Mijn Kahlua is bijna op. En ik weiger een white russian te maken met Baileys.quote:
Wat is Kahlua?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn Kahlua is bijna op. En ik weiger een white russian te maken met Baileys.
Gezondheidquote:Op donderdag 13 november 2014 23:59 schreef Ro-ald het volgende:
tering moet al zes keer achter elkaar niezen.
Krijgen we dan een week lang goed weer?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:59 schreef Ro-ald het volgende:
tering moet al zes keer achter elkaar niezen.
Ik mix het met wodka en melk. Zonder dat vind ik het ook niet te zuipen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh dat lust ik sowieso niet, want koffie.
Ik heb dat soms als ik alcohol drink volgens mij dan moet ik vaak niezen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krijgen we dan een week lang goed weer?
Ik heb het bij pure chocola.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb dat soms als ik alcohol drink volgens mij dan moet ik vaak niezen.
Ik maak soms op mijn werk koffieapparaten schoon in de wachtkamers ik werk in een ziekenhuis.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik mix het met wodka en melk. Zonder dat vind ik het ook niet te zuipen.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik maak soms op mijn werk koffieapparaten schoon in de wachtkamers ik werk in een ziekenhuis.
En mensen vinden het raar dan als ik geen koffie lust
FUN FUN FUN!quote:
Dat heeft mijn pa ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb dat soms als ik alcohol drink volgens mij dan moet ik vaak niezen.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dan ben ik bij deze weg totdat het uit kan doei
Bij mij is het weg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dan ben ik bij deze weg totdat het uit kan doei
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heeft mijn pa ookhilarisch.. als hij dan een bepaald punt bereikt gaat hij constant niezen
![]()
Volgens hem ligt het dan aan het temperatuurs verschil
Ze woont 1600km verderop, I think I'm fine.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Falcon kick to the stomach bij die bitches
Jankertquote:
Dan is het goed. Heb ik er geen last van.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Da's alleen bij nieuwe posts die autoloaden
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:08 schreef Ro-ald het volgende:
Dus GRTD SC is dood alleen maar omdat LR een ban heeft?
Dat valt nog hard mee. Ik heb nooit zoveel moeite om me ergens overheen te zetten.quote:
Ik strijd tegen onrecht en pietenfascisme.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat valt nog hard mee. Ik heb nooit zoveel moeite om me ergens overheen te zetten.
Dat is ook helemaal prima. Ga de straat op, laat je stem horen en zoek medestanders.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik strijd tegen onrecht en pietenfascisme.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb helegaar m'n 80.000ste post gemist
quote:
Ik mijn 110.000ste.. maar boeie dat is ook geen boeiend getal.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb helegaar m'n 80.000ste post gemist
Nee, sowieso.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:24 schreef Ro-ald het volgende:
Als deze SC een jaar bestaat moeten we even een meet maken.
Ook als ie geen jaar bestaat moet dat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:24 schreef Ro-ald het volgende:
Als deze SC een jaar bestaat moeten we even een meet maken.
inb4 de helft van de sc komt niet opdagen want bang voor de buitenwereld.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook als ie geen jaar bestaat moet dat.
Ik kom eerder niet omdat ik reizen zo duur vind.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
inb4 de helft van de sc komt niet opdagen want bang voor de buitenwereld.
Is dit die man die nog niet zo heel lang vanuit de states weer naar NL kwam vliegen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom eerder niet omdat ik reizen zo duur vind.
Ik heb een tray halve liters gehaaldquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen bier in huis
Ja, maar dat betalen m'n ouders.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is dit die man die nog niet zo heel lang vanuit de states weer naar NL kwam vliegen?![]()
Mja, het zal vast wel weer "centraal" in Utrecht zijn oid.
Och.. die mogen ook best mee naar de meet hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar dat betalen m'n ouders.
Wow... Dat had ik niet achter je gezocht...quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga maar eens in slaap sukkelen met de laatste Geordie Shore ()
Ik ga hem morgenmiddag kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga maar eens in slaap sukkelen met de laatste Geordie Shore ()
Ben ik ook wel voor in, met de meesten hier in ieder gevalquote:
-iquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef LittleBrownie het volgende:
7,1 voor de proeftentamennaja moet goedkomen
quote:
quote:
Ja, ik weet 't. Het is erg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wow... Dat had ik niet achter je gezocht...
Truste
quote:
Komt ie veel te snel ja?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn docent gaat altijd veeeeel te snel
quote:
quote:
Ik heb een keer in een zomervakantie midden in één nacht 4 seizoenen gekeken. Sindsdien volg ik hetquote:
quote:
quote:
Kan daar juist niet tegenquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een zomervakantie midden in één nacht 4 seizoenen gekeken. Sindsdien volg ik hetIk vind dat Newcastles accent wel gaaf enzo
Trustenquote:
quote:
The Forest.quote:
Jawelquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
The Forest.
Weet niet of je dat kent.
Die mij telkens weer in die grot flikkeren met mijn klote aansteker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JawelMet die enge naakte mensendingen
quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die mij telkens weer in die grot flikkeren met mijn klote aansteker.
Heb ik net weer een beetje dingen voor elkaar zoals hutje, fireplace dingen. Loop lekker vogels dood te slaan en daar komen die freaks weer aan.quote:
rennen danquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb ik net weer een beetje dingen voor elkaar zoals hutje, fireplace dingen. Loop lekker vogels dood te slaan en daar komen die freaks weer aan.
Ye, ik had een strik gemaakt en nu bungelt er 1 ondersteboven voor mijn kamp. That'll teach them fuckers.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
rennen danof sla ze dood/steek ze in de fik
quote:
Stop daar eens meequote:
Ow... Ik was net van plan om de FOK!stalker te worden.quote:
Meeten morgen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ow... Ik was net van plan om de FOK!stalker te worden.
quote:
quote:
quote:
Een wijf met een kind = het afmaken van andermans savegame.quote:
Neh, ik was van plan om misschien zaterdag naar Glow te gaan.quote:
Je bent gewoon jelly.quote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een wijf met een kind = het afmaken van andermans savegame.
Ofcourse.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je bent gewoon jelly.
Maar wil je nu naar Interstellar? Dan is het wel zaak dat we kaartjes kopen omdat anders het middenstuk vol zit.
K.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ofcourse.
Zal sowieso druk zijnik pas
Haha. Ach ik geef er ook meer op af omdat ik persoonlijk echt zoiets niet zou willen. (Weet niet hoe oud je bent, maar zo'n apparaat zit er levenslang aan vast) Als mij zoiets overkomt dan schreeuwt elke vezel in mijn lichaam "Nee!!" en loopt een atleet mij er niet uit op de komende 200meter.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh zo.
Ja, met het kind weet ik het niet echt. Zij zelf is wel awesome enzo, maar dan zit dat kroost er weer aan vast.
Zit ik hele games te saven en af te sluiten om jou van entertainment te voorzien... Krijg je dit.quote:
In welk jaar was de val van Constantinopel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:02 schreef Klaploper het volgende:
ONZ / [Absurde quiz #57] Nondeju wat een schijt vraag
Als je een goede vraag hebt ga je gang. Er is nu geen vraag.
Mja, meh. Ik ben 18quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha. Ach ik geef er ook meer op af omdat ik persoonlijk echt zoiets niet zou willen. (Weet niet hoe oud je bent, maar zo'n apparaat zit er levenslang aan vast) Als mij zoiets overkomt dan schreeuwt elke vezel in mijn lichaam "Nee!!" en loopt een atleet mij er niet uit op de komende 200meter.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mja, meh. Ik ben 18
Ik heb overigens ook een hekel aan kinderen.
Dat weet ze welquote:Op vrijdag 14 november 2014 02:21 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Dis gun' be good.
Ben benieuwd hoe je je daar onderuit gaat lullen.
Huh wat? Poep? Bah.quote:
Ik zeg het je: die jongen is niet helemaal goed.quote:
ik snap het nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:04 schreef Dagoduck het volgende:
Try, try, try to understand, he's a magic man, yeah, oh!
Ik snap wel meer niet.quote:
Allemaal Nigeriaanse prinsen enzo ja?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:50 schreef KitKatChunky het volgende:
mogge
Ik word door random mensen toegevoegd op skype
geen idee, titolo zou nog best een nigeriaanse prinsen naam kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Allemaal Nigeriaanse prinsen enzo ja?
ik skype niet meer. vroeger toen het nog msn was, toen gebruikte ik hetquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:50 schreef KitKatChunky het volgende:
mogge
Ik word door random mensen toegevoegd op skype
quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:31 schreef Amarantha het volgende:
Ach jezus, hebben we zelfs piet en sint naast onze naam staan
Yupquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:31 schreef Amarantha het volgende:
Ach jezus, hebben we zelfs piet en sint naast onze naam staan
Je hebt nu een sinterklaasjequote:
Amerigoquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom niet het paard van sinterklaas
ABO?quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:58 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik had veel liever een kadootje naast mijn naam gehad
Tentamenquote:
Hoop hetquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
tentamen komt wel goed
Gewoon knallen!
Ik zie geen maan.quote:
en ik wil dat het half 5 isquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:12 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo ik wil godverdomme geen sinterklaassmiley bij mijn username
Hallo, abo nemen gr gr dan kan je hem verbergen gr grquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:12 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo ik wil godverdomme geen sinterklaassmiley bij mijn username
pixeltjequote:
Nee.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:21 schreef Sardu het volgende:
Zal ik deze film vandaag gaan kijken?
http://m.imdb.com/title/tt3399024/
Giquote:
Oh..quote:
Nee gr gr gr gr grquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hallo, abo nemen gr gr dan kan je hem verbergen gr gr
Oh nee dat valt wel mee, het sprak mij gewoon niet aanquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh..![]()
Frans is ook wel een poeplelijke taal natuurlijk.
Kom je brengen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:36 schreef Sardu het volgende:
Ph34r my cheesecake skills!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb je de schoenen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:36 schreef Sardu het volgende:
Ph34r my cheesecake skills!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou... Wil je 'm niet komen halen?quote:
Jaaaa!! Tis gelukt.quote:
uhm, ja, dat zeg ikquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh nee dat valt wel mee, het sprak mij gewoon niet aan..
Laatste franse film die ik heb gezien was les fabuleux destin d'amelie poulain
Mijn brakke Frans vertaalt het naar Amelie die een fabuleuze kip kookt.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nou... Wil je 'm niet komen halen?
[..]
Jaaaa!! Tis gelukt.![]()
Was ook net op tijd, een kwartier later waren ze weg.
Ik spreek ze dan ook steevast in het Nederlands aan en zeg wc wanneer ik toilet bedoel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:54 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kan geen Frans. Maar die Franse mensen willen ook godverdomme geen Engels praten kut mensen
Ik vind het vanaf het begin van die hele discussie al heel sneu dat ons klootjesvolk zich daar zo druk om kan maken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:27 schreef d4v1d het volgende:
FB / ICONS?!? #2 - Sint en Piet icoontjes *O*
popcorntopic
ik vind het hele discussie kansloos van beide kanten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vind het vanaf het begin van die hele discussie al heel sneu dat ons klootjesvolk zich daar zo druk om kan maken.![]()
Misschien ook wel de reden dat ik niet zoveel heb met NL en de meeste van zijn inwoners. Dit soort kansloze dingen.
Dit dus! Ik geef geen neuk en wil er ook niet mee lastig gevallen worden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het hele discussie kansloos van beide kanten.
al helemaal nu ik ook nog of facebook de discussie zie dat kinderen overstuur zouden zijn omdat piet opeens op tv niet zwart is
Bazenplaat! Die staat al heel lang in mijn spotify lijst.quote:
Ik ken de plaat nog niet, kwam hem tegen op Spotify en luister hem nuquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bazenplaat! Die staat al heel lang in mijn spotify lijst.
Dat nummer van Leadfoot.
Zo leerde ik acid king kennen. Staan echt veel vette nummers op.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken de plaat nog niet, kwam hem tegen op Spotify en luister hem nu
Ik kan mijn fluit bespelen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben blij dat ik in ieder geval één instrument kan spelen
Ben er best goed in wel
Ik heb veel vrienden die muziek maken. Ikzelf bak er echt helemaal niks van.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben blij dat ik in ieder geval één instrument kan spelen
Ben er best goed in wel
Ik speel drankorgelquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb veel vrienden die muziek maken. Ikzelf bak er echt helemaal niks van.![]()
Ze vragen altijd of ik wil zingen, maar ik kan mijn eigen stem niet aanhoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik speel drankorgel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar ben ik dan ook weer goed in. Ik zorg ook altijd dat ik een zak wiet en fles whiskey heb, dat zorgt vaak weer voor goede backstage contacten.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:13 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar ben ik dan ook weer goed in. Ik zorg ook altijd dat ik een zak wiet en fles whiskey heb, dat zorgt vaak weer voor goede backstage contacten.
Dat heb ik ook het liefst. Probleem is dat je daar na een hele avond nog wel eens zat van kan raken. Dan ben je voor de helft niet dronken, maar je maag zit wel vol bier. Daar is sterke drank wel handig om de lijn een beetje recht te trekken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een biertje
Ben niet zo van de sterke drank![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat heb ik ook het liefst. Probleem is dat je daar na een hele avond nog wel eens zat van kan raken. Dan ben je voor de helft niet dronken, maar je maag zit wel vol bier. Daar is sterke drank wel handig om de lijn een beetje recht te trekken.
Gelukkig hebben wij koning kratje om ons te leidenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij koning kratje om ons te leiden
Dat is zeker waarquote:
quote:
En welke merk gaat het wordenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:19 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Zo eens onder de douche, mijn bek een beetje kortwieken en aan het eerste biertje ruiken.
Stamkroeg heeft Hertog Jan. Maar denk eerst halve liters klok bij een vriend thuis, omdat ik hem elk weekend weer over moet halen dat het in de kroeg leuker is dan op de bank blowen en drinken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En welke merk gaat het worden
Gonna creep up on you.quote:
Nice! Die van Roadsaw is ook lekker!quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gonna creep up on you.![]()
Stiekem een cover van Thin Lizzy.
Hertogquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stamkroeg heeft Hertog Jan. Maar denk eerst halve liters klok bij een vriend thuis, omdat ik hem elk weekend weer over moet halen dat het in de kroeg leuker is dan op de bank blowen en drinken.
Heinekenquote:
Zo letterlijk hoef je poison niet te nemen.quote:
Ohquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo letterlijk hoef je poison niet te nemen.
Tjah.. als trotse tukker is Heineken, Amstel en Brand bier natuurlijk not done.quote:
Grolsch staat als 3e op mijn lijstje van favo bierenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah.. als trotse tukker is Heineken, Amstel en Brand bier natuurlijk not done.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wijsheid van de dag:
''Vrouwen zijn als orkanen. Als ze komen zijn ze hevig, als ze weggaan nemen ze je huis en auto mee.''
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:39 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Vandaar dat ik niet over een auto beschik en mijn woning met 2 anderen deel.
Juffrouw Appelquote:
Hè bah.quote:
quote:
Al sinds dinsdagquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:47 schreef Omdatappel het volgende:
Zijn jullie al weekend aan het vieren?
Als ik hier uit ga hè, kom ik misschien Lindgren. tegen. Daarom ga ik maar niet meer de stad in.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:47 schreef Omdatappel het volgende:
Zijn jullie al weekend aan het vieren?
Staan wel ergen in een sc topic. LB moest keuren oid.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pics.
[..]
Ik al sinds vorige week vrijdagmiddag.
Nohhh, Lindgren. is een baas.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik hier uit ga hè, kom ik misschien Lindgren. tegen. Daarom ga ik maar niet meer de stad in.
Wait whut.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Staan wel ergen in een sc topic. LB moest keuren oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |