Ja die jaquote:Op maandag 17 november 2014 09:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vriendin van Wade als walk-on girl? Weet niet 1,2,3 wie je bedoeld
Dan zou ik als ik Wade was gewoon een paar pijlen in z'n achterhoofd gooien.quote:Op maandag 17 november 2014 18:50 schreef Sportex het volgende:
[..]
Omdat Phil aan haar heeft gezeten.
No scorequote:Op maandag 17 november 2014 18:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik Wade was gewoon een paar pijlen in z'n achterhoofd gooien.
Maar model blijft ze nog wel?quote:Op maandag 17 november 2014 18:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze wil zich op andere dingen richten in het leven.
Er gaan geruchten dat ze zwanger is.
His looks and her brains. Scary.quote:Op maandag 17 november 2014 18:54 schreef HulkHeld het volgende:
Een mix van Wade en Sammy, wat ik daarvan moet denken weet ik niet..
Ja, dat wordt wel een bijzonder dom en depri kind.quote:Op maandag 17 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
His looks and her brains. Scary.
Een dochter met haar uiterlijk en zijn darttalent.quote:Op maandag 17 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
His looks and her brains. Scary.
Dan maakt ze die rare negerin die alles wint wel effe inquote:Op maandag 17 november 2014 19:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Een dochter met haar uiterlijk en zijn darttalent.
Zijn er meer (professionele) zwarte darters?quote:Op maandag 17 november 2014 19:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan maakt ze die rare negerin die alles wint wel effe in
Hedman ofzo? Die is ook echt niet om over naar huis te schrijven, de tering..
Bill Davisquote:Op maandag 17 november 2014 19:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zijn er meer (professionele) zwarte darters?
Devon vind ik niet tellen.
Whahhahaha John Part als regerend wereldkampioen die verliest van een broekie. (lijkt me in ieder geval zeker geen ervaren jongen voor op tv-toernooien)quote:
Mario Balotelliquote:Op maandag 17 november 2014 19:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zijn er meer (professionele) zwarte darters?
Devon vind ik niet tellen.
Geweldigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |