Ook echt iets voor op een forum met verschillende meningen inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat die jaarlijkse banner die er standaard een paar maanden opstaat er komt ipv de gewone reclamebanner.
Fok! laat dus bewust een hoop geld liggen om hun waardering voor zwarte piet te tonen.
Respect
Ik was net nog Sint. Volgens mij is het random.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle vrouwen nu piet?
Ik vind de sint wel mooi staan bij mijn username
Hè, alle vrouwen sint?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ook echt iets voor op een forum met verschillende meningen inderdaad. Die banner oké, moet de FOK!-baas zelf maar weten. Maar voor elke user een Pietje of Sintje zetten
. Vooral lekker doen maar dat is toch gewoon best zielig mijns inziens. Mensen kunnen dat toch ook zelf aanvragen als ze dat willen?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit niet echt logica in heb ik het idee, lijkt per post om en om te zijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle vrouwen nu piet?
Ik vind de sint wel mooi staan bij mijn username
Hè, alle vrouwen sint?
Klopt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik was net nog Sint. Volgens mij is het random.
Een betere rep levert eveneens meer geld op.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat die jaarlijkse banner die er standaard een paar maanden opstaat er komt ipv de gewone reclamebanner.
Fok! laat dus bewust een hoop geld liggen om hun waardering voor zwarte piet te tonen.
Respect
Een betere reputatie omdat je niet in kunt zien dat tradities ook eens veranderd moeten worden?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een betere rep levert eveneens meer geld op.
Begint het kwartje eindelijk te vallen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef Grunge. het volgende:
De pro-zwarte Pieten weten het trouwens mooi te draaien. Ik lees nu overal dat het pas racistisch is om tegen te zijn, want Piet is zwart en als je daar tegen bent ben je dus racistisch. Chapeau.
Precies! Ze krijgen allemaal een eersteklasopleiding met een baangarantie en uitstekende doorgroeimogelijkheden. Ik zeg: "doen"!quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beetje stom dat ze in het sinterklaasjournaal spreken over een pietenprobleem, ze zouden toch gewoon de pietenschool kunnen showen zonder het over een probleem te hebben?
Danny is heel erg pro-pietquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:07 schreef DrDentz het volgende:
HAHAHAA al die zwarte pieten plaatjes boven onze posts!
Het merendeel is met een knipoog.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
door mensen zoals jullie begin ik te twijfelen of ik eigenlijk wel pro-piet ben. srsly check je attitude.
Omdat je staat voor de tradities die door meer dan 90% van de Nederlanders, inclusief allochtonen, worden gekoesterd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Een betere reputatie omdat je niet in kunt zien dat tradities ook eens veranderd moeten worden?
We moeten de mening van de grote leider respecteren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Danny is heel erg pro-piet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop