Legaal daar?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste keer was precies 3 weken terug. In California, USA. Merkte er maar weinig van.
Geen idee. Er werd bij concerten meer wiet gerookt dan in Nederlandquote:
Cali!quote:Op donderdag 13 november 2014 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste keer was precies 3 weken terug. In California, USA. Merkte er maar weinig van.
Avond sergeant.quote:
juffrouw pixelquote:
Ola senor Sarduquote:
Ro-aldquote:
'Sup Porkie?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
juffrouw pixel
[..]
Ola senor Sardu
Ik twijffel nog over vanavond om naar de kroeg te gaan. Morgen sowieso.quote:
Nothing much, beetje Harry Potter kijkenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
'Sup Porkie?
Seńor sounds good tho.
Als er een ONZ SC meet komt kom je dan ook? Kunnen we biertje drinken.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik twijffel nog over vanavond om naar de kroeg te gaan. Morgen sowieso.
Hier is het 15 graden maar ik weiger toe te geven aan de kouquote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb gewoon de verwarming aan zo koud had ik het
Welk deelquote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nothing much, beetje Harry Potter kijken
De vuurbekerquote:
Ik zet de verwarming uit als ik ga slapen. In bed heb ik het meestal warm.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hier is het 15 graden maar ik weiger toe te geven aan de kou.. plus ik moet minder stoken dit jaar
.
quote:
Zeker! Moet het qua tijd en moneys wel uitkomen tho. Als ik het op tijd weet dan is het geen probleem.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als er een ONZ SC meet komt kom je dan ook? Kunnen we biertje drinken.
Ik wil opzich wel een film kijken, maar ook de kroeg in.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nothing much, beetje Harry Potter kijken
Ik ga in de kerstvakantie de hele rits kijkenquote:
Netflixquote:Op donderdag 13 november 2014 21:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker! Moet het qua tijd en moneys wel uitkomen tho. Als ik het op tijd weet dan is het geen probleem.
[..]
Ik wil opzich wel een film kijken, maar ook de kroeg in.![]()
Zal niet weten welke film en de bios is het te laat voor...
Interstellar draait overal wel laat toch, kun je niet een late voorstelling pakkenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker! Moet het qua tijd en moneys wel uitkomen tho. Als ik het op tijd weet dan is het geen probleem.
[..]
Ik wil opzich wel een film kijken, maar ook de kroeg in.![]()
Zal niet weten welke film en de bios is het te laat voor...
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga in de kerstvakantie de hele rits kijken.. Beetje traditie geworden
.
Heb ik niet.quote:
Daar ga ik binnenkort naartoe met vrienden. Dus is eigenlijk geen optie.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Interstellar draait overal wel laat toch, kun je niet een late voorstelling pakken?
Dat treft, user biefstuk post weer.quote:
Die heb ik afgelopen dinsdag gezien bij BBB (Beer Burger Blockbuster) in Utopolisquote:Op donderdag 13 november 2014 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga volgende week naar Dumb and Dumber 2
Ik aan cheesecake, maar die moet nog een halve dag in de koelkast.quote:
xd xd xdquote:Op donderdag 13 november 2014 21:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga je naar de slager laat je biefstuk vallen bief stuk hahah xd
Is daar een 2e deel van?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga volgende week naar Dumb and Dumber 2
Nicequote:Op donderdag 13 november 2014 21:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen dinsdag gezien bij BBB (Beer Burger Blockbuster) in Utopolis
Briljante film wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |