Ben er nog steeds voor in therapie. De problematiek van internetpesten wordt zwaar onderschat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond het ook erg lullig toen ze een Duitse vlag in je UI shopten.
Datzelfde geldt voor Monty Python.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede humor nog wel, ik vind het schoolpleinniveau maar goed.
Tuurlijk mag jij het triest vinden, het is ook wel wat kinderachtig natuurlijk. Maar is ook een teken dat de crew weet wat er op het forum speeltquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar je mag het toch triest vinden?
Pesten, gastquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iemand pesten is idd echt heel grappig. Vooral als die ander niets terug kan doen.
lekker boeiend, opleiding zegt niksquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor Monty Python.
Deze heren waren trouwens wel opgeleid door de beste universiteiten van Engeland.
Wel als het Cambridge of Oxford is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lekker boeiend, opleiding zegt niks
Ik ging er van uit dat hij een grapje maakte.quote:
Ook niet, dat wordt gerund door maffiapiloten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wel als het Cambridge of Oxford is.
Kingstown is altijd bloedserieus.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat hij een grapje maakte.
Het heeft op de frontpage van geenstijl gestaan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:35 schreef SuicideErrorist het volgende:
http://www.cinecrowd.nl/zwartgemaakt
Wut? Ze zitten na een dag al op de helft![]()
Kan iemand van de frontpage deze crowdfunding morgen niet nog eens extra in het zonnetje kunnen zetten?
Ik had em al in de OP geplaatstquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:35 schreef SuicideErrorist het volgende:
http://www.cinecrowd.nl/zwartgemaakt
Wut? Ze zitten na een dag al op de helft![]()
Kan iemand van de frontpage deze crowdfunding morgen niet nog eens extra in het zonnetje kunnen zetten?
Ja, maar des te meer aandacht dit initiatief krijgt, des te sneller de documentaire voltooid en uitgezonden kan wordenquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het heeft op de frontpage van geenstijl gestaan.
Ik heb de OP van dit deel nog niet gezien. Wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Degene die straks deeltje nummer 50 opent, daar verwacht ik wel een feestelijke OP van.
Pakjesboot en alquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Degene die straks deeltje nummer 50 opent, daar verwacht ik wel een feestelijke OP van.
En wat leuke foto's van de rechtszaak.quote:
Ik lees dit nu. Wat waanzinnig triestquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al doet heel Nederland zwarte piet in de ban, dan nog blijft FOK! aan hem vasthouden. Dit is niet het 1e en zeker niet het laatste jaar dat we banners en andere dingen met zwarte piet hebben.
Kan me nog herinneren dat er vorig jaar een anti-piet op FOK! 'voor straf ' maandenlang een zwarte pieten UI moest hebben.
Hoe durven ze?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik lees dit nu. Wat waanzinnig triest. Stelletje autisten met hun tradities.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat dus, het is gewoon een practical joke en hij kan er zelf mee lachen omdat hij wel aan zelfrelativering - de basis van humor - doet.
Hiermee ben ik het wel eens. Kennelijk voelen mensen zich echt gekwetst als ze aangesproken worden op de kleur van hun huid. Het is niet gepast hen dan vanuit een machtspositie te gaan pesten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Iemand dwingen een Zwarte Piet-UI te laten nemen, als het tenminste waar is, slaat het toch nergens op.
Nee feestelijk, die zure kop van Sunny en de verontwaardigde Quinsy hoef ik niet te zienquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En wat leuke foto's van de rechtszaak.
Ik zat vanochtend even op de Pietitie-Facebook, had er nooit echt op gekeken. Er zijn zelfs ouders die hun kinderen thuishouden als de school ook maar één Piet die niet zwart met oorbellen, pruik en rode lippen isquote:
Bedenk wel dat die jaarlijkse banner die er standaard een paar maanden opstaat er komt ipv de gewone reclamebanner.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik lees dit nu. Wat waanzinnig triest. Stelletje autisten met hun tradities.
Ze hebben verloren, dat maakt het feestelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee feestelijk, die zure kop van Sunny en de verontwaardigde Quinsy hoef ik niet te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |