Nou die 164 was wel baasquote:Op donderdag 13 november 2014 23:40 schreef hafcfan het volgende:
Vieze Bunting verraders die juichen voor Wade
Zo'n 164 is toch genieten johquote:Op donderdag 13 november 2014 23:40 schreef hafcfan het volgende:
Vieze Bunting verraders die juichen voor Wade
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ik niet neutraal ben word ik er ziek van
Denken dat Kinggod gaat verliezenquote:Op donderdag 13 november 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Bunting v Taylor dus in de halve finale
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denken dat Kinggod gaat verliezen
Heb je wel eens gehad dat je er echt ziek van was? Er was wel eens een wedstrijd dat ik gewoon echt ziek was. Volgens mij van Gerwen-Withlock op het WK toen.quote:
Nee ik niet , ik word wel ziek van Ajaxquote:Op donderdag 13 november 2014 23:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehad dat je er echt ziek van was? Er was wel eens een wedstrijd dat ik gewoon echt ziek was. Volgens mij van Gerwen-Withlock op het WK toen.
Van Barneveld-Taylor, WK 2007 en alle andere wedstrijden die Van Barneveld won.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehad dat je er echt ziek van was? Er was wel eens een wedstrijd dat ik gewoon echt ziek was. Volgens mij van Gerwen-Withlock op het WK toen.
Laatste pot waar ik echt ziek van was, was de WK Finale 2013.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
The bird bird bird, the bird is the wordquote:
Bij Heracles geen last van, maar gaat de laatste jaren dan ook wel goed. Geldt ook voor Juve. Italië-Uruguay was ik wel ziek van.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee ik niet , ik word wel ziek van Ajax
Henkeyquote:Op donderdag 13 november 2014 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik was echt goed ziek toen raybar van Hankey verloor op de Lakeside 2001.
Toen was ik 8.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik was echt goed ziek toen raybar van Hankey verloor op de Lakeside 2001.
Ja maar toen was ik als jongetje helemaal gek van Ray. Man wat een thriller was dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |