Mijn Kahlua is bijna op. En ik weiger een white russian te maken met Baileys.quote:
Wat is Kahlua?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn Kahlua is bijna op. En ik weiger een white russian te maken met Baileys.
Gezondheidquote:Op donderdag 13 november 2014 23:59 schreef Ro-ald het volgende:
tering moet al zes keer achter elkaar niezen.
Krijgen we dan een week lang goed weer?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:59 schreef Ro-ald het volgende:
tering moet al zes keer achter elkaar niezen.
Ik mix het met wodka en melk. Zonder dat vind ik het ook niet te zuipen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh dat lust ik sowieso niet, want koffie.
Ik heb dat soms als ik alcohol drink volgens mij dan moet ik vaak niezen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krijgen we dan een week lang goed weer?
Ik heb het bij pure chocola.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb dat soms als ik alcohol drink volgens mij dan moet ik vaak niezen.
Ik maak soms op mijn werk koffieapparaten schoon in de wachtkamers ik werk in een ziekenhuis.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik mix het met wodka en melk. Zonder dat vind ik het ook niet te zuipen.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik maak soms op mijn werk koffieapparaten schoon in de wachtkamers ik werk in een ziekenhuis.
En mensen vinden het raar dan als ik geen koffie lust
FUN FUN FUN!quote:
Dat heeft mijn pa ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb dat soms als ik alcohol drink volgens mij dan moet ik vaak niezen.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dan ben ik bij deze weg totdat het uit kan doei
Bij mij is het weg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dan ben ik bij deze weg totdat het uit kan doei
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heeft mijn pa ookhilarisch.. als hij dan een bepaald punt bereikt gaat hij constant niezen
![]()
Volgens hem ligt het dan aan het temperatuurs verschil
Ze woont 1600km verderop, I think I'm fine.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Falcon kick to the stomach bij die bitches
Jankertquote:
Dan is het goed. Heb ik er geen last van.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Da's alleen bij nieuwe posts die autoloaden
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:08 schreef Ro-ald het volgende:
Dus GRTD SC is dood alleen maar omdat LR een ban heeft?
Dat valt nog hard mee. Ik heb nooit zoveel moeite om me ergens overheen te zetten.quote:
Ik strijd tegen onrecht en pietenfascisme.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat valt nog hard mee. Ik heb nooit zoveel moeite om me ergens overheen te zetten.
Dat is ook helemaal prima. Ga de straat op, laat je stem horen en zoek medestanders.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik strijd tegen onrecht en pietenfascisme.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb helegaar m'n 80.000ste post gemist
quote:
Ik mijn 110.000ste.. maar boeie dat is ook geen boeiend getal.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb helegaar m'n 80.000ste post gemist
Nee, sowieso.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:24 schreef Ro-ald het volgende:
Als deze SC een jaar bestaat moeten we even een meet maken.
Ook als ie geen jaar bestaat moet dat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:24 schreef Ro-ald het volgende:
Als deze SC een jaar bestaat moeten we even een meet maken.
inb4 de helft van de sc komt niet opdagen want bang voor de buitenwereld.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook als ie geen jaar bestaat moet dat.
Ik kom eerder niet omdat ik reizen zo duur vind.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
inb4 de helft van de sc komt niet opdagen want bang voor de buitenwereld.
Is dit die man die nog niet zo heel lang vanuit de states weer naar NL kwam vliegen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom eerder niet omdat ik reizen zo duur vind.
Ik heb een tray halve liters gehaaldquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen bier in huis
Ja, maar dat betalen m'n ouders.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is dit die man die nog niet zo heel lang vanuit de states weer naar NL kwam vliegen?![]()
Mja, het zal vast wel weer "centraal" in Utrecht zijn oid.
Och.. die mogen ook best mee naar de meet hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar dat betalen m'n ouders.
Wow... Dat had ik niet achter je gezocht...quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga maar eens in slaap sukkelen met de laatste Geordie Shore ()
Ik ga hem morgenmiddag kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga maar eens in slaap sukkelen met de laatste Geordie Shore ()
Ben ik ook wel voor in, met de meesten hier in ieder gevalquote:
-iquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef LittleBrownie het volgende:
7,1 voor de proeftentamennaja moet goedkomen
quote:
quote:
Ja, ik weet 't. Het is erg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wow... Dat had ik niet achter je gezocht...
Truste
quote:
Komt ie veel te snel ja?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn docent gaat altijd veeeeel te snel
quote:
quote:
Ik heb een keer in een zomervakantie midden in één nacht 4 seizoenen gekeken. Sindsdien volg ik hetquote:
quote:
quote:
Kan daar juist niet tegenquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een zomervakantie midden in één nacht 4 seizoenen gekeken. Sindsdien volg ik hetIk vind dat Newcastles accent wel gaaf enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |