Oh.quote:
Mag ook wel eens. Stijlvol kan ik ook wel eens zijn.quote:
Die discussie ga je maar elders voeren, maar niet hier.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
Maar als de ander ook is vreemdgegaan. Mag het dan wel?
Of mocht ik het hier niet meer over hebben?
Ikzelf zou niet zo snel een huisvarken nemen, al zie ik wel waarom mensen het zouden doen.quote:
Biggels zijn leuk en slimquote:Op donderdag 13 november 2014 20:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ikzelf zou niet zo snel een huisvarken nemen, al zie ik wel waarom mensen het zouden doen.
Volgens mij is zo'n beetje iedereen hier er wel klaar mee. Dat zag ik in het vorige topic al.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:26 schreef aeque het volgende:
Waarom zou die discussie niet hier gevoerd mogen worden? Gaan we nu ook als restricties opleggen op wat iemand post ja?
Dan doe je niet mee met zo'n discussie, heel simpel.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n beetje iedereen hier er wel klaar mee. Dat zag ik in het vorige topic al.
quote:
Dat is toch cute as can bequote:
Tegen wie heb je het?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:28 schreef SergeantFluffy het volgende:
Maar stel je vertelt hem/haar dat je bent vreemdgegaan... En dan zegt de ander dat hij dat ook is. Wat moet je dan doen? Is dan een mogelijkheid een lekker chille open relatie gaan hebben en is er niets aan de hand ofzo?
Dat wel jaquote:
Hoe is dat een antwoord op mijn vraag? En tegen mijn wat?quote:
Ik zou sowieso niet vreemdgaan, als mijn partner dat wel doet dan mist ze blijkbaar iets, en mag ze van mij verder gaan zoeken, zonder mij.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:28 schreef SergeantFluffy het volgende:
Maar stel je vertelt hem/haar dat je bent vreemdgegaan... En dan zegt de ander dat hij dat ook is. Wat moet je dan doen? Is dan een mogelijkheid een lekker chille open relatie gaan hebben en is er niets aan de hand ofzo?
oh ik dacht dat je wat anders bedoelde.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is dat een antwoord op mijn vraag? En tegen mijn wat?
Ik bedoel, tegen wie heb jij het? Of plemp je gewoon in het wilde weg wat lappen tekst?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je wat anders bedoelde.
Je hebt het tegen je partner in je relatie
Dat is mijn mening ook (en het laatste wat ik erover wil zeggen). 1 chance is all she gets. Screw that up, and you're outta here.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet vreemdgaan, als mijn partner dat wel doet dan mist ze blijkbaar iets, en mag ze van mij verder gaan zoeken, zonder mij.
oh nee dan begreep ik het toch goed.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel, tegen wie heb jij het? Of plemp je gewoon in het wilde weg wat lappen tekst?
quote:niet tegen jou.
Dit.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is mijn mening ook (en het laatste wat ik erover wil zeggen). 1 chance is all she gets. Screw that up, and you're outta here.
Eens. Na zo'n vertrouwensbreuk is er geen weg terug denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is mijn mening ook (en het laatste wat ik erover wil zeggen). 1 chance is all she gets. Screw that up, and you're outta here.
Ja no shit. Ik vraag tegen wie wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh nee dan begreep ik het toch goed.
[..]
of misschien.... de weg vooruit naar een open relatiequote:Op donderdag 13 november 2014 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. Na zo'n vertrouwensbreuk is er geen weg terug denk ik.
Dat is zeer zeker zo, maar zo zwart-wit ligt het niet altijd.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, vreemdgaan is wel iets heel anders dan een open relatie.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:43 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
of misschien.... de weg vooruit naar een open relatie
ik ben onbeschoft en antwoord: niet tegen jou.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja no shit. Ik vraag tegen wie wel.
quote:
Precies. Al maakt het voor mij niet uit wat ze heeft gedaan: gezoend of wat dan ook. Ik ben dan niet vergevingsgezind. En al helemaal niet als ze met kutsmoesjes komt zoals dat ze gedronken heeft. Noem het onredelijk, ik noem het hard zijn. Ze kan dan het kanaal vol janken, maar daarna tieft ze maar mooi op.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. Na zo'n vertrouwensbreuk is er geen weg terug denk ik.
Ik ben van de gesloten variant. No way dat ik een open relatie aanga.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:43 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ben ik deels met je eens, maar ik ben dan gewoon keihard. Blijkbaar ben ik dan niet interessant genoeg voor haar, dus kan ze oprotten.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker zo, maar zo zwart-wit ligt het niet altijd.
Weet je hoe belangrijk vertrouwen is in een open relatie? Hetgeen dan dus kapot is?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:43 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Maar als je partner tegen je zegt dat hij is vreemdgegaan bijv. Dan kan je dacht ik toch wel zeggen dat je in bent voor een open relatie. En zo je relatie redden... etc even later iedereen gelukkigquote:
Helemaal mee eens. Dan ben ik ook geen lieverdjequote:Op donderdag 13 november 2014 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Precies. Al maakt het voor mij niet uit wat ze heeft gedaan: gezoend of wat dan ook. Ik ben dan niet vergevingsgezind. En al helemaal niet als ze met kutsmoesjes komt zoals dat ze gedronken heeft. Noem het onredelijk, ik noem het hard zijn. Ze kan dan het kanaal vol janken, maar daarna tieft ze maar mooi op.
Ja en als je daar niet voor open staat? Ja gaat er van uit dat iedereen een open relatie wil dan. Jij staat er misschien voor open, maar anderen hier niet. En zoals iedereen zegt: vertrouwen is dan weg.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Maar als je partner tegen je terugzegt dat hij is vreemdgegaan. Dan kan je dacht ik toch wel zeggen dat je in bent voor een open relatie. En zo je relatie redden... etc even later iedereen gelukkig
Dat is geen redden, dat is oplappen, en een open relatie vergt vertrouwen, hetgeen er al niet meer is.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Maar als je partner tegen je zegt dat hij is vreemdgegaan bijv. Dan kan je dacht ik toch wel zeggen dat je in bent voor een open relatie. En zo je relatie redden... etc even later iedereen gelukkig
Ik ook nog niet en dat mag ook zo blijven. En mijn standpunt blijft dan ook altijd staan, of we nu samen wonen of wat niet al.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dan ben ik ook geen lieverdjeGelukkig nog niet meegemaakt.
Ja, omdat iemand hier 'vreemdgaan' ziet als het begin van een 'open relatie'. Het enige wat er open is gegaan is de mond, kont of kut.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:53 schreef Barbusse het volgende:
Eeeeeen....toen was de discussie er toch
Ik ben het ook wel met je eens hoor, maar als er zijn allerlei verschillende nuances mogelijk die het iets minder zwart-wit maken, maar aan het einde van het liedje komt het er wel op neer dat je dan beter verder kunt zoeken ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben ik deels met je eens, maar ik ben dan gewoon keihard. Blijkbaar ben ik dan niet interessant genoeg voor haar, dus kan ze oprotten.
en wat als je je relatie graag wilt behouden....en je legt jezelf neer bij alle morele principes enzo zodat de ander zijn zin krijgt?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, omdat iemand hier 'vreemdgaan' ziet als het begin van een 'open relatie'. Het enige wat er open is gegaan is de mond, kont of kut.
Nope. Zo werkt het niet, doe je dat wel, dan ben je dom, spullen pakken en wegwezen.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:03 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en wat als je je relatie graag wilt behouden....en je legt jezelf neer bij alle morele principes enzo zodat de ander zijn zin krijgt?
Daarom, kan je er beter korte pijn van maken.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel met je eens hoor, maar als er zijn allerlei verschillende nuances mogelijk die het iets minder zwart-wit maken, maar aan het einde van het liedje komt het er wel op neer dat je dan beter verder kunt zoeken ja.
Ho ho ho. De ander gaat vreemd, en dan moet IK me neerleggen bij alle morele principes zodat ZIJ alsnog haar zin krijgt?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:03 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en wat als je je relatie graag wilt behouden....en je legt jezelf neer bij alle morele principes enzo zodat de ander zijn zin krijgt?
Echt, héquote:Op donderdag 13 november 2014 20:53 schreef Barbusse het volgende:
Eeeeeen....toen was de discussie er toch
Someone is beyond saving.quote:
Probeer zo eens te denken als je 7 jaar in een relatie zit en je je wereld voor je ogen ziet verdwijnen.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, kan je er beter korte pijn van maken.
Go ahead, there's no more bubblegum..quote:Op donderdag 13 november 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Someone is beyond saving.
*click-clack*
Tragic, really.
Dan mag ze oprottenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Probeer zo eens te denken als je 7 jaar in een relatie zit en je je wereld voor je ogen ziet verdwijnen.
Oh, ik kan me die voorstelling prima maken. Dat zal niks veranderen aan mijn standpunt.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Probeer zo eens te denken als je 7 jaar in een relatie zit en je je wereld voor je ogen ziet verdwijnen.
Sadly, no.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Go ahead, there's no more bubblegum..
Volgensmij werkt er akkoord mee gaan als de ander graag een open relatie wil prima om je relatie te behouden.......quote:Op donderdag 13 november 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Someone is beyond saving.
*click-clack*
Tragic, really.
trollquote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Volgensmij werkt er akkoord mee gaan als de ander graag een open relatie wil prima om je relatie te behouden.......
Er wordt hier teveel rekening gehouden met eigenwaarde ofzoiets.
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Volgensmij werkt er akkoord mee gaan als de ander graag een open relatie wil prima om je relatie te behouden.......
Laat ik heel duidelijk zijn..quote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
In discussie gaan met Mylifeisgrey. Over vrouwen. Over het hebben van een relatie.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat ik heel duidelijk zijn..
DAN WIL JE GEEN RELATIE MEER MET DIE HOER.
Zo wel, dan ben je dom bezig. Net als jij nu. Bugger off.
Zeg dan meteen dat het MLIG isquote:Op donderdag 13 november 2014 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In discussie gaan met Mylifeisgrey. Over vrouwen. Over het hebben van een relatie.
Weet waar je aan begint.
Godver Fok! zit echt vol wereldvreemde mongolen.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, hij is echt zo verknipt.
Haal je hoofd even uit je reet en lees zelf eens wat je gepost hebt nadat je de stront uit je ogen hebt gehaald.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Er wordt hier teveel rekening gehouden met jezelf waardig vinden ofzoiets.
U riep?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godver Fok! zit echt vol wereldvreemde mongolen.
Hoe kan je dat zo stellig zeggen? Weleens meegemaakt?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je hoe belangrijk vertrouwen is in een open relatie? Hetgeen dan dus kapot is?
Word er ook een beetje moe van.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godver Fok! zit echt vol wereldvreemde mongolen.
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In discussie gaan met Mylifeisgrey. Over vrouwen. Over het hebben van een relatie.
Weet waar je aan begint.
De naam herken ik. Het niet goedquote:
Wat een ventje ben jij.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Af te kleuren?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
Vertrouwen is in iedere relatie key. Niet alleen in open relaties.
Morgen ga ik pogen het paard waar ik mee bezig ben af te kleuren.
Ik las "af te keuren"quote:Op donderdag 13 november 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
Ze maakt My Little Pony's in een sweatshop?quote:
Succesquote:Op donderdag 13 november 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik kleur graag paarden op een papiertje. Ook andere dieren en mensen, trouwens.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
Maar geen oude BMW'squote:Op donderdag 13 november 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kleur graag paarden op een papiertje. Ook andere dieren en mensen, trouwens.
Rookvlees makenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde er eerst afmaken neerzetten.
Is toch simpel of niet dan. Als haar benen voor iedereen open gaan, kan ze er net zo goed haar werk van makenquote:
Uiteraard. Eerst maar eens zien of ik de zin terugkrijg... Het is zo zonde, het is echt een bloedmooie plaat, al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 13 november 2014 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Komt die ook weer op je FB pagina?
O zo..quote:Op donderdag 13 november 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kleur graag paarden op een papiertje. Ook andere dieren en mensen, trouwens.
Hoe simpel gedachtquote:Op donderdag 13 november 2014 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is toch simpel of niet dan. Als haar benen voor iedereen open gaan, kan ze er net zo goed haar werk van maken
Als ik zeg dat het verademing geeft om een update van die pagina voorbij te zien komen met mooi nieuw werk, tussen al die negativiteit en gezeur van de wereld. Helpt dat?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Eerst maar eens zien of ik de zin terugkrijg... Het is zo zonde, het is echt een bloedmooie plaat, al zeg ik het zelf.
Zit je iets dwars?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is toch simpel of niet dan. Als haar benen voor iedereen open gaan, kan ze er net zo goed haar werk van maken
Ik weet het nietquote:Op donderdag 13 november 2014 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het verademing geeft om een update van die pagina voorbij te zien komen met mooi nieuw werk, tussen al die negativiteit en gezeur van de wereld. Helpt dat?
Dus je wilt mij niet op facebook?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het verademing geeft om een update van die pagina voorbij te zien komen met mooi nieuw werk, tussen al die negativiteit en gezeur van de wereld. Helpt dat?
Aww..quote:Op donderdag 13 november 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Probeer het morgenavond nog eens.
Maak je ook mooie schilderwerkjes?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus je wilt mij niet op facebook?
Prachtig eigenlijkquote:
Die heb ik ook niet hoorquote:
Wel jammer van die spelfout.quote:
Heil grammar naziquote:
U moet niksquote:Op donderdag 13 november 2014 21:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh je zei u tegen mij![]()
Moet ik eigenlijk dan ook u gaan zeggen?
En gaat wel goedEn met u?
Valt wel mee hoor, maak ze zelf vaak zat. Maar die "I've" is wel heel slecht...quote:
Alles mag.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:41 schreef rival het volgende:
[..]
U moet niks
Dat is goed om te horen, Ik mag niet klagen
Ik wel. Vloekt met 't groen. Had ze liever roze gehad.quote:
Wat saai, ik mag dat wel van mijzelf.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Vloekt met 't groen. Had ze liever roze gehad.
Zie mijn vorige postquote:Op donderdag 13 november 2014 21:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat saai, ik mag dat wel van mijzelf.
Nou, helaas werkt dat niet bij iedereen standaard zo.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:45 schreef rival het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren zeggen ze weleens...
En ik heb me toch een partij jaren
Ik denk dat het eerder een verkeerd geklikte autocorrect isquote:Op donderdag 13 november 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, maak ze zelf vaak zat. Maar die "I've" is wel heel slecht...
Yv kan het weten.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, helaas werkt dat niet bij iedereen standaard zo.
Laten we het hopen...quote:Op donderdag 13 november 2014 21:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder een verkeerd geklikte autocorrect is
Dan zou de wereld er een stuk beter voorstaanquote:Op donderdag 13 november 2014 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, helaas werkt dat niet bij iedereen standaard zo.
Maar dat verstand...quote:Op donderdag 13 november 2014 21:45 schreef rival het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren zeggen ze weleens...
En ik heb me toch een partij jaren
Ja ik denk het welquote:Op donderdag 13 november 2014 21:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou de wereld er een stuk beter voorstaan
Slaap lekker jijquote:
quote:Verdomd slim van Trijntje Oosterhuis om zo'n ghetto-naam als Traincha te nemen als nom de plume voor haar optreden in de halve finale van het Eurovisie Songfestival van 2015. Want nu gaat de aandacht tenminste niet uit naar haar dikke reet, haar schele rotkop, haar zeikerige kutaccent, haar Facebook-blooper met die euro per like, haar gemene smoelwerk én het feit dat ze ons land - namens alle heteromannen zeg ik: GODDANK! - na twee veel te succesvolle jaren met rockbitch Anouk en die aanstellerige boerentrien en die neppert-met-zijn-malle-hoedje op zeker niet naar de finale weet te zingen.
http://www.metronieuws.nl(...)rZnkk!ALMNdIKp9PSxA/
Die ga ik morgen pas maken als vriendin er is.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
GoedMooi zonnetje zelfs
Hoe is de taart?
Betere column kan niet.quote:
Ah, verstandig, als de taart te lekker blijkt te zijn kan je die iig niet helemaal alleen opeten maar heb je nog wat hulpquote:Op donderdag 13 november 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ga ik morgen pas maken als vriendin er is.
Sneuer kan niet. En dat is dan een volwassen vent.quote:
Het is wel een ghettonaam. En de enige mate van knapheid die ze had is met haarjeugd vervlogen.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sneuer kan niet. En dat is dan een volwassen vent.
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sneuer kan niet. En dat is dan een volwassen vent.
Waarom zou zoiets niet mogen? Als hij haar excessief de hemel in had geprezen was je er waarschijnlijk niet over gevallen.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Afzeiken is zo ontzettend makkelijk. Goedkoop scoren.
Ja, dat is ook wel zo, maar dit is zo lomp en ongepast.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel een ghettonaam. En de enige mate van knapheid die ze had is met haarjeugd vervlogen.
Wie zegt dat het niet mag? Ik vind het gewoon smakeloos. Beetje Gordonesque. Heeft ook zulke humor.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou zoiets niet mogen? Als hij haar excessief de hemel in had geprezen was je er waarschijnlijk niet over gevallen.
En ze gaat ook de finale niet halen, aangezien ze zo saai is als een vinexwoning.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo, maar dit is zo lomp en ongepast.
Wheeeee.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ze gaat ook de finale niet halen, aangezien ze zo saai is als een vinexwoning.
What?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:27 schreef Inolvidable het volgende:
De afgelopen twee dagen waren een rollercoaster.
Ik haat achtbanen die over de kop gaan.
Ik had het druk.quote:
Was loos?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:27 schreef Inolvidable het volgende:
De afgelopen twee dagen waren een rollercoaster.
Ik haat achtbanen die over de kop gaan.
Check...Hoe is t verder?quote:
Wel ok op zich. Bijna weekendquote:
Je kan ook zelf beginnen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik had er 2 bij... ze staan nog in de lijst, alleen zeggen niks
Misschien hebben zij nog geen weekend en je nog niet gezien als match? Of krijg je daar dan gelijk een melding van?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik had er 2 bij... ze staan nog in de lijst, alleen zeggen niks
Dat heb ik gedaan, haterquote:Op donderdag 13 november 2014 22:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kan ook zelf beginnen natuurlijk.
Vooralsnog nietquote:
2 campaign zit erop, nog 2 te gaan. Maar die spreiden we wel over de komende weken.quote:
Journalisten worden onderbetaald.quote:
Juristen ookquote:Op donderdag 13 november 2014 22:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Journalisten worden onderbetaald.
Arme jij.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, hater![]()
Ze zijn nog niet online geweest zo te zien.
Och gutquote:
Oh, duurt dat zo lang dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
2 campaign zit erop, nog 2 te gaan. Maar die spreiden we wel over de komende weken.
En we hadden gepost op exact dezelfde tijd!
Wel gewonnen?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jeuj! Net een uur lang zitten ruziën met n paard
Krijg jij ook 0 euro voor 50 uur werk in de week?quote:
Ik ookquote:
Sletjequote:Op donderdag 13 november 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Krijg jij ook 0 euro voor 50 uur werk in de week?
Niet echt, maar diegene met wie ik samen speel woont in Oostenrijk en kan ook niet elke dag. Meestal proberen we een paar keer in de week een avond een deel te doen. Maar aan de andere kant willen we ook wel snel klaar zijn met het spelquote:
uiteindelijk wel jaquote:
We noemen je voortaan wel Kunta Kinte, ok?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, het kan alleen multi-player?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet echt, maar diegene met wie ik samen speel woont in Oostenrijk en kan ook niet elke dag. Meestal proberen we een paar keer in de week een avond een deel te doen. Maar aan de andere kant willen we ook wel snel klaar zijn met het spel
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jeuj! Net een uur lang zitten ruziën met n paard
Of juist niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Mag toch hopen dat die er iets meer aan overhouden.
Die geven zelf meestal iets wegquote:Op donderdag 13 november 2014 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Mag toch hopen dat die er iets meer aan overhouden.
Die van gisteren? Daar heb ik het nummer niet van, al ga ik haar zeker binnenkort nog een keer zienquote:
Nicequote:Op donderdag 13 november 2014 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Die van gisteren? Daar heb ik het nummer niet van, al ga ik haar zeker binnenkort nog een keer zien
Dit wel, en het is ook leuker om samen te spelen. Beetje ouwehoeren door de headsets en commentaar leveren op de cutscenes.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, het kan alleen multi-player?
Hoe weet je dat zo zeker dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Die van gisteren? Daar heb ik het nummer niet van, al ga ik haar zeker binnenkort nog een keer zien
Leuk manquote:Op donderdag 13 november 2014 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Typisch weer dat jij een vreemdgaand paard treft.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uiteindelijk wel ja![]()
Ik rijd nu vanaf mei, dus ben er nog niet zo goed in, maar wel goed genoeg om het niet te accepteren dat hij alleen maar achter andere paarden aanloopt. Daar was hij het alleen niet echt mee eens
En dat was iemand die je al kende, of online hebt leren kennen (aangezien hij/zij in Oostenrijk woont)?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit wel, en het is ook leuker om samen te spelen. Beetje ouwehoeren door de headsets en commentaar leveren op de cutscenes.
Stalking is strafbaar yats.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
dat is niet onderbetaald, dat is níet betaald.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ah paarden, leuke dieren.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uiteindelijk wel ja![]()
Ik rijd nu vanaf mei, dus ben er nog niet zo goed in, maar wel goed genoeg om het niet te accepteren dat hij alleen maar achter andere paarden aanloopt. Daar was hij het alleen niet echt mee eens
Eh, whut? Dat is het verrotte van Nederland, de arbeidsmarkt is gewoon gestoord.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We noemen je voortaan wel Kunta Kinte, ok?
Schaam je je zo erg ja?quote:
quote:
Kende hem van een forum waar ik ooit eens op verzeild ben geraakt. Samen met hem en een Amerikaans echtpaar leuk kunnen gamen samen, en sindsdien is hij mijn buddy voor als we co-op gaan spelen.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dat was iemand die je al kende, of online hebt leren kennen (aangezien hij/zij in Oostenrijk woont)?
dat doet hij niet, hij is gewoon volgzaam naar andere paarden en minder naar mensenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Typisch weer dat jij een vreemdgaand paard treft.
Dat gaan we zien. Ik reken iig nergens op.quote:
Omdat de vriendin waar ik gisteren was (een goede vriendin van haar) over twee weken jarig is. Overigens vermoedde ik al dat ze haar gisteren expres uitgenodigd had en dat bleek te kloppen. Ik heb dus ook lieve vriendenquote:
Klinkt leukquote:Op donderdag 13 november 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kende hem van een forum waar ik ooit eens op verzeild ben geraakt. Samen met hem en een Amerikaans echtpaar leuk kunnen gamen samen, en sindsdien is hij mijn buddy voor als we co-op gaan spelen.
Als jurist weet hij vast wel hoe hij dergelijke aanklachten kan laten vallen.quote:
Nogmaals: leuk man. Wie weetquote:Op donderdag 13 november 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gaan we zien. Ik reken iig nergens op.
[..]
Omdat de vriendin waar ik gisteren was (een goede vriendin van haar) over twee weken jarig is. Overigens vermoedde ik al dat ze haar gisteren expres uitgenodigd had en dat bleek te kloppen. Ik heb dus ook lieve vrienden
Nee hoor, ik heb genoeg betaalde baantjes gehad die ook onderbetaald werden.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is niet onderbetaald, dat is níet betaald.
Iets compleet anders.
En als jij vindt dat je alleen dán onderbetaald wordt, worden vrijwilligers in sommige gevallen nog goed betaald.
Aha, zou inderdaad logisch zijn als ze dan daar op die verjaardag ook zou zijn dan jaquote:Op donderdag 13 november 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Omdat de vriendin waar ik gisteren was (een goede vriendin van haar) over twee weken jarig is. Overigens vermoedde ik al dat ze haar gisteren expres uitgenodigd had en dat bleek te kloppen. Ik heb dus ook lieve vrienden
Is het ook. Ook met die Amerikanen heb ik nog wel contact. Soms zit ik met hem te gamen en dan komen ze in de voicechat een beetje mee praten. Erg gezellig. Komen uit Texas en dat kan je ook echt horenquote:
Yats aan de bats!quote:Op donderdag 13 november 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Eh, dat weet ik inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jurist weet hij vast wel hoe hij dergelijke aanklachten kan laten vallen.
Thxs! Ik zie het dus iig wel.quote:
dan snap ik niet zo goed waarom je vroeg of ik ook 0 euro kreeg voor 50 uur werkquote:Op donderdag 13 november 2014 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb genoeg betaalde baantjes gehad die ook onderbetaald werden.
"Ik verdien zo veel, ik krijg het alleen niet."quote:Op donderdag 13 november 2014 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb genoeg betaalde baantjes gehad die ook onderbetaald werden.
Dolly Parton op de achtergrond?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het ook. Ook met die Amerikanen heb ik nog wel contact. Soms zit ik met hem te gamen en dan komen ze in de voicechat een beetje mee praten. Erg gezellig. Komen uit Texas en dat kan je ook echt horen
Wel wat lastiger om mee te gamen gezien het tijdsverschil.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het ook. Ook met die Amerikanen heb ik nog wel contact. Soms zit ik met hem te gamen en dan komen ze in de voicechat een beetje mee praten. Erg gezellig. Komen uit Texas en dat kan je ook echt horen
quote:
Omdat dat extreem onderbetaald is en helaas mijn huidige situatie.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan snap ik niet zo goed waarom je vroeg of ik ook 0 euro kreeg voor 50 uur werk
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
dat werkt vast niet altijd. Of hebben mensen die wel veroordeeld worden standaard n bagger advocaat?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, dat weet ik inderdaad.
[..]
Thxs! Ik zie het dus iig wel.
It's my poetic way of saying I'm happy for you, bro.quote:
Jij was het met een pruik op?quote:
quote:
Klopt, daarom deden we dat ook in de weekenden. Was op een moment zo erg dat in onze groep ook nog 2 Canadezen en 2 Britten zaten. Het was net een Fok!-meet.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel wat lastiger om mee te gamen gezien het tijdsverschil.
dat is toch niet onderbetaald? Dat is onbetaaldquote:Op donderdag 13 november 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat dat extreem onderbetaald is en helaas mijn huidige situatie.
Dat werkt inderdaad niet altijd. Dat kan diverse redenen hebben variërend tussen een slechte advocaat en een extreem domme verdachte.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat werkt vast niet altijd. Of hebben mensen die wel veroordeeld worden standaard n bagger advocaat?
Allemaal op zolder en 30 cm peners?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]![]()
[..]
Klopt, daarom deden we dat ook in de weekenden. Was op een moment zo erg dat in onze groep ook nog 2 Canadezen en 2 Britten zaten. Het was net een Fok!-meet.
Dat weet ik niet, en hoef ik ook niet te wetenquote:Op donderdag 13 november 2014 23:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Allemaal op zolder en 30 cm peners?
dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad niet altijd. Dat kan diverse redenen hebben variërend tussen een slechte advocaat en een extreem domme verdachte.
Ik las even 'Patatje onderweg'quote:
Eindelijk je real doll besteld?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eindelijk je real doll besteld?
In veel gevallen is dat helaas wel zo. Al kan het ook zo zijn dat er gewoon extreem veel bewijs is ondanks dat je het slim probeert te verbergen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat geloof ik niet.![]()
Dat je persé heel dom moet zijn om veroordeeld te kunnen worden voor t een of ander.
Een nagemaakte <insert Fok!ster here>quote:Op donderdag 13 november 2014 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo'n knuffelkussen is veel cooler!quote:Op donderdag 13 november 2014 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een nagemaakte <insert willekeurige Fok!ster here>
Being cool aint the issue here, mylady.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo'n knuffelkussen is veel cooler!
Nee manquote:Op donderdag 13 november 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik las even 'Patatje onderweg'
quote:
zachter dan? warmer?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Being cool aint the issue here, mylady.
quote:
dat je ergens niet aan denkt, wil toch niet zeggen dat je dom bent?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
In veel gevallen is dat helaas wel zo. Al kan het ook zo zijn dat er gewoon extreem veel bewijs is ondanks dat je het slim probeert te verbergen.
Komt wel per vliegtuig jaquote:Op donderdag 13 november 2014 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Dus je geeft toe dat je een real doll besteld hebt.quote:
Ik wens je er in ieder geval veel plezier mee, omdat ik weet wat het is (volgens mij)quote:Op donderdag 13 november 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
Verdomme, zitten weer veel haters hier
Wat zit er in, wat zit er in?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet m'n pakketje morgen ergens ophalen geloof ik
Nee, dat hetgeen ik besteld heb met een vliegtuig komtquote:Op donderdag 13 november 2014 23:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je een real doll besteld hebt.
Nee hoor, von Kopf biss Fuss auf Liebe eingestellt hierquote:Op donderdag 13 november 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
Verdomme, zitten weer veel haters hier
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wens je er in ieder geval veel plezier mee, omdat ik weet wat het is (volgens mij)
Laat dat is, ben net terug uit Duitsland.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor, von Kopf biss Fuss auf Liebe eingestellt hier
Praat normaal manquote:Op donderdag 13 november 2014 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor, von Kopf biss Fuss auf Liebe eingestellt hier
Dat bedoel ik ook niet met dom. Daarmee doel ik meer op verdachten die tijdens verhoren zichzelf een oor aan naaien. Al is het ergste geval dat ik ooit zag een man geweest die verdacht werd van 11 inbraken maar waarvan er geen fysiek bewijs tegen hem was. Hij zou dus waarschijnlijk vrijgesproken worden mits hij niets verkeerd zou zeggen en dat werd hem ook verteld door zijn advocaat. Vervolgens maakte hij in het afsluitende laatste woord echter de fout een paar opmerkingen te maken waaruit bleek dat hij het wel gedaan had. De afloop lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 13 november 2014 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat je ergens niet aan denkt, wil toch niet zeggen dat je dom bent?
Als jij in n opwelling iemand in elkaar slaat, denk je niet na over vingerafdrukken, camera's en dat soort dingen lijkt me, dat maakt je toch niet dom?
Ik denk dat dat bij stalking idd meer voor zal komen, aangezien dat een meer doordacht misdrijf is.
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zit er in, wat zit er in?
Se7en!quote:
Holy guacamole, crazy cat lady alertquote:Op donderdag 13 november 2014 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Deze bedoelde ik Barb
[ afbeelding ]
It's so you don't need cats!quote:Op donderdag 13 november 2014 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy guacamole, crazy cat lady alert
een deel van n juwelenkistjequote:Op donderdag 13 november 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zit er in, wat zit er in?
Definieer normaal, jokerquote:
Is die ook in een vrouwelijke versie?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Deze bedoelde ik Barb
[ afbeelding ]
Don't know. Vast wel. Zou dat je voorkeur hebben boven een real doll dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is die ook in een vrouwelijke versie?
dat lijkt me ook best moeilijk eigenlijkquote:Op donderdag 13 november 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet met dom. Daarmee doel ik meer op verdachten die tijdens verhoren zichzelf een oor aan naaien. Al is het ergste geval dat ik ooit zag een man geweest die verdacht werd van 11 inbraken maar waarvan er geen fysiek bewijs tegen hem was. Hij zou dus waarschijnlijk vrijgesproken worden mits hij niets verkeerd zou zeggen en dat werd hem ook verteld door zijn advocaat. Vervolgens maakte hij in het afsluitende laatste woord echter de fout een paar opmerkingen te maken waaruit bleek dat hij het wel gedaan had. De afloop lijkt me duidelijk
Dan liever een kat hoor....quote:
Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat lijkt me ook best moeilijk eigenlijk
[Oxord-accent]Me, raising my voice? Oh, I possibly couldn'tquote:Op donderdag 13 november 2014 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
In ieder geval geen Duits![]()
Of schreeuw dan tenminste, dan is het nog grappig
quote:
Prachtige scenequote:
Nee dat nietquote:Op donderdag 13 november 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Don't know. Vast wel. Zou dat je voorkeur hebben boven een real doll dan?
Wat een loserquote:Op donderdag 13 november 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet met dom. Daarmee doel ik meer op verdachten die tijdens verhoren zichzelf een oor aan naaien. Al is het ergste geval dat ik ooit zag een man geweest die verdacht werd van 11 inbraken maar waarvan er geen fysiek bewijs tegen hem was. Hij zou dus waarschijnlijk vrijgesproken worden mits hij niets verkeerd zou zeggen en dat werd hem ook verteld door zijn advocaat. Vervolgens maakte hij in het afsluitende laatste woord echter de fout een paar opmerkingen te maken waaruit bleek dat hij het wel gedaan had. De afloop lijkt me duidelijk
Waarin?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:20 schreef yats het volgende:
Ik duik er maar eens in. Welterusten allen
Truste kerelquote:Op donderdag 13 november 2014 23:20 schreef yats het volgende:
Deze is ook wel vet:quote:
In een leeg bedquote:
Nah, weet niet. De druk die ze op je leggen is vaak niet mild.quote:
Welterusten manquote:Op donderdag 13 november 2014 23:20 schreef yats het volgende:
ik heb geen idee, ben nooit verhoord geweestquote:
Gewoon, die hele filmquote:
Precies, heerlijke film blijft het. De hele trilogie trouwens.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon, die hele filmJoker
Agent of chaos
He bahquote:Op donderdag 13 november 2014 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ben nooit verhoord geweestmaar ik ga douchen, want ik ruik naar paard
Ik ben wel eens bij een aangifte geweest. Verhoor zou ik ook wel eens mee willen maken (maar dan niet als verdachtequote:Op donderdag 13 november 2014 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ben nooit verhoord geweestmaar ik ga douchen, want ik ruik naar paard
Ik had van jou zoiets verwacht als "Die moet getemd en bereden worden" Beetje jammer dit weer hoor...quote:
Een gozer die ik kende is eens verdacht geweest van doodslag op een ex van hem. Geen pretje, kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij een aangifte geweest. Verhoor zou ik ook wel eens mee willen maken (maar dan niet als verdachte).
Sorry dat ik je teleurstelquote:Op donderdag 13 november 2014 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had van jou zoiets verwacht als "Die moet getemd en bereden worden" Beetje jammer dit weer hoor...
Ik geloof er niks van.quote:
Dat is dan ook niet de minste aanklacht/beschuldiging.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een gozer die ik kende is eens verdacht geweest van doodslag op een ex van hem. Geen pretje, kan ik je zeggen.
Indeed. Hij ging dan ook helemaal kapot. Een van de manieren om hem proberen te breken was door hem te vertellen dat zelfs zijn moeder hem in staat zag voor zoiets. Nou, dat hakt er wel in lijkt me....quote:Op donderdag 13 november 2014 23:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet de minste aanklacht/beschuldiging.
Damn, en dat was hier in Nederland?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Indeed. Hij ging dan ook helemaal kapot. Een van de manieren om hem proberen te breken was door hem te vertellen dat zelfs zijn moeder hem in staat zag voor zoiets. Nou, dat hakt er wel in lijkt me....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |