Legaal daar?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste keer was precies 3 weken terug. In California, USA. Merkte er maar weinig van.
Geen idee. Er werd bij concerten meer wiet gerookt dan in Nederlandquote:
Cali!quote:Op donderdag 13 november 2014 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste keer was precies 3 weken terug. In California, USA. Merkte er maar weinig van.
Avond sergeant.quote:
juffrouw pixelquote:
Ola senor Sarduquote:
Ro-aldquote:
'Sup Porkie?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
juffrouw pixel
[..]
Ola senor Sardu
Ik twijffel nog over vanavond om naar de kroeg te gaan. Morgen sowieso.quote:
Nothing much, beetje Harry Potter kijkenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
'Sup Porkie?
Seńor sounds good tho.
Als er een ONZ SC meet komt kom je dan ook? Kunnen we biertje drinken.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik twijffel nog over vanavond om naar de kroeg te gaan. Morgen sowieso.
Hier is het 15 graden maar ik weiger toe te geven aan de kouquote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb gewoon de verwarming aan zo koud had ik het
Welk deelquote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nothing much, beetje Harry Potter kijken
De vuurbekerquote:
Ik zet de verwarming uit als ik ga slapen. In bed heb ik het meestal warm.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hier is het 15 graden maar ik weiger toe te geven aan de kou.. plus ik moet minder stoken dit jaar
.
quote:
Zeker! Moet het qua tijd en moneys wel uitkomen tho. Als ik het op tijd weet dan is het geen probleem.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als er een ONZ SC meet komt kom je dan ook? Kunnen we biertje drinken.
Ik wil opzich wel een film kijken, maar ook de kroeg in.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nothing much, beetje Harry Potter kijken
Ik ga in de kerstvakantie de hele rits kijkenquote:
Netflixquote:Op donderdag 13 november 2014 21:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker! Moet het qua tijd en moneys wel uitkomen tho. Als ik het op tijd weet dan is het geen probleem.
[..]
Ik wil opzich wel een film kijken, maar ook de kroeg in.![]()
Zal niet weten welke film en de bios is het te laat voor...
Interstellar draait overal wel laat toch, kun je niet een late voorstelling pakkenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker! Moet het qua tijd en moneys wel uitkomen tho. Als ik het op tijd weet dan is het geen probleem.
[..]
Ik wil opzich wel een film kijken, maar ook de kroeg in.![]()
Zal niet weten welke film en de bios is het te laat voor...
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga in de kerstvakantie de hele rits kijken.. Beetje traditie geworden
.
Heb ik niet.quote:
Daar ga ik binnenkort naartoe met vrienden. Dus is eigenlijk geen optie.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Interstellar draait overal wel laat toch, kun je niet een late voorstelling pakken?
Dat treft, user biefstuk post weer.quote:
Die heb ik afgelopen dinsdag gezien bij BBB (Beer Burger Blockbuster) in Utopolisquote:Op donderdag 13 november 2014 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga volgende week naar Dumb and Dumber 2
Ik aan cheesecake, maar die moet nog een halve dag in de koelkast.quote:
xd xd xdquote:Op donderdag 13 november 2014 21:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga je naar de slager laat je biefstuk vallen bief stuk hahah xd
Is daar een 2e deel van?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga volgende week naar Dumb and Dumber 2
Nicequote:Op donderdag 13 november 2014 21:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen dinsdag gezien bij BBB (Beer Burger Blockbuster) in Utopolis
Briljante film wel
Ja, Dumb And Dumber To heet ie.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is daar een 2e deel van?![]()
Die eerste is geniaal.
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik aan cheesecake, maar die moet nog een halve dag in de koelkast.
Biefstuk op een italiaanse bol met kaas.![]()
Awww sheeet!quote:Op donderdag 13 november 2014 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, Dumb And Dumber To heet ie.
Italianen weten heel goed hoe ze met eten om moeten gaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik had in Italie een biefstuk van 650 gram
Die was wel een paar centimer dik
Mediumquote:Op donderdag 13 november 2014 21:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Italianen weten heel goed hoe ze met eten om moeten gaan.![]()
Wel netjes 'rare' toch?
Rare is de way to go.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Rare is de way to go.![]()
Hij moet nog naar gras ruiken en het geloei moet uit de keuken klinken.
Wat drinken we vandaag dan?quote:
Een variatie van Texels bier.quote:
Dunno. Ik doe daar niet aan.quote:
Care to elaborate? Ik wist heul nie dat ze daar een bierbrouwerij hadden.quote:
Je kent Texels Skuumkoppe niet?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Care to elaborate? Ik wist heul nie dat ze daar een bierbrouwerij hadden.
Ik haal het hier gewoon bij de AH.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben laatst nog op Texel geweest
Heb daar toen een beste lading bier mee weg genomen
Blijkbaar...quote:Op donderdag 13 november 2014 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kent Texels Skuumkoppe niet?
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blijkbaar...![]()
Leef ik nu niet optimaal?
Zeer zeker niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blijkbaar...![]()
Leef ik nu niet optimaal?
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeer zeker niet.
[ afbeelding ]
Imma go buy me a rope.quote:
Beter koop je gewoon Skuumkoppe.quote:
Truste Porkie! Succes morgen.quote:
Ik ga nu douchen, kan wel op TC?quote:
Nu al?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen, kan wel op TC?
Met ragboerquote:
Pixel liet me ook al hangen.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beter koop je gewoon Skuumkoppe.
Dunnoquote:Op donderdag 13 november 2014 21:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was dat ook op donderdag of vrijdag?
Arme Nederland... De helft van die troep hebben we al niet meer.quote:
Het is een mooi nieuwe schip dat vorige week vanuit de haven hier naar Afrika is vertrokken:quote:Op donderdag 13 november 2014 22:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Arme Nederland... De helft van die troep hebben we al niet meer.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 13 november 2014 21:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga in de kerstvakantie vreten
I will come and feed you.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ooktot ik helemaal opgezwollen, fadsig en misselijk ben
. Hmmm onnozel vaak gourmetten en koekjes en snoepjes
.
Oh ok. Ik heb hem nodig.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb hem een dm gestuurd of ie TC wilt doen.
Wutquote:Op donderdag 13 november 2014 22:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
I will come and feed you.
[ afbeelding ]
Wat romantischquote:Op donderdag 13 november 2014 22:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
I will come and feed you.
[ afbeelding ]
Nee, die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 13 november 2014 22:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Film nooit gezien?
Feed (2005) - IMDb
This is not going to be your run-of-the-mill lick my boots, drink my piss kind of relationship.quote:
Aanrader wel mocht je een sick minded weirdo als ik zijn.quote:
Hola!quote:
Mijn naam zegt toch genoegquote:Op donderdag 13 november 2014 22:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Aanrader wel mocht je een sick minded weirdo als ik zijn.
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
This is not going to be your run-of-the-mill lick my boots, drink my piss kind of relationship.
Wisselend ene ding mooi andere meh..quote:Op donderdag 13 november 2014 22:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe was Glow? Mooie foto's kunnen maken?
True, true. Hoewel er ook genoeg mensen zijn die zich maar tot 1 aspect beperken.quote:
Oh oke. Ik heb nu weekend drink lekker een biertje. Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wisselend ene ding mooi andere meh..
Nog niet echt tijd gemaakt en/of gehad..gister laat thuis, vandaag gewerkt en ben net thuis van een etentje
Olie en kaasfondue, al heb ik de kaasfondue niet gehad..quote:Op donderdag 13 november 2014 22:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke. Ik heb nu weekend drink lekker een biertje. Wat heb je gegeten?
Goeie ik zal ook voor de vleesfondue gaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Olie en kaasfondue, al heb ik de kaasfondue niet gehad..ik deed de vleesfondue
met kip, biefstukjes, lamskotelette etc.. en een heerlijk desert
Aw damn.. Instant honger.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Olie en kaasfondue, al heb ik de kaasfondue niet gehad..ik deed de vleesfondue
met kip, biefstukjes, lamskotelette etc.. en een heerlijk desert
Van dat dikke wijf?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Aw damn.. Instant honger.
[..]
Van dat dikke wijf?
Wil ik al heel lang zienquote:Op donderdag 13 november 2014 22:31 schreef pixelbitty het volgende:
Ik wil het noorderlicht zien deze winter. Wie gaat er mee?
Goede PIquote:Op donderdag 13 november 2014 22:31 schreef pixelbitty het volgende:
Ik wil het noorderlicht zien deze winter. Wie gaat er mee?
Dikke mensen zijn gezelligquote:
It's all about the PI'squote:
Mijn tweede flesje bijna ookquote:Op donderdag 13 november 2014 22:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn tweede halve liter is bijna op.
No treble?quote:
Fixed that.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
It's all about the Pentiums!
Ja he! I knew it.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fixed that.
[..]
Ja he! I knew it.
Hejje I5 of I7?quote:
Awesome liedje dat, die nu in mijn hoofd zit, but I don't mindquote:
AMD... Be different dit dat.quote:
Mehquote:Op donderdag 13 november 2014 22:37 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Awesome liedje dat, die nu in mijn hoofd zit, but I don't mind.
Is dat een spelletje? Dat doe ik 80% van de tijd als ik thuis ben.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:39 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen die aan die spelletjes meedoen op Facebook voor borstkanker of zo
Zoals deze zinnen: ik heb besloten om geen ondergoed meer te dragen
Ik maak er altijd wel een spelletje van als ik weet dat de postbode een pakketje komt brengen.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat een spelletje? Dat doe ik 80% van de tijd als ik thuis ben.
Of 'Ik ga 3 weken naar Parijs'quote:Op donderdag 13 november 2014 22:39 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen die aan die spelletjes meedoen op Facebook voor borstkanker of zo
Zoals deze zinnen: ik heb besloten om geen ondergoed meer te dragen
Wat heb je het over pentium danquote:
Ken je dit niet?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wat heb je het over pentium dan?
Echt kanker irritant.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Of 'Ik ga 3 weken naar Parijs'
Maar terechte klacht idd
Ohhhhhhquote:Op donderdag 13 november 2014 22:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Of 'Ik ga 3 weken naar Parijs'
Maar terechte klacht idd
PI.. Pentium 1. PIII .. pentium 3quote:Op donderdag 13 november 2014 22:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wat heb je het over pentium dan?
Wat voor demonstratie?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:43 schreef DrNick het volgende:
Zal ik morgen naar de bioscoop? Demonstratie is maar tot 15 uur en dan zit ik een beetje te chillen in Den Haag. Ik kan ook eventueel naar Amsterdam.
Leenstelselquote:
Ik heb een toets tot 1430, we kunnen eventueel wat doen jaquote:Op donderdag 13 november 2014 22:43 schreef DrNick het volgende:
Zal ik morgen naar de bioscoop? Demonstratie is maar tot 15 uur en dan zit ik een beetje te chillen in Den Haag. Ik kan ook eventueel naar Amsterdam.
LBquote:Op donderdag 13 november 2014 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een toets tot 1430, we kunnen eventueel wat doen ja
Oh kan wel ja. We zouden ook nu naar die skatewinkel/theemaas kunnen, of Interstellar.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een toets tot 1430, we kunnen eventueel wat doen ja
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 november 2014 22:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke ik heb nog nooit gedemonstreerd volgens mij.
Ik wel. Tegen de oorlog in Irak.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke ik heb nog nooit gedemonstreerd volgens mij.
Apparently not ehquote:
pls noquote:
Oui ouiquote:Op donderdag 13 november 2014 22:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh kan wel ja. We zouden ook nu naar die skatewinkel/theemaas kunnen, of Interstellar.
Dan heb ik bij deze je leven verrijkt met dit awesome nummer.quote:
Wil je die van mij? Krijg ik extra geldquote:Op donderdag 13 november 2014 22:46 schreef DrNick het volgende:
Mijn bonuskaartsleutelhanger is gescheurd
Skoel.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wil je die van mij? Krijg ik extra geld
Ik krijg ebola van weird allquote:Op donderdag 13 november 2014 22:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan heb ik bij deze je leven verrijkt met dit awesome nummer.
Dat komt omdat je een extra l typt.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik krijg ebola van weird all.
Oh kak ik zit toch niet ineens morgen naast jou bij Interstellar he?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh kan wel ja. We zouden ook nu naar die skatewinkel/theemaas kunnen, of Interstellar.
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh kak ik zit toch niet ineens morgen naast jou bij Interstellar he?
Dood verklaard.quote:
Ik heb er een tijdje gepost maar ik post daar niet meer.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dood verklaard.
We missen LR.
Zwabber?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan achter me, zit je de hele tijd tegen mijn haar aan te kijken.
Ik kwam hier posten.quote:
quote:
Sluit aan in de rij vlak achter Hagrid.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Damn bruh.. Ik ga niet meer naar de kapper en begin een Zwabber look-a-like.
Meh.. Ben in juli nog geweest dus heb nog een lange weg te gaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sluit aan in de rij vlak achter Hagrid.
De stem van die gast...quote:Op donderdag 13 november 2014 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat die gast van Coheed and cambria? Ken alleen dat rare nummer..
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat die gast van Coheed and cambria? Ken alleen dat rare nummer..
Hoe laat ga jij? 20.30 zeker?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh kak ik zit toch niet ineens morgen naast jou bij Interstellar he?
Denk eerder die van 13:35. Geen zin om in een volle zaal te zitten. Moet eerst kijken of ik morgen wel zin heb.quote:
Ik ben voor het laatst echt naar de kapper geweest in 2005 of zo.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh.. Ben in juli nog geweest dus heb nog een lange weg te gaan.
Ah, ok. Dan zijn LB en ik er sowieso niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk eerder die van 13:35. Geen zin om in een volle zaal te zitten. Moet eerst kijken of ik morgen wel zin heb.
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben voor het laatst echt naar de kapper geweest in 2005 of zo.
Broroquote:
Ik laat het af en toe wat bijknippen door m'n moeder. En draag het tegenwoordig maar tot aan m'n schouders.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga 1x per jaar omdat ik het anders niet trek in de warme zomerzon.
Ik blijf ook laat op maar ben ik intelligent?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
http://nl.metrotime.be/20(...)en-allemaal-laat-op/
cool
nehquote:Op donderdag 13 november 2014 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik blijf ook laat op maar ben ik intelligent?
Aan het fappen?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sorry was ff wat andere dingen aan het doen
Hipstersquote:Het is een onbewust verzet dat afkomstig is door de weigering om in te stemmen met het idee van de massa.
wil je de waarheid of een lief leugentje?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik blijf ook laat op maar ben ik intelligent?
Zeg maar gewoon nietsquote:Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wil je de waarheid of een lief leugentje?
Oh bahquote:
Nog 7 dagen en het bestaat een jaarquote:
Straks is het ongezond om te gaan fappen voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
En bij de meeste onderzoeken lees je dat je juist rond 23/23.30 moet gaan slapen en geen mobiele apparaten/schermen.. iets met zon's op komst ondergang, melatonine, hormoonhuishouding, carcadian rithm etc..
Ze komen overal steeds met dingen aan, elke 2 jaar staan ze er week haaks tegenover
dombo gespot gr grquote:Op donderdag 13 november 2014 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
En bij de meeste onderzoeken lees je dat je juist rond 23/23.30 moet gaan slapen en geen mobiele apparaten/schermen.. iets met zon's op komst ondergang, melatonine, hormoonhuishouding, carcadian rithm etc..
Ze komen overal steeds met dingen aan, elke 2 jaar staan ze er week haaks tegenover
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Straks is het ongezond om te gaan fappen voor het slapen gaan.
Leven schijnt vooral ongezond te zijn....quote:Op donderdag 13 november 2014 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
hoeveel heb je er al gedaanquote:Op donderdag 13 november 2014 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Zal ik nu nog ff een wiskunde toetsje oefenen?
#struggles
Die wil ik ookquote:Op donderdag 13 november 2014 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt stom dat ik deze nergens meer kan kopen:
[ afbeelding ]
Dat sowieso, je gaat er aan dood!quote:Op donderdag 13 november 2014 23:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Leven schijnt vooral ongezond te zijn....
4quote:Op donderdag 13 november 2014 23:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
hoeveel heb je er al gedaan?
Dit verklaart mijn drie-dagen-wakker momenten van vroeger.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
http://nl.metrotime.be/20(...)en-allemaal-laat-op/
cool
Morgen is de toetsquote:Op donderdag 13 november 2014 23:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zo, druk bezig![]()
Misschien kan je die 5e beter voor morgen bewaren nog
Klopt, als je het maar lang genoeg doet.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat sowieso, je gaat er aan dood!
In tegenstelling tot de mensen die te vroeg stoppen?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klopt, als je het maar lang genoeg doet.
Goede nachtrust is essentieel voor het goed maken van je tentamen!quote:Op donderdag 13 november 2014 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga er toch 1 maken voor de zekerheid, adios
Onjuist. Hele nacht doorhalen en een joint roken voor het tentamen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Goede nachtrust is essentieel voor het goed maken van je tentamen!
Dan moet je ook een joint hebben gerookt tijdens het leren.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Onjuist. Hele nacht doorhalen en een joint roken voor het tentamen.
Hmm.. Lastige deze. Ken er niet zoveel die te vroeg stoppen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de mensen die te vroeg stoppen?
Gewoon niet leren, joint roken en dan boek onder je kussen stoppen wanneer je gaat slapen toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Onjuist. Hele nacht doorhalen en een joint roken voor het tentamen.
Voor de twee diploma's die ik nu heb had ik niet geleerd voor het examen volgens mijquote:Op donderdag 13 november 2014 23:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon niet leren, joint roken en dan boek onder je kussen stoppen wanneer je gaat slapen toch?
Het huis van Timothy Leary met z'n magic bus?quote:
1 examen maarquote:Op donderdag 13 november 2014 23:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Voor de twee diploma's die ik nu heb had ik niet geleerd voor het examen volgens mij
19e afrijden, maandje later wil ik toch wel een leuke fransoos of italiaan voor de deur hebben staan jaquote:Op donderdag 13 november 2014 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Heb je je rijbewijs en auto al Braddie?
Misschien wil PB haar onesie komen showen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wel een beetje saai met maar twee personen
Wel lekkerquote:Op donderdag 13 november 2014 23:40 schreef Ro-ald het volgende:
SV luister dat nummer ff wat ik net had gepost.
So much winquote:
Inkopper hequote:Op donderdag 13 november 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weer naar de markt om vis te halen
Bio toevallig????quote:Op donderdag 13 november 2014 23:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
LB is aan het leren volgens mij.
BBQ heb ik vandaag niet zien posten.
Ja ga ik hem inlijstenquote:Op donderdag 13 november 2014 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal ik je een foto geven voor boven je bed ?
Verstandig, als je dan gaat fappen en klaarkomt kun je het glas nog schoonmaken en blijft de foto nog goedquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verstandig, als je dan gaat fappen en klaarkomt kun je het glas nog schoonmaken en blijft de foto nog goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |