen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Zit niet echt logica in heb ik het idee, lijkt per post om en om te zijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle vrouwen nu piet?
Ik vind de sint wel mooi staan bij mijn username
Hè, alle vrouwen sint?
Klopt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik was net nog Sint. Volgens mij is het random.
Een betere rep levert eveneens meer geld op.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat die jaarlijkse banner die er standaard een paar maanden opstaat er komt ipv de gewone reclamebanner.
Fok! laat dus bewust een hoop geld liggen om hun waardering voor zwarte piet te tonen.
Respect
Een betere reputatie omdat je niet in kunt zien dat tradities ook eens veranderd moeten worden?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een betere rep levert eveneens meer geld op.
Begint het kwartje eindelijk te vallen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef Grunge. het volgende:
De pro-zwarte Pieten weten het trouwens mooi te draaien. Ik lees nu overal dat het pas racistisch is om tegen te zijn, want Piet is zwart en als je daar tegen bent ben je dus racistisch. Chapeau.
Precies! Ze krijgen allemaal een eersteklasopleiding met een baangarantie en uitstekende doorgroeimogelijkheden. Ik zeg: "doen"!quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beetje stom dat ze in het sinterklaasjournaal spreken over een pietenprobleem, ze zouden toch gewoon de pietenschool kunnen showen zonder het over een probleem te hebben?
Danny is heel erg pro-pietquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:07 schreef DrDentz het volgende:
HAHAHAA al die zwarte pieten plaatjes boven onze posts!
Het merendeel is met een knipoog.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
door mensen zoals jullie begin ik te twijfelen of ik eigenlijk wel pro-piet ben. srsly check je attitude.
Omdat je staat voor de tradities die door meer dan 90% van de Nederlanders, inclusief allochtonen, worden gekoesterd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Een betere reputatie omdat je niet in kunt zien dat tradities ook eens veranderd moeten worden?
We moeten de mening van de grote leider respecteren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Danny is heel erg pro-piet
Denk niet dat het zoveel is hoor. En dan nog een traditie waarin je je kinderen voorliegt vind ik een traditie die aan verandering toe is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat je staat voor de tradities die door meer dan 90% van de Nederlanders, inclusief allochtonen, worden gekoesterd.
Voorliegen? Wat heet voorliegen? Voor kinderen gaan fictie en werkelijkheid hand in hand. Honden kunnen niet praten, is Samson dan ook voorliegen? En de Smurfen, of Spongebob?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Denk niet dat het zoveel is hoor. En dan nog een traditie waarin je je kinderen voorliegt vind ik een traditie die aan verandering toe is.
Je vertelt ze een verhaal over een man uit Spanje die kado's komt brengen. Op een bepaald punt komen kinderen erachter dat Sinterklaas niet "bestaat". Dat komen ze er dus ook achter dat hun ouders jarenlang tegen ze gelogen hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:01 schreef maan_man het volgende:
[..]
Voorliegen? Wat heet voorliegen? Voor kinderen gaan fictie en werkelijkheid hand in hand. Honden kunnen niet praten, is Samson dan ook voorliegen? En de Smurfen, of Spongebob?
Nee, laten wij ze lekker belasten met onthoofdingsfilmpjes uit het kalifaat, dat is geen voorliegen. Dat is het echte leven. Zullen de kinderen kunnen waarderen.
Dus volgens jouw redenatie de Smurfen, Samson en Spongebob ook afschaffen, ivm voorliegen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je vertelt ze een verhaal over een man uit Spanje die kado's komt brengen. Op een bepaald punt komen kinderen erachter dat Sinterklaas niet "bestaat". Dat komen ze er dus ook achter dat hun ouders jarenlang tegen ze gelogen hebben.
Dat noem ik nou je kind verpesten door het verkeerde voorbeeld te geven. Dat liegen normaal of ok is.
Hoezo? Dat zijn tv programma's. Dat is heel iets anders.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:07 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dus volgens jouw redenatie de Smurfen, Samson en Spongebob ook afschaffen, ivm voorliegen?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je vertelt ze een verhaal over een man uit Spanje die kado's komt brengen. Op een bepaald punt komen kinderen erachter dat Sinterklaas niet "bestaat". Dat komen ze er dus ook achter dat hun ouders jarenlang tegen ze gelogen hebben.
Dat noem ik nou je kind verpesten door het verkeerde voorbeeld te geven. Dat liegen normaal of ok is.
Oké, ik zie de verschillen niet zo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat zijn tv programma's. Dat is heel iets anders.
Wie liegt kinderen voor over Smurfen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:10 schreef maan_man het volgende:
[..]
Oké, ik zie de verschillen niet zo.
De grote mensen, dat er blauwe wezens bestaan die worden lastig gevallen door een tovenaar. Net zo geloofwaardig als een oude man en stel getinte rakkers die cadeaus komen brengen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wie liegt kinderen voor over Smurfen?
Nou ik ben nog nooit voorgelogen over Smurfen hoor. Jij misschien, maar de meeste kinderen toch niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:15 schreef maan_man het volgende:
[..]
De grote mensen, dat er blauwe wezens bestaan die worden lastig gevallen door een tovenaar. Net zo geloofwaardig als een oude man en stel getinte rakkers die cadeaus komen brengen.
Good for you bro, maar nu ga ik lekker slapen. Nog 2 nachtjes slapen en dan komen onze zwarte vrienden weer naar Nederland.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou ik ben nog nooit voorgelogen over Smurfen hoor. Jij misschien, maar de meeste kinderen toch niet.
Zijn dat zwarte pieten?quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:26 schreef DrDentz het volgende:
De Italiaanse kustwacht pikt wel vaker zwarte vrienden uit zee op, daar moeten veel cadeautjes uitgedeeld worden!
Verdomme, dat was ik bijna vergetenquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:22 schreef SuicideErrorist het volgende:
Dat fragment van Dag SinterklaasNostalgie.
Mobiel zie je dat niet eens, die banner ook niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 05:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heeft iedereen een pietje links?
Edit: Potverdikkie, ik niet.[ afbeelding ]
Edit2: Na refresh wel! Joepie! Een zwarte piet!
Edit3: Na de edit weer weg. Wat een gekke boel.
Noem je mij nou een neger?quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:12 schreef Mr.Ping het volgende:
Houd de intocht van Sinterklaas voor 12 uur houden, dan liggen de meeste negers nog in hun bed.
Hebben we geen last van elkaar.
Heel goed inderdaad, zie je dat lang niet alle mensen van die gemeenschap het eens zijn met de wijze waarop een paar afvalligen zich posteren. Maar is het pownews he, dus moet je dat volgens sommigen hier niet serieus nemen of bij voorbaat negeren. Is allemaal stemmingmakerij.quote:
Dat ze soms eens een grappig item hebben maakt ze niet minder kneuzerig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heel goed inderdaad, zie je dat lang niet alle mensen van die gemeenschap het eens zijn met de wijze waarop een paar afvalligen zich posteren. Maar is het pownews he, dus moet je dat volgens sommigen hier niet serieus nemen of bij voorbaat negeren. Is allemaal stemmingmakerij.
(zwarte piet en sint als poppetje!)
Het is uiterst radicaal. Niets knipoog. Dieptepunt na dieptepunt. Met dergelijke pro-pieten zijn er geen anti-pieten meer nodig zegmaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het merendeel is met een knipoog.
Pownews moet je net zo serieus nemen als Sunny. Beide maken gekleurd nieuwsquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heel goed inderdaad, zie je dat lang niet alle mensen van die gemeenschap het eens zijn met de wijze waarop een paar afvalligen zich posteren. Maar is het pownews he, dus moet je dat volgens sommigen hier niet serieus nemen of bij voorbaat negeren. Is allemaal stemmingmakerij.
(zwarte piet en sint als poppetje!)
wel goed, her en der wat zwartkijkersquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
Het is een beetje langs me heen gegaan allemaal, maar hoe is de stemming hier na het witte Pieten in opleiding-verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |